Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset tulkitsevat miehen kiinnostuksen osoitukset väärin (mies vakavammin kiinnostunut/ei)?

Vierailija
01.01.2020 |

Tämmöinen pointti esitettiin toisessa ketjussa.

Kirjoittaja oli sitä mieltä että naiset mittaavat miehen kiinnostusta parisuhdemielessä liiaksi sen perusteella:

- kuinka voimakkaasti mies osoittaa kiinnostusta
- kuinka nopeasti mies osoittaa kiinnostusta

Eli kun mies kehuu vuolaasti, haluaa tarjota kaiken, pommittaa viesteillä ja vaikuttaa olevan hulluna naiseen, nainen tulkitsee että nyt mies on tosissaan kiinnostunut.

Miesten mukaan onkin päin vastoin. Se että mies toimii näin ennen kuin on ehtinyt tutustua kunnolla, todennäköisimmin kertoo siitä ettei mies ole kiinnostunut vakavammin, vaan haluaa pelkkää seksiä. Miehet siis tietävät että jos haluaa seksiä on toimittava nopeasti ja osoitettava kiinnostusta voimakkaasti.

Nyt kun asiaa mietin, niin tässähän on järkeä (outoa kun ottaa huomioon että 121212:n teoriasta on kyse).

Oletteko samaa mieltä?

Kommentit (119)

Vierailija
61/119 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä keskusteluissa on usein ongelmana juuri se, että kuvitellaan kaikkien miesten tai naisten toimivan samalla tavalla ja yleistetään kovalla kädellä. Sitten tulkitaan ihan väärin sitä mitä toinen tekee tai ei tee.

Oikeastihan naisena ainoa asia, mihin itse voi vaikuttaa on se, että oppii tietämään ja tunnistamaan, mitä itse haluaa ja ei halua. Esimerkkeinä:

-Kun mies ilmaisee kiinnostusta alussa voimakkaasti ilman että tuntee naista ihmisenä lainkaan. Silloin mies joko pelaa tai on ihastunut pelkkään pintaan tai mielikuvaan. Oikeasti siihen, että oppii tuntemaan toisen menee tutkimusten mukaan n.2 vuotta. Kys. tilanteessa ei voi muuta kuin päättää itse haluaako pelkän p_anon tai haluaako seurustella miehen kanssa, jolle pelkkä pinta on ensisijaisen tärkeää? Mitä suhteelle tapahtuu kun ulkonäkö iän myötä muuttuu tai sairastuu tms.`?

-Kun mies jahkailee loputtomiin haluaako suhteeseen vai ei ja roikottaa naista kuukausia tai vuosia, ainoa asia johon nainen voi vaikuttaa on päätökseen, että haluaako itse elää epämääräisessä suhteessa tai olla suhteessa hitaan jahkailijan kanssa jolle on todella vaikeaa tehdä päätöksiä- se kun tulee näkymään muillakin elämän osa-alueilla.

-Kun mies toistuvasti toimii jollain tavalla, joka ärsyttää ja loukkaa eikä asiasta keskustelu aikuisen kypsästi onnistu eikä muutosta tapahdu, pitäisi ymmärtää jossain vaiheessa että ehkä se toinen vaan on sellainen, ei se välttämättä tarkoita mitään pahaa, mutta suhteesta ei myöskään tule mitään mikäli nainen itse välittää omasta onnellisuudestaan ja elämänlaadustaan. Miestä ei voi muokata mieleisekseen.

Vierailija
62/119 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni ei ole koskaan käynyt niin, että mies joka ei olisi alussa ollut kiinnostunut ja osoittanut sen melko suoraan, olisi halunnut suhdetta. Toki niitä sellaisiakin on ollut, jotka ovat olleet alussa todella kiinnostuneita, kehuneet paljon, tuoneet lahjoja ja tehneet jo tulevaisuudensuunnitelmia valmiiksi, mutta ovat sitten kadonneet tai osoittautuneet varatuiksi.

Toki mieskin voi olla ujo ja omalle kohdalleni on sattunut pari ujoakin miestä, mutta kyllä hekin tekevät kiinnostuksensa ja aikeensa aika selviksi, mikäli ovat kiinnostuneita.

Todella moni asia vaikuttaa siihen jo ihan temperamentista kommunikointityyliin ja aikaisempiin kokemuksiin naisten kanssa, miten mies kiinnostuksensa ilmaisee. Ai niin, ja vielä se että mielestäni joka kerta kun nainen joutuu mielessään tai kavereiden kanssa vatvomaan, onko mies kiinnostunut vai ei, se on merkki kiinnostuksen puutteesta miehen osalta. Jos pitää oikein alkaa pitkällisesti analysoimaan ja pohtimaan, niin ei tule suhdetta. Aika moni mies kyllä tietää mitä haluaa ja tunnistaa sen kun osuu kohdalle. Mielenkiintoinen keskustelu!

Projisointia. Ja täyttä p.askaa.

Olet kiinnostunut vain miehistä jotka tietävät mitä haluavat ja ottavat sen. Mies joka ei tätä tee, ei ole sinun silmissäsi mies.

Tiedän koska olen itse se kiinnostunut mutta ei-aloitteellinen mies jota ei sinun mukaasi ole olemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/119 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aiemmin kokenut juuri tuota jopa liiallista kehumista, aktiivista yhteydenpitoa ja tapaamisia, nopeaa etenemistä seksiin jne...

Olinkin hämilläni kun nykyinen miesystävä ei alkuun kehunut, ei ollut joka päivä aktiivinen. Ei tuntunut olevan kiire minnekään. Välimatkan takia näimme mielestäni liiankin harvoin.

Epäilin useaan otteeseen ( aiempien kokemustenkin vuoksi) että olen sille vain joku ihan kiva.... ja puitiinkin tätä asiaa muutamaan kertaan.

Mutta nyt, vuotta myöhemmin, en epäile enää. Tapaamiset on lisääntyneet huomattavasti ja ollaan muutenkin lähennytty paljon. ja onpa mies sanonut ettei ole ikinä ennen tuntenut tällä tavalla ketään kohtaan. Pakko kai se on uskoa, mies on vain todella " hidas lämpiämään" ja harkitseva. Ja uskomatonta kyllä, laji nimeltä rehellinen mies ei ilmeisesti olekaan täysin kadonnut. :)

Ujokin tavallaan.

Mutta otan todella paljon mieluummin tällaisen kuin kaiken jo nähneen ja kokeneen " pelimiehen ".

Että voipa tuo pitää paikkansa, tuo aloituksen väite.

Vierailija
64/119 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys teille joiden mielestä se jos mies ei osoita kiinnostustaan selkeästi todistaa ettei mies ole kiinnostunut.

Oletteko te itse tässä tilanteessa osoitteneet kiinnostuksenne selkeästi? Selkeästi tarkoittaa tapaa jotai ei voi tulkita väärin, jota ei voi vetää takaisin, ja joka tarkoittaa pakkeja siinä tapauksessa ettei toinen vastaa kiinnostuksen osoitukseen?

Vai odotteletteko että mies tekee aikeensa selviksi ensimmäisenä?

Jos kyllä, millä perusteella sen on aina oltava mies joka tekee ensimmäisen siirron? On olemassa erilaisia naisia (aloitteellisia, ei-aloitteellisia), ovatko kaikki miehet samanlaisia ja toimivatko he kaikki samalla tavalla?

Vierailija
65/119 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tietysti menee noin.

Jos etsin parisuhdetta, niin totta kai haluan tutustua kunnolla. Haluan tietää millainen nainen on ihmisenä, ei vain seksuaalisesti haluttavana "saaliina". Ei silloin hullaannuta sekunnissa, kenties pelkästä nettideittiprofiilista.

Jos haen seksiä, uskon että monien naisten fantasia on salamakemia. Niitä naisia jotka haluavat semmoista hidasta kiusoittelua ja kuukausien kyllä-ei-arvuuttelua, en tavoittele. Eli pitää toimia heti, ja osoittaa kiinnostus voimakkaasti. Muuten ei saa, tai joutuu tilanteeseen jossa aletaan jo kyselemään tulevaisuuden haaveista.

On myös erilaisia miehiä. Jotkut osoittavat kiinnostusta toisia voimakkaammin. Yleensä kuitenkin "pelimiehille" on vakiintunut tapa osoittaa kiinnostus voimakkaasti, eikä siihen vaikuta onko nainen unelmien vaimo vai hätäpano. Samat soidinmenot pelataan läpi joka tapauksessa.

M/36

Hätäpanot on miehen elämässä kuitenkin merkitsevämmässä asemassa kuin vaimo, edes se unelmien. Entäs kuka nainen haluaa olla unelmien vaimo jollekin ei-unelmamiehelle?

Vierailija
66/119 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni ei ole koskaan käynyt niin, että mies joka ei olisi alussa ollut kiinnostunut ja osoittanut sen melko suoraan, olisi halunnut suhdetta. Toki niitä sellaisiakin on ollut, jotka ovat olleet alussa todella kiinnostuneita, kehuneet paljon, tuoneet lahjoja ja tehneet jo tulevaisuudensuunnitelmia valmiiksi, mutta ovat sitten kadonneet tai osoittautuneet varatuiksi.

Toki mieskin voi olla ujo ja omalle kohdalleni on sattunut pari ujoakin miestä, mutta kyllä hekin tekevät kiinnostuksensa ja aikeensa aika selviksi, mikäli ovat kiinnostuneita.

Todella moni asia vaikuttaa siihen jo ihan temperamentista kommunikointityyliin ja aikaisempiin kokemuksiin naisten kanssa, miten mies kiinnostuksensa ilmaisee. Ai niin, ja vielä se että mielestäni joka kerta kun nainen joutuu mielessään tai kavereiden kanssa vatvomaan, onko mies kiinnostunut vai ei, se on merkki kiinnostuksen puutteesta miehen osalta. Jos pitää oikein alkaa pitkällisesti analysoimaan ja pohtimaan, niin ei tule suhdetta. Aika moni mies kyllä tietää mitä haluaa ja tunnistaa sen kun osuu kohdalle. Mielenkiintoinen keskustelu!

Olen lukenut tämän lauseen jo varmaan 8 kertaa, mutten vieläkään ymmärrä sitä.

Vierailija
67/119 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli mies on pelkän seksin perässä jos hän on:

1. Innokas ja vaikuttaa kiinnostuneelta

2. Ei ole innokas, eikä vaikuta kiinnostuneelta

Ei kyllä selventänyt yhtään tulkitsemaan miesten aikomuksia.

Selventäisikö 2. kohtaa hieman,  se että sinun pitäisi oppia tunnistamaan milloin a) mies tekeytyy vaikeasti tavoitettavaksi vain lisätäkseen kiinnostavuuttaan vs. b) mies yrittää pitää kohteliasta etäisyyttä ja olla pilaamatta yritystä liialla tunkeilulla ?

Muita vaihtoehtojakin tietysti on, c) mies ei ole huomannut että hänestä ollaan kiinnostuneita ja d) mies on huomannut mutta häntä ei kiinnosta.

Yksinkertaisin tapa ratkaista tämä ongelma, on yrittää rohkaista häntä kohteliasti itselleen sopivalla tavalla ja tyylillä.

Vierailija
68/119 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn kuvittelemaan että menee niin kuin ap ja ykskaks kirjoittelevat. Mutta koska en pelaa pelejä en pysty 100% varmuudella sanoa että menisi noin. Plus sitten kun mietin noita pelaajia jos ovat pitkään pelannut, varmasti osaavat vaihtaa peli taktiikkaa jotta toimii tiettyyn nais tyyppiin.

Myös pitää sanoa että pitkänparisuhteen jälkeen kun ihastuin yhteen nettiprofiiliin olin kyllä todella innokas. Koska piti erottua muista miehistä plus kun oli täysin uutta minulle, tuo nettideittailu. Nyt opittu sitä ja ei nappaa enää naisten profiileja surffata. (edelleen netti deittipalveluista, jos joku suomalainen nainen uskaltaisi lähestyä. Mutta kyllä annan suuremman todenäköisyyden että innostun ja tapaan jonkun oikeassa elämässä. Ehkäpä koiraa ulkoiluttaessa.🤗)

Vierailija
69/119 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies joka on oikeasti kiinnostunut tai ihastunut ei todellakaan ole rohkea ja suoraan kehuva, vaan pikemminkin päinvastoin.

mies51v

Voiko se sitten muuttua ihastukseksi vai onko mies jo kartoittanut naisen "tuon kanssa ei mitään vakavaa" tai " ei-niin hyvännäköinen, uskallan flirtata" vs. huippukauniiille? Ja nyt puhun hyväitsetuntoisesta miehestä.

Voi varmaan muuttua, mutta jos mies tulee luoksesi itsevarmana ja ilman minkäänlaista ulkoista hermostumista, niin ei ole kyseessä ihastunut. Tietysti psykopaateista en tiedä.

mies51v

Vierailija
70/119 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa, kun ihmiset ovat kuitenkin yksilöitä enemmän kuin sukupuolensa edustajia.

Minä tulkitsin aivan väärin miestä, joka oma-aloitteisesti pyrki seuraani, ehdotteli tapaamisia, vietti kanssani pitkiä iltoja ja toi minulle kaikenlaisia yhteiseen harrastukseemme liittyviä lahjoja. Kuvittelin, että kun hän ei pyrkinyt sänkyyn tai muutenkaan lähestynyt fyysisesti lähtöhalausta lukuunottamatta, hän ottaisi lähentymisen yhtä hitaasti kuin minäkin ja olisi valmis enempään vasta myöhemmin.

Pari vuotta myöhemmin hän alkoi hiljalleen loitota ja lopulta katosi. Viimeksi olen nähnyt hänet ohimennen kevättalvella; nyt vietin uudenvuodenaaton yksin, ilman häntä, ensimmäisen kerran neljään vuoteen. En tiedä, mihin hän tähtäsi ja miksi häntä ei enää kiinnosta. Kiinnostiko häntä alun alkaenkaan?

Pari vuotta on aika pitkä aika :D Jos ja kun tämä on keksitty tarina, niin täytyy antaa pisteitä laadukkuudesta.

Vai keksitty tarina? Jos minä keksisin tälle palstalle tarinan, kirjoittaisin siihen huomattavasti vauhdikkaampia käänteitä.

Voit valmistautua järkyttymään: jaksoin odotella kaveruuden kääntymistä ystävyyden kautta vielä tärkeämmäksi ihmissuhteeksi peräti kolme ja puoli vuotta. Näytin miehelle vihreää valoa kerta toisensa jälkeen, mutta peräännyin aina varovaisesti, kun hän tuntui pelästyvän lähentymistäni. Loittoneminen alkoi sillä, että hän tapasi minua mielellään, toi tuomisia ja käyttäytyi yhtä mukavasti kuin ennenkin, muttei itse enää ehdottanut tapaamista. Vähitellen hän alkoi lipsua ennen niin tarkasta hygieniastaan ja jämptistä aikataulustaan. Jokaisella tapaamiskerralla olimme silti kuin vanhat ystävykset, jotka voivat jatkaa samasta lauseesta kuin mihin edelliskerralla jäivät. Yhdessä oleminen oli helppoa ja nautinnollista. Kevään korvalla, viimeisen tapaamisemme jälkeen kuitenkin hieman loukkaantuneena hänen oudosta aloitteettomuudestaan jäin odottelemaan hänen yhteydenottoaan; oli tavallaan jo hänen vuoronsa. Viikosta tuli kuukausi, kuukausista puoli vuotta, ja kohta on kokonainen vuosi kulunut. Minulla on häntä kova ikävä, mutta tosiasiat on kai tunnustettava jo.

Tämä mies oli poikkeus minusta kiinnostuneissa miehissä: yleensä, tai useimmiten, sänkyyni on oltu pyrkimässä ensi tilassa. Osaan jo erottaa nämä sänkysankarit muista, ja valitettavasti selibaattini on tämän vuoksi jatkunut aivan liian pitkään, vuosia. Haluaisin löytää kumppanuuden, ja näin sopivalta ja ihanalta mieheltä olisin hyväksynyt vaikka impotenssin.

En ymmärrä sitä, miksi mies käyttäytyy hyvin ihastuneen lailla, jollei hän ole yhtään kiinnostunut. Jollain tavalla haluaisin tietää, löysikö hän jonkun muun vai kyllästyikö vain minuun, mutta luulen, että ehkä sittenkin on parempi olla tietämättä.

Tässä tarinassa on kohtia, joita en vaivaudu kertomaan sen vuoksi, ettei kukaan uskoisi niitä. Laimennettu ja karsittu versiokin näkyy olevan joillekin ylivoimainen.

Vierailija
71/119 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua on ollut mielenkiintoista lukea ja peilata omaan tilanteeseen: 

Mies osoitti ihan ensimmäisen tapaamisen jälkeen todella voimakasta kiinnostusta. Yhteydenpito oli niin intensiivistä ja läpinäkyvää, että likimain pelästyin, että olenko saanut jonkun sekaisin olevan riesoikseni. Kuitenkin tiesin tyypin kykenevän järjelliseenkin toimintaan (hänen työ). No, vastailin hänelle ja itselläkin sitten kiinnostusta alkoi syntyä. 

Okei, tähän asti aivan klassikkotapaus. Tuli sitten se hetki, jolloin ensimmäisen kerran suudeltiin. Mutta sitten tässä alkaakin se outo osuus: koko suhde on siitä lähtien ollut pelkkää pussaamista. Yli vuosi kulunut ja tavatessa vielä vaan pussaillaan. Takana tiettääkseni ei ole mitään ideologiaa, uskontoa, aseksuaalisuutta tai toimintahäiriöitä. Mitään selitystä en oikein vain keksi. Puhutaan paljon, mutta oikeastaan puhutaan paljon "tyhjää". Suhteen kulmakiviä kierretään kuin kissa kuumaa puuroa, on kuin olisi taantunut seurustelusuhteissaan haparoiviksi teineiksi. Ymmärtäisin kyllä jos olisi ujo tai itsestään epävarma, mutta taas sitä vastaan sotii alun hullunrohkea ja voimakas lähestyminen. Ja jos etäännyn, mies hätääntyy. 

Sinänsä kyllä "halusin vain nopean panon" -testin mies on kyllä läpäissyt kirkkaasti, ei kyllä sillä. 

Vierailija
72/119 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on vielä se miestyyppi, joka ihastuu saman tien palavasti kaikkiin naisiin heti ensi treffeillä, vaikkei edes tunne, koska haluaa vaan niin epätoivoisesti tyttöystävän. On kaikesta naisen kanssa samaa mieltä. Sellainen liika epätoivoisuus karkottaa naiset saman tien.

Tuo teoria on muuten kyllä hyvä, että voimakas kiinnostus alussa merkitsee, että mies haluaa seksiä. Ja myös se, että nuoret naiset eivät ehkä tätä tunnista. Ei ole sellaiseen elämänkokemusta, ollaan vähän naiiveja ja kun se ”tarjonta” miesten puolelta on pitkälti tuota osastoa. Olen siis itse nainen ja näin ”aikuisena” +30 ihan ihmettelee, että kylläpä tuli aikoinaan lähdettyä mukaan vähän kaikenlaiseen tuubaan. Siksihän kaikenlaiset pervot ja hyväksikäyttäjät tavoittelee nuoria, kun ei vielä ihan olla kartalla jutuista.

Vierailija
73/119 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemus tavismiehenä on se, että yritän tutustua rauhallisesti naisiin parisuhdemielessä ja saan kaveripakit. En ymmärrä naisia. Aina valitetaan, että miehet haluavat vain seksiä ja mulle on kuitenkin kaikilla varaa antaa kaveripakit.

Vierailija
74/119 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä ei käy kateeksi naisia mitä johonkin kehonkielen tunnistamisiin tulee. Miehet ovat usein jo syntyjään sosiaalisesti kömpelömpiä joten meidän kummalliset elkeet voi tarkoittaa ihan mitä vaan. Sen takia miesten maailmassa suoraviivainen rautalangasta vääntäminen on yleistä ja suosittelen naistenkin harjoittamaan samaa.

Miehet sekä tulkitsevat että näyttävät hienovaraisia signaaleja yleisesti huonommin kuin naiset. Sen takia jos olet miehestä kiinnostunut niin pelkät ohimenevät katseet ei todellakaan riitä vaan ensin mennä juttelemaan ja sitten tehdä nopeasti selväksi että haluaisi veuhkata, ottamalla kädestä kiinni, tai siirtämällä hänen kätensä reitesi päälle yms.

Yleisesti voi olla noin, mutta on niitä sellaisiakin miehiä jotka eivät tykkää suorista aloitteista, vaan mieluummin osoittavat kiinnostustaan katselemalla yms. ja odottavat myös naiselta samanlaista käytöstä.

Mutta kerropa, miten tällaisesta ”katselusta” lähtee suhde kehittymään, jos kumpikaan ei kykene tai halua edetä? Naisena koen, että jotain pitää tapahtua tai luulen, ettei miestä kiinnosta.

Vierailija
75/119 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut tämän lauseen jo varmaan 8 kertaa, mutten vieläkään ymmärrä sitä.

Uudenvuoden aivopähkinä ;) Se oli kyllä hieman epäselvästi ilmaistu, tarkoitin että kaikki miehet, jotka ovat halunneet seurustella ovat olleet alusta asti kiinnostuneita ja osoittaneet sen.

Vierailija
76/119 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Entä jos mies on vuoroin ujo ja vuoroin kovin kiinnostunut? Vaihtaa päälle paremmat vaatteet kun tulee naisen luo kylään, kädet tärisee ja sydän hakkaa tuhatta ja sataa kun nainen halaa? Itse tulkitsin miehen selvän ja näkyvän jännittämisen, ujouden plus puheet siitä, miten "ei ole ikinä tuntenut mitään tällaista" kiinnostukseksi. Mutta väärin meni.

Vierailija
77/119 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys teille joiden mielestä se jos mies ei osoita kiinnostustaan selkeästi todistaa ettei mies ole kiinnostunut.

Oletteko te itse tässä tilanteessa osoitteneet kiinnostuksenne selkeästi? Selkeästi tarkoittaa tapaa jotai ei voi tulkita väärin, jota ei voi vetää takaisin, ja joka tarkoittaa pakkeja siinä tapauksessa ettei toinen vastaa kiinnostuksen osoitukseen?

Jos kyllä, millä perusteella sen on aina oltava mies joka tekee ensimmäisen siirron? On olemassa erilaisia naisia (aloitteellisia, ei-aloitteellisia), ovatko kaikki miehet samanlaisia ja toimivatko he kaikki samalla tavalla?

Lähestymällä miestä itse saa ainakin varmasti miehen, joka ei ole kiinnostunut muuten ja haluaa vain seksiä - ja sitäkin vain siksi, kun joku kerran ihan itse tulee sitä tyrkyttämään.

Vierailija
78/119 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähestymällä miestä itse saa ainakin varmasti miehen, joka ei ole kiinnostunut muuten ja haluaa vain seksiä - ja sitäkin vain siksi, kun joku kerran ihan itse tulee sitä tyrkyttämään.

Miksi kukaan mies haluaa tavata jos ei kerran ole kiinnostunut? Eikä edes vonkaa seksiä. Haluaa kuitenkin tavata kun ehdotan tapaamista. En ymmärrä.

Vierailija
79/119 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei. Entä jos mies on vuoroin ujo ja vuoroin kovin kiinnostunut? Vaihtaa päälle paremmat vaatteet kun tulee naisen luo kylään, kädet tärisee ja sydän hakkaa tuhatta ja sataa kun nainen halaa? Itse tulkitsin miehen selvän ja näkyvän jännittämisen, ujouden plus puheet siitä, miten "ei ole ikinä tuntenut mitään tällaista" kiinnostukseksi. Mutta väärin meni.

Ei siis ollutkaan kiinnostunut? Mitähän ihmettä... Kuka tahansa tulkitsisi tuon kiinnostukseksi.

Vierailija
80/119 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten on vielä se miestyyppi, joka ihastuu saman tien palavasti kaikkiin naisiin heti ensi treffeillä, vaikkei edes tunne, koska haluaa vaan niin epätoivoisesti tyttöystävän. On kaikesta naisen kanssa samaa mieltä. Sellainen liika epätoivoisuus karkottaa naiset saman tien.

Tuo teoria on muuten kyllä hyvä, että voimakas kiinnostus alussa merkitsee, että mies haluaa seksiä. Ja myös se, että nuoret naiset eivät ehkä tätä tunnista. Ei ole sellaiseen elämänkokemusta, ollaan vähän naiiveja ja kun se ”tarjonta” miesten puolelta on pitkälti tuota osastoa. Olen siis itse nainen ja näin ”aikuisena” +30 ihan ihmettelee, että kylläpä tuli aikoinaan lähdettyä mukaan vähän kaikenlaiseen tuubaan. Siksihän kaikenlaiset pervot ja hyväksikäyttäjät tavoittelee nuoria, kun ei vielä ihan olla kartalla jutuista.

Minusta on hyvä, jos mies haluaa seksiä. Jos mies ei vaikuta lainkaan kiinnostuneelta seksistä, en itsekään  kiinnostu hänestä seksuaalisesti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme