Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset mitä mieltä olette tästä?

Vierailija
19.06.2006 |

Viettäessämme iltaa vaimoni kanssa erilaisissa porukoissa kohdalle osuu seksikkäitä tai muulla tapaa kiinnostavia naisia. Olen monesti ajatellut pienessä hiprakassa sanoa jollekin naiselle, että olet seksikäs/tuoksut hyvälle/sinulla on upeat rinnat/näytät haluttavalle jne, ilman sen ihmeempiä odotuksia jatkoista.

1. Tuntuisiko se teistä tungettelevalta?

2. Miten suhtautuisit siihen (olet ääliö, olipa kiva kuulla)?

3. Entä miten miehesi reagoisi siihen vai kertoisitko hänelle?

4. Minkä voisi jättää sanomatta, missä menee raja?

Taustoitukseksi se, että olin juhlissa joissa oli ihan ok näköinen äippä. Minun silmään hän näytti seksikkäälle ja olisin sen halunnutkin hänelle sanoa. Mutta hän selvästikin kärsi heikosta itsetunnosta ja oli mustasukkainen miehestään (tiukkis) --> enpä sitten uskaltanut.

Mies; isä 30

Kommentit (138)

Vierailija
1/138 |
24.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tähän tullut varsin tulikiven katkuisia viestejä, mutta osa varsin opettavaisiakin.

En siis ole mitään näin suoraa kenellekään sanonut, koska en ole tiennyt onko se suotavaa, kenenkään kannalta.

Ymmärtääkseni moni ei halua minkäänlaisia kehuja (varatuilta) miehiltä. Ikää kun tulee, niin vapaat miehet/naiset vaan tuppaavat vähenemään ja kehut menee samaa rataa. Niin monilla naisilla/miehillä on kuitenkin epävarmuutta oman seksuaalisen vetovoiman suhteen (varsinkin lasten syntymän jälkeen), että minä haluaisin sitä nostaa, tapauksissa joissa sitä todella tarkoitan.

En todellakaan mene kehumaan nasita joka on itseriittoinen tai muuten vaan huokuu " negatiivista energiaa" . Teitäkin tuntuu riittävän.

Miehen mielipide tietty kiinnostaa, koska mustasukkaisissa suhteissa se aiheuttaisi vain ongelmaa heidän välilleen. Minuun se ei paljon vaikuta, jos mustasukkainen mies tulee mesomaan, se lähinnä huvittaa.

Olen siitä onnellisessa asemassa, että minulla on ymmärtäväinen ja avoin vaimo. Häntä tietysti kehun kaksin verroin ja aiheesta! Hänenkin kohdallaan huomaan selvää iloisuutta, kun hän saa kehuja muiltakin kuin omalta mieheltä. Alkuperäisessä tilanteessakin hän juuri kehoitti olla sanomatta mitään.

Aiempana ollut miehen mielipide oli juuri sitä mitä ajattelen.

Kiva oli myös huomata, että osa tykkää kun heitä kehutaan. Tosin tuntuu aika älyttömältä, että heidät tässä sitten heti haukutaan. Miksi? Onko se jotain teiltä pois?

Aiheesta keskustelen mielelläni lisää.

Vierailija
2/138 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloinen hymy ja ystävällisyys vastakkaiselta sukupuolelta on paras itsetunnon kohottaja. Tissi/persekommentit tuntuvat likaisilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/138 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai näin juhannuksen jälkeen aika sekavia kommentit mihin tahansa :D

kehujen saaminen on yleensä mukavaa. varsinkin jos mies kehuu vilpittömin aikein, bull shit-hälytin on aika tiukalla.

ihmettelin miksi joidenkin naisten mielestä mies saa kehua vain omaa puolisoaan? ehkä kyseessä on pelko että oma mies käy kehumassa muita naisia? en tiedä. kyllä minua tietysti jurppisi jos oma mies kävisi laukkaamassa muiden naisten mekkoja kehumassa eikä huomioisi minua ollenkaan. onneksi hän ei ole niin törppö. mieheni kehuu minua mutta kehuu puolella teholla muita ja se on jopa kohteliasta.

mitä sitten saa kehua, tuolla oli yksi ihana kommentti joka kertoi miehestä työpaikalla jolla riittää aina mukava kehu jokaiselle ja se on hienoa. voi kehua asua tai asun istumista, hymyä tai ulkomuodon hehkua mutta intiimit kohteliaisuudet on syytä jättää sikseen, niistä tuppaa tulemaan sanomista heti tai myöhemmin.

tuo itsetunnon nostamiskehu pitää ottaa tarkkaan ettei nainen katso sinun olevan alentuva, se olisi kauhea tunne. " olen niin surkea että tuokin tulee säälistä sanomaan nättiä"

joku sanoikin että tämä kehuminen ei sovi suomalaiseen kulttuuriin, ehkä joskus kun opimme? suomalainen saattaa heti katsoa mikä on kehujan motiivi, mitä se tahtoo? sensijaan amerikkalainen kehuu sujuvasti, itseasiassa jos ei kehu niin on puolestaan törppö.

Vierailija
4/138 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En todellakaan mene kehumaan nasita joka on itseriittoinen tai muuten vaan huokuu " negatiivista energiaa" . Teitäkin tuntuu riittävän.

Mistä kuvittelet erottavasi " itseriittoisen" naisen tai " negatiivisen energian" :D

Vierailija
5/138 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minun silmään hän näytti seksikkäälle ja olisin sen halunnutkin hänelle sanoa. Mutta hän selvästikin kärsi heikosta itsetunnosta ja oli mustasukkainen miehestään (tiukkis) --> enpä sitten uskaltanut.

Vierailija
6/138 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen monesti ajatellut pienessä hiprakassa sanoa jollekin naiselle, että olet seksikäs/tuoksut hyvälle/sinulla on upeat rinnat/näytät haluttavalle jne, ilman sen ihmeempiä odotuksia jatkoista.

Vierailija
7/138 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei älykästä, omanarvon tietävää naista voisi vähempää kiinnostaa sinun kaltaisten kännisten huomauttelut ulkonäöstä.

Tietysti on naisia, jotka nauttii huomiosta jota saavat ulkonäöstään ja toivonkin, että möläyttelet juuri heille, koska itseäni (joka muuten olen ex-malli ja 2 lapsen äiti) ei voisi vähempää kiinnostaa sinunkaltaiseiesi mielipiteet rinnostani tai muutenkaan! Kokisin seksuaalisena häirintänä tuollaiset kommentit. Älä sorru imartelemaan itseäsi ei sinun mielipiteilläsi NIIN suurta merkitystä valtakunnan naisten itsetunnolle ole ; )

N 32

Vierailija
8/138 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ei älykästä, omanarvon tietävää naista voisi vähempää kiinnostaa sinun kaltaisten kännisten huomauttelut ulkonäöstä.

Tässä hyvä esimerkki henkilöstä jota en menisi kehumaan!! Henkilössä esiintyy kummatkin piirteet, miksi en häntä kehuisi.

Maailma ei minun kehuista todellakaan parane, mutta jos jollekin ihmiselle sillä saisi hyvää mieltä, niin miksi jättäisin sen tekemättä?

Ettei menisi jankuttamiseksi, niin olen ymmärtänyt, ettei suoranaisia kommentteja ulkonäöstä ole soveliasta kertoa. Paidan, hiuksien, silmälasien jne. kehuminen on osalle ok ja katseiden, hymyjen vaihto useimmille piristys.

Vierailija
9/138 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP: " Minun silmään hän näytti seksikkäälle ja olisin sen halunnutkin hänelle sanoa. Mutta hän selvästikin kärsi heikosta itsetunnosta ja oli mustasukkainen miehestään (tiukkis) --> enpä sitten uskaltanut"

ja

" En todellakaan mene kehumaan nasita joka on itseriittoinen tai muuten vaan huokuu " negatiivista energiaa" . Teitäkin tuntuu riittävän"

Mistä kuvittelit päätteleväsi ensimäisen tapauksen asiat?

Mistä kuvittelet erottavasi " itseriittoisen" naisen tai " negatiivisen energian" ?

Vierailija
10/138 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA toiselle ei voi sanoa, että onpa sinulla ihanat rinnat, tai näytät haluttavalle ilman seksuaalista latausta! Hymyt on ok varmaan aika lailla kaikille + vaatekappaleen kehumiset, kampauksen jne.

Täällä on vastattu sun aloitukseen niinkuin pyysit ja ei se tarkoita että on itseriittoinen tai negatiiivinen jos ei halua ravintolassa vieraalta mieheltä kuulla seksuaalisia vihjailuja. Minulla hnek. koht on niistä niin paljon kokemuksia, etten ravintoloihin enää mielelläni eksy kuin pakon edessä.

p.s. ne naiset jotka siaisvat kiksit sun löpinöistä harvoin on niitä kovin seksikkäitä muuten.. että se siitä.

Vierailija
11/138 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisia " yleisiä odotuksia" sanavalinnoille.

On kiihottavaa, jos mies sängyssä kehuu rintoja ja menee yksityiskohtiin.

Mutta siis voitko olla ihan vakavissasi esim sen suhteen, ettet ole aiemmin hoksannut, että anopin kahvipöydässä ei vaimon pikkusiskon pyllyn kaarta mennä kehumaan? Ei edes sen jälkiruokakonjakin jälkeen.

Vierailija
12/138 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksia:

47

Kohta 1. Sen näkee käytöksestä omaa miestä kohtaan.

Kohta 2. Itseriittoinen on omasta mielestään kaunis ja se näkyy. Ei vetoa minuun. Neg ihminen on vaan niin luotaantyöntävä, ei välttämättä mitenkään kaunis.

48. Olet oikeassa! Edeltä kuitenkin näkyy, että haluan löytää oikeat sanat ja eleet näihin tilanteisiin. En mene kehumaan rintoja, ihan jo pelkästään tämän ketjun perusteella. Toivottavasti kuulun jonain päivänä tuohon " normaali" kategoriaan :)

49. Viestisi alussa oli asiaakin, mutta loppu taitaa kertoa enemmän sinusta kuin minusta?!? Tähän mennessä en ole kuitenkaan joutunut epämiellyttäviin tilanteisiin puheitteni takia.

ja vähän muuta:

Kukapa kissan hännän nostaisi jollei kissa itse... Mä olen hyvä mies :) Pilke on aina silmäkulmassa. Joku tosin sanoo sitä pelleilyksi.

Vierailija
13/138 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kenellekään naiselle pitäisi leperrellä tuollaista soopaa että tuoksut hyvälle tai kehua sen rintoja eroottisiksi tai haluttaviksi. Minä ainakin voin ihan suoraan sanoa että " sinä olet pantava" tai " panetat minua" jos siltä tuntuu. Kun asiat sanoo suoraan niiden oikeilla nimillä niin vastareaktiosta näkee heti kannattaako moisen hienohelman kanssa keskusteluun haaskata enempää aikaa vai etsiikö sellaisen juttukaverin jonka tilanne- ja huumorintaju on oikealla tasolla.

Olen tehnyt noin monta kertaa eikä kukaan ole vielä korville vetänyt :)

Järkevät, oikeasti eroottiset Naiset ovat kyllästyneet tuoho liehittely-mielistely soopaan jo aikoja sitten ja ne jotka sitä jostain syystä haluaa niin saavat mun puolesta kuulla sitä muilta miehiltä. Toki nämä pillunpanttaaja-prinsessat yleensä aikamies tunnistaa jo kaukaa eikä mene niille muutenkaan mitään haastelemaan.

M40

Vierailija
14/138 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestisi oli asiaa. Samoin olen samoilla linjoilla myös ap-kirjoittajan kanssa. Tietysti se, mikä on miellyttävää kehumista, riippuu niin paljon nyansseista, tilanteista ja kehujan persoonasta, mutta uskon sekä ap:ltä että M40:ltä löytyvän oikeita elkeitä. Jossain tilanteessa todellakin kiinnostavampaa, piristävämpää ja rohkeampaa olisi - sen sijaan että kehuisi ' sulla on kiva hame' - sanoa jotain suorempaa. Mulle on sanottu ' seksikkäistä kengistä' ja se oli sellainen keskirohkea, tilanteeseen sopiva kommentti joka jäi positiivisena mieleen. Suorat kommentit vaativat paljon sanojalta, mutta mulla ainakin huumorintaju kestää sellaisen. Rohkeus on erittäin positiivista miehessä. Ja vaikken nyt varattuna ihmisenä olisi sen enempään valmis, niin takuulla olisi ainakin virkistävää. Mutta taidan olla muutenkin vähän räväkkä ja kylähullu enkä pienestä pelleilystä hätkähdä (eikä muuten miehenikään) ;-) Ei aina kannata olla niin kontrolloitu ja korrekti :-)

N30

Vierailija
15/138 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

n epävarmoilta tms, ja voit suurta itserakkautta tuntien kehaista heidän tissejään tms ja kuvittelet näin tehneesi aivan käsittämättömän hienon teon. Oikeasti olet saanut heidän entistä tuntemaan itsensä vaivautuneiksi, vielä enemmän kuin aiemmin.

Vierailija
16/138 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

n epävarmoilta tms, ja voit suurta itserakkautta tuntien kehaista heidän tissejään tms ja kuvittelet näin tehneesi aivan käsittämättömän hienon teon. Oikeasti olet saanut heidän entistä tuntemaan itsensä vaivautuneiksi, vielä enemmän kuin aiemmin.

Mielenkiintoinen näkökohta, ehkä olet oikeassa... Tämän ketjun perusteella en kylläkään kehu mitään ruumiin osaa!!

Hauska tietää, että kirjoittajan 52 (?) tyylisiäkin naisia löytyy :)

51:lle tiedoksi, että tarkoitus ei ole edetä pidemmälle.

Vierailija
17/138 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, nuo ovat juuri diivailijaprinsessan elkeitä. Kompromissit tuntemattomia ja on vain yksi oikea mielipide.

Onneksi tuo asenne näkyy kauas ja kummankaan aikaa ei tule tuhlattua.

Vierailija
18/138 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseriittoiset naiset lienevät juuri niitä luotaanlyöviä " minä ole niin kaunis" -prinsessoja jotka eivät tavallista miestä edes kiinnosta. Nämä mittaavat tavaransa markkina-arvoa lähinnä Kaivohuoneen tanssilattialla (se peilistä itsensä tuijottaminen on muuten tosi naurettavan näköistä) ja päätyvät yleensä ökyjen perijäpoikien panoalustoiksi - joksikin aikaa. Miljonäärikiekkoilijoita kun ei kovin monelle riitä ja kilpailu on kovaa..

Onneksi ihanaisia tavallisia pulskiakin ja muodokkaita ja kaikkea muuta kuin täydellisiä suomalaisnaisiakin vielä riittää. Niissä on sitä jotakin mitä näistä ikonin maalaajista on turhaa hakea.

tsiisus.. ne vielä luulee että kaikki miehet on niistä kiinnostuneita..Yksikin tuossa mainitsi kaiken täydellisyytensä lisäksi olevansa entinen malli. Wau! entinen malli!! :(

M40

Vierailija
19/138 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee hymy,kiitos tai silmänisku - joskus hämmennyskin. Tietysti se imartelee, tuli se keneltä hyvänsä vaikken itse pitäisikään vastavuoroisesti kiihottavana.

Intiimejä ruumiiosia ei sovi yksitellen mainita (mutta " kaunis vartalo" on ok), mutta kasvonpiirteitä voi (kauniit silmät, sensuellit huulet), seksikkääksi voi sanoa, kiihottava on vähän pervahtava. Tuttu ja mukava mies on poikkeus jonka sanomana takamuksen tai rintojenkin kehuminen on ok.

Jos mies menee liian pitkälle ja alkaa kourimaan tai puhumaan rivouksia käännän jutun leikiksi ja hätyytän tiehensä nauraen. koskaan ei ole tarvinut suuttua kenellekään (enkä tajua miten kehuista voisikaan suuttua).

Miehelle en yleensä tuollaisia raportoi yksityiskohtaisesti, mutta jos hän sattuisi kuulemaan tuskin olisi milläskään jos olisi kerran varattu mies kehumassa.

Vierailija
20/138 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vastauksia:

49. Viestisi alussa oli asiaakin, mutta loppu taitaa kertoa enemmän sinusta kuin minusta?!? Tähän mennessä en ole kuitenkaan joutunut epämiellyttäviin tilanteisiin puheitteni takia.

Hyvä jos et ole joutunut. Ap kysymyksesi perusteella en vain olisi ihmetellyt, vaikka olisitkin.

Minullakin on pilke silmäkulmassa, mutta en koskaan halua loukata itselleni läheisiä ihmisiä. Enkä tuomitse heitä tiukkapipoisiksi jos he eivät esim jaa tietyntyylistä huumoria.

Itse en esimerkiksi diggaa mistään vaimolle sukupuolitaudintartuttamishuumorista, pettämishuumorista enkä vastaavasta. Liian läheltä nähnyt, millaista tuskaa ko asiat voivat aiheuttaa.

Joidenkin mielestä olen tosi ahdasmielinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän