Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sinulle elämässä joskus sanottu kommentti (hyvä tai paha) on syöpynyt ikuisesti päähäsi?

Vierailija
02.01.2020 |

Mikä se oli?

Kommentit (2721)

Vierailija
2181/2721 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vaikka et olekaan mikään hyvännäköinen, niin olet ihan tosi mukava!" -iskurepliikki baarissa

Tottahan tuo puhui, mutta päädyin silti vaihtamaan seuraa.

Vierailija
2182/2721 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ellu, Ida ja muut aina haukkuu sua, että oot v@tun ruma. Mutta mun mielestä sä kyllä oot kaunis. - sanoi eräs nainen baarissa. Ei kyllä tehnyt hyvää mieltä kuulla, että ihmiset joista joskus välitin, haukkuvat minua. Ihmiset osaavat olla inhottavia.

Tai sitten eivät haukkuneet, vaan tuolla naisella oli jotain syytä hämmentää välejänne.

Tämän opin kantapään kautta vasta pitkällä aikuisuudessa, että ihan oikeasti näitäkin ihmisiä on. Töissä eräs kertoi saatteella "älä vaan kerro että kerroin, mutta..." kaikille ristiin, miten aina arvostelevat ja haukkuvat toisiaan. Sai aikaan ihan uskomattoman draaman ja sopan, kunnon kyräilyn ilmapiirin, nauttien itse kaikkien luottamusta. Ja keksi niitä kommenttejaan siis myös tyhjästä, eli kertoi ihan omia mielipiteitään muiden sanomana. Tyyliin: "Timo aina sanoo, että sinulla on ärsyttävä tyyli jättää tuo printteri päälle. Ihan kuin sillä olisi väliä, eikö olekin Timo aika ankea. Mutta älä siis vaan mene sille Timolle tätä sanomaan, kun en halunnut juoruilla." Hän sitten lähtikin aika nopeasti muualle tultuaan mielestään kiusatuksi, kun vyyhti alkoi purkautua.

Oli kyllä hyvin hämmentävä kokemus, mutta myös opettavainen. Enää en niele mitään purematta.

Juu sama kokemus. Ensinnäkin se lievempi, että melkein kaikki kollegat puhuvat toisistaan pas*aa. Mistä voi tietenkin päätellä, että minusta ja sinustakin puhutaan. Sitten yhtäkkiä saattavat puhua jostain aiemmin haukkumastaan hyvin ymmärtäväisesti ja empaattisesti. Tällaista on todella vaikea käsittää, olen päätellyt et olen itse kai jotenkin mustavalkoisesti asioihin suhtautuva, kun en ymmärrä miksi maanantaina Pirkko-Jorma on ihan kammottava ja naurettava ja torstaina hän on taas tosi hyvä tyyppi. Jos joku voi avata minulle mitä tämä jatkuva edes takas seilaava mielipiteen muuttuminen on niin avaa please.

Toinen pahempi ovat nämä kaksinaamaiset ihmiset, jotka sanovat sinulle olevansa asiasta x mieltä y. Myöhemmin asia otetaan puheeksi ja he ovatkin asiasta x mieltä z ja pyörittelevät sinulle silmiään. Heillä on tapana puhua ristiin rastiin, olla kaksinaamaisia, kylvää epäsopua kaikkien välille, valehdella silmät selkosenaan miten "Kristiina-Veeti sanoi sinusta näin". Kun heidät saa kiinni jostain tällaisesta, he pirahtavat itkuun ja sanovat "minua on ennenkin kiusattu töissä". Ja paskat on, itse ovat kiusaajia. Tai riidankylväjiä. Suoraan he eivät kiusaa vaan selän takaa ampuvat raketilla aina kun on mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2183/2721 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni totesi, että rakastusi minuun, kun olen niin ihana, jos ei pitäisi pojista.

Vierailija
2184/2721 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oot hirveen näkönen."

Vierailija
2185/2721 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ellu, Ida ja muut aina haukkuu sua, että oot v@tun ruma. Mutta mun mielestä sä kyllä oot kaunis. - sanoi eräs nainen baarissa. Ei kyllä tehnyt hyvää mieltä kuulla, että ihmiset joista joskus välitin, haukkuvat minua. Ihmiset osaavat olla inhottavia.

Tai sitten eivät haukkuneet, vaan tuolla naisella oli jotain syytä hämmentää välejänne.

Tämän opin kantapään kautta vasta pitkällä aikuisuudessa, että ihan oikeasti näitäkin ihmisiä on. Töissä eräs kertoi saatteella "älä vaan kerro että kerroin, mutta..." kaikille ristiin, miten aina arvostelevat ja haukkuvat toisiaan. Sai aikaan ihan uskomattoman draaman ja sopan, kunnon kyräilyn ilmapiirin, nauttien itse kaikkien luottamusta. Ja keksi niitä kommenttejaan siis myös tyhjästä, eli kertoi ihan omia mielipiteitään muiden sanomana. Tyyliin: "Timo aina sanoo, että sinulla on ärsyttävä tyyli jättää tuo printteri päälle. Ihan kuin sillä olisi väliä, eikö olekin Timo aika ankea. Mutta älä siis vaan mene sille Timolle tätä sanomaan, kun en halunnut juoruilla." Hän sitten lähtikin aika nopeasti muualle tultuaan mielestään kiusatuksi, kun vyyhti alkoi purkautua.

Oli kyllä hyvin hämmentävä kokemus, mutta myös opettavainen. Enää en niele mitään purematta.

Juu sama kokemus. Ensinnäkin se lievempi, että melkein kaikki kollegat puhuvat toisistaan pas*aa. Mistä voi tietenkin päätellä, että minusta ja sinustakin puhutaan. Sitten yhtäkkiä saattavat puhua jostain aiemmin haukkumastaan hyvin ymmärtäväisesti ja empaattisesti. Tällaista on todella vaikea käsittää, olen päätellyt et olen itse kai jotenkin mustavalkoisesti asioihin suhtautuva, kun en ymmärrä miksi maanantaina Pirkko-Jorma on ihan kammottava ja naurettava ja torstaina hän on taas tosi hyvä tyyppi. Jos joku voi avata minulle mitä tämä jatkuva edes takas seilaava mielipiteen muuttuminen on niin avaa please.

Toinen pahempi ovat nämä kaksinaamaiset ihmiset, jotka sanovat sinulle olevansa asiasta x mieltä y. Myöhemmin asia otetaan puheeksi ja he ovatkin asiasta x mieltä z ja pyörittelevät sinulle silmiään. Heillä on tapana puhua ristiin rastiin, olla kaksinaamaisia, kylvää epäsopua kaikkien välille, valehdella silmät selkosenaan miten "Kristiina-Veeti sanoi sinusta näin". Kun heidät saa kiinni jostain tällaisesta, he pirahtavat itkuun ja sanovat "minua on ennenkin kiusattu töissä". Ja paskat on, itse ovat kiusaajia. Tai riidankylväjiä. Suoraan he eivät kiusaa vaan selän takaa ampuvat raketilla aina kun on mahdollista.

Usein tuo kaksinaamaisuus näkyy niinkin, että juuri muualla haukuttua tyyppiä ylistetäänkin somessa. Kysyttäessä vastataan, että "no en mää nyt siellä voinut totuutta kertoa!" Eh, miksi sitten kertoa mitään?!

Niin mustavalkoinen minäkin, etteivät mielipiteet millään noin räikeästi seilaa, enkä pystyisi tuolla lailla valehtelemaan. En edes haluaisi pystyä.

Vierailija
2186/2721 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 15 vuotta sitten toisen osaston pomo sanoi minulle ohimennen että pääsisin tosi pitkälle jos en olisi niin laiska.

Olen nyt toisessa firmassa ja edelleen laiska, enkä ole päässyt pitkälle. Eikä kiinnosta.

Vierailija
2187/2721 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotka loukkaavat sanoilla toista on omassa itsessä vika. Paha olo tai kateus, jolla haluaa pahoittaa toisen mielen saadakseen itselleen paremman olon. Vaikka mitä olen kuullut, mikä pahoittaa mielen. Siinäpä se, pitäisi olla nasakka Vastaus valmiina nolaajalle. Esim. eräs erittäin lukenut nainen sanoi: Eiköhän sinua hävetä kun olet yksin joulun. Vastaus oli valmiina. Kylläpä rouvan naama venähti. Etenkin naiset kateudessaan voivat sanoa ja myös tehdä kaikenlaista.

Vierailija
2188/2721 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinussa neekeriverta?

On. Sanooko nimi Bernadotte sinulle mitään?

Vierailija
2189/2721 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se on vajavainen. Parempi olisi ollut, että olisi kuollut kun ei siitä kuitenkaan eläjäksi ole". Noin sanoi eräs vanhempi sukulaisnainen lapsestani, joka syntyi alle kilon painoisena keskosena ja oli yhä 4 kuukauden iässä ikäistään selvästi pienempi ja vaikean alun jälkeen yhä vähän kärsineen näköinen, kalpea ja laiha. 

Vierailija
2190/2721 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattais viedä toi tyttö hoitoon pitkään niemeen ei voi aina olla maha kipeä. sanoi mummu äidilleni kun olin jotain 9v. mulla oli maitoallergia mitä ei "tiedetty". olen syntynyt 1988.

Vierailija
2191/2721 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksin aikana akka tokaisi etta uuh small, olin et ei voi olla sanoitko ton just aaneen, hammentynyt ja huvittunut samaan aikaan, mutta juuh pienehkohan se on. brutaali kommentti kesken seksin en usko etta koskaan unohdan tuota.

Vierailija
2192/2721 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta, jos haluut olla kokoonpanossa näin sanoi joukkuevoimisteluvalmentaja ihan kaikkien kuullen treeneissä. Olin 16v. En laihduttanut silloin, mutta myöhemmin aikuisena suhtautumiseni syömiseen on ollut enemmän tai vähemmän vääristynyttä.

Tästä on jo kauan aikaa, olen lähemmäs 40v. nyt ja toivon todella, ettei valmennus ole enää tuollaista.

Vierailija
2193/2721 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanottiin, että olen poikkeuksellisen komea ja älykäs - ja että tulen menestymään elämässäni poikkeuksellisen hyvin.

Uskoin tuon ja nyt nautin tämän illuusion tuomasta menestyksestä, pätenyt joka asiaan. Naismaailmassa, työssä ja bisneksessä.

Elämä on mukavaa, kun on komea ja älykäs ja vielä mestari sänkyhommissa, naiset tykkää :)

Vierailija
2194/2721 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle luokkatoveri sanoi että olen puolikielinen ja en osaa puhua mitään kieltä, hän sanoi myös et minusta tulisi hyvä nunna

Ja yksi poika jota en edes tunne sanoi et en ymmärrä miten sä kestät sitä miten sua kiusataan ja sinuna minä tekisin itsemurhan

Mä siedin sitä kiusaamista ja potkimista, haukkumista 2 vuotta. Olin ikionnellinen kun muutettiin takaisin ulkomaille. Minun kohdalla paluumuutto oli ikävä kokemus, suomi oli pimeä, kylmä ja outo maa

Ajattele, että se oli OK että koko luokan edessä eräs poika sai potkia minua, kukaan ei sanonut että väkivalta naista kohtaan on väärin. Vielä ajattelen ja ihmettelen tätä

Jospa se on osa suomalaisuutta? Hänellä ei ole siskoa ja ainoa nainen jota hän olisi kotonaan potkia olisi ollut hänen oma äiti

Vierailija
2195/2721 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon perus duunari ja sukulaisen mielestä menen sieltä mistä aita on matalin. Ei kelpaa, kun en ole käynyt korkeakouluja.

Vierailija
2196/2721 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hyi minkä näköinen"

Vierailija
2197/2721 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"sä olet hyvä ja ihana tyyppi, varmasti joskus vielä löydät naisen joka rakastaa sua oikeasti"

Naiset harrastaa kyllä paljon tätä, itsekin olen kuullut. Käytännössä siis tarkoittaa "hyi yäk oot ällö mene pois jonkun muun naisen riesaksi"

Vierailija
2198/2721 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sä voit tehdä mitä vain ja tulet tekemään sen hyvin"

-Isäni, kun  mietin jatko-opintoja nuorena

" Sinulla on rauhoitava ja kivan matala ääni"

-entinen miesystävä

"Sinulla on käsittämättömän seksikäs vartalo, jokainen kohta on täydellinen"

-uusi miesystävä

"Onpas kauniilla tytöllä rumat kynnet, kyllä pitäisi huolehtia kynsistä"

-Laitapuolen kulkija busskipysäkillä kun olin nuorena töissä puusepän verstaalla ja kynnet oli lyhyet ja kynsinauhat halkeilleet.

"Olisitte täydellinen , kun sinun naamaasi vaihtaisi siskosi vartalon"

-Poika, jota pidin hyvänä kaverina sanoi noin teinivuosina.

"Oletpa ihmeen fiksu ja maanläheinen noin kauniiksi"

-Entinen pomo

Vierailija
2199/2721 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollo numero 1.Sanoi kemian opettaja minusta lukiossa.

Vierailija
2200/2721 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomies on muutamaan otteeseen sanonut, että ei rakasta minua, kun on ollut vaikeampaa. Lisäksi on kertonut seksin olleen parempaa toisen naisen kanssa, kun kävi välissä vieraissa. Nämä ovat edelleen jääneet kummittelemaan ja vaivaavat aika ajoin, vaikka anteeksi olen antanut ja yrittänyt asian unohtaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan