Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämän takia vanhempi mies on parempi kuin oman ikäinen

Vierailija
31.12.2019 |

Tässä oma kokemukseni. Voitte kertoa omia kokemuksia jos sellaisia on. Itse tiesin jo kauan sitten, että haluan vanhemman miehen. Perusteeni oli esimerkiksi se, että kuvittelin ettei vanhempi mies katsele muita naisia kaupungilla toisin kuin oman ikäiseni. Minulla ei ollut tuolloin vielä kokemusta vanhemmista miehistä. Monet sanoivat tietäväisesti, että kyllä ne vanhat aivan yhtä paljon katselevat naisia kuin nuoretkin. Tätä en uskonut, vaikka toki teoriassa se voikin olla mahdollista. Minä vain jotenkin tiesin, että vanhempi mies sopisi minulle parhaiten.

Sitten lopulta löysin vanhemman miehen, joka vaikutti muutenkin sopivalta. Vaikka puhun ikäerosta tässä, niin en oikeastaan koskaan miettinyt ikäeroa. Minä vaan himoitsin kyseistä miestä joka sattui olemaan vanhempi. Lopulta kehtasin ottaa yhteyttä, vaikka en tiennyt edes onko mies varattu vai ei. Ajattelin, ettei minulla ole menetettävää. Ehkä he saisivat vaimonsa kanssa sitten yhdessä nauraa minun iskuyrityksilleni. Yllätyksekseni mies vastasi ja oli itsekin jo pian täysillä mukana. Tällaista en ollut koskaan kokenut oman ikäisteni tai vain vähän vanhempien miesten kanssa. Eli siis kiinnostus vaikuttikin täysin molemminpuoliselta.

Kaikki vaikutti ihan täydelliseltä. Ravintoloissa mies ei katsellut vieraisiin pöytiin tai tarjoilijoita, toisin kuin ex-mieheni. Välillä oikein hätkähdin kun huomasin hänen katselevan vain minua ja näyttävän vielä nauttivan seurastani, toisin kuin ketkään ikäiseni miehet jotka näyttivät aina jotenkin hieman hermostuneilta julkisilla paikoilla minun seurassani.

Muutenkin kaikki mitä olin koskaan osannut toivoa parisuhteelta, toteutui tämän miehen kanssa. Vaikka olin siis kuvitellut, että sellainen voi toteutua vain unelmissa, ei tosielämässä. Siis kaikki sellaiset pienetkin asiat, kuten että mies puolustaisi minua joissakin tilanteissa, ei pelkäisi liikaa vanhempiaan, kavereita, hänen tai minun sukulaisia yms., auttaa takin päälle, vie matkoille jne jne. Siis varmasti monet kokevat näitä oman ikäistenkin kanssa, mutta minä en koskaan.

Elämänkokemus muutenkin näkyy ihan eri tavalla, ja tieto eri asioista. Kertoessani vaikka jostain huolesta mies oikeasti kyseli kiinnostuneena ja osasi poimia tärkeimmät pointit pitkästäkin jaarituksesta. Nuorempi mies taas jättää selviytymään yksin ja sanoo korkeintaan ”no voi harmi” eikä jaksa päätään vaivata sillä miten kyseistä asiaa voisi parantaa. Eikä oikeastaan edes koko asia kiinnosta.

Tämä siis oma kokemukseni siitä miksi omasta mielestäni vanhempi mies on parempi kuin nuori.

Kommentit (284)

Vierailija
1/284 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas otin nuoremman miehen, koska tykkään kiinteästä vartalosta ja tasa-arvoisesta ajattelusta, joka monilla omanikäisillänikin tuottaa ongelmia.

Vierailija
2/284 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa lukeeeeeee. 💩

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/284 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diippii shittii. Ei mene manipulaatio läpi, setämies.

Vierailija
4/284 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen  54 v nainen ja olen huomannut vanhojen ukkojen ( 70 +), katselevan itseäni.  En ikinä huolisi tuollaista vanhaa papparaista kumppanikseni.  Hoidan työkseni vanhuksia, se riittäköön.  Jos en löydä ikäistäni miestä, olen yksin ilomielin loppuelämäni. 

Vierailija
5/284 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas otin nuoremman miehen, koska tykkään kiinteästä vartalosta ja tasa-arvoisesta ajattelusta, joka monilla omanikäisillänikin tuottaa ongelmia.

Voi toki ikäero toimia toisinkin päin. Itselläni ei siitä ole kokemusta, mutta en ihmettelisi vaikka joskus vanhana haluaisinkin 40 vuotta nuoremman miehen, koska todennäköisesti nuori mies huomioisi minua ihan eri tavalla kuin oman ikäiset miehet.

Ap

Vierailija
6/284 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista typerintä on valita joku kumppani iän perusteella. Oli sitten suuntaan tai toiseen. Ja ei, tämä ei tarkoita että timmin nelikymppisen miehen pitäisi valita oman ikäisensä tai vanhempi.

Vierailija
7/284 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, ette oo tainnu kovin kauaa olla yhdessä. Kymmenen vuoden päästä vaihtaa sut nuorempaan jos omat rahkeet(lue rahat) riittää. Sitä ennen jo saatat huomata että vanhemmat ukot on moneati kärttyisiä ja kyynisiä ankeuttajia.

Vierailija
8/284 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis olet vain heikkotasoinen nainen, joka saa tietynlaista peruskohtelua vain reilusti vanhemmilta miehiltä, koska vanhemmat miehet arvostavat sinussa nuoruutta.

Omanikäisten keskellä et pärjää, tasosi ei riitä, mutta onneksi sinunlaisillesi on ne vanhemmat miehet joiden silmissä vaatimatonkin peruna puhkeaa kukkaan!

Kivasti olet asian onnistunut itsellesi selittämään, että vanhempi mies olisi ikänsä vuoksi ”parempi” eikä asia liittyisi sinuun naisena mitenkään...

Vierailija
9/284 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tarvitse huomioautomaattia. Haluan parhaan ystävän ja rakastajan, pitkän ja tasavertaisen kumppanuuden. Siksi mieheni on suunnilleen saman ikäinen kuin minä.

Vierailija
10/284 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vanhempi ukko ei koskaan katsele muita tai voi pettää 😂

Vierailija
11/284 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitkä teidän iät on?

Vierailija
12/284 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, ja elämä jatkuu, ei vaikuta mun valintoihin tämä.

Vierailija
13/284 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siis olet vain heikkotasoinen nainen, joka saa tietynlaista peruskohtelua vain reilusti vanhemmilta miehiltä, koska vanhemmat miehet arvostavat sinussa nuoruutta.

Omanikäisten keskellä et pärjää, tasosi ei riitä, mutta onneksi sinunlaisillesi on ne vanhemmat miehet joiden silmissä vaatimatonkin peruna puhkeaa kukkaan!

Kivasti olet asian onnistunut itsellesi selittämään, että vanhempi mies olisi ikänsä vuoksi ”parempi” eikä asia liittyisi sinuun naisena mitenkään...

Voi olla ettei tasoni riitä nuorempiin. Mutta en ole enää aikoihin haikaillut nuorempia miehiä ollenkaan. :D

Ap

Vierailija
14/284 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, makunsa kullakin, mutta itse olen sitä mieltä että 10 vuotta nuorempi on toiminut minun kohdalla paremmin. Mun oman ikäisillä on ollut yleensä niin iso ego itsestään ettei meinaa ovesta mahtua sisään, ja se valitettavasti on ollutkin ainut iso asia....T. Nainen 55v.

Vierailija
15/284 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on minua 14v nuorempi ja olemme ollet yhdessä 13v. Naimisissa, ei lapsia. Meillä on yhteiset intressit ja haaveet jotka kohtaavat. Matkustelemme, käymme festareilla, leffassa ja ravintoloissa. Asumme hyvin ja käytämme rahamme itseemme. Emme kumpikaan voi kuvitella löytävämme samankaltaista elämänkumppania ikäisistämme ehdokkaista.

Vierailija
16/284 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista typerintä on valita joku kumppani iän perusteella. Oli sitten suuntaan tai toiseen. Ja ei, tämä ei tarkoita että timmin nelikymppisen miehen pitäisi valita oman ikäisensä tai vanhempi.

Jaa, mun mielestä taas ikä on harvinaisen hyvä syy olla pariutumatta jonkun 20 vuotta itseäni vanhemman kanssa. En minä halua sänkyyni vaaria, kun en itse ole vielä edes keski-ikäinen. Mummoudutaan ja pappaudutaan sitten yhdessä kun sen aika on.

Vierailija
17/284 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha. Uusi ketju samasta aiheesta. Tuossa edellisessä ketjussa sanottiin, että kaikki miehet haluavat 20-vuotiaan naisen ja alle 30-vuotiaan kumppanin.

Eli -kaikkien muiden naisten kannattaa siis olla ilma miestä ja yksin, koska miksi olla miehen kanssa, joka haluaa jotain muuta kuin sinut? Ja lisäksi nainen on onnellisempi yksin kuin parisuhteessa.

Vierailija
18/284 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, ette oo tainnu kovin kauaa olla yhdessä. Kymmenen vuoden päästä vaihtaa sut nuorempaan jos omat rahkeet(lue rahat) riittää. Sitä ennen jo saatat huomata että vanhemmat ukot on moneati kärttyisiä ja kyynisiä ankeuttajia.

Tuskinpa vaihtaa. Hän on nimittäin kuollut.

Mutta siis miksi suhteessa pitäisi ajatella liian pitkälle tulevaisuuteen? Samalla tavallahan nuorempienkin kanssa suhteet päättyvät joskus, todennäköisesti juuri pettämisen takia. Vain heikko ihminen haluaa omistaa toisen ihmisen.

Vierailija
19/284 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trololololololololololololoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Vierailija
20/284 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos, ap, sinulle tuo ikäero on se tärkein kriteeri, niin mikä ettei. Yleensä vain miehet ajattelevat niin, ja vielä niin päin, että nuori nainen se olla pitää.

Naiset yleensä arvottaa miehissä muita asioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän