Naapurin käytös
Naapurissani oleva nuorehko nainen käy usein viikonloppuisin baarissa. Olen miettinyt onko hänellä ajoittain henkisiä paineita joita hän yrittää poistaa alkoholilla. Yleensä avain osuu kahdella yrittämällä lukkopesään, mutta välillä hän joutuu yrittämään 3-4 kertaa. Kahdesti tänä kesänä yritysten määrä on ollut 6 kertaa. Tällöin myös rappukäytävässä tuoksui normaalia aistittavampi alkoholin haju ja kello oli 5.20 ja 4.59. Normaalisti hän saapuu klo.3.00-4.00 välillä Pitäisikö minun ottaa huoleni puheeksi hänen kanssaan?
Kommentit (13)
Puppa kirjoitti:
Voi kamalaa, missä?
Tässä naapurissa. Olen niin huolissani hänestä. Eilen hän lähti kauppaan klo.20.32. Oliko kiire ostamaan alkoholia koska hän tuli takaisin kassin kanssa 21.08.
Kierrä kaikki muut naapurit ja selvitä ovatko he havainneet saman kuin sinäkin. Kirjaa tästä eteenpäin päivämäärän ja kellonajan tarkkuudella aamuyön lukon rapistelut. Ilmoita riittävien merkintöjesi jälkeen isännöitsijälle, mielellään tekniselle, koska hän voi tarkistaa onko lukkoa räplätty liikaa. Jos naapurisi on vuokralla ilmoitus omistajalle, ehdottomasti, että oven lukko on vaarassa rikkoontua. HAe naapureilta allekirjoitukset, että ovat havainneet samat asiat kuin sinäkin. Joukkovoima tekee aina vaikutuksen.
Pudottele erilaisia alkoholin vaarasta kertovia lehtisiä naapurisi postiluukusta. Kirjoita lappusia, joissa kerrot naapureiden tunteista hänen elämäntapaansa kohtaan ja olette pahoittaneet kovasti mielenne. Älä laita nimiä alle, koska se on ihan turhaa.
Älä kyttää naapureita, elä omaa elämääsi!!!
Ei. Ota se puheeksi terapeuttisi kanssa.
Anna se rauhassa tehdä mitä se haluaa. Sitten puutut jos se aiheuttaa häiriöitä.
Jos tässä nyt jostakin pitää olla huolissaan, niin ehdottomasti sinun mielenterveydestäsi. Kuinka hullu pitää olla postatakseen näitä keksittyjä juttuja?
Vierailija kirjoitti:
Kierrä kaikki muut naapurit ja selvitä ovatko he havainneet saman kuin sinäkin. Kirjaa tästä eteenpäin päivämäärän ja kellonajan tarkkuudella aamuyön lukon rapistelut. Ilmoita riittävien merkintöjesi jälkeen isännöitsijälle, mielellään tekniselle, koska hän voi tarkistaa onko lukkoa räplätty liikaa. Jos naapurisi on vuokralla ilmoitus omistajalle, ehdottomasti, että oven lukko on vaarassa rikkoontua. HAe naapureilta allekirjoitukset, että ovat havainneet samat asiat kuin sinäkin. Joukkovoima tekee aina vaikutuksen.
Pudottele erilaisia alkoholin vaarasta kertovia lehtisiä naapurisi postiluukusta. Kirjoita lappusia, joissa kerrot naapureiden tunteista hänen elämäntapaansa kohtaan ja olette pahoittaneet kovasti mielenne. Älä laita nimiä alle, koska se on ihan turhaa.
Tämä on hyvä neuvo. On mukavaa kuulla että meitä välittäviä ihmisiä on muitakin.
Vierailija kirjoitti:
Älä kyttää naapureita, elä omaa elämääsi!!!
Minä elänkin. Omannäköistäni elämää. Senkin hassuliini.
Eikös tämä ollut välillä suljettujen kaihtimien takana välillä, ei poistunut kotoaan ollenkaan viikkokausiin?
Anna ap naapurisi elää nuoruuttaan. Älä kyttää häntä. Muistan oman nuoruuteni, 3 vuotta sinkkuna, elämäni parasta aikaa. Silloin tulin välillä lähibaarista aamuviideltä yksin kotiin. Olin kuuntelemassa karaokea. Oi, ne oli ihania aikoja kauan sitten.
Voi kamalaa, missä?