Miehen käytös..neuvoja kaipaan :(
Mitä mieltä kannattaako tämmöinen suhde? Listaan alle asioita kahteen tekstiin kun ei mahdu yhteen
Mies on maailman paras suutelemaan ja sängyssä
Mies on elämäni rakkaus, tuntuu etten voi elää ilman häntä ja minulla oli haave loppuelämä yhdessä
Mies auttaa aina tiskaamisessa ja siivoamisessa en edes muista milloin olisin tehnyt mitää kotitöitä
Mies on 90% ajasta täydellinen ja ihana
Mutta...
Olen itse järjettömän kiltti. Mies epäilee minua usein että pettäisin häntä ja ei halua minun olevan esim. Viikonloppua vanhemmillla kun hänellä tulee ikävä (ja ei voi vahtia minua). Mustasukkaisuuden takia usein sanoo ilkeitä. Mutta muissakin suhteissa sanotaan ilkeitä olen kuullut? Tosin itse en sano hänelle
Työni vie paljon aikaa eri paikkakunnallakin mutta olen järjestänyt sen verran aina vapaata että vietämme enemmän yhteistä aikaa entä suurin osa ihmisistä otan esim viikon vapaata ja olen koko tämän ajan hänen kanssaan ja olen omia harrastuksia yms laiminlyönyt ja joka viikonlopun joka sekunti yhdessä, järjestän kaiken aina miten hän haluaa kun ajattelen että työni vie aikaa hän työtön, silti kuulen kuinka muilla paremmin
Kommentit (127)
Ensin: jalat alle. Sitten, kun olet turvallisen matkan päässä miehestä: opiskele netistä narsistista ja läheisriippuvasta. Älä palaa takaisin koskaan, ei vaikka mies kuinka anelisi.
Valvottaminen on kidutuskeino!
Kun sinä olet väsynyt, hän saa vain kovemmin otteen. Miehen katkeruus ei lopu vaan pahenee.
Ainoa mikä voi muuttua olet sinä ja sehän on vaikeaa jos olet tossu. Lähtö on kuitenkin ainoa mahdollisuus jos aiot ylipäätään pysyä vielä hengissä. Suomessa yhä kuolee naisia kotiväkivaltaan. Kun retuuttaja lyö pääsi johonkin tai kuristaa. Ja sitten oikeudenkäynnissä esittää koirailmettä kun on niin reppana ja selviää ehdollisella, mutta sitä et ole enää näkemässä.
Lue nyt jotain jämäkkyysharjoituksia, ajattele että kontrolloit itse omia ajatuksiasi. Katso YouTubesta Avoid sex with the narsiccic.
Kun hänellä on sisäänpääsy kehoosi, hänellä on pääsy myös psyykeesi.
Et ole ainoa joka ollut tuollaisessa tilanteessa. Alat suunnitella muuttoa.
Et tarvi mitään lupaa häneltä. Läheisriippuvuus, trauma bond on niin voimakas että jotkut palaa takaisin, ehkä päästää uuteen asuntoonsakin, jolloin väkivalta vaan jatkuu. Väkivalta on vallankäyttöä väkisin. Ja siitähän tuossa on kyse koko ajan, silloinkin kun ei käy käsiksi. Katso Naisten linjan sivut, soita tai kirjoita sinne.
Se on sun ainoa elämä, älä uhraa sitä jollekin idiootille.
Luepa siitä Shkupollista. Viittaan siihen Sellon tapaukseen 10 vuotta sitten. Hänkin oli mustasukkainen ja miten kävikään...
Miten humalassa riehuminen ja retuuttaminen olisi yhtään hyväksyttävämpää kuin selvin päin? Minusta on pelottavaa, että käytös muuttuu humalassa tuollaiseksi. Entä jos hän seuraavalla kerralla suuttuu ja tönäisee ja isket pääsi? Ja KUKAAN normaali ihminen ei pidä toista valveilla, koska tämä menee töihin. Tuohan on sairasta.
Tämä keskustelu on kyllä uskomatonta luettavaa. Toivon, että kyse on oikeasti provosta, koska ap on selvästi avun tarpeessa.
En jaksa uskoa että ap on todellinen henkilö! Kirjoituksista päätellen vaikuttaa olevan suorastaan heikkolahjainen! Mutta jos et ole trolli niin pelkästään tuollainen juopottelu mieheltä kyllä minut saisi lähtemään, saati sitten muu käytös.
"Miten humalassa riehuminen ja retuuttaminen olisi yhtään hyväksyttävämpää kuin selvin päin? Minusta on pelottavaa, että käytös muuttuu humalassa tuollaiseksi. Entä jos hän seuraavalla kerralla suuttuu ja tönäisee ja isket pääsi? Ja KUKAAN normaali ihminen ei pidä toista valveilla, koska tämä menee töihin. Tuohan on sairasta.
Tämä keskustelu on kyllä uskomatonta luettavaa. Toivon, että kyse on oikeasti provosta, koska ap on selvästi avun tarpeessa."
Minulla oli jotakuinkin tällaista, tosin noita hyviä asioita oli vähemmän, paljon vähemmän. Meillä oli kuitenkin yhteinen lapsi tulossa ennen kuin olin alkanut ymmärtää miten sairasta elämä oli. Hän eristi minut kaikesta ja kaikista, jolloin kontrasti normaaliin hävisi. Hyvin pian mies alkoi myös uhkailla sillä, että järjestää minulta huoltajuuden pois, jos alan vaikeaksi. Se oli todella tehokas kiristyskeino, koska usein hän sai minut todella tolaltaan ja gaslighting toimi hienosti. Aloin epäillä omaa järkeäni.
Lopulta erosin, mutta siitä se helvetti vasta alkoikin toden teolla. Hän teki mitä oli luvannutkin eli kaikkensa tuhotakseni minut ja elämäni. Aseena hän on käyttänyt lasta. Ainoa menetelmä päästä eroon tällaisista ihmisistä on katkaista välit täydellisesti ja kadota. Kun on lapsi ja jos tällainen työtön ihmishirviö sen tajuaa, että saa oikeusapua ilmaiseksi, ei irti pääse millään. Kaikki syyllistävät kuorossa äitiä, joka yrittää vieraannuttaa isäraukan.
Kukaan, ei kukaan, kysy vanhemmuustaitojen perään, tarkista isän olosuhteita, elämää, arkea, rutiineita, käytöstapoja tai -malleja, kukaan ei kyseenalaista isää, joka kertoo, että häntä vieraannutetaan. Julkiseen keskusteluunkin yhtyy ihmisiä asioista tietämättä ja syyllistävät nämä äidit kysellen kuinka kukaan voi olla niin julma.
Vierailija kirjoitti:
"Miten humalassa riehuminen ja retuuttaminen olisi yhtään hyväksyttävämpää kuin selvin päin? Minusta on pelottavaa, että käytös muuttuu humalassa tuollaiseksi. Entä jos hän seuraavalla kerralla suuttuu ja tönäisee ja isket pääsi? Ja KUKAAN normaali ihminen ei pidä toista valveilla, koska tämä menee töihin. Tuohan on sairasta.
Tämä keskustelu on kyllä uskomatonta luettavaa. Toivon, että kyse on oikeasti provosta, koska ap on selvästi avun tarpeessa."
Minulla oli jotakuinkin tällaista, tosin noita hyviä asioita oli vähemmän, paljon vähemmän. Meillä oli kuitenkin yhteinen lapsi tulossa ennen kuin olin alkanut ymmärtää miten sairasta elämä oli. Hän eristi minut kaikesta ja kaikista, jolloin kontrasti normaaliin hävisi. Hyvin pian mies alkoi myös uhkailla sillä, että järjestää minulta huoltajuuden pois, jos alan vaikeaksi. Se oli todella tehokas kiristyskeino, koska usein hän sai minut todella tolaltaan ja gaslighting toimi hienosti. Aloin epäillä omaa järkeäni.
Lopulta erosin, mutta siitä se helvetti vasta alkoikin toden teolla. Hän teki mitä oli luvannutkin eli kaikkensa tuhotakseni minut ja elämäni. Aseena hän on käyttänyt lasta. Ainoa menetelmä päästä eroon tällaisista ihmisistä on katkaista välit täydellisesti ja kadota. Kun on lapsi ja jos tällainen työtön ihmishirviö sen tajuaa, että saa oikeusapua ilmaiseksi, ei irti pääse millään. Kaikki syyllistävät kuorossa äitiä, joka yrittää vieraannuttaa isäraukan.
Kukaan, ei kukaan, kysy vanhemmuustaitojen perään, tarkista isän olosuhteita, elämää, arkea, rutiineita, käytöstapoja tai -malleja, kukaan ei kyseenalaista isää, joka kertoo, että häntä vieraannutetaan. Julkiseen keskusteluunkin yhtyy ihmisiä asioista tietämättä ja syyllistävät nämä äidit kysellen kuinka kukaan voi olla niin julma.
Kaipa sitä normaalissa parisuhteessa oleva ei vain voi edes kuvitella, miten toinen ihminen voi tuhota sinut täysin. Koska itsen en ole tuollaista kokenut, en pysty lainkaan samaistumaan näihin viesteihin. Sen takia tuntuu täysin käsittämättömältä, ettei ap ole lähtenyt suhteesta jo aikoja sitten. Ei voi kuin toivoa jaksamista sinulle ja kaikille niille, jotka pyrkivät pois väkivaltaisesta suhteesta.
Mustasukkaisuus, omistushalu ja humalassa sekoaminen kuulostaa ihan exältäni. Koskaan ei tosin minuun koskenut, mutta henkistä väkivaltaa senkin edestä. Aina pyyteli seuraavana päivänä, tai useamman päivän ryyppyreissun jälkeen anteeksi kun tekemisistään muistutin.
Erottiin varmaan 10 kertaa ja aina hän ruikutti ja manipuloi minut takaisin. Viimeisen eron jälkeen piinasi yli puoli vuotta. Kertaakaan en ole häntä kaivannut. Jotenkin tuollaiset saa vaan pidettyä tietynlaiset ihmiset siinä ansassa. Oma itseni en kyllä ollut tuossa suhteessa.
Kiitos.
Aivan liian usein ihmiset tuomitsevat suoraan. Kyseessä on kuitenkin lähtökohtaisesti jo usein itsetunnoltaan heikohko, empaattinen ja herkkä ihminen, jonka hyväksikäyttäjä tunnistaa jo "skannausvaiheessa". Tekniikkaan kuuluu olla ensin niin kultainen ja välittävä, että uhri ihmettelee voiko tällainen olla tottakaan. Usein nimenomaan se kiltteys ja huomaavaisuus vetoaa. Lisäksi tuntuu siltä, että yhteistä on elämänarvoissa, -tyylissä ja tulevaisuuden haaveissa vaikka kuinka paljon. Tämän kaiken hyväksikäyttäjä tekee laskelmoiden. Hän kerää aineistoa koko ajan ja reflektoi täydellisesti. Myöhemmin kaikki se, mistä uhri on avautunut onkin ase. Ihminen, joka tietää uhrista kaikkein syvimmätkin salaisuudet on myöhemmin todella vahvoilla.
Kun uhri on saatu koukutettua, alkaa kontrollointi. Pahoinvoiva hyväksikäyttäjä tarvitsee tunnetta voimasta ja hallinnasta. Sen tarjoaa uhri. Hyväksikäyttäjä tarvitsee omille tarpeilleen tyydytyksen ja uhri on siinä ainoastaan välikappale. Mitään ihmisarvoa uhrilla ei ole, eikä rajattomalla hyväksikäyttäjällä ole mitään rajoja käytökselleen. Hän ei kunnioita toisen itsemääräämisoikeutta millään elämän osa-alueella.
Jos uhri ei meinaa toimia oikein, palaa hyväksikäyttäjä hetkeksi hyviin hetkiin, ostelee ehkä lahjoja tai matkoja tai ainakin muistuttaa siitä, että hän olisi se kultainen ihminen, jos vain uhri osaisi käyttäytyä oikein. Uhrin syytä on kaikki häiriökäytös taikka voi myös olla, että hän syyttää uhria liiallisesta herkkyydestä tai muuten vain mielisairaaksi. Eihän hyväksikäyttäjän käytöksessä ole mitään vikaa! Tur pa kii nni tai käydään sun puhelin läpi! Jos kyseenalaistat tai epäilet, on sulla itselläsi salattavaa! H uo ra!
Tässä vaiheessa uhrin elämä on kutistunut jo kotiin. Hyväksikäyttäjä on haukkunut kaikki läheiset ja ystävät. Kenessäkään ei ole mitään hyvää. Ehkä työpaikkakin on pitänyt jättää tai opiskelu - onhan opiskelupaikoissa paljon miehiäkin. Uhrin itsetunto ja erityisesti käsitys normaalista hämärtyy. On uhka vallankäytön heikkenemiselle, jos uhrin ystävät voimaannuttavat häntä ja kyseenalaistavat tilanteen. On parempi pitää uhri lähellä ja ilman ylimääräisiä kontakteja.
Vähitellen uhri on jo ihan hajonnut. Silloin on enää vaikea lähteä, koska satumainen näyttelijä ja valehtelija hyväksikäyttäjä kertoo, että eihän sua itkevää hullua kukaan usko. Oot laitoskunnossa. Minä kerron kaikille, mitä SINÄ olet tehnyt minulle (ja lapsille).
Alkuperäiselle, jos olet totta: LÄHDE!
Et rakasta edes tuota miestä, kyse on läheisriippuvuudesta.
T. Rikkinäinen lapsuus ja itsekin helvetin läpi käynyt ihmissuhteissa.
Nyt kaduttaa ainoastaan kaikki se hukkaan mennyt elämä epäterveessä suhteessa kontrolloivan ja häiriintyneen miehen kanssa. Ja jälkivaikutuksena se, miten äärimmäisen vaikeaa on enää tuon jälkeen aloittaa uutta ihmissuhdetta.
Tämän vuoksi mitä pikemmin pääset eroon, sen parempi. Suosittelen hakemaan apua terapian muodossa yms. Tarvitset apua. 👍🏼❤️
Ehkä se on hankala ymmärtää kun ei täysin vastaa tilanteeni narsistia vaan on lievempää
Kun mies kyllä pyytelee anteeksi eikö oikeastaan ostelekaan mitään kun tekee väärin
Hän sanoo että hänen syytänsö kaikki anteksi sinö et ole tehnyt väärin..silti kyllä liian usein lisää anteeksipyyntöön mutta kun sinä sitä ja tätä. Sanon että satuttaa kun hän ei kuuntele ja kääntää minun viaksi niin sanoo vaikka no ei kukaan ole täydellinen tai kaikki tekee virheitä tai sitten kun olaa kaksi tuntia puhuttua nii viimein muka tajuaa raskasta aina puhuakin kauan ennenkuin toinen kuuntelee ja silti vaikka sanol että välittää olenhan lähettänyt viestejä että miten voit ja laittanut ruokaa niin häneen ei silti tunnu koskevan minun kipu, itkenyt kyllä jos ajatellut minun menettävänsä
Mies ei tunnu olevan edes tarpeksi älykös ollakseen narsisti kun hänellä menee pitkä aika tajuta mitään
Ja sitten tuo esiin minun vikoja jotka ollleet suunnilleen että olevan pyytänyt höntä kanssani johonkin (vaikka kahvilaan) ja nalkuttanut kuukausia kun ei ole lähtenyt vaikka olen vain pari kertaa sanonut että miksei voisi niin pientä asiaa tehdä. Sanoo vaan että jos ei välittäisi nii ei ikinö näkisi minua vaan sanoisi heippa, pitäähän muutakin olla kuin se että nähdään
Toivoisin enemmän kuin mitään muuta että tämä olisi provo eikä minun elämää, enkä ole heikkolahjainen minulla hyvä työ ja useampi korkeakoulututkinto ja minua yleisesti pidrtään älykkäänä, olen kai liian heikko ja murjottu jo pienestä asti että minulla on tästä se huono puoli etten ole vahva kuin muut
Ei hän alkoholisti ole mutta liian usein juo kyllä
Hmm...useampi korkeakoulututkinto?
Useampi viimeisimmistä ap:n kommenteista on jo tuntunut provosoinnilta erityisesti suhteessa siihen, kuinka vilpittömiä ja paljon kokemusasiantuntijuutta sisältäviä vastauksia hän on saanut. Hän ehkä halusi herättää keskustelua jollakin vähän huonommalla hetkellä ja koska kavereita ei ole tai he ovat jo kyllästyneet aiheeseen, aloitti keskustelun täällä.
Jos kyseessä on oikeasti provo kaiken kaikkiiaan olen hyvin surullinen. Narsistien ja muun perheväkivallan uhrit tunnistetaan heikosti muutenkin ja he saavat apua aivan liian vähän. Tällaisilla asioilla ei missään tapauksessa saisi pelleillä.
Kunpa lähisuhdeväkivalta saisi yhteiskunnan päättävät elimet heräämään yhtä voimakkaasti kuin al-Hol on tehnyt. Lähisuhdeväkivallasta ja eron jälkeisestä vainosta kärsii tuhansia lapsia. Heidän lähivanhempansa eivät pysty auttamaan, koska nykyään on aina oikeutettua syyttää toista osapuolta vieraannuttamisesta. Kukaan ei tunnu käsittävän, että jos jo parisuhteen aikana on väkivaltaa, on sillä suuri riski jatkua eron jälkeen.
Minusta tässä keskustelussa on jo kaikki, mitä ap:n tarvitsee kuulla ja tietää. Ehkäpä lopetamme kaikki asialliset kommentoinnit tähän, koska ap ei ole vastaanottavainen ja kenties koko tilannetta ei olekaan.
Ap: Haluatko sinä oikeasti edes apua? Vai rypeä? Hakea sääliä tai voivottelua? Tarvitset sun hight ja lowt, rollycoasterriden? Saat jotain kicksejä siitä, kun elät jotenkin reunalla, et koskaan tiedä, mitä seuraavaksi tapahtuu, mistä huuto tulee? Tunnet eläväsi, kun näet että herätät suuria tunteita (olkoonkin, että ovat kaikki teatteria)?
(anteeksi, turhauttaa ap:n(?) jankutus)
Vierailija kirjoitti:
Hmm...useampi korkeakoulututkinto?
Useampi viimeisimmistä ap:n kommenteista on jo tuntunut provosoinnilta erityisesti suhteessa siihen, kuinka vilpittömiä ja paljon kokemusasiantuntijuutta sisältäviä vastauksia hän on saanut. Hän ehkä halusi herättää keskustelua jollakin vähän huonommalla hetkellä ja koska kavereita ei ole tai he ovat jo kyllästyneet aiheeseen, aloitti keskustelun täällä.
Jos kyseessä on oikeasti provo kaiken kaikkiiaan olen hyvin surullinen. Narsistien ja muun perheväkivallan uhrit tunnistetaan heikosti muutenkin ja he saavat apua aivan liian vähän. Tällaisilla asioilla ei missään tapauksessa saisi pelleillä.
Kunpa lähisuhdeväkivalta saisi yhteiskunnan päättävät elimet heräämään yhtä voimakkaasti kuin al-Hol on tehnyt. Lähisuhdeväkivallasta ja eron jälkeisestä vainosta kärsii tuhansia lapsia. Heidän lähivanhempansa eivät pysty auttamaan, koska nykyään on aina oikeutettua syyttää toista osapuolta vieraannuttamisesta. Kukaan ei tunnu käsittävän, että jos jo parisuhteen aikana on väkivaltaa, on sillä suuri riski jatkua eron jälkeen.
Minusta tässä keskustelussa on jo kaikki, mitä ap:n tarvitsee kuulla ja tietää. Ehkäpä lopetamme kaikki asialliset kommentoinnit tähän, koska ap ei ole vastaanottavainen ja kenties koko tilannetta ei olekaan.
Ap: Haluatko sinä oikeasti edes apua? Vai rypeä? Hakea sääliä tai voivottelua? Tarvitset sun hight ja lowt, rollycoasterriden? Saat jotain kicksejä siitä, kun elät jotenkin reunalla, et koskaan tiedä, mitä seuraavaksi tapahtuu, mistä huuto tulee? Tunnet eläväsi, kun näet että herätät suuria tunteita (olkoonkin, että ovat kaikki teatteria)?
(anteeksi, turhauttaa ap:n(?) jankutus)
Se oli provo, mutta tärkeä aihe.
Kysymys kirjoitti:
Kiitos kaikille herättävistä kommenteista
Se kai tässä vaikeinta on kun ollut niin rakastunut ja kiintynyt ja erossa joutuu luopumaan myös niistä ihanista ja mahtavista asioista, mutta ennen suhdetta minulla oli energiaa tehdä asioita, mutta en ole koskaan ollut niin onnellinen kuin siloin kun hän on ihana ja rakastava, ja tunne on aivan pilvissä ja hulllaantunut, nyt joudun samalla siitäkin puolesta hänessä luopumaan. Ja mietin tulenko kokemaan samanlaista enää, en ymmärrä mitrm samassa ihmisessä voi olla kaksi eri puolta, tuo ihana puoli ob sellainen ja kemiamme sopii että rehellisesri tuntuu etten sitä enää löydä. Mutta en halua kaikea paskaakaan. Silti tuntunut välillä että kestän sen paskan siksi että saan sitä ihanaa myös sillä hän osaa olla tosi ihanakin. Ja minun on niin vaikea rakastua. Oikeastaan elämän valo minulla oli nuo hyvät hetket nyt joudun luopumaan niistäkin, miksei hän voisi aina olla sellainen
Voit kokea sen tunteen uudelleen (tai jopa parempana) jonkun toisen kanssa.
Tuon miehen kanssa tuhlaat vain aikaa. Etsi se oikea vielä kun olet nuori, vanhempana on vähemmän mistä valita. Mutta yritä oppia tuntemaan omat rajasi ennen kuin sitoudut seuraavaan.
Jos alkuhuumassa on tuollaista, mitä mahtaa olla arki hänen kanssaan?
Miksi jotkut sanoo että provo, vain sen takia että kyselen tarkemmin. Kun lähiomaisetkin jotka minulle sanoneet että eroa, yhtäkin on mies kerran tönäissyt ja silti jatkoi ja minulle sanoo että ei kannata. Mutta hän sanoi edellisestäkin ensinmäisestä suhteestani ettei kannata vaikka mies oli mukava. Niin tuntuu vähän hankakalta uskoa heitä. Minulla on ollut pää aivan sekaisin asiasta ja kun eri ihmiset sanoo eriä, tähän mennessä yksi vaan sanonut että humalassa sattuu ja tapahtuu ja ehkä ylireagoin, kaikki muut olleet sitä mieltä että tapaus väärin. Minun on ollut liki mahdotonta ajatella tapausta objektiivisesti. Nyt minulla on tullut hieman tunnetta siitä että oliko suhteessamme oikeasti paljoa muuta kuin fyysistä hänen puoleltaan tai siis sainko hänrltä muuta kuin fyysistä "rakkautta" ja paljoa muuta positiivista en, toisaalta tuntuu jollakin tasolla että ikävöin tunnetta ettei tarvitse olla yksin kun koko suhteen ajan kaikki vapaa aika toisessa kiinni, halusin lukea sitö keskustelua jonka joku mainitsi mutta sitä ei löydy (joku "mitättömin syy josta olet saanut puolisoltasi turpiin")
Ihana kun jotkut ymmärtää että näin voi tapahtua ja niile jotka vieläkin sanovat että nauttisin vuoristoradasta olrn jo kertonut ettei se alussa ollut tällaista ja suhde olisi todella hyvä jos mies olisi olluy sellainen mikä kuva hänestä alussa tuli
Jos nauttisin vuoristiradasta miksi valittaisin täällä tai olisin murheessa olen sellainen ihminen joka välttelee kaikkkea draamaa mutta on ollut todella vaikea hyväksyä ettei mies ollut sellainen joksi häntä luulin. Ja olen tääällä kysellyt liikaa kun tuntuu etttä jotkut vertaa taoahtunutta siihen että mies olisi suunnilleen hakannut selvinpäin sairaalakuntoon mutta joo luin jjuri että jo paikallaan pitäminen on fyysisen vökivallab muoto (toisaalta minuaki pidrtty lapsenaki väkisin paikoillaan ja sitä ei enää hyväksytä ja hänellä vanhanaikaiset ajatuksrt ei pidä tuota niin pahana että pitäisi erota vaikkakin sanonut monesti että häpeää eikä tiedä mikä meni ei muista mitään miten hän voi ollla niin paska ihminen yms) ja vaikka hän ei sitö hunalassa tarkoittanut nii voin tietenkin ajatella haluanko sellaisen miehen joka voi humalassakaan tehdä noin. Se vaan hankala kun se on satavarma ettei ole ennen niin tehny ja sillä oli TIETOISUUUS kokonaan poissa vai mitä mieltä olette että onko tuollaisessa teossa joku osa ihmisen luonteesta mukana jos ei tajua mistään mitään ja unohtelee 10 s takaiset asiat? Ei muista ku påtkiä illlasta ja yöstä. Minusta tuntui että hönellä tuli huono omatunto,kun niin teki ja panikoi kun itkin että mitö tuli trhtyä eikä halunnu hyväksyö että pystyi nui tekeen, eikä ole koskaan miestäkään lyönyt takas humalassakaan kun häntä kadulla lyöty vaikka uhitellut on, on ennemmin reppana ja pelkää, normaalisti minuakin halaisi ja pussaisi ja humalassa yleensä ollut hilpeä siksi olenkin niin järkyttynyt
Voinhan tietenkin ajatella että voisin saada miehen, joka ei humalassakaan noin tekisi, kertaakaan. Tuntuu vaan että onko se jotenki syyntakeeton ku jörki siltä lähti
Toisaalta ainakin saisin nyt elää eikä olla kontrolloituna, mutta nyt on niin masentunut olo ettei ne uudet kokemukset ja eläminen kiinnosta, kuten onnellisena kiinnosti
En ole miestä tavannut olen oman itseni vuoksi jutellut puhelimessa, sanoo eträ anteeksi vihaa itseöön ei tiedä mikä meni hönen pitäisi lopettaa juominen (ja jos joku sanoo että miksei ole aiemmin niin ei ole ollut syytö kun näin ei ole ennne käyny), silti tulee hänen puheissaa hieman jostain minun syyllistämistä esim etkö muka itse ole tehbyt virheitä. Tapahtuneeata nyt nii vähän aikaa ettei saisi kyllä mainitakaan minun virheitäni (jotka ei oikeasri ole ollut edes kunnolkisi virheitä kun esim se hotellihuonejuttu)
Sanoin että enhä voi enää olla hänen lähelläkää tuon jälkeen (sängyssä siis) nii sano että on hönestäkin joskus niiin tuntunut minun temppujen jölkeen eikä hän ole edes vaatimassa heti. "Minun temout" olleet normaalia elämää. No sitten myönsi ettei näitä voi verrata ja sanoi ettei ole verrannutkaa mutta kun samassa asiayhteydessä ottaa "minunt temput" esiin niin sehän tarkoittaa että jollain tavalla yrittää sanoa että olethan itsekin virheitä tehnyt. Ja vaikka myönsi ettei hänen temppua voi verrata ja että teki todella väärin niin ei minusta olisi saanut edes mainita minun temppuja jotka ei mitään tai sellaista että teethän itsekin virheitä. Välillä pyytää vilpittömästi anteeksi mutta aina uudelleen tulee esiin se "että teethän itsekin virheitä". Tuo luonteenpiirre, ette varmaan normaali itsetuntoiset hyväksyisi vai?
Mies sanoi ettei tässä voi varmaan muuta tehdä kuin erota jos en asiasta yli pääse
Onneksi en ole tavannut häntä ettei mene pää sekaisin
Kyllähän minö silti sisällä ajattelen että olisipa ollut tuuri ja mies olisi ollut kunnollinen
Siis alkoholisti ja epävakaa persoonallisuus? Kontrolloinnin ja mustasukkaisuuden lisäksi. Mietis nyt ap, rakennetaanko noista elementeistä hyvää suhdetta. Varsinkin kun vaikutat olevan aika tassukka - ihan oikeastiko nyt kyselet että olisiko se kuitenkin ok jos mies ihan vaan vähän retuuttaa?! Terapia saattaisi auttaa, paha sanoa en tunne teitä. Ilman sitä kuljet kuitenkin maan päällystä helvettiä kohti jos jäät