Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Introverttinä miehenä harmittaa, kun saan seuraa vain introverteistä naisista. En jaksaisi aina rikkoa itseäni

Vierailija
29.12.2019 |

Ja se ongelma siinä on siis se, että introverteillä naisilla on tarkasti mielessä millainen mies parisuhteeseen tulee olla. Heillä on hyvä itsetuntemus ja ovat siksi vaativampia. Miettivät asioita aivan liikaa. Parisuhteeseen saakka en kelpaa, vaikka alkuhuumaa joskus syntyykin. Lopulta en kuitenkaan ole pilkulleen toiveiden kaltainen.

Itse kaipaan helppoa ja vaivatonta yhdessäoloa ilman liikoja vaatimuksia. Luottamusta siitä, että riitän omana itsenäni. Näistä syntyisi minulle se pitkä, loppuelämän kestävä parisuhde.

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin haluaisin miehen, joka haluaa rakastella ja paljon. Joskus useita kertoja päivässä, joskus pitkään. Joka päivä. Satunnaisia välipäiviä saisi olla, mutta ei haittaisi jos ei olisi. Miehen tulisi olla rehellinen, uskollinen ja luotettava, mielellään urheilullinen ja/tai musikaallinen ja hallittava alkoholin / päihteiden käyttönsä. Lisäksi ymmärrystä ja avarakatseisuutta pitäisi löytyä. Ikää maksimissaan 44 vuottam

Vierailija
2/78 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin haluaisin miehen, joka haluaa rakastella ja paljon. Joskus useita kertoja päivässä, joskus pitkään. Joka päivä. Satunnaisia välipäiviä saisi olla, mutta ei haittaisi jos ei olisi. Miehen tulisi olla rehellinen, uskollinen ja luotettava, mielellään urheilullinen ja/tai musikaallinen ja hallittava alkoholin / päihteiden käyttönsä. Lisäksi ymmärrystä ja avarakatseisuutta pitäisi löytyä. Ikää maksimissaan 44 vuottam

Paljon on siis toiveita. Ovat tosin sellaisia joita täyttelisin ihan mielelläni.

Tuollaiset "vaatimukset" ovatkin mielestäni hyväksyttäviä. Lähinnä luontaisia ominaisuuksia eikä sellaisia, että pitää olla korkeasti koulutettu, varaa matkustella ja hommata omakotitalo yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sanotaan, että introvertti mies saa vain introvertin naisen? Itse olen vahvasti introvertti mies, ja vaimoni (yli 20 v naimisissa, BTW) on ainakin yhtä vahvasti ekstrovertti. Olenko siis ainoa poikkeus tähän sääntöön?

Vierailija
4/78 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä sanotaan, että introvertti mies saa vain introvertin naisen? Itse olen vahvasti introvertti mies, ja vaimoni (yli 20 v naimisissa, BTW) on ainakin yhtä vahvasti ekstrovertti. Olenko siis ainoa poikkeus tähän sääntöön?

Et ole.

Aina löytyy poikkeuksia joka ikiseen asiaan. Siksi niitä on turha tuoda erikseen esiin.

Vierailija
5/78 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon on siis toiveita. Ovat tosin sellaisia joita täyttelisin ihan mielelläni.

Tuollaiset "vaatimukset" ovatkin mielestäni hyväksyttäviä. Lähinnä luontaisia ominaisuuksia eikä sellaisia, että pitää olla korkeasti koulutettu, varaa matkustella ja hommata omakotitalo yms.

Olen vaativa introvertti, tiedän mitä haluan ja yksikään vaatimus ei ole tuollainen. En halua matkustella, en halua omakotitaloa tai että mies olisi korkeasti koulutettu. Koulutuksella ei ole väliä jos on luonteeltaan sellainen kuin haluan. Miehen tulee olla rento, hauska ja kiltti. Noilla pääsee jo pitkälle kun saa minut aidosti nauramaan ja onnelliseksi. Luottelemillasi asioilla ei ole sen kanssa mitään tekemistä.

Vierailija
6/78 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ap oikein kivalle miehelle. Toivottavasti löydät mukavan vaimon.

Vierailija
7/78 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät itsetuntemus ja selkeät toiveet kumppaniin ja parisuhteeseen liittyen ole temperamentista kiinni. Ja introvertti/ekstovertti-suhteita syntyy kaiken aikaa, usein niissä on myös ongelmia temperamentin erilaisuudesta johtuen. Itse introverttina naisena tunnen vetoa ja koen luontevaksi suhteen miehen kanssa, joka myöskin on introvertinpuoleinen.

Vierailija
8/78 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat ap oikein kivalle miehelle. Toivottavasti löydät mukavan vaimon.

Kiitos.

Vierailija
9/78 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vaativa introvertti, tiedän mitä haluan ja yksikään vaatimus ei ole tuollainen. En halua matkustella, en halua omakotitaloa tai että mies olisi korkeasti koulutettu. Koulutuksella ei ole väliä jos on luonteeltaan sellainen kuin haluan. Miehen tulee olla rento, hauska ja kiltti. Noilla pääsee jo pitkälle kun saa minut aidosti nauramaan ja onnelliseksi. Luottelemillasi asioilla ei ole sen kanssa mitään tekemistä.

Arvostaisin kaltaistasi.

Ap

Vierailija
10/78 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen itse olet?

Vierailija
11/78 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen seuran pitää olla parempaa kuin yksinolo. Ja introverttina kun viihtyy erittäin hyvin yksin, miehen on todellakin oltava aika spesiaali.

Vierailija
12/78 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

A introverttius ei vaikuta siihen, onko kumppanille vaatimuksia enemmän vai vähemmän

B ap kuvailee aloituksessaan jopa rasittavan yksityiskohtaisesti, millainen nainen hänelle kelpaa ja ei kelpaa. Hänellä on itsellään niin paljon vaatimuksia näköjään, ettei kukaan jaksa sellaista. Itse hän on sitä mieltä, että vika on niissä naisissa, kun vaativat kaikelaista.

Ap on se perus Uli, joka päivä sama valitusvirsi siitä, miten ei saa naista, kun naisilla on liian kovat vaatimukset.

Vierailija
13/78 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen seuran pitää olla parempaa kuin yksinolo. Ja introverttina kun viihtyy erittäin hyvin yksin, miehen on todellakin oltava aika spesiaali.

Juurikin noin :)

Vierailija
14/78 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän se ap:n pointti olikin.

Vierailija
15/78 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä ekstrovertti/introvertti -hulluja, joiden maailma ja ihmiset jakautuu vaan kahteen. Hoihhoijaa...

Vierailija
16/78 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpaa vain nainen, joka on x y x

Yhyy kun en löydä naista. Vika on naisissa. Naiset ovat liian nirsoja.

T.uli

Vierailija
17/78 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A introverttius ei vaikuta siihen, onko kumppanille vaatimuksia enemmän vai vähemmän

B ap kuvailee aloituksessaan jopa rasittavan yksityiskohtaisesti, millainen nainen hänelle kelpaa ja ei kelpaa. Hänellä on itsellään niin paljon vaatimuksia näköjään, ettei kukaan jaksa sellaista. Itse hän on sitä mieltä, että vika on niissä naisissa, kun vaativat kaikelaista.

Ap on se perus Uli, joka päivä sama valitusvirsi siitä, miten ei saa naista, kun naisilla on liian kovat vaatimukset.

Rasittavan yksityiskohtaisesti?

Ap kaipaa helppoa ja vaivatonta yhdessäoloa ilman liikoja vaatimuksia. Luottamusta siitä, että riittää omana itsenään.

Niin mitkä ne hänen yksityiskohtaiset vaatimuksensa naiselta olivatkaan?

Ai ettei olisi introvertti? Mielestäni siihenkään ei ole aloituksen perusteella ehdoton ei.

Vierailija
18/78 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä näkökulma. Vaativuus tosiaan voisi hyvin olla tyypillinen piirre sellaisille introverttinaisille, jotka pysyvät sinkkuina pidemmälle aikuisuuteen.

Vierailija
19/78 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeestä olet saanut päähäsi että juuri introvertit vaatisivat tuollaisia asioita? Minun tuntemistani introverteista yksikään ei esimerkiksi kaipaa matkustelua. Pikemminkin reissaaminen rasittaa heitä. Itsellenikin semi-introverttina riittää se, että pääsen pari kertaa vuodessa mökille keskelle ei mitään. Nautin yksinäisyydestä, rauhasta ja hiljaisuudesta. Asun kerrostalossa kaupungissa ja maaseudun rauhassa on kaikkein parasta ladata akkuja.

Vierailija
20/78 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama homma. Minä ainakin syvän introverttina miehenä vedän puoleeni juuri ekstrovertti naisia.

Minusta tuntuukin, että vastakohdat viehättää tässä. Ekstrovertti nainen haluaa "täydennystä" rauhallisesta introvertti miehestä, ja introvertti mies taas tykkää siitä kun ekstrovertti naisen kanssa tulee jopa tehtyä jotain eikä vain möllötettyä himassa. Molemmat siis täydentää toisiaan ja tuo jotain uutta toisen elämään.

Olen jopa kuullut joiltain dating experteiltä, että ekstrovertin pitäisi deittailla introverttia ja päinvastoin. Uskon että se on hyvin totta.