Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit jos saisit olla vastakkaisen sukupuolen edustaja viikon?

Vierailija
23.12.2019 |

Jostain kummasta tuli ajatus mitä tulisi tehtyä, jos saisi olla viikon vastakkaisen sukupuolen edustajan kehossa ja millaisen / kenen vartalon tuohon valitsisi. Oman pohdinnan lisäksi ajattelin kysyä tätä myös teiltä.

Näin miehenä ehkä tulisi valittua oman ikäisen, ihan normaalin tai aavistuksen normaalia paremman näköisen naisen vartalo. Tuon viikon aikana olisi mielenkiintoista havainnoida kuinka eri tavoin naiseen suhtaudutaan, niin työelämässä, kuin vapaa-ajallakin. Varmaan sitä tulisi käytyä myös yöelämässä testaamassa millaista siellä olisi naisena olla. Tuossa kuvitteellisessakin tilanteessa miesten iskuyritykset olisivat aika vastenmielisiä, mutta muuten mielenkiintoista.

Tietenkin sitä tulisi testattua mistä nainen nauttii

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko mullekin mistä sen täysihoidon saisi? t: Mies

Vierailija kirjoitti:

Hyvin monen suomalaisen perheenäidin kotoa.

No vittuako hyysäätte niitä mieslapsianne? Kuka pakotti menemään naimisiin debiilin kanssa? Äijä pihalle ja parempi tilalle. Ai niin, mutta ei taida AV:n ryhävalailla taso riittää, eikä läheisriippuvainen luonne kestä yksinoloa. Vai onko totuttu miehen tulojen mahdollistamaan elintasoon? Aivan turha tulla uhriutumaan, ihan itse ovat soppansa keittäneet.

Meillä mies on nyt nokka roikollaan. Ilmoitin äsken ottavani elämäni takaisin.

Laitan lapsen päiväkotihakuajat niin, että hän saa vastaisuudessa hakea lapsensa joka ikinen päivä (sen sijaan, että minä vien ja haen joka päivä) ja hoitaa lapsen toisen harrastuksen kuljetukset (se sijaan, että minä kuljetan kahtena päivänä harrastuksiin) ja lisäksi ilmoitin, että vastedes hän saa luvan imuroida kerran viikossa koko talon ja minä kyllä tulen muistuttamaan siitä asiasta joka ikinen viikko (sen sijaan, että minä hoidan kaiken siivoamiseen ja pyykkäämiseen liittyvän).

Kerroin myös aloittavani harrastukseni uudelleen, mikä tarkoittaa kahta jumppaa viikossa. Se tietenkin tarkoittaa, että mies ei enää pääse harrastamaan kuin neljänä iltana viikossa, koska viides kerta osuu yhteen toisen jumppani kanssa. 

Nyt mies siivoaa tuolla tv-huonetta. Minä olen siivonnut koko muun talon lattiasta kattoon, laittanut joulun esille ja tehnyt kaikki jouluruuat. Nyt sanoin, että hän saa luvan siivota tv-huoneen, siis imuroida ja pyyhkiä laitteista pölyt. Ei siellä kukaan muu edes vietä aikaa kuin hän. Minä ja muksu katsotaan olohuoneen telkkua, kun joskus jotain katsomme. 

Että semmoista jouluiloa meillä täällä menossa. Jos edellinen vastaaja miettii palkkatasojamme, miehen on parasta siivota ja vimmalla, koska minä olen meistä se paremmin tienaava.

Vierailija
62/81 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäisin nuolla p-llua yhtä lailla kuin tähänkin asti. Pitäisi vaan vaihtaa heteronaisiin viikon ajaksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo! Haluaisin kokeilla olla joku iso, korston näköinen mies. Pissaisin seisaaltaan, istuisin mahdollisimman leveässä haara-asennossa kaikkien urpon oloisten tyyppien vieressä metrossa, kävisin yleisissä saunoissa tiirailemassa kikkeleitä, lyöttäytyisin kaikkien naisia ahdistelevien miesten viereen ja rupeaisin hiplaamaan kostona niiden reisiä ja yrittäisin käyttäytyä mahdollisimman painostavasti, ja kyllähän sitä varmaan pitäisi kokeilla runkatakin jonkun kerran :) Pidemmän kokeilun aikana kokeilisin tehdä filosofisempia asioita, mutta viikko on niin lyhyt aika että siinä ehkä kannattaisi pitää vaan hauskaa.

Vierailija
64/81 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trimmaisin itseni huippukuntoon ja alkaisin luksushuoraksi.

Vierailija
65/81 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvottelisin palkankorotuksen, kusisin seisaaltaan, harrastaisin seksiä niin paljon kuin mahdollista ja loppuajan runkkaisin.

Vierailija
66/81 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pasi16 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin jännä ilmiö että kun kuvittelee että jos olisi joku toinen niin voisi esteettä tehdä kaikkea jne. mutta kun on oma itsensä niin jotenkin ei voi :D

Niin?

Esim miehellä ja naisella ei ole yhtäläisiä mahdollisuuksia seksiin partnerin kanssa.

Tarkoitinkin yleisesti.

Vierailija
67/81 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

30v mies.

Ottaisin lievästi ylipainoisen naisen kropan ja varmaan kuluttaisin koko päivän itteäni räpläten jotta tietäisin mikä ainakin siinä kropassa tuntuu hyvälle. Ylipaino sen takia, jotta ymmärtäisin paremmin sen tuomia ongelmia.

Lievästi ylipainoisella nyt ei ole mitään ongelmia.

Ihan rehellisesti sanottuna, haista vittu.

Olen kyllä huomannut että lievästikin ylipainoiset eivät kykene samalla tavalla huolettomasti liikkumaan kuten minä. Kiipeilyt ja monet muut ketteryyttä vaativat harrastukset hankaloituu huomattavasti kun on vähän vatsaa ja omassa kaveripiirissä eivät pysy mun perässä kun lähdetään metsään.

Olen aina oikonut joka paikassa vaikka lähestynki 35 ja tiettyjen kaverien kohdalla mun on turha kuvitella meneväni muurin yli, jyrkistä mäistä tai leveän ojan yli.

Enkä ole edes atleettinen

Haista itse! Luulen, että ylipainoiset kaverisi eivät ole lievästi ylipainoisia, vaan enemmänkin. Ei mulla ainakaan 2-5 kiloa painoa yli normaalin (= lievä ylipaino) vaikuta mitenkään. Pystyn esim. hölkkäämään tunnin.

Vierailija
68/81 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pasi16 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin jännä ilmiö että kun kuvittelee että jos olisi joku toinen niin voisi esteettä tehdä kaikkea jne. mutta kun on oma itsensä niin jotenkin ei voi :D

Niin?

Esim miehellä ja naisella ei ole yhtäläisiä mahdollisuuksia seksiin partnerin kanssa.

Tarkoitinkin yleisesti.

Ehkä sitä uskaltaa helpommin kun ei ole oma itsensä. :D

Vierailija
69/81 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pasi16 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin?

Tarkoitinkin yleisesti.

Ehkä sitä uskaltaa helpommin kun ei ole oma itsensä. :D

ns. ei tule seurauksia, viikon kuluttua olet jo oma itsesi.

Vierailija
70/81 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koitappa naisena tunkea mulkkus jonnekin, niin ei onnistu.

Vierailija
71/81 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne menee. Jostain kumman syystä miehellä ei mene perille, että ulos lähtiessä ensin etsitään puhelin ja lompakko, sitten laitetaan kengät jalkaan. Ei niin, että ensin laitetaan kengät jalkaan ja sitten kengät jalassa klompsitaan etsimään puhelinta ja lompakkoa. Olen ihan riittämiin saanut sen jälkeen imuroida ja pyyhkiä hiekkaa ja kuraa pois lattioilta.

Vierailija kirjoitti:

Olisit miettinyt tätä siinä vaiheessa, kun päätit valita puolisoksesi kehitysvammaisen. Tässä kohtaa hakisin vikaa ihan sieltä peilistä.

Vierailija kirjoitti:

Me oltiin vielä teinejä, kun ruvettiin seurustelemaan. En silloin osannut ottaa huomioon ihan kaikkea, mitä olisi pitänyt.

Nostan hattua rehellisestä vastauksesta. Kaikkihan on tunnetusti jälkiviisaita, mutta osoittaa kuitenkin jonkinasteista henkistä selkärankaa myöntää, että itse valitsi huonosti, eikä vaan syyttää yksipuolisesti toista. t: sama

Vierailija
72/81 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa. En usko että mun elämä olis miehenä sen kummempaa kuin nytkään.

Vierailija
73/81 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kokeilla lesboseksiä.

Vierailija
74/81 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettelisin tekemään ruskean kastikkeen ilman paakkuja perinteisesti.

Vierailija
75/81 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko miehenä ja iskisin muuan raivostuttavan työkaverini. Dominoisin häntä seksissä kaikin mahdollisin tavoin ja lirkuttelisin vielä passaamaan piloille sen jälkeen.

Vierailija
76/81 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin naiseksi muuttuneena terapiassa selvittääkseni, miksi feministinä syytän miehiä kaikesta, mutta kuitenkin ristiriitaisesti esIneellistän heidät ja haluan heiltä nautinnollista seksiä.

Vierailija
77/81 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihottaisin itseni armottoman kehopositiiviseksi ja nauttisin lohturuokaa saavikaupalla. Sitten alkaisin itkemään onnesta...kai.

Vierailija
78/81 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisinköhän minä miehistä vai naisista silloin?

Vierailija
79/81 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti kiinnostaisi kokea miten minut ja mielipiteeni jätettäisiin naisena huomiotta. Näin naiset väittävät, mutta miehenä sellaista on vaikea nähdä. Pitäisi kai kokea?

Vierailija
80/81 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan pillun nuolemista ja rakastella suulla nainen orgasmiin asti. Jos voisin kokeilla olla nainen, haluaisin tuntea miltä se tuntuu. Ja mieluummin niin, että se olis toinen nainen, niin voisin antaa vastapalveluksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi