Baba Vangan ennustukset ensi vuodelle.
Kommentit (13)
Kuinkahan moni ennustaja on ollut oikeassa? Voiko jokin oikeasti ennustaa?
Vierailija kirjoitti:
Kun latelee riittävän ympäripyöreitä, riittävän kauas tulevaisuuteen sarjatuotantona, löytää sokea bulgarialainen jyvän.
Toivottavasti erehtyisi monessa ennustuksessa. Saa muuten pelätä tosissaan. Tosin hän ennusti tälle vuodelle tismalleen samoja juttuja, esim. Veli Vladimirista. Vain tulevaisuus näyttää mitä käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun latelee riittävän ympäripyöreitä, riittävän kauas tulevaisuuteen sarjatuotantona, löytää sokea bulgarialainen jyvän.
Nojoo, aika moni ennustaja latelee ympäripyöreitä juttuja joka sopii monen ihmisen tilanteeseen.
Eikös tuon eukon mukaan p..kan pitänyt osua tuulettimeen jo 2016?
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuon eukon mukaan p..kan pitänyt osua tuulettimeen jo 2016?
Lienee joka vuosi samat höpinät.
Näin kerran enneunen, joka toteutui täydellisesti. En tiennyt että kyse oli enneunesta sen nähdessäni. Vasta kun tapahtuma oli ohitse noin kuukausi unen näkemisestä, yhdistin unen tapahtuneeseen ja olin hämmästynyt.
Baban juttujen tulkitsijat ennustavat...
Mitä Volodjaan tulee, niin eiköhän niitä salamurhaajia ole sen perässä ollut ja on vastakin.
Vierailija kirjoitti:
Näin kerran enneunen, joka toteutui täydellisesti. En tiennyt että kyse oli enneunesta sen nähdessäni. Vasta kun tapahtuma oli ohitse noin kuukausi unen näkemisestä, yhdistin unen tapahtuneeseen ja olin hämmästynyt.
Todennäköisemmin unessasi on ollut joitakin samankaltaisia piirteitä ja mielesi on tapahtuman nähtyään täyttänyt aukot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisemmin unessasi on ollut joitakin samankaltaisia piirteitä ja mielesi on tapahtuman nähtyään täyttänyt aukot.
Ei vaan uni oli tarkka. Tapahtumaan liittyi 6 ihmistä, joista yksi oli minulle hyvin läheinen. Unessa oli 6 ihmistä, joista tunnistin unessa tunnistin vain henkilön, joka oli minulle hyvin läheinen. Tapahtuma oli eräänlainen tragedia, josta selviytyminen kesti oman aikansa. Unen näkeminen tavallaan vähän auttoi siinä, koska asia oli minulle näytetty ja näin korkeamman kädessä. Tämä tragedia siis näytettiin minulle etukäteen ja siihen liittyvä tapahtumaketju. Koin unen nähdessäni sen hieman kuin painajainen.
Kieltääkö Greta kaiken ja S. Marin eutanasioi jokaisen...?
Kuulostaa pelottavalta...