Naiset mitä mieltä olette tästä?
Viettäessämme iltaa vaimoni kanssa erilaisissa porukoissa kohdalle osuu seksikkäitä tai muulla tapaa kiinnostavia naisia. Olen monesti ajatellut pienessä hiprakassa sanoa jollekin naiselle, että olet seksikäs/tuoksut hyvälle/sinulla on upeat rinnat/näytät haluttavalle jne, ilman sen ihmeempiä odotuksia jatkoista.
1. Tuntuisiko se teistä tungettelevalta?
2. Miten suhtautuisit siihen (olet ääliö, olipa kiva kuulla)?
3. Entä miten miehesi reagoisi siihen vai kertoisitko hänelle?
4. Minkä voisi jättää sanomatta, missä menee raja?
Taustoitukseksi se, että olin juhlissa joissa oli ihan ok näköinen äippä. Minun silmään hän näytti seksikkäälle ja olisin sen halunnutkin hänelle sanoa. Mutta hän selvästikin kärsi heikosta itsetunnosta ja oli mustasukkainen miehestään (tiukkis) --> enpä sitten uskaltanut.
Mies; isä 30
Kommentit (138)
silmälasipäinen, nököhampainen trikoomekko on seksikäs, hyvältä tuoksuva ja haluttava ; )
Ne naiset jotka 95% miehistä kokee seksikkäänä ja kiihottavana kyllä tietää sen itsekin, ei heille sitä tarvitse sanoa!
Katseilla sen parhaiten ja korrektisti kerrot.
Ja tuo M 40 joka suoralta kädeltä tarjoutuu panemaan jotain valasta lähibaarissa niin hyvä juttu, sinunkaltaisiakin jotkut tarvitsee! : )
Minun lähelle kun et tule huokailemaan, yök!
Lantion tai vyötärön kehuminen saattaa kuulostaa joistakin naisista kummalliselta, kun usein naiset ajattelee että miehet tuijottaa vaan rintoja, takapuolia ja ehkä kasvoja. Itsekin lukeudun " vyötäröhulluihin" miehiin - eli jos vyötärö ei ole juuri oikean mallinen niin voin vain sanoa että yksi sinulta puuttuu ja sen mukana kaikki :) Se täydellinen vyätärö on juuri se naisellisesti keinahteleva tiimalasimainen osa (on oltava tiimalasimainen myös sivulta katsottuna!)joka yhdistää vartalon ala -ja yläosat toisiinsa, se paljastuu sekä tiukan että löysemmän paidan läpi.. Tämä sitten yhdistettynä ryhdikkääseen ylävartaloon ja hartioihin.. Tuollaiseen liimautuu katse kiinni ja usein käyn sellaista myös kehaisemassa. Aika paljon muita virheitä saa naisen vartalo " anteeksi" jos nämä vaatimukset täyttyy.. ;)
Vierailija:
Ja tuo M 40 joka suoralta kädeltä tarjoutuu panemaan jotain valasta lähibaarissa niin hyvä juttu, sinunkaltaisiakin jotkut tarvitsee! : )
Minun lähelle kun et tule huokailemaan, yök!
Käsitit minut ihan väärin. Enkä minä lihavia naisia halua itsekään. Mutta itseriittoista nenä pystyssä nököttäjää en edes halua nähdä silmissäni. Minä en mene huokailemaan kenenkään lähelle. Enkä tee edes aloitteita. Juttu etenee minun kohdalla AINA niin että nainen antaa ensin ymmärtää että kiinnostaa ja minä annan sitten vastasignaalia sen mukaan miltä tuntuu. Näin voi toimia kun on luoja antanut sellaisen olemuksen joka kiinostaa naisia. Kiitos siitä sinne ylös ;)
M40
Asun ulkomailla. Kävelin aamulla töihin ja koska kävelytahtini oli ripeämpi kuin kahden italialaisen, minua vanhemman, lyhyen miehen, ohitin heidät jalkakäytävällä sanoen " pardon" . He väistivät ja kuulin miten he sanoivat jälkeeni hymyillen " very good, very good" . Se tuntui miellyttävältä kohteliaisuudelta. -18-
Tässä taannoin oltiin miehen työpaikan järjestämissä juhlissa. Huomasin pitkin iltaa kun yksi miekkonen aina katseli muhun päin salin toiselta puolelta. Olin sitten justiin lähdössä juomia hakemaan kun tämä samainen tuijottelija-mies eli mieheni työkaveri tuli siihen mieheni viereen seisomaan ja katsoi kun kävelin poispäin ja sanoi isolla äänellä, että " on tuolla sun vaimollasi herkulliset pakarat" . Minä kyllä kuulin tuon itsekin kun en ollut vielä paria askelta kauemmas heistä päässyt, mutta mieheni luuli etten ollut kuullut ja ihan tohkeissaan (en olisi hänestä uskonut) mulle illalla selitti, että hänen työkaverinsa oli kehuskellut minua.
Jos tuo mies olisi tullut sanomaan sen minulle suoraan, niin en ehkä ois tykännyt yhtään niin paljon, mutta se lausahdus jotenkin menetti jotain " liiallisesta intiimiydestään" , koska se sanottiin mun miehelleni eikä suoraan mulle itselleni.
Kirjoittaja 18 sait mut ja varmaan muutkin hymyilemään, toi oli herroilta kivasti sanottu.
Kirjoittaja 49:lle tiedoksi. Tarkoitin sinua epäasialliseksi (toiset sanovat sitä tyhmyydeksi).
Mielestäni 120 kg naisestakin voi löytyä seksikkäitä kohtia, vaikka kokonaisuus ei olisikaan hyvä.
Kehujen kuuleminen omasta naisesta (toiselta mieheltä/naiselta) tuntuu sekin minusta hyvälle.
Olisiko muuten niin, että ne jotka eivät halua kuulla (varatuilta)miehiltä kehuja ovat nuoria tai muuten vain omistushaluisia elämää kokemattomia ihmisiä?
Niinkuin jo sanoin, sinunkaltaisia tökeröitä " läpällä ja pilke silmäkulmassa" riittää ja voit arvata, että jos oikeasti on sen 95% mielestä aika hot, kuinka paljon tälläinen nainen saa kuulla ja KOKEA häirintää yhden illan aikana!
N 32 (se ex-malli, joka on ainakin kokenut tämän hyvin vastenmielisenä)
Älykkyyttääni, vitsikkyytttäni, vaatteitani, meikiäni, kampaustani saa kyllä kehua milloin vain, mutta rintani ja perseeni antakaa olla)
p. s. on muuten kokemus siitäkin ettei ole pelkkä seksistinen huomauttelu riittänyt vaan pitänyt käydä käsiksi : (
Tavallaan ymmärän sinua, jos noita kehuja saa aina kuulla. Mutta veikkaanpa, että 95% miehistä jättää kehumisesi väliin vaikka pitäisivätkin sinua hyvännäköisenä. Minä en ainakaan kehuisi, edes " älykkyyttäsi" ...
Eikö oma vaimo riitä!? Ja kaunis nainen USEIN on myös varsin fiksu, älä jaksa olla noin sovinistinen, ethän..
T. N 32 se ex- malli ja myös akateeminen (huokaus, kun joutuu vielä 2000-luvulla tätä stereotypiaa vastaan taistelemaan!)
Vierailija:
Eikö oma vaimo riitä!? Ja kaunis nainen USEIN on myös varsin fiksu, älä jaksa olla noin sovinistinen, ethän..T. N 32 se ex- malli ja myös akateeminen (huokaus, kun joutuu vielä 2000-luvulla tätä stereotypiaa vastaan taistelemaan!)
Ongelma: Miten kehua naista, niin että siitä tulee kaikille hyvä mieli. Olethan sinä sen ymmärtänyt jo aiemmista viesteistä? Ja vaimon riittävyydestä tässä ei ole mitenkään kysymys. En voisi kuvitella itselleni parempaa vaimoa kuin hän on!
Mikä stereotypia? Mielikuva sinusta on muodostunut täysin viestiesi perusteella. Ihmisellä voi olla " kirjallisuusälykkyyttä" , mutta se ei näissä teksteissä vaan näy, tai ainakaan sinä et ole antanut sen näkyä!
mutta ei noin niinkuin aloituksessasi ehdotit..
Sinun tarkoutustasi ei taida kampauksen kehuminen kuitenkaan ajaa.. Vaan koet naisen lihakimpaleena jota voi arvioida ja brutaalisti nuuhkia ja sitten möläytellä mitä mieleen juolahtaa. Ja jos nainen ei lämpene niin hän on itseriittoinen, typerä, negatiivinen jne.
Nyt lopetan tunnut niin sovinistiselta ja seksistiselta, että oikeasti on onni jos ei koskaan törmäillä ; )
Vaimolle kovasti terkkuja, on hänellä sinun kanssasi olemista!
T. se N32 jne.
Ei osaa edes kirjoittaa. Ja jos älykkyyttään ja kauneuttaan pitää erikseen korostaa, niin taitaa olla jotain puutetta molempien suhteen, tai ainakin itsetunnon suhteen.
Tasapainoinen ja ystävällinen nainen ottaa tunkeilevatkin puheet huumorilla (silloin jos ne ei ole selvän pahantahtoisesti sanottu). Jos joku mies sattuisikin olemaan tunkeilijasika, niin niistä pääsee aina nopeasti eroon jos osaa olla ystävällinen mutta varman jämäkkä. Mutta ilmeisesti jotkut naiset ovat sitten jostain syystä ns. sikamagneetteja. Kai sekin jostain kertoo.
" Tasapainoinen ja ystävällinen nainen ottaa tunkeilevatkin puheet huumorilla (silloin jos ne ei ole selvän pahantahtoisesti sanottu). Jos joku mies sattuisikin olemaan tunkeilijasika, niin niistä pääsee aina nopeasti eroon jos osaa olla ystävällinen mutta varman jämäkkä."
Olen samaa mieltä! Tosin olen normaalinäköinen nainen, enkä koe jatkuvaa häirintää ja kehuskelua...
Minusta ihan kiva mukavalta tutulta kuulla tai kenen kanssa katseet kohtaa, että olen kaunis, viehättävä, mukava, kiva tms. Rintoja/sukupuolielimiä ei kiitos saa katsoa tai niistä kommentoida... se on jo liian tungettelevaa ja hämmentävää! Alan luultavasti vältellä ihmistä, jos en itse ole hänestä " sillä tavalla" ajatellut. Kyllähän ne katseet ja mukava juttelu kertoo paljon, ei tarvitse välttämättä kehua ääneen :)
N32
Ymmäräthän sinä kirjoitusta, ymmärräthän?
" Miten kehua naista, niin että siitä tulee kaikille hyvä mieli. Olethan sinä sen ymmärtänyt jo aiemmista viesteistä?"
Aloituksessa kerroin, että minun on tehnyt mieli sanoa. En siis ole IKINÄ sanonut. Mielihän tekee välillä ihan mitä vaan...
Mutta olet taas oikeassa... toisinaan olen seksistinen, sovinistinen, pihtailija, ärsyttävä jne. Vaimolla on todella olemista, mutta tuntuu olevan onnellinen oma itsensä.
Kaiken kaikkiaan on kiva lukea teidän kaikkien varsin erilaisia kommentteja!!!
Vielä ex-missille/mallille. Pitäiskö joskus huomata peilissä muukin kuin ulkonäkö?
naureskelevat tai kikattelevat nolona hänelle.
kuin se, että sain opintoni rahoitettua pitkälti mallin töillä. En ole muuten kirjaviisaskaan vaan taiteiden akateeminen : ) kirjoittaminen ei ole siis omaa alaani. Niinkuin jo sanoin monesti ulkonäöstäni on minulle enemmän ollut rasitetta kuin hyötyä (vaikka se monelle saattaa utopiaa ollakin).
Sen takia en kehoita ketään lähetymään vierasta ihmistä kehumalla ulkoisia muotoja vaan tutustukaa mielenkiintoiseen ihmiseen ja kehukaa jotain hänen luonteestaan : )
N 32
" Eihän se typeryyden laukoja ymmärrä tehneensä mitään väärin, jos naiset vaan naureskelevat tai kikattelevat nolona hänelle."
Minä en ainakaan tarkoittanut että tilanteessa pitäisi naureskella tai kikatella. Vaan:
1) jos tunkeilu ei ole sikamaista vaan hyväntahtoista => otan sen huumorilla mikä ei tosin tarkoita kikattelua. Huumorintaju on eri asia kuin blondin käytös (vaikka joskus toki blondiakin on kiva esittää :-).
2) jos miehen käytös on selvästi törkeää => olen samaan aikaan ystävällinen mutta jämäkkä ja varma kuten kirjoitin aiemmin. Itsevarma käytös auttaa monenlaisissa tilanteissa.
Näillä metodeilla minulla ei ole koskaan ollut ongelmia asiassa vaikka positiivista huomiota olenkin saanut ihan riittävästi. Luulen myös, että sekin vaikuttaa asiaan kuinka pukeutuu ja laittautuu. Jos tuntuu, että saa paljon kyseiseenalaista huomiota (siis omasta mielestä negatiivisessa mielessä) niin voisiko oman ulkoasun tarkastamisella mitenkään vaikuttaa asiaan? Itse olen ainakin huomannut, että ihmiset tekevät ensivaikutelman (jo pelkän pukeutumisen) perusteella aika pitkälle meneviä johtopäätöksiä vieraasta ihmisestä. En tarkoita, että täytyisi alkaa muiden ihmisten takia pukeutua tietyllä tavalla. Eikä tietty pukeutuminen oikeuta toisia ihmisiä huonoon käytökseen. Jokaisella on oikeus pukeutua kuten haluaa, mutta jos kovastikin kärsii muiden ihmisten reaktioista niin ehkä kannattaisi oman itsensä takia koittaa itse vaikuttaa asiaan jotenkin.
Vierailija:
1) jos tunkeilu ei ole sikamaista vaan hyväntahtoista => otan sen huumorilla mikä ei tosin tarkoita kikattelua. Huumorintaju on eri asia kuin blondin käytös (vaikka joskus toki blondiakin on kiva esittää :-).
Eli mitä teet? En vieläkään ymmärrä, miksi minun pitäisi huvittua siitä, että joku loukkaa / häiritsee / tms vastaavaa minua? Miksi naisen pitäisi " ottaa huumorilla" tunkeilu? Miksi sille pitäisi nauraa?
Vierailija:
Eli mitä teet? En vieläkään ymmärrä, miksi minun pitäisi huvittua siitä, että joku loukkaa / häiritsee / tms vastaavaa minua? Miksi naisen pitäisi " ottaa huumorilla" tunkeilu? Miksi sille pitäisi nauraa?
Tässähän ei ole nyt ollut kysymys sukupuolitaudeista eikä edes pettämisestä.
Mutta alkuperäiseen asiaan. Minulle on joskus sanottu: Sinulla on kaunis lantio. Mies sanoi tämän tosissaan ja asiallisesti (vaikea kuvailla tarkemmin mutta tyyli oli oikea) ja jäi positiivisena mieleeni. Eli kyllä ruumiinosistakin voi mainita kun tyyli ja tilanne ovat oikeita. Ehkä rinnat kannattaa jättää väliin. Mutta esim. ' ihana vyötärö' tai ' kauniit käsivarret' kelpaisi minulle ;)