Miehen homofobia
Voisiko tuollainen asia nousta sinulla
kynnyskysymykseksi tapailun jatkumisen suhteen?
Tapasin kivan miehen, siis todella hyvän mukavan. Eilen vain paljastui että on todella homovastainen. Kehui, kuinka poikansakin on samanlainen (eli käytännössä kasvattanut poikansa tuohon).
En vain enää voi ajatella ko. miehestä mitään hyvää. Ei tee mieli enää vastata viesteihin tai puheluihin. Olenko liian jyrkkä?
Kommentit (65)
Niinpä. Pahinta oli että, jotenkin pröystäili asialla.
Onneksi tuli näin pian ilmi (muutaman kerran tavattu).
Ap
Vierailija kirjoitti:
Voi olla että salaa ratsastaa isolla silikoni dildolla tai pyöräilee anustapin kanssa.
Näitä tekee kyllä ihan heterotkin. Ei se peppu ole sen homompi kuin muutkaan kehon osat.
Itse aiheeseen: en deittailisi junttia.
Se, että miehellä on tuollainen asenne, on osoitus jonkinasteisesta luonneviasta.
Se, että ei tajua edes pitää asiaa omana tietonaan, on jo osoitus tyhmyydestä.
Se, että vielä kerskailee sillä, kertoo moukkamaisuudesta.
Aika huono yhdistelmä...
En voisi olla homofobikon kanssa koska paras ystäväni on homo. Minulla on muitakin homoystäviä ja läheinen sukulainen on lesbo.
Pahimpia homofoobikoita ovat juurikin ne jotka eivät pysty myöntämään itselleen että tuntevat seksuaalista vetoa samaan sukupuoleen. Purkautuu sitten fobiana se oman itsensä piilottelu.
Noin jyrkkä kanta olisi itselle kynnyskysymys. Itse olen "neutraali": en hehkuta heidän puolestaan tai vaadi heille oikeuksia, mutta annan heidän elää omaa elämäänsä ja ajaa omia etujaan.
Taitaa mies olla itse vähän miehiin päin. Yleensä pahimmat homofoobikot ovat ne jotka pysyvät kaapissa ts. kieltävät itsestään tämän ominaisuuden.
Kyllä olisi kynnyskysymys. Joskus menneisyydessä mietinkin asiaa etukäteen, kun teininä sain käsityksen että miehistä suurempi osa on tuollaisia kuin naisista. Ei kuitenkaan ole tullut ikinä vastaan homovastaista miestä.
Sama pätee muissakin arvo- ja ihmisoikeuskysymyksissä.
Olisi todellinen dealbreaker minullekin, ja r*sismi yhtä paha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahimpia homofoobikoita ovat juurikin ne jotka eivät pysty myöntämään itselleen että tuntevat seksuaalista vetoa samaan sukupuoleen. Purkautuu sitten fobiana se oman itsensä piilottelu.
Ei se johdu siitä. Asiaa yritetään selitellä tuolla ja saada foobikot häpeämään.
Mutta oikeasti tuo ei ole todellinen syy.
Mikä se todellinen syy sitten on? Valaises meitä nyt vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se johdu siitä. Asiaa yritetään selitellä tuolla ja saada foobikot häpeämään.
Olen aina pitänyt tuota selitystä naurettavana. Jos minusta homoudessa ei ole mitään pahaa, miksi pitäisin naurunalaisena homofoobikkoa joka onkin salaa homo? Homofobia on typeryyttä, sivistymättömyyttä ja tietämättömyyttä, mutta ei se seksuaaliseen identiteettiin liity.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se todellinen syy sitten on? Valaises meitä nyt vähän.
Olisko vaan ihan se, että inhoaa kovasti jotain normista poikkeavaa.
- ohis
Erittäin voimakas homofobia tarkoittaa sitä, että mies on itse homo, mutta ei kykene myöntämään sitä itselleen. Jos olisin sinä, niin lopettaisin suhteen.
Kertoohan tollainen ihmisten pelkääminen älyn vähyydestä. On varmasti myös rasisti ja sovinisti.
Ei jatkoon.
Nolo äijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa mies olla itse vähän miehiin päin. Yleensä pahimmat homofoobikot ovat ne jotka pysyvät kaapissa ts. kieltävät itsestään tämän ominaisuuden.
Pahimmat homofoobikot ovat yleensä myös pahimpia r*sisteja. Mitenkäs se sopii tuohon teoriaan, ovatko nuo tyypit salaa afrikkalaisia mutta kieltävät itsestään tämän ominaisuuden?
Musta mies on monelle fetissi.
Vierailija kirjoitti:
Ai, homot siis tuntevat vetoa naisiin ja lesbot miehiin, jotkut enemmän, toiset vähemmän. Samoin he sanovat, etteivät voisi koskaan harrastaa seksiä eri sukupuolta olevien kanssa, ihan nounou, vai miten tuo logiikka toimii?
Mulla oli ennen heterofobia. Pelkäsin että joku huomaa että olen homo, jostain minun katseestani tai punastelustani toisia miehiä kohtaan.
Minusta homo -fobisuudessa on kyse jostain paljon laajemmasta kun siitä, että kokee erityistä fobiaa (pelkoa) homoja kohtaan. En pysty tai kykene ymmärtämään miten kukaan enää tänäpäivänä kokee tai tuntee homoutta kohtaan yksinomaisesti yhtään mitään erityistä negatiivista tai positiivista; siis ikäänkuin homous määrittelisi ihmisen toiminnan (tai toimmattomuuden) ja olemuksen kokonaan. Itse en edes erota saati muutoin huomaa kuka tai ketkä ovat homoja, ellei joku -mieluummin asianosainen itse- kerro asista itse. En kyllä myöskään tiedä, mitä tällä tiedolla tekisin.
Kristitty ja uskonnollinen mies
Niin, haluatko homon vai heteron?
Se homous kun on ollut rikos/sairaus niin muuksi ei muutu.
Et. Minäkään en viitsisi tuhlata aikaa ihmiseen joka jäänyt jonnekin pimeälle 1990-luvulle. Pahinta tuo kun vielä siirtää ajatuksensa eteenpäin.