Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämän takia vanhempi mies on parempi kuin oman ikäinen

Vierailija
31.12.2019 |

Tässä oma kokemukseni. Voitte kertoa omia kokemuksia jos sellaisia on. Itse tiesin jo kauan sitten, että haluan vanhemman miehen. Perusteeni oli esimerkiksi se, että kuvittelin ettei vanhempi mies katsele muita naisia kaupungilla toisin kuin oman ikäiseni. Minulla ei ollut tuolloin vielä kokemusta vanhemmista miehistä. Monet sanoivat tietäväisesti, että kyllä ne vanhat aivan yhtä paljon katselevat naisia kuin nuoretkin. Tätä en uskonut, vaikka toki teoriassa se voikin olla mahdollista. Minä vain jotenkin tiesin, että vanhempi mies sopisi minulle parhaiten.

Sitten lopulta löysin vanhemman miehen, joka vaikutti muutenkin sopivalta. Vaikka puhun ikäerosta tässä, niin en oikeastaan koskaan miettinyt ikäeroa. Minä vaan himoitsin kyseistä miestä joka sattui olemaan vanhempi. Lopulta kehtasin ottaa yhteyttä, vaikka en tiennyt edes onko mies varattu vai ei. Ajattelin, ettei minulla ole menetettävää. Ehkä he saisivat vaimonsa kanssa sitten yhdessä nauraa minun iskuyrityksilleni. Yllätyksekseni mies vastasi ja oli itsekin jo pian täysillä mukana. Tällaista en ollut koskaan kokenut oman ikäisteni tai vain vähän vanhempien miesten kanssa. Eli siis kiinnostus vaikuttikin täysin molemminpuoliselta.

Kaikki vaikutti ihan täydelliseltä. Ravintoloissa mies ei katsellut vieraisiin pöytiin tai tarjoilijoita, toisin kuin ex-mieheni. Välillä oikein hätkähdin kun huomasin hänen katselevan vain minua ja näyttävän vielä nauttivan seurastani, toisin kuin ketkään ikäiseni miehet jotka näyttivät aina jotenkin hieman hermostuneilta julkisilla paikoilla minun seurassani.

Muutenkin kaikki mitä olin koskaan osannut toivoa parisuhteelta, toteutui tämän miehen kanssa. Vaikka olin siis kuvitellut, että sellainen voi toteutua vain unelmissa, ei tosielämässä. Siis kaikki sellaiset pienetkin asiat, kuten että mies puolustaisi minua joissakin tilanteissa, ei pelkäisi liikaa vanhempiaan, kavereita, hänen tai minun sukulaisia yms., auttaa takin päälle, vie matkoille jne jne. Siis varmasti monet kokevat näitä oman ikäistenkin kanssa, mutta minä en koskaan.

Elämänkokemus muutenkin näkyy ihan eri tavalla, ja tieto eri asioista. Kertoessani vaikka jostain huolesta mies oikeasti kyseli kiinnostuneena ja osasi poimia tärkeimmät pointit pitkästäkin jaarituksesta. Nuorempi mies taas jättää selviytymään yksin ja sanoo korkeintaan ”no voi harmi” eikä jaksa päätään vaivata sillä miten kyseistä asiaa voisi parantaa. Eikä oikeastaan edes koko asia kiinnosta.

Tämä siis oma kokemukseni siitä miksi omasta mielestäni vanhempi mies on parempi kuin nuori.

Kommentit (284)

Vierailija
21/284 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi mies on siitäkin hyvä, että voi sitten olla 20-30 vuotta iloinen leski.

Vierailija
22/284 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vanhempi ukko ei koskaan katsele muita tai voi pettää 😂

En tiedä mutta näin se vain omalla kohdallani oli. Ehkä vanhempi mies sitten osaa arvostaa seurassaan olevaa naista ja jaksaa keskittyä häneen paremmin. Nuorempi mies enemmänkin katselee aina jotain parempaa eikä keskity nykyhetkeen. Joillakin tietysti on tuollaisia kokemuksia myös oman ikäisistä, mutta minulla ei.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/284 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu, kun aina näissä ketjussa, joissa nainen on löytänyt sen ihanan kultsnurumussukka- elämänsä miehen, niin se tärkein asia on tuo ikäero ja nimenomaan niin, että mies on aina jotain 100 vuotta vanhempi. En ole missään muualla, kuin täällä törmännyt näihin naisiin ja niitä on täällä todella paljon. Jännä juttu

Vierailija
24/284 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos, ap, sinulle tuo ikäero on se tärkein kriteeri, niin mikä ettei. Yleensä vain miehet ajattelevat niin, ja vielä niin päin, että nuori nainen se olla pitää.

Naiset yleensä arvottaa miehissä muita asioita.

En tiedä onko ikä merkittävä tekijä. Ensin se oli vain kuvitelmaa, että vanhempi mies on parempi. Sitä seurasi sitten kokemus siitä, vaikka en kyseistä ihmistä valinnut iän perusteella ainakaan tietoisesti.

Vierailija
25/284 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vanhempi mies on aina super-rakastelija joka saa nuoremman naisen syttymään viiteen huutavaan rgasmiin joka yö ja niin viisas ja menestynyt ja sporttinen ja supermies ja kukaan edellinen, samanikäinen ei ole ollut mitään tämän Super-studin rinnalla

Vierailija
26/284 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu, kun aina näissä ketjussa, joissa nainen on löytänyt sen ihanan kultsnurumussukka- elämänsä miehen, niin se tärkein asia on tuo ikäero ja nimenomaan niin, että mies on aina jotain 100 vuotta vanhempi. En ole missään muualla, kuin täällä törmännyt näihin naisiin ja niitä on täällä todella paljon. Jännä juttu

Näinhän Me naiset uudet mies ystävämme esittelemme- Tässä on Keijo , ihana koska 30-vuotta vanhempi mies. Eiks niin🤣

Vierailija
27/284 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: naisena esiintyvä (setä)mies

Vierailija
28/284 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, ette oo tainnu kovin kauaa olla yhdessä. Kymmenen vuoden päästä vaihtaa sut nuorempaan jos omat rahkeet(lue rahat) riittää. Sitä ennen jo saatat huomata että vanhemmat ukot on moneati kärttyisiä ja kyynisiä ankeuttajia.

Tuskinpa vaihtaa. Hän on nimittäin kuollut.

Mutta siis miksi suhteessa pitäisi ajatella liian pitkälle tulevaisuuteen? Samalla tavallahan nuorempienkin kanssa suhteet päättyvät joskus, todennäköisesti juuri pettämisen takia. Vain heikko ihminen haluaa omistaa toisen ihmisen.

Miten niin todennäköisesti? Noin puolet ihmisistä pettää jotain kumppaniaan jossain elämänvaiheessaan. Ei nämäkään kuitenkaan välttämättä kaikissa suhteissa petä. Sitten on se toinen puoli, joka ei petä missään suhteessa koko elämänsä aikana. Eiköhän se ole nimenomaan todennäköisempää olla uskollisessa kuin uskottomassa suhteessa. Tai no, jos kovin isoon ääneen huutelee noita "ketään ei voi omistaa joten ihan sama missä se nakkia uittaa" ajatuksiaan, niin voi olla että ne uskollisimmat päättävät suosiolla etsiä vähän toisenlaisen kumppanin.

Vierailija
29/284 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo vieraisiin pöttiin vilkuilu ei kyllä ole iästä riippuvaista. Vaikka exäsi sitä teki, ei ole mitään taetta, että muut samanikäiset olisivat samanlaisia tai vanhemmat miehet eivät olisi.

Vierailija
30/284 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon tyytyväinen siihen, että kumppanin kanssa ollaan suht samanikäisiä. Mä olen poikaystävää kaksi kuukautta vanhempi. :D Tykkään siitä, että voidaan tarkastella ympäröivää maailmaa ja elämää samasta ikävaiheesta katsottuna. En näe mahdottomana tosin sitä, että voisin seurustella muutaman vuoden vanhemman miehen kanssa. Jos nyt heitetään summan mutikassa, niin 5 vuotta vanhempi ois ehkä maksimi. Tosin parinvalintaan vaikuttaa niin moni muukin juttu, kuin pelkkä ikä.

Vierailija
31/284 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo vieraisiin pöttiin vilkuilu ei kyllä ole iästä riippuvaista. Vaikka exäsi sitä teki, ei ole mitään taetta, että muut samanikäiset olisivat samanlaisia tai vanhemmat miehet eivät olisi.

Puhuin kokemuksesta. Siis kaikki oman ikäiseni ovat tuota tehneet. Ja katselleet muita naisia. vanhempi mies on ainoa joka on minun seurassani keskittynyt täysillä minuun.

Ap

Vierailija
32/284 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, ette oo tainnu kovin kauaa olla yhdessä. Kymmenen vuoden päästä vaihtaa sut nuorempaan jos omat rahkeet(lue rahat) riittää. Sitä ennen jo saatat huomata että vanhemmat ukot on moneati kärttyisiä ja kyynisiä ankeuttajia.

Tuskinpa vaihtaa. Hän on nimittäin kuollut.

Mutta siis miksi suhteessa pitäisi ajatella liian pitkälle tulevaisuuteen? Samalla tavallahan nuorempienkin kanssa suhteet päättyvät joskus, todennäköisesti juuri pettämisen takia. Vain heikko ihminen haluaa omistaa toisen ihmisen.

Miten niin todennäköisesti? Noin puolet ihmisistä pettää jotain kumppaniaan jossain elämänvaiheessaan. Ei nämäkään kuitenkaan välttämättä kaikissa suhteissa petä. Sitten on se toinen puoli, joka ei petä missään suhteessa koko elämänsä aikana. Eiköhän se ole nimenomaan todennäköisempää olla uskollisessa kuin uskottomassa suhteessa. Tai no, jos kovin isoon ääneen huutelee noita "ketään ei voi omistaa joten ihan sama missä se nakkia uittaa" ajatuksiaan, niin voi olla että ne uskollisimmat päättävät suosiolla etsiä vähän toisenlaisen kumppanin.

Jos puolet avioliitoista päättyy eroon ja varmaan kaikista aloitetuista suhteista suurin osa. Minulla ei kuitenkaan ole mitään tarkkaa tilastotietoa näistä. Kuvittelisin että suurin osa suhteista päättyy siihen, että jompi kumpi löytää uuden.

Kyse ei ole siitä että hyväksyisin pettämisen. Mutta se mitä itse tunnen kyseisen ihmisen seurassa on tärkeintä. Jos tunnen oloni hyväksi, miksi minulle tulisi mieleen edes epäillä pettämistä?

Vierailija
33/284 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännästi imperfektissä kirjoitettu. Odotin koko ajan sitä kappaletta, jossa sitten kerrotaan, miten asiat sujuvat nykyään. 

Vierailija
34/284 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännästi imperfektissä kirjoitettu. Odotin koko ajan sitä kappaletta, jossa sitten kerrotaan, miten asiat sujuvat nykyään. 

Asiat eivät suju tällä hetkellä mitenkään koska mies ei enää ole elossa. Taisin sen jossain viestissä mainitakin.

Vierailija
35/284 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin 55-vuotiaana naisena, olen sitä mieltä, että iäkkäät ukot etsivät nuorempaa naista hoitajaksi. Vanhushoitajana palvelutalossa, monta vanhaa ukkoa on kosinut minua. Lopullinen syy kosintaan on aina ollut oman hoitajan löytäminen. He ovat yksinäisiä. Haluavat jonkun, joka pitää heistä huolta. Eivät ymmärrä, että suhteessa tarvitaan muutakin, kuin hoitaja-asiakassuhde.

Vierailija
36/284 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin 55-vuotiaana naisena, olen sitä mieltä, että iäkkäät ukot etsivät nuorempaa naista hoitajaksi. Vanhushoitajana palvelutalossa, monta vanhaa ukkoa on kosinut minua. Lopullinen syy kosintaan on aina ollut oman hoitajan löytäminen. He ovat yksinäisiä. Haluavat jonkun, joka pitää heistä huolta. Eivät ymmärrä, että suhteessa tarvitaan muutakin, kuin hoitaja-asiakassuhde.

Joo nuo vanhat miehet usein kosivat hoitajia, koska ovat dementoituneita. Tässä nyt ei ihan kyse ole sellaisesta.

Toisaalta miksipä ei hoitaisi jos kerran rakastaa toista...

Ap

Vierailija
37/284 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo nuo vanhat miehet usein kosivat hoitajia, koska ovat dementoituneita. Tässä nyt ei ihan kyse ole sellaisesta.

Toisaalta miksipä ei hoitaisi jos kerran rakastaa toista...

Ap

Sehän on ihan jokaisen oma valinta. Voit sanoa goodbye omalle elämällesi ja harrastuksille ystäville ja yöunille. Että ihan kuin olisit vauva-arjessa jälkeen paitsi vanhempana ja ei ole tiedossa että milloin päättyy. Voi kestää vaikka 10-15 vuotta. Ja olet fyysisesti rähjö loppu ja uupunut sen jälkeen

Jaksamista- toivottavasti se suuri rakkaus kantas

Vierailija
38/284 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse oon tyytyväinen siihen, että kumppanin kanssa ollaan suht samanikäisiä. Mä olen poikaystävää kaksi kuukautta vanhempi. :D Tykkään siitä, että voidaan tarkastella ympäröivää maailmaa ja elämää samasta ikävaiheesta katsottuna. En näe mahdottomana tosin sitä, että voisin seurustella muutaman vuoden vanhemman miehen kanssa. Jos nyt heitetään summan mutikassa, niin 5 vuotta vanhempi ois ehkä maksimi. Tosin parinvalintaan vaikuttaa niin moni muukin juttu, kuin pelkkä ikä.

Se on tietysti hyvä, että olette löytäneet sopivan kumppanin jonka kanssa katsella maailmaa samasta elämänvaiheesta ja jollain lailla samalla tavalla.

Vaikka minulla ei ole samaa kokemusta että olisin samalla aaltopituudella omanikäisteni kanssa, niin minulla on vähän samanlainen kokemus tämän miehen kanssa, joka eli täysin eri elämänvaihetta. Hän on ainoa jonka kanssa olen voinut keskustella juuri niistä minua kiinnostavista aiheista niin, että häntäkin juuri ne samat asiat kiinnostivat. Eli hän puhui niistä marginaalisesta aiheista joista itsekin keskustelin kaikista mieluiten. Olin yrittänyt keskustella kyseisistä asioista muidenkin miesten kanssa, mutta ketään muuta ne eivät olleet ikinä kiinnostaneet. Siksi olikin hyvin outoa, kun ihan ensimmäinen keskustelumme käsitteli juuri sellaista aihetta jota olin oppinut välttelemään miesten kanssa, koska kukaan ei jaksanut niistä puhua. Tämä mies vielä otti oma-aloitteisesti kyseisen aiheen puheeksi.

Vierailija
39/284 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhuin kokemuksesta. Siis kaikki oman ikäiseni ovat tuota tehneet. Ja katselleet muita naisia. vanhempi mies on ainoa joka on minun seurassani keskittynyt täysillä minuun.

Ap

Joo, ja lehmillä on tapana lentää. 🤣🤣🤣

Vierailija
40/284 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja vanhoilla miehillä on aina giganttinen muna ja ne osaa tyydyttää naisen pelkällä katsellaan ja ovat supet- romanttisia- 5 kertaa viikossa on tarjolla kynttiläillallinrn ja vanhemmat miehet ovat älykkäämpiä ja osaavat keskustella paremmin kuin nuoret miehet ja ne on lihaksillaanpa ja...Ja....

Miksiköhän nämä tulisit on aina sinkkuja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä