Mikä sinulle elämässä joskus sanottu kommentti (hyvä tai paha) on syöpynyt ikuisesti päähäsi?
Kommentit (2721)
Olin n kolmekymppinen, ravintolassa. Todella komea suunnilleen samanikäinen mies tuli sanomaan että: Olet kaunein nainen koko ravintolassa. Ei yrittänyt iskeä eikä tuppautua seuraan. Kävi vaan sanomassa. Vieläkin mieltä lämmittää vaikka olen jo kuuskymppinen!
Tein siivoushommia ja eräs "ystävällinen" henkilö siinä vieressä kerran totesi: "Se on tuo siivoaminen tärkeää työtä". Olisin todellakin halunnut olla kuulematta tätä ns. kohteliaisuutta. Se joka ei tajua, että mikä tuossa kommentissa ketuttaa, vaan pitää tuota kehuna, niin totean vain, että annapa sitten olla.
Minulla on luonnostaan _aina_ mustat renkaat silmien alla, näkyy jo kerhokuvassa. Ei auta meikit, ruokavaliot, unet tai yhtään mitkään. Siispä, mulle sanottua ja mieleen jäänyttä:
"Sulle sopii paremmin silmälasit" (kokeilin nuorena aikuisena, kun kävin juhlimassa)
"Sulle ei sovi silmälasit, näyttäisit paremmalta ilman"
"Ootko väsynyt/ näytät väsyneeltä/ onpa sulla mustat silmänaluset/ look at those bags under your eyes!!"
" OHHHHOHH" , isäni kommentti silmistäni eräänä arkiaamuna, kun olin lähdössä kouluun, aikaa ennen rillejä.
Ikää 45v , asia vaivaa minua päivittäin. Säästän plastiikkakirurgiseen toimenpiteeseen. Ihanaa, kun tulee talvi ja on pimeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
äitini psykoosissa kun olin hänen vuoroviikonloppuna yökylässä jotain 14vuotiaana:
" jos saat lapsia en halua olla koskaan missään tekemisissä heidän kanssaan tai sinun kanssasi. laitan kaikki välit poikki kaikkiin. " ja niin hän tekikin.
tällaisessa ilmapiirissä kasvoin joten on ihme että olen näinkin täyspäinen ja mukava nainen kun ottaa huomioon mitä kaikkea kuulin häneltä.
ymmärsin jo silloin miten sairastunut hän on joten suurin osa psykoosijutuista meni korvasta ulos. nykyään hän voi paremmin ja puhuu kauniimmin. kiitos hyvän hoidon ja lääkityksen. tuskin muistaa mitään puheistaan enää.
Yhyy. Tuoko todella on pahinta mitä sinulle on sanottu? Kunnon diiva. Kasvanut pumpulissa autuaan tietämättömänä oikeista ongelmista.
Voi kuule, olepas rohkea ja kerro ihan omin sanoin miten sinua on loukattu elämässäsi? siitähän tässä nyt taitaa olla kysymys. se tekisi hyvää sulle, aistin suurta surua ja kipua nokkavassa heitossasi
Tsemppiä sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Olin n kolmekymppinen, ravintolassa. Todella komea suunnilleen samanikäinen mies tuli sanomaan että: Olet kaunein nainen koko ravintolassa. Ei yrittänyt iskeä eikä tuppautua seuraan. Kävi vaan sanomassa. Vieläkin mieltä lämmittää vaikka olen jo kuuskymppinen!
Oi miten ihana mies sinua puhutteli. Onnekas!
Ex-aviomies ja lasteni isä sanoi minulle hiukan ennen kuin erosimme, että
Olet ollut minulle jo monta vuotta pelkkä vakipillu.
Kyllä siinä meni usko ihan kaikkiin miehiin. Onko sitä vain pelkkä kävelevä miehentyhjennysreikä?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siinä meni usko ihan kaikkiin miehiin. Onko sitä vain pelkkä kävelevä miehentyhjennysreikä?
Älä tuota päästä ajatuksiisi enää. Ei kerro mitään sinusta mutta sitäkin enemmän exästäsi. Kamala paha mies!
ei sanat mutta teko
ex-poikaystävä pyyteli kanssaan kävelylle ja olin niin väsynyt etten jaksanut lähteä
hän maanitteli jonkun jätskin voimalla minua matkaan ja lopulta laittoi kengät jalkaani ja sitoi kengännauhani ulko-ovellani. silloin tajusin että hän rakastaa minua. kultaisempaa miestä saan hakea ja olen idiootti kun jätin hänet :(
Ensirakkauteni sanoi minulle, että olen sellainen ihminen joka vaikuttaa alkuun kiinnostavalta, mutta lähemmin tutustuttaessa paljastunkin tylsäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä tuota päästä ajatuksiisi enää. Ei kerro mitään sinusta mutta sitäkin enemmän exästäsi. Kamala paha mies!
ihan samaa mieltä! olet arvokas nainen!
hullu exäsi ei ansaitse sinua. unohda pahat puheet
Vierailija kirjoitti:
Ensirakkauteni sanoi minulle, että olen sellainen ihminen joka vaikuttaa alkuun kiinnostavalta, mutta lähemmin tutustuttaessa paljastunkin tylsäksi.
voi miten inhottavasti sanottu. taitaa olla mies itse ivallisuuden huippu ja sillä ei pitkälle pötkitä
Vierailija kirjoitti:
Kun meille syntyi pitkillä ja kalliilla hoidoilla aikaansaadut todella toivotut ja halutut kaksoset, yksi "kaveri" totesi "otan osaa". Oli ex-kaveri sen jälkeen.
Ei hirveästi surettanut, kun hän myöhemmin jätti perheensä jonkun sutturan takia ja kuoli pian paksusuolen syöpään.
En ottanut osaa. Hyvä kun kuoli mokoma paska.
No eipä ole kovin hyvää sinunkaan käytös. Surullista suorastaan.
Vierailija kirjoitti:
sä et ole mikään äiti sanoi mies, kun suuttui siitä, etten halunnut 3 kk vauvan kanssa lähteä telttaretkelle, jota mies oli suunnitellut siskonsa perheen kanssa. En jaksanut, vauva oli itkenyt koliikkia ensimmäiset 2,5 kk
Olisin piilottanut kak kavaipan miehen makuupussiin ja sanonut hyvää matkaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kehtaatkin kannella muista, senkin läskikasa" sanoi koulun rehtori, mukamas KIVA koulun rehtori, kun pitkittyneen ja sairaan koulukiusaaminen (fyysinen ja henkinen) tuossa joitain vuosia sitten, menin rehtorille puhumaan asiasta. Tuo oli vastaus ja en uskaltanut kotona puhua asiasta, mutta kiusaus jatkui. Onneksi yksin jälkeen lähdin toiselle paikkakunnalle lukioon. Tietääkseni tuo rehtori sai kenkää joitain vuosia sitten.
Meidän koulu oli kans Kiva koulu ja koulun rehtori oli niin kiusaamista vastaan kaikissa vanhempainilloissa ym, ja joka puolella mainosti että "MEIDÄN KOULUSSA E I SAA KIUSATA JA MEILLÄ E I KIUSATA. SANOTAAN E I KIUSAAMISELLE. E I E I E I" kyllä, hän joki tota ei sanaa kiko ajan, ja kuitenkin kun menit koulukiusaamisesta puhumaan suoraan rehtorille, niin hän vaan totesi "en usko. Meillä ei saa kiusata" ja jos hän näki kiusaamista, ei puuttunut siihen ollenkaan. Kerran sitten uudelleen menin kaverini kanssa reksin kansliaan kertomaan tuosta että meitä kiusataan, Meidän omaisuutta tärvellään ja että meitä on nöyryytetty fyysisesti ja henkisesti, sekä kiusattu molemmin tavoin. Meillä oli video todisteena, niin hän naureskeli että "ei kahta köyhän perheen lapsia kukaan usko. Nuo ns "kiusaajat" on lääkärin ja yrittäjän lapsia, ette te noilla väitteillä mitään saavuta. Lopettakaa valehtelu. Ja periaatteessa olen sitä mieltä että kyllä köyhien perheiden lapsia saa kiusata, mutta en usko että teitä kiusataan" ja jos jonkun rikkaan perheen lasta kiusattiin niin siihen puututtiin ihan heti :/
Jäi erittäin p*ska fiilis tuosta ja lopulta Meidän Perhe muutti paikkakunnalta pois. Uudessa koulussa kiusaamiseen jos sitä oli, puututtiin heti eikä viljelty että "kyl köyhiä lapsia saa kiusata"
Ei varmasti,ole rehtori noin sanonut ainakaan noilla sanoilla ei ennen eikä nykyään.
Miksiköhän ei? Kasvatusalallako ei kiusata. Enpä usko!
Pahimmat koulukiusaajat koulustani menivät juuri alalle. Osa ihan johtotehtäviin. Siellä voi ikuisesti olla koulukiusaaja, aikuisenakin.
Mulle on sanottu nuorena, että onneksi pääsiäinen on vain kerran vuodessa. Mua on myös verrattu Jaba the Huti:iin :-(
On sanottu paljon ikäviä asioita, aina tyhmyydestäni rumaan ulkonäköön.
Yläasteella sanottiin / kutsuttiin apinaksi.
Kotona sain selkääni kun en osannut kouluasioita kiitettävästi jne
Tähän kohtaan mainitsen äitini, joka letkauteli minulle ulkonäöstäni, kun olin synnyttänyt.
Vauva oli jotain 4-5kk ikäinen, kun hän sanoi minun rouvittuneen.. en kuulema välittänyt miltä näytän.
Olin tuolloin 21 vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Milkainen suhteenne oli muuten. Elettiinkö siinä sinun ehdoillasa ja sinä päätit, mitä haluatte tehdä, milloin on seksiä jne.
Yksi mies sanoi mulle jotenkin näin " tee se mitä voit " , en muista tarkkaan mutta tarkoitti että tehtävä asioita ennen kuin kuolen. Tärkeä ohje ( tarkoitti omaehtoista kuolemaa).
Odotin mieheni kanssa ravintolan ovella pöytiin pääsyä. Kuulin jonkun sanovan, että hyvän näköinen pari.
Tämä tapahtui 1980- luvulla.
Vieläkin ollaan pari, liki 70 v. Tuskin kukaan en sanoisi noin, vaikka mies vaikuttaa 10 v ikäisten nuoremmalta ja pysynyt samassa L koossa.
Yhyy. Tuoko todella on pahinta mitä sinulle on sanottu? Kunnon diiva. Kasvanut pumpulissa autuaan tietämättömänä oikeista ongelmista.