Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomi taitaa olla ainoa länsimaa jossa lyhyyttä pidetään hienona

Vierailija
23.12.2019 |

Olen nuorempana asunut useassa eri Euroopan maassa ja huomannut, että esim. Ruotsissa ja Baltiassa on ihanne se että nainen on pitkä. Myös Ranskassa tämä ilmiö.
Suomessa taas usein kuulee tätä, että "onneksi en ole pitkä. Ihanaa olla näin pieni ".
Onko Suomessa erilaiset kauneusihanteet kuin muualla vai mistä tämä johtuu?
Onko kyseessä käänteispsykologia, jolla yritetään kääntää lyhyys eduksi, eikä haitaksi? Johtuuko siitä että suomalaiset miehet ovat melko lyhyitä usein?
Tämä on siis ihan random pohdinta, joka pulpahti tänään aiemmin mieleeni.
Mitäs mieltä te olette?

Kommentit (160)

Vierailija
121/160 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori kirjoitusvirheet. Epäusko vei mukana.

Vierailija
122/160 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, lyhyt hoikka nainen on, joka herättää ihastelua etenkin lihaksikkaissa isoissa miehissä kiihottavan seksin kautta.

Öööö….lyhyt mies? Äh. Ei edes hoikka.

Lyhyt läski ämmä on se kaikkien kauhujen perikuva. Hyh.

Kiitos tästäkin, av ei petä! :( Hienoa, että sait oksennettua ulos tämän 'totuuden'. Olet varmasti itse täydellinen Ken- ihminen. Onnittelut. Ulosantisi ei tosin vakuuttanut sivistyksestä tai älykyydestä. Onneksi ulkonäkö-asiat on kohdillaan:)

Niin, varsinkin, kun itse on todennäköisesti mitättömän näköinen mies. Tämän ketjun tarkoitus ei ole taaskaan muu, kuin naisten mollaaminen. Yllätyyys!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/160 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni ja siro nainen on naisellisempi

Ja tämän logiikan mukaan pitkä(yli 190 cm) ja lihaksikas mies miehekäs.

Vierailija
124/160 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on muuten totta. Naisia viehättävät pitkät rasmikkaat, lihaksikkaat miehet.

Vierailija
125/160 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyet ja varsinkin hintelät miehet on akkamaisia, ei pantavia ollenkaan

Vierailija
126/160 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, lyhyt hoikka nainen on, joka herättää ihastelua etenkin lihaksikkaissa isoissa miehissä kiihottavan seksin kautta.

Öööö….lyhyt mies? Äh. Ei edes hoikka.

Lyhyt läski ämmä on se kaikkien kauhujen perikuva. Hyh.

Lyhyttä miestä ei kukaan pysty ottamaan tosissaan. Ja varsinkaan, jos on vielä hintelä.

Vierailija
127/160 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset miehet tykkäävät lyhyistä naisista, kun niiden geenit tulevat Aasiasta, siellä on aina suosittu lyhyitä. Naisten geenit tulevat lännestä, jossa pituus on valttia

Vertaa ruotsalaiset vs japanilaiset

Vierailija
128/160 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset miehet ovat lyhyitä, joten tuntevat alemmuudentunnetta huonosta itsetunnosta johtuen. Esim Kyproslaiset ovat pidempiä kuin Suomalaiset, maailmanlistalla Suomalaiset eivät mahdu 10 parhaan joukkoon ja Euroopassakin ehkä hikisesti 19 parhaan joukkoon sijalle 10. Ei tarvitse mennä kuin viikinkien jälkeläisten maihin ja germaanien jälkeläisten maihin, niin eron huomaa sekä miehissä että naisissa.

Vierailija
129/160 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset miehet ovat lyhyitä, joten tuntevat alemmuudentunnetta huonosta itsetunnosta johtuen. Esim Kyproslaiset ovat pidempiä kuin Suomalaiset, maailmanlistalla Suomalaiset eivät mahdu 10 parhaan joukkoon ja Euroopassakin ehkä hikisesti 19 parhaan joukkoon sijalle 10. Ei tarvitse mennä kuin viikinkien jälkeläisten maihin ja germaanien jälkeläisten maihin, niin eron huomaa sekä miehissä että naisissa.

Tuo vielä enemmän keski-ikäisten setämiesten ongelma. Pariskymppisiä nuorissa miehissä ja naisissa on pitkiä ja pituus ei ole ongelma. Sedillä on heikko itsetunto, sen huomaa tälläkin palstalla

Vierailija
130/160 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen 179cm pitkä ja mieheni on 193 pitkä -raamikas mies

131/160 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helkutti tätä palstaa taas. Kiva, kun pilaatte jo entuudestaan lyhyiden miesten itsetunnon sairaalla maailmankuvallanne. Toivottavasti ette tule koskaan saamaan poikalapsia, koska itse en ainakaan missään tapauksessa antaisi miehiä tällaisten naishirviöiden kasvatettavaksi. Terveisin: 168cm mies. Korkeakoulutettu, opettajana lukiossa, hauska, mutta tällaisten juttujen takia itsetunto paskana pelkän pituuden takia.

Vierailija
132/160 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo vielä enemmän keski-ikäisten setämiesten ongelma. Pariskymppisiä nuorissa miehissä ja naisissa on pitkiä ja pituus ei ole ongelma. Sedillä on heikko itsetunto, sen huomaa tälläkin palstalla

Mitä mieltä olet siis niiden naisten itsetunnosta, jotka tarvitsevat pitkän ja rotevan miehen, jos ovat itse pitkiä?

Vierailija
133/160 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, eivät ole, mutta jos olisivat, silloinhan lyhyys olisi normi, eikä sillä olisi mitään väliä.

Vierailija
134/160 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pieni, siis ekologisesti pienikulutuksisempi :)

Vierailija
135/160 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus on mikä on. Sille ei voi mitään.

Vierailija
136/160 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää kysymys, mihin jäi se jalo ajatus, ettei ulkoinen olemus merkitse mitään vaan tärkeintä on henkinen ja älyllinen kapasiteetti?

Onneksi ei tarvitse etsiä kumppania ja lisääntyä.

Vierailija
137/160 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan naiset itse arvostaa lipputankoja, mutta kyllähän me miehet pidämme taskuraketeista. Kaikki yli 170 senttiset naiset on hongankolistajia. Naisen ihannemitta on 150-160 cm. 

t: M37 190cm

Vierailija
138/160 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nothingunusual kirjoitti:

Voi helkutti tätä palstaa taas. Kiva, kun pilaatte jo entuudestaan lyhyiden miesten itsetunnon sairaalla maailmankuvallanne. Toivottavasti ette tule koskaan saamaan poikalapsia, koska itse en ainakaan missään tapauksessa antaisi miehiä tällaisten naishirviöiden kasvatettavaksi. Terveisin: 168cm mies. Korkeakoulutettu, opettajana lukiossa, hauska, mutta tällaisten juttujen takia itsetunto paskana pelkän pituuden takia.

Hei, ei se pituus ole se lopullinen juttu. Se mitä siellä korvien välissä tapahtuu ja kuinka se ilmenee ulospäin muita kohtaan, on tärkeämpää kuin muu. Kohtelias huumori, käytöstavat ja kohteliaisuus kaikkia kohtaan vievät pitkälle.

Vierailija
139/160 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nothingunusual kirjoitti:

Et kai itsetuntoa hae tältä palstalta. Täällä on paljon ilkeitä ja tyhmiä ihmisiä. Ihan sukupuoleen katsomatta. Olen itse kaunis samanpituinen nainen kuin sinä ja tälläkin hetkellä ihastunut noin pituiseesi mieheen. Itselleni pituus suuntaan tai toiseen ei merkitse oikeasti mitään. Ihastun aina muihin ominaisuuksiin ja minulla on terve hyvä itsetunto. Siksi minulla on ollut monenpituisia kumppaneita. Arvosta itseäsi, ole itsevarma ja lakkaa lukemasta tätä palstaa, jos kuvittelet, että kun jotkut naiset ovat ilkeitä, lokeroivia, tyhmiä ja asennevammaisia, niin kaikki ovat.

Vierailija
140/160 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista näyttävin pariskunta on kyllä sellainen,

jossa molemmat pitkiä. He saavat myös pitkiä lapsia yms.

kyllähän se ihastusta herättää kun näkee tällaisen näyttävän pariskunnan (harvoin näkee).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän