Introverttinä miehenä harmittaa, kun saan seuraa vain introverteistä naisista. En jaksaisi aina rikkoa itseäni
Ja se ongelma siinä on siis se, että introverteillä naisilla on tarkasti mielessä millainen mies parisuhteeseen tulee olla. Heillä on hyvä itsetuntemus ja ovat siksi vaativampia. Miettivät asioita aivan liikaa. Parisuhteeseen saakka en kelpaa, vaikka alkuhuumaa joskus syntyykin. Lopulta en kuitenkaan ole pilkulleen toiveiden kaltainen.
Itse kaipaan helppoa ja vaivatonta yhdessäoloa ilman liikoja vaatimuksia. Luottamusta siitä, että riitän omana itsenäni. Näistä syntyisi minulle se pitkä, loppuelämän kestävä parisuhde.
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsepä kelpuutatte vaan niitä tasonaisia joilla on varaa ja halua vaatia. Mun kummankaan seurustelukumppanin kuukausitulot ei koskaan ylittäneet 1500€, ja osaan maksaa omat asumiseni ja harvat matkani itse. En tarvitse autokyytejä, osaan pyöräillä ja istua bussissa. Kumppanin pitäisi olla älykäs, keskustelukykyinen, hyvää seuraa eikä kovin karvainen. Mutta koska olen rento luonne niin olen myös lihava ja epänaisellinen, joten mua ei edes lasketa naiseksi.
Yllätyksenä sinulle ettei miehet pidä pullukoista? Nainen saa vaatia miehestä kaikkea mahdotonta, mutta auta armias jos mies haluaa naisen joka olisi kerrankin normaalipainoinen., hui kamala mikä sika!
En ole tuo kelle kommentoit, mutta itsekin olen suht samanlainen rento ja huumorintajuinen nainen joka ei tosiaan jaksa mitään turhaa draamaa. Myöskään miehen rahat/omaisuus ei kiinnosta minua eli kunhan mies elättää itsensä (ja myös on omaan elintasoonsa tyytyväinen koska jatkuvaa marmatusta ei jaksa) niin asia on ok. Luonteeltani siis olen hyvinkin paljon sellainen mitä miehet monesti kertovat hakevansa, mutta koska en ole hoikka, treenattu ja timmi niin ihan saan yksin elää.
Vierailija kirjoitti:
Hei ap. Minulla on ollut taas ekstrovertteja ja nyt olenkin suunnanut katseeni introvertteihin. Kaipaan suoraansanottuna itsekin rauhaa. Heitän toivoni siihen, että nämä introvertit tietäisivät mitä haluavat ja siksi minä riitän suhteessa jos sinne asti päästään. Minun aikaisemmissa suhteissa olen aluksi kelvannut omana itsenäni, mutta suhteen edetessä taas en. Kaikista huvittavinta on ollut minun väärä lempiruokani, mitä sitten on yritetty muuttaa. Rasittavinta on se, että alkaa olla vaikeaa luottaa toiseen parisuhteen alussa, koska takaraivossa on ajatus että kohta se muuttamisleikki taas alkaa. Yritän vuelä kerran ja jos en tälläisena kelpaa, niin sitten parisuhde ei ole minua varten ja seksinkin ulkoistan maksullisille.
Eli olet pitänyt hauskaa jännien naisten kanssa ja pettynyt. Nyt kun olet vanha, ruma ja väsähtänyt, havittelet kilttiä ja kunnollista naista jonka olkaa vasten itket ja joka elättää sinut.
Sinkkumiehet, jotka pohtii edelleen kamarissaan miksi siellä yksin istuskelee niin voisi tehdä asialla jotain, eikä vain katkerana kirjoitella johonkin av-palstalle. Jos joskus todella haluaakin oikean parisuhteen elävän naisen kanssa eikä vain hekumoida täällä provotessaan. Onhan se tosin turvallisempaa kirjoitella koneen takana, kun ei tule torjutuksi ja mikä parasta ei tarvi tehdä mitään vaikeaa, kuten vaikka koittaa kohottaa sitä alhaista itsetuntoaan muullakin tapaa, kuin sillä tuleeko kelvanneeksi naiselle vai ei. Elämässä on paljon muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen monta introverttia naista, jotka ovat aika laiskoja analysoimaan itseään ja muita, tavoitteet matalalla ja kiinnostus maailman menoa kohtaan nollassa. Ei ole kovia vaatimuksia. Ja ovat olleet parisuhteessa jotain 16-vuotiaasta asti - saman miehen kanssa.
Siinä aloittajan ongelma. Matalien vaatimusten naiset ovat kaikki varattuja, luonnollisesti.
Valitettavasti :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin haluaisin miehen, joka haluaa rakastella ja paljon. Joskus useita kertoja päivässä, joskus pitkään. Joka päivä. Satunnaisia välipäiviä saisi olla, mutta ei haittaisi jos ei olisi. Miehen tulisi olla rehellinen, uskollinen ja luotettava, mielellään urheilullinen ja/tai musikaallinen ja hallittava alkoholin / päihteiden käyttönsä. Lisäksi ymmärrystä ja avarakatseisuutta pitäisi löytyä. Ikää maksimissaan 44 vuottam
Eipä yllätä taas nämä naisten vaatimukset :D Ujo seinäruusu haluaa lihaksikkaan ja taiteellisen panoalfan
Mistäs päättelet että tuo nainen on ujo seinäruusu? Ja mitä sitten vaikka olisikin?
Introvertit naiset ovat usein juuri sellaisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen monta introverttia naista, jotka ovat aika laiskoja analysoimaan itseään ja muita, tavoitteet matalalla ja kiinnostus maailman menoa kohtaan nollassa. Ei ole kovia vaatimuksia. Ja ovat olleet parisuhteessa jotain 16-vuotiaasta asti - saman miehen kanssa.
Siinä aloittajan ongelma. Matalien vaatimusten naiset ovat kaikki varattuja, luonnollisesti.
Valitettavasti :(
Niinpä, ja sitten vielä sekin, että ne vaativat naiset tuntuvat etsivän ahkerasti seuraa netistä ja Tinderistä, niin kuin minäkin...
Mites ku meille tuli yllätyksenä et puoliso olikin introvertti vuosien yhdessäolon jälkeen? Enkä ole itsestänikään ollenkaan varma. Oletteko kuulleet sosiaalisesta introvertista?
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumiehet, jotka pohtii edelleen kamarissaan miksi siellä yksin istuskelee niin voisi tehdä asialla jotain, eikä vain katkerana kirjoitella johonkin av-palstalle. Jos joskus todella haluaakin oikean parisuhteen elävän naisen kanssa eikä vain hekumoida täällä provotessaan. Onhan se tosin turvallisempaa kirjoitella koneen takana, kun ei tule torjutuksi ja mikä parasta ei tarvi tehdä mitään vaikeaa, kuten vaikka koittaa kohottaa sitä alhaista itsetuntoaan muullakin tapaa, kuin sillä tuleeko kelvanneeksi naiselle vai ei. Elämässä on paljon muutakin.
Minä en viettäisi palstalla aikaa näin tiiviisti, jos en olisi eronnut suht hiljakkoin.
huoh... olen introvertti ja ei todellakaan ole mitään pikkutarkkaa listaa millanen kumppanin pitää olla. ennenkun tapasin oman rakkaani, niin ainut ”vaatimus” oli, että ois mua pidempi ja et seksi toimis heti alussa.
Vierailija kirjoitti:
Mites ku meille tuli yllätyksenä et puoliso olikin introvertti vuosien yhdessäolon jälkeen? Enkä ole itsestänikään ollenkaan varma. Oletteko kuulleet sosiaalisesta introvertista?
Sosiaalinen introvertti on todennäköisesti ambivertti, ei introvertti.
Käsittämättömän yksinkertaista analyysiä ap:ltä. Olisiko syytä tarkistaa, mitä introverttiys/ekstroverttiys oikein tarkoittaa? Eli määritelmän mukaan siihen ei nyt vaan liity noita ominaisuuksia. Introverttejä on monenlaisia, kuten ekstroverttejäkin. Suosittelen laajentamaan ihmistuntemusta ja kysymään nämä vastimusasiat jo ensimmäisillä treffeillä. Silloin ei tule pettymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalinen introvertti on todennäköisesti ambivertti, ei introvertti.
Mikäs asiantuntija sinä olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha. Introverttina en missään tapauksessa halua parisuhteeseen supersosiaalisen suupaltin kanssa jollaisia ekstrovertit tuppaa kokemukseni mukaan olemaan. Nuorempana siis ei tällaisia asioita edes ajatellut (25-30 vuotta sitten ei edes näistä puhuttu) ja siksi olin parisuhteessa useammankin ekstrovertin kanssa ja ihmettelin aina kuinka parisuhteessa eläminen voikaan olla raskasta. Ihan koko ajan olisi pitänyt olla menossa sinne tänne ja nähdä ihmisiä..
N44
Olet 44 ja tulet tähän kertomaan mitä sinä haluat. Ok
Mitä hemmettiä? Kai tähän keskusteluun saa 44-vuotiaat osallistua siinä missä muunkin ikäiset?
-eri
Näemmä on päästy siihen pisteeseen, ettei +40-vuotiaat naiset saisi "näkyä" ja olla olemassa edes av-palstalla.
Olen introvertti nainen. Olen vaativuuttani sinkku vielä 45-vuotiaana ja olen todennäköisesti hautaan asti.
Ongelmahan on se, että kaltaiseni viihtyvät erittäin hyvin yksin. Ei ole siis mitään vahvaa halua pariutua kenenkään kanssa. Ainoa olisi seksi, mutta ei se niin tärkeää ole että sen takia uhraisi jokapäiväisen mukavan yksin elämisensä. Apuvälineitä siihen löytyy kaupoista.
Minullakin on aina periaatteessa ovi ollut auki myös parisuhteen mahdollisuudelle, mutta tosiaan täytyisi olla melkoinen unelmien prinssi ja täydellinen match minulle että oikeasti lähtisin parisuhteeseen jota en ihmeemmin kaipaa. Mitään halua ei ole ottaa jotain ns tasoistani että olisi edes joku.
Vierailija kirjoitti:
Introverttiys mitataan sillä, että saatko ihmisten keskellä sosialisoidessa energiaa, VAI menetätkö sitä tehdessä energiaa?
Jos menetät energiaa ja olet väsynyt ihmisten kanssa sosialisoinnin jälkeen, olet introvertti.
Kahdestaan 1on1 sosialisointia ei lasketa, koska niissä introverttikään ei menetä energiaa kun se on niin rauhallinen ympäristö yhden ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin haluaisin miehen, joka haluaa rakastella ja paljon. Joskus useita kertoja päivässä, joskus pitkään. Joka päivä. Satunnaisia välipäiviä saisi olla, mutta ei haittaisi jos ei olisi. Miehen tulisi olla rehellinen, uskollinen ja luotettava, mielellään urheilullinen ja/tai musikaallinen ja hallittava alkoholin / päihteiden käyttönsä. Lisäksi ymmärrystä ja avarakatseisuutta pitäisi löytyä. Ikää maksimissaan 44 vuottam
Olen aina ihmetellyt kuka jaksaa naida noin usein? Mielestäni se kertoo jostain ongelmasta johonka seksistä haetaan "apua" ja ihan oikeasti, elämässä on paljon mielenkiintoisempia asioita kuin seksi.. Huvittavaa kun romantisoidaan sitä kuinka elimet hinkkaa toisiaan ja eritteet lentää..hyi.. on olevinaan jotain niin hengellistä menoa... :D Olkaa mahdollisimman paljon ilman seksiä/masturbaatiota maailma aukenee aivan erilailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä yllätä taas nämä naisten vaatimukset :D Ujo seinäruusu haluaa lihaksikkaan ja taiteellisen panoalfan
Samaa katsoin. Tässä konkreettisesti huomaa mikä vaikutus romanttisilla elokuvilla ja Disneyn prinsessasaduilla on naisiin. Halutaan se Chris Hemsworthin näköinen mies, joka osaa vielä soittaa kitaraa, keskustella runoista ja filosofiasta. Ja tietty tämän alfamiehen pitää vielä olla uskollinen tälle rupsahtaneelle naiselle
Pil luahan te aina haluatte ja haukutte pihtareita, ja nyt kun sek siä on tarjolla se ei kelpaa. Uskollinen ja päihteetön on ihan perusvaade. Miksi joku haluaisi uskottoman? Mikä Hemsworth? Ainoa outo oli musikaalisuus vaihtoehtona urheilullisuudelle.
Mitä hemmettiä? Kai tähän keskusteluun saa 44-vuotiaat osallistua siinä missä muunkin ikäiset?
-eri