Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset tulkitsevat miehen kiinnostuksen osoitukset väärin (mies vakavammin kiinnostunut/ei)?

Vierailija
01.01.2020 |

Tämmöinen pointti esitettiin toisessa ketjussa.

Kirjoittaja oli sitä mieltä että naiset mittaavat miehen kiinnostusta parisuhdemielessä liiaksi sen perusteella:

- kuinka voimakkaasti mies osoittaa kiinnostusta
- kuinka nopeasti mies osoittaa kiinnostusta

Eli kun mies kehuu vuolaasti, haluaa tarjota kaiken, pommittaa viesteillä ja vaikuttaa olevan hulluna naiseen, nainen tulkitsee että nyt mies on tosissaan kiinnostunut.

Miesten mukaan onkin päin vastoin. Se että mies toimii näin ennen kuin on ehtinyt tutustua kunnolla, todennäköisimmin kertoo siitä ettei mies ole kiinnostunut vakavammin, vaan haluaa pelkkää seksiä. Miehet siis tietävät että jos haluaa seksiä on toimittava nopeasti ja osoitettava kiinnostusta voimakkaasti.

Nyt kun asiaa mietin, niin tässähän on järkeä (outoa kun ottaa huomioon että 121212:n teoriasta on kyse).

Oletteko samaa mieltä?

Kommentit (119)

Vierailija
1/119 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se loogisesti ajateltuna menee, mitä järkeä sitä on venytellä ja vanutella jos pikaista pildeä haluaa.

Vierailija
2/119 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten käyttäytyminen kannustaa "pillupalkalla höpöttämiseen"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/119 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otinpa tästä vinkistä opikseni ja ilmoittauduin pilluhöpötyksen maisteriohjelmaan!

Vierailija
4/119 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietysti menee noin.

Jos etsin parisuhdetta, niin totta kai haluan tutustua kunnolla. Haluan tietää millainen nainen on ihmisenä, ei vain seksuaalisesti haluttavana "saaliina". Ei silloin hullaannuta sekunnissa, kenties pelkästä nettideittiprofiilista.

Jos haen seksiä, uskon että monien naisten fantasia on salamakemia. Niitä naisia jotka haluavat semmoista hidasta kiusoittelua ja kuukausien kyllä-ei-arvuuttelua, en tavoittele. Eli pitää toimia heti, ja osoittaa kiinnostus voimakkaasti. Muuten ei saa, tai joutuu tilanteeseen jossa aletaan jo kyselemään tulevaisuuden haaveista.

On myös erilaisia miehiä. Jotkut osoittavat kiinnostusta toisia voimakkaammin. Yleensä kuitenkin "pelimiehille" on vakiintunut tapa osoittaa kiinnostus voimakkaasti, eikä siihen vaikuta onko nainen unelmien vaimo vai hätäpano. Samat soidinmenot pelataan läpi joka tapauksessa.

M/36

Vierailija
5/119 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni oli yllätys kun tajusin että on paljon naisia jotka eivät ole tuosta tietoisia.

Siis kysellään että kuinka se Tinder-mies oli vain seksin perässä vaikka kehui vuolaasti, tarjosi ja tavoitteli!?

Eli omasta näkökulmasta toimi niin kuin mies joka haluaa seksiä ja nopeasti.

Nainen kuitenkin tulkitsi miehen käytöksen osoituksena vakavammasta kiinnostuksesta.

Vierailija
6/119 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on siitä että nainen toimii itse kuin mies kun on vakavasti kiinnostunut miehestä.

Mies toimii samoin kun hakee vain seksiä.

Vierailija
7/119 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tietysti menee noin.

Jos etsin parisuhdetta, niin totta kai haluan tutustua kunnolla. Haluan tietää millainen nainen on ihmisenä, ei vain seksuaalisesti haluttavana "saaliina". Ei silloin hullaannuta sekunnissa, kenties pelkästä nettideittiprofiilista.

Jos haen seksiä, uskon että monien naisten fantasia on salamakemia. Niitä naisia jotka haluavat semmoista hidasta kiusoittelua ja kuukausien kyllä-ei-arvuuttelua, en tavoittele. Eli pitää toimia heti, ja osoittaa kiinnostus voimakkaasti. Muuten ei saa, tai joutuu tilanteeseen jossa aletaan jo kyselemään tulevaisuuden haaveista.

On myös erilaisia miehiä. Jotkut osoittavat kiinnostusta toisia voimakkaammin. Yleensä kuitenkin "pelimiehille" on vakiintunut tapa osoittaa kiinnostus voimakkaasti, eikä siihen vaikuta onko nainen unelmien vaimo vai hätäpano. Samat soidinmenot pelataan läpi joka tapauksessa.

M/36

"On myös erilaisia miehiä. Jotkut osoittavat kiinnostusta toisia voimakkaammin. Yleensä kuitenkin "pelimiehille" on vakiintunut tapa osoittaa kiinnostus voimakkaasti, eikä siihen vaikuta onko nainen unelmien vaimo vai hätäpano. Samat soidinmenot pelataan läpi joka tapauksessa."

Itse asiassa mitä tunnen pelimiehiä, niin kun ovat kiinnostuneita vakavammin, ovat huomattavasti laimeampi kiinnostuksen osoittamisessa. Silloin mietitään onko nainen sitä mitä haetaan.

Yksikin tyyppi puheli kuinka ei meinannut hyväksyä sitä kuinka nainen oli maannut hänen ystävänsä kanssa vuosia sitten. Itse ko. mies on pannut tyttöystävänsä (silloin lähemmäs 30v) 16v siskon, työkaverin, luokkakaverinsa äidin, oppilaansa, harrastuskaverien tyttöystävien, ja ties kenen kanssa :D

Melkein, tai oikeastaan ihan, on niin että mitä vähemmän vakavaa kiinnostus on, sitä vuolaammin se osoitetaan.

Vierailija
8/119 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni oli yllätys kun tajusin että on paljon naisia jotka eivät ole tuosta tietoisia.

Siis kysellään että kuinka se Tinder-mies oli vain seksin perässä vaikka kehui vuolaasti, tarjosi ja tavoitteli!?

Eli omasta näkökulmasta toimi niin kuin mies joka haluaa seksiä ja nopeasti.

Nainen kuitenkin tulkitsi miehen käytöksen osoituksena vakavammasta kiinnostuksesta.

Naiset ei edelleenkään tiedä miehistä tai miesten elämästä mitään, vaan projisoivat omia kokemuksiaan ja käytösmallejaan miehiin.

Vierailija
9/119 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla tavalla myös se mies, joka ei paljoa kehu tai viesteillä pommita, voi olla pelkästään seksin perässä. Todistettu on. Jos miehellä on esim. monta naista kierroksessa samaan aikaan, huomio jakautuu monelle ja tällöin ei tietenkään kovin suureen aktiivisuuteen yhtä kohtaan pysty.

Vierailija
10/119 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lankesin yhden miehen huomionosoitukseen, hymyili minulle leveästi silmät loistaen.. nyt haluaisin vaan itse seksiä hänen kanssaan vaikken yleensä ole tällainen. Mutta, mies on varattu.

Vierailija
11/119 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse lankesin yhden miehen huomionosoitukseen, hymyili minulle leveästi silmät loistaen.. nyt haluaisin vaan itse seksiä hänen kanssaan vaikken yleensä ole tällainen. Mutta, mies on varattu.

Ja näin naisena, kyllä sitä seksuaalista kemiaa pitää olla että parisuhteeseen alkaisin. Ei onnistu muuten.

Vierailija
12/119 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tietää, olen siis vaistomaisesti tulkinnut oikein. Mitä innokkaampi mies, sitä vähemmin olen itse kiinnostunut. Olen todella valikoiva.

Vierailija
13/119 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten yleistä se sitten on että seksiä syvempiä tunteita herääkin, jos alkuun vain huvittaa itseään flirttailulla? Mitä siinä tapahtuu?

Vierailija
14/119 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis.. mistä mies tietää että hän haluaa jonkun parisuhdemielessä? Siis ilmeisesti Miklu Forsellille kävi Metin kanssa näin, näki kadulla ja kuulemma tiesi, että "tuossa menee hänen vaimo" ?! Eli ei vain joku hyvännäköinen nainen jolle flirttailla ja jota voisi kerran panna.

Vierailija
15/119 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies on pelkän seksin perässä jos hän on:

1. Innokas ja vaikuttaa kiinnostuneelta

2. Ei ole innokas, eikä vaikuta kiinnostuneelta

Ei kyllä selventänyt yhtään tulkitsemaan miesten aikomuksia.

Vierailija
16/119 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on tietysti monta liikkuvaa osaa.

Totta että tuollainen nopea ja voimakas kiinnostuksen osoittaminen yleensä liittyy seksin hakemiseen. Selväähän sen pitäisi olla. Jos mies hullaantuu näkemästään naisesta tai peräti nettiprofiilista, toki se kiinnostus kohdistuu ulkonäköön eikä luonteeseen, arvoihin, tms

Totta sekin että mitä enemmän mies on pleijeri, sitä voimakkaammin kiinnostusta osoitetaan. Pelimiehenä ei menesty ellei toimi niin.

Sitten on sekin että millainen nainen on kyseessä suhteessa mieheen. Tasokas mies tietää että tasokkaat naiset ovat tottuneet huomionosoituksiin eikä ylitsevuotava lepertely välttämättä mene läpi (jutut kauneudesta on kuultu miljoonaan kertaan).  Tuo taktiikka toimii paremmin ulkonäöstään epävarmaan naiseen.

Poikkeus oli jos miehellä on jo riittävästi panoja kierrossa. Ylimääräiselle on varaa olla välinpitämätön.

Olen samaa mieltä kuin ap että tuossa pitäisi olla muu tapa mitata kiinnostusta. Ehkä kiinnostuksen syvällisyys voimakkuuden sijaan. Ongelma vain on siinä että tunnetasolla voimakkuus tuppaa voittamaan syvällisyyden, etenkin kun on kyse nuorista naisista.

Sekin on hyä huomio etteivät miehet ja naiset ymmärrä toisiaan. Nainen projisoi oman toimintatapansa miehiin, eli vakavampi kiinostus = voimakkaampi kiinnostuksen osoittaminen. Miehet taas eivät ymmärrä kuinka paljon naisille on kyse siitä että he tuntevat itsensä halutuiksi.

M40+

Vierailija
17/119 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai siis.. mistä mies tietää että hän haluaa jonkun parisuhdemielessä? Siis ilmeisesti Miklu Forsellille kävi Metin kanssa näin, näki kadulla ja kuulemma tiesi, että "tuossa menee hänen vaimo" ?! Eli ei vain joku hyvännäköinen nainen jolle flirttailla ja jota voisi kerran panna.

Tuo nyt vain on vakitarina.

Esimerkiksi:

Mies näkee hyvännäköisiä naisia joita haluaa välittömästi panna. Joidenkin kanssa mies panee, toisten kanssa ei. Sitten nainen numero 29 osoittautuukin kiinnostavaksi muutenkin ja homma etenee parisuhteeseen ja avioliittoon.

Hääpuheversio: "tiesin heti että tuossa menee minun vaimo, se oli rakkautta ensi silmäyksellä"

Vierailija
18/119 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa on tietysti monta liikkuvaa osaa.

Totta että tuollainen nopea ja voimakas kiinnostuksen osoittaminen yleensä liittyy seksin hakemiseen. Selväähän sen pitäisi olla. Jos mies hullaantuu näkemästään naisesta tai peräti nettiprofiilista, toki se kiinnostus kohdistuu ulkonäköön eikä luonteeseen, arvoihin, tms

Totta sekin että mitä enemmän mies on pleijeri, sitä voimakkaammin kiinnostusta osoitetaan. Pelimiehenä ei menesty ellei toimi niin.

Sitten on sekin että millainen nainen on kyseessä suhteessa mieheen. Tasokas mies tietää että tasokkaat naiset ovat tottuneet huomionosoituksiin eikä ylitsevuotava lepertely välttämättä mene läpi (jutut kauneudesta on kuultu miljoonaan kertaan).  Tuo taktiikka toimii paremmin ulkonäöstään epävarmaan naiseen.

Poikkeus oli jos miehellä on jo riittävästi panoja kierrossa. Ylimääräiselle on varaa olla välinpitämätön.

Olen samaa mieltä kuin ap että tuossa pitäisi olla muu tapa mitata kiinnostusta. Ehkä kiinnostuksen syvällisyys voimakkuuden sijaan. Ongelma vain on siinä että tunnetasolla voimakkuus tuppaa voittamaan syvällisyyden, etenkin kun on kyse nuorista naisista.

Sekin on hyä huomio etteivät miehet ja naiset ymmärrä toisiaan. Nainen projisoi oman toimintatapansa miehiin, eli vakavampi kiinostus = voimakkaampi kiinnostuksen osoittaminen. Miehet taas eivät ymmärrä kuinka paljon naisille on kyse siitä että he tuntevat itsensä halutuiksi.

M40+

Mitä tarkoitat voimakkuus vs. syvällisyys..? Itse olen nuori nainen ja tärkeää juuri syvällisyys. Voimakas tunteiden esittäminen herättää vain epäluottamusta.

Vierailija
19/119 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten yleistä se sitten on että seksiä syvempiä tunteita herääkin, jos alkuun vain huvittaa itseään flirttailulla? Mitä siinä tapahtuu?

Seksiin soveltuvia ihmisiä on paljon enemmän kuin parisuhteeseen soveltuvia.

Vierailija
20/119 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli mies on pelkän seksin perässä jos hän on:

1. Innokas ja vaikuttaa kiinnostuneelta

2. Ei ole innokas, eikä vaikuta kiinnostuneelta

Ei kyllä selventänyt yhtään tulkitsemaan miesten aikomuksia.

Ja sitten miehet jaksaa väittää että naisia on vaikea ymmärtää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi