Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi väistää kierreportaissa?

Vierailija
31.12.2019 |

Ylhäältä tuleva vai alhaalta tuleva?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mies tietenkin väistää jos vastaantuleva on nainen. Ihan sama onko ylhäältä vai alhaalta. Ihan jo kohteliaisuussyistä. Itse en muuta edes miettisi. Sama kuin ovenavaus. Vain moukka mies ei osaa väistääja paljastaa samalla paljon muutakin käytöstavoistaan. 

Vierailija
62/65 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen armeijan käynyt tietää vastauksen.

ei siinä kukaan väistä ketään.  vaan ylös ja alas mennään eri puolen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

veenis kirjoitti:

No mies tietenkin väistää jos vastaantuleva on nainen. Ihan sama onko ylhäältä vai alhaalta. Ihan jo kohteliaisuussyistä. Itse en muuta edes miettisi. Sama kuin ovenavaus. Vain moukka mies ei osaa väistääja paljastaa samalla paljon muutakin käytöstavoistaan. 

Missä tasa-arvo!?

Vierailija
64/65 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

veenis kirjoitti:

Tiedätkö miksi mies on avannut oven naiselle ensin? Perinne on kaukana kohteliaisuudesta. Se on lähtenyt

jo keskiajalta jolloin sisällä ollut varas/vieras sotilas/murhamies on tappanut ensin ovesta tulleen ja näin mies itse on säästynyt hengissä tilanteesta kun nainen makaa kuolleena kynnyksellä. Mietippä sitä ensikerralla oliko se kohteliaisuus vaiko halusiko mies vaan sinun kuolevan?

Vierailija
65/65 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

veenis kirjoitti:

Missä tasa-arvo!?

Tasa-arvo ei ole sukupuolineutraali termi, koska siinä on miehen nimi lopussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan