Muita, jotka ”katuvat” uusperhettä? Onko suhteenne loppunut miehen lapsen takia?
Onko täällä muita, jotka katuvat uusperhettä? Itsellä tilanne sellainen, että olen ollut pitkässä suhteessa miehen kanssa, jolla on tällähetkellä teini-ikäinen lapsi. Omat vaikeutemme ja hyvät hetket on ollut ja kaikesta aina selvitty. Miehen ex tuonut omat lisäyksensä soppaan. Joskus aiemmin olen miettinyt eroa, kun on alkanut oikein kunnolla vituttamaan. Nyt meillä on kuitenkin yhteinen lapsi ja alkaa ottamaan päähän, kuinka paljon tämän teini-ikäisen oikkujen mukaan pitäisi vieläkin elää. Hän on kuitenkin jo kohta aikuinen. En jaksa alkaa mitään yksityiskohtaisia esimerkkejä antamaan, mutta kuitenkin hänellä aina älyttömiä vaatimuksia, joita sitten isi olisi toteuttamassa ettei mene välit.. tämä sitten vaikuttaa tietty meidän arkeen ja elämään. Ja mistään ilkeästä äitipuolen roolista ei ole nyt kysymys. Kertokaahan kokemuksia, onko suhteenne loppunut miehen lapsen takia??
Kommentit (522)
Vierailija kirjoitti:
Ja menette lisääntymään näihin tilanteisiin vaikka on lapsia ed suhteesta ja vaikeat välit eksään. Ei teillakään oon kaikki muumit laaksossa
Ja kun on vielä huomattu, kuinka kädetön isä mies on. Tätä jaksan ihmetellä.
Tästä tulee mieleen muuan eronnut julkkispari, jonka isällä uudet parisuhdeviritykset kaatuvat siihen, että tyttäreltä ei ikinä voi kieltää mitään ja ex tuntuu olevan sitten heti toisena tärkeysjärjestyksessä. Olisivat vaan pysyneet naimisissa keskenään.