Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämän takia vanhempi mies on parempi kuin oman ikäinen

Vierailija
31.12.2019 |

Tässä oma kokemukseni. Voitte kertoa omia kokemuksia jos sellaisia on. Itse tiesin jo kauan sitten, että haluan vanhemman miehen. Perusteeni oli esimerkiksi se, että kuvittelin ettei vanhempi mies katsele muita naisia kaupungilla toisin kuin oman ikäiseni. Minulla ei ollut tuolloin vielä kokemusta vanhemmista miehistä. Monet sanoivat tietäväisesti, että kyllä ne vanhat aivan yhtä paljon katselevat naisia kuin nuoretkin. Tätä en uskonut, vaikka toki teoriassa se voikin olla mahdollista. Minä vain jotenkin tiesin, että vanhempi mies sopisi minulle parhaiten.

Sitten lopulta löysin vanhemman miehen, joka vaikutti muutenkin sopivalta. Vaikka puhun ikäerosta tässä, niin en oikeastaan koskaan miettinyt ikäeroa. Minä vaan himoitsin kyseistä miestä joka sattui olemaan vanhempi. Lopulta kehtasin ottaa yhteyttä, vaikka en tiennyt edes onko mies varattu vai ei. Ajattelin, ettei minulla ole menetettävää. Ehkä he saisivat vaimonsa kanssa sitten yhdessä nauraa minun iskuyrityksilleni. Yllätyksekseni mies vastasi ja oli itsekin jo pian täysillä mukana. Tällaista en ollut koskaan kokenut oman ikäisteni tai vain vähän vanhempien miesten kanssa. Eli siis kiinnostus vaikuttikin täysin molemminpuoliselta.

Kaikki vaikutti ihan täydelliseltä. Ravintoloissa mies ei katsellut vieraisiin pöytiin tai tarjoilijoita, toisin kuin ex-mieheni. Välillä oikein hätkähdin kun huomasin hänen katselevan vain minua ja näyttävän vielä nauttivan seurastani, toisin kuin ketkään ikäiseni miehet jotka näyttivät aina jotenkin hieman hermostuneilta julkisilla paikoilla minun seurassani.

Muutenkin kaikki mitä olin koskaan osannut toivoa parisuhteelta, toteutui tämän miehen kanssa. Vaikka olin siis kuvitellut, että sellainen voi toteutua vain unelmissa, ei tosielämässä. Siis kaikki sellaiset pienetkin asiat, kuten että mies puolustaisi minua joissakin tilanteissa, ei pelkäisi liikaa vanhempiaan, kavereita, hänen tai minun sukulaisia yms., auttaa takin päälle, vie matkoille jne jne. Siis varmasti monet kokevat näitä oman ikäistenkin kanssa, mutta minä en koskaan.

Elämänkokemus muutenkin näkyy ihan eri tavalla, ja tieto eri asioista. Kertoessani vaikka jostain huolesta mies oikeasti kyseli kiinnostuneena ja osasi poimia tärkeimmät pointit pitkästäkin jaarituksesta. Nuorempi mies taas jättää selviytymään yksin ja sanoo korkeintaan ”no voi harmi” eikä jaksa päätään vaivata sillä miten kyseistä asiaa voisi parantaa. Eikä oikeastaan edes koko asia kiinnosta.

Tämä siis oma kokemukseni siitä miksi omasta mielestäni vanhempi mies on parempi kuin nuori.

Kommentit (284)

Vierailija
281/284 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Ei kai tuo kuvailemasi ole iasta kiinni vaan siita, minkalainen mies on kyseessa.

Oma mieheni on ihan samanlainen kuin kuvailemasi mies, mutta silla erotuksella etta han on mua melkein 14 vuotta nuorempi. Herranjumala eka suhde jossa oikeasti myos saan niin paljon seksia kuin haluan!!! (Bonus :) )

N44

No eihän yli kolmekymppinen edes ole nuori. Muutama vuosi ja sulla on keski-ikäinen kaljamahainen kaljuuntuva ukko, jolla ottaa eteen joka toinen lauantai, muttei enää muista, että minkä vuoksi.

Vierailija
282/284 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Ei kai tuo kuvailemasi ole iasta kiinni vaan siita, minkalainen mies on kyseessa.

Oma mieheni on ihan samanlainen kuin kuvailemasi mies, mutta silla erotuksella etta han on mua melkein 14 vuotta nuorempi. Herranjumala eka suhde jossa oikeasti myos saan niin paljon seksia kuin haluan!!! (Bonus :) )

N44

No eihän yli kolmekymppinen edes ole nuori. Muutama vuosi ja sulla on keski-ikäinen kaljamahainen kaljuuntuva ukko, jolla ottaa eteen joka toinen lauantai, muttei enää muista, että minkä vuoksi.

Ja noin 51v mies haluaa köllötellä pitkään ja leikkiä telttaa ja pikkutelttaa. Nuorempi mies pystyy siihen leikkiin vaikka yksin, vanhempi tarvii jonkun muun olemaan se toinen teltta. eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/284 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kokemus kuin ap:lla, olen alle 30v nainen, en tiedä tämänhetkistä "tasoani" omanikäisten parissa, itse en edes viehäty useimmista. (Paras kehu oli yhden vanhemman miehen suusta spontaani huudahdus "Herranjumala kun kaunis nainen") Mutta asiaan , tosiaan se kun mies huomioi on älykäs, lempeä, keskittynyt, miehekäs.. tiedän niin tunteen.  Se että hänellä on homma halussa, voi luottaa, joku nuorempi voi olla epävarma.

Makuasioita.

Olen myös alle 30v nainen ja tuollaiset spontaanit ”herranjumala kun on kaunis nainen!”-tyyppiset huudahdukset on aika tavallisia parikymppisten suusta.

Olen visuaalinen ihminen ja tykkään miehellä timmistä vartalosta, sileästä ihosta, selkeistä kasvonpiirteistä, nuoren miehen energiasta ym., ja haluan miehestä samanlaista (nuoriso)huumoria kuin itsellänikin, villiä seksiä, hulluutta, valvottuja öitä, päähänpistoja ja seikkailua, leikkisyyttä, yhdessä kasvamista ja muita nuorille ominaisia asioita, eikä joku ”miehellä on homma hallussa” puhuttele ollenkaan tai toisaalta häiritse pätkääkään, jos mies on epävarma. Siitähän se ajan myötä tulee varmemmaksi, en jaksa tuollaisista stressata olen itsekin välillä epävarma ja se on vallan ok.

Ja AP:lle joka vissiin luulee iän määrittävän luonteen ja jokaisen naisen haluavan miehestä samaa kuin hän:

Olen mm. maannut 40 asteen kuumeessa toppahousut jalassa, silmät puoliummessa, naama valkoisena, nenänpielet punaisena ja tukka sotkussa vilttiin kääriytyneenä sohvalla kun parikymppinen mies silitti poskea, katsoi hellästi ja sanoi ”miten sä voit olla noin kaunis”, olen itkenyt yksin julkisella paikalla kun parikymppinen komea ja tyylikäs mies tuli luokseni, katsoi empaattisesti, käski istua alas, tarjosi teen ja oli siinä vaan hiljaa niin kauan, että sain kasattua itseni ja jatkettua matkaa, olen saanut parikymppiseltä mieheltä sellaista suuseksiä että näin tähtiä, olen viettänyt pitkiä iltoja parikymppisen miehen kanssa joka toi aina tullessaan suitsukkeita ja/tai viiniä, keskusteli henkeviä ja rakasteli hellästi, olen saanut parikymppiseltä uudelta tuttavuudelta aamulla hänen tekemänsä aika köpön smoothien sänkyyn, koska ”ajattelin että sä tykkäät terveysjutuista”, kotiini on tultu hieromaan jalkojani kun olin kertonut niiden olevan kipeät, on annettu hyviä hartiahierontoja, auottu ovet, kannettu kantamukseni, autettu takki päälle, annettu spontaanisti oma takki minulle kun olen palellut jne.

Nämä kaikki siis nuorilta, alle 25v miehiltä.

Pointtina vaan ettei nuoret miehet ole järjestäen mitenkään surkeita vaikka toki sellaisia _yksilöitä_ löytyy, kuten kaikista ikäluokista.

Jokaisella omat mieltymyksensä, mutta turha niitä on selittää haukkumalla toisia (esim. jos sinä tykkäät vanhemmista miehistä, ei tarvitse tehdä siitä mitään vastakkainasettelua nuorten ja vanhojen välille) ja onkin vähän outoa edes miettiä sellaisia ihmisiä jotka ei kiinnosta - eli sinun tapauksessasi nuoria miehiä, kun kerta pidät vanhemmista.

Itseäni ei häiritse vanhemmat miehet enkä pidä heitä mitenkään surkeina, hauku papaksi tms., vaikka mielenkiintoni kohdistuukin vain nuoriin miehiin.

En edes mieti millaisia vanhemmat miehet mahdollisesti olisivat, koska ei vain ole seksuaalista mielenkiintoa heitä kohtaan, ja siksi ihmetyttääkin miksi sinä AP mietit jotain mikä ei sinua kiinnosta?

Sitähän voisi olla vaan tyytyväisenä niiden kanssa, ketkä itseä kiinnostaa.

Minuun ne vanhempien miesten ”paremmat puolet” ei tee vaikutusta, koska en koe niitä asioita puoleensavetävinä, ja koska meidän naisten makumieltymykset ovat tosiaan keskenään erilaisia, on typerää väittää minkäänlaista/-ikäistä miestä toista paremmaksi, koska kyse on subjektiivisesta kokemuksesta.

Tuohon toisten naisten vilkuiluun en osaa sanoa juuta enkä jaata, sillä ei ole tullut koskaan mieleen tarkkailla katseleeko mies muita naisia.

Jotenkin ihan absurdi ajatuskin, että menisin johonkin ravintolaan tuijottelemaan muita naisia ja sitä, katsooko seurassani oleva mies heitä.:D

Itse kyllä katselen huomaamattanikin miehiä, että ei sen puoleen olisi varaakaan kytätä toisten katseluita.

Vierailija
284/284 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka v***n urpo näitä tarinoita kirjoittelee?

Palstaidareiden mukaan tää on ilmeisen hyvä vitsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän