Mikä sinulle elämässä joskus sanottu kommentti (hyvä tai paha) on syöpynyt ikuisesti päähäsi?
Kommentit (2721)
Vierailija kirjoitti:
"Ruma läski", sanoi mieheni kerran minulle humalassa. En ole antanut tuota vieläkään anteeksi, vaikka aikaa on mennyt 7 vuotta.
Elelette ilmeisesti edelleen onnellisina?
Olimme jossain etelänlomalla ollessani 13 v. Olimme vesipuistossa ja siellä kaksi eteläeurooppalaista pikkumimmiä katseli pitkään nenänvarttaan pitkin ja toinen sanoi "you are not beautiful."
Vierailija kirjoitti:
"Sinusta ei ikinä tule yhtään mitään" opettaja yläasteella.
Ei helkkari, en voi ymmärtää, opettaja =
ammattikasvattaja!
Kaikkea hyvä Sinulle josta ei ikinä tule yhtään mitään
Sinulla on noita-akan nenä. Olin js olen edelleen tyytyväinen nenääni. Ei mikään töpselinenä.
Hammaslääkäri: "Näillä hampailla pääsee hautaan asti".
Lapsenlapseni oli syntynyt. Läheinen ihminen onnitteli sanoin:
paras mummo kuollut mummo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ruma läski", sanoi mieheni kerran minulle humalassa. En ole antanut tuota vieläkään anteeksi, vaikka aikaa on mennyt 7 vuotta.
Elelette ilmeisesti edelleen onnellisina?
Yhdessä kyllä. Tuon tapahtuman aikoihin oli reilu 20 vuotta yhdessäoloa takana. Olen ehkä pitkävihainen.
"sä olet hyvä ja ihana tyyppi, varmasti joskus vielä löydät naisen joka rakastaa sua oikeasti"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Minä en sitten äpärääs elätä kun pamahdat paksuksi!"
Isä huusi, kun meikkasin 15vuotiaana eteisessä kun olin lähdössä ulos. (Olin neitsyt, enkä panemaan menossakaan).
Vähän samanlainen itselläkin. Isä haukkui hu*raksi 13 vuotiaana. Neitsyyden menetin vasta 16 vuotiaana ja hän mennessä minulla ollut vain 4 seksikumppania. T. 40v. Hutsu
ai vasta 16 . no ite 20v . kun kuukautisetkin alkoi vasta 19v . joten ei kai siks tarvetta tyrkyllä olla kuten nyky 12v .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vertaus koi "kun kaivaa...".
no kerron kuitenkin, kun uskon että muitakin "kanssakokijoitani" on...
olin siis koulussa niitä muutamia tyttöjä, jotka "kehittyivät" aikaisin. Rintani alkoivat kasvaa tosi aikaisessa vaiheessa, ja kasvu oli ikävä kyllä nopeaa.
Kaikissa liikuntaharrastuksissa sain kuulla, että "ei tota kannata ottaa joukkueeseen, kun sen tissit haittaa juoksemista" Pojat nyt jotenkin osasi olla kunnolla, joskut toki halusivat kähmiä minua. no silloin en ymmärtänyt että se olisi rikollista kajoamista.
Mutta melkein pahempaa oli luokkani ja ikäryhmäni tyttöjen käyttäytyminen.... No ensin tuo joukkueista hylkääminen...
Sitten se että sain kuulla, että näytän hassulta, ja vaatteet näyttää hassuilta kun minulla on niiiiiin vaaaaltavat rinnat.
ja niiden takia olisi kuulemma suotavaa, että pitäisin joitain kunnon valjaita, että saisin ne kuriin...
Keväällä kun vaatteet ohenivat, sain kuulla kivan uutisen: Meidän mummolla on kans aina rintsikat joissa on 3 hakasta selässä... kiva kun sä oot jo valmistautunut mummouteen.... ja arvaa... sulla on rintsikoissa enemmän hakasia kun meillä muilla yhteensä...
Älä vaan näytä noita missään...
tämmöisiä kokemuksia tavallisella tytöllä oli
Tytöt osaavat olla vittumaisia toisilleen. Semmoiset 150 senttiset läskiperseet haukkuivat ja naureskelivat erästä luokkamme tyttöä pituudesta, (ehkä 180 cm). Tästä tytöstä tuli melko tunnettu malli.
Onneksi sinä et haukkuisi ketään teinityttöä esim "150-senttiseksi läskiperseeksi"
Exä 32v sitte:
"mä nyt vaan halusin jotain uutta ja erilaista"
...sanat kaikuu vieläki päässä joskus huonoina hetkinä.
"Ei sitten kasvoihin, ettei jää jälkiä.", sanoi veljeni naisystävä oven pieleen nojaten, kun veljeni sitoivat minut ilmastointiteipillä ja pahoinpitelivät nyrkein, ym. välinein.
"sinulla on niin kapea-alainen tuo osaaminen"
sanoi sairaspersoonainen esihenkilöni vaikka itseasiassa minulla oli hänen alaisistaan monipuolisin palvelualue jos ihan tarkkoja ollaan.
Olen pieneltä paikkakunnalta kotoisin ja koko ala ja yläasteen kiusattiin. Lähinnä haukuttiin läskiksi. En pitänyt itseäni kauniina vain läskinä. Pojat ei koskaan osoittanut mitään mielenkiintoa.
Lähdimme käymään laivalla ja erittäin hyvännäköinen parikymppinen mies lähestyi minua (itse olin 16v.) Päädyimme samaan hyttiin ja kun otin paidan pois hän huokaisi "voi luoja kuinka hyvä vartalo sulla on". Se jäi mieleen ja siitä tulee aina hyvä mieli. Ilta muuten ei päätynyt seksiin, pelkkään halailuun toiveestani.
Silloin aloin ymmärtämään että en mikään vastenmielinen ole. Enkä ollut edes lihava, vaan oikeasti muodokas. Oli isot rinnat ja leveä lantio mutta kiitos 2000luvun alun anorektisen kauneus ihanteen en sopinut muottiin.
Voi luoja kun saisin nyt sen vartalon takaisin 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapailin pari vuotta sitten hetken miestä, joka oli lyhyt ja erittäin hoikka/pienikokoinen. Itse olen lyhyt ja normaalipainoinen. Tilasimme pizzan, jota söin useamman palan. Mies tokaisi: "Oot sä ainakin kova syömään". No joo, tapailu loppui melko pian tämän jälkeen.... Nyt jo naurattaa.
Mitä negatiivista tuossa oli?
Koin tuon kommentin vähintääkin hyvin oudoksi. Olimme tavanneet ehkä 3 kertaa.
Lihavana ollessani mua haukkui mun naisystävä lipastoperseeksi. Oli tarkoitettu ilkeäksi mutta jääny hauskana mieleen.
Piip olet niin ihana ihminen. Piip olet niin mukava ja kohtelias.
Vanhemmat ne hommaavat kivoja isä- ja äitipuolia. Eivätkä sitten ota kantaa solvauksiin ja loukkauksiin.