Mitä tekisit jos saisit olla vastakkaisen sukupuolen edustaja viikon?
Jostain kummasta tuli ajatus mitä tulisi tehtyä, jos saisi olla viikon vastakkaisen sukupuolen edustajan kehossa ja millaisen / kenen vartalon tuohon valitsisi. Oman pohdinnan lisäksi ajattelin kysyä tätä myös teiltä.
Näin miehenä ehkä tulisi valittua oman ikäisen, ihan normaalin tai aavistuksen normaalia paremman näköisen naisen vartalo. Tuon viikon aikana olisi mielenkiintoista havainnoida kuinka eri tavoin naiseen suhtaudutaan, niin työelämässä, kuin vapaa-ajallakin. Varmaan sitä tulisi käytyä myös yöelämässä testaamassa millaista siellä olisi naisena olla. Tuossa kuvitteellisessakin tilanteessa miesten iskuyritykset olisivat aika vastenmielisiä, mutta muuten mielenkiintoista.
Tietenkin sitä tulisi testattua mistä nainen nauttii
Kommentit (81)
Menisin yökerhoon ja kävelisin aamuyöllä yksin asemalle ja matkustaisin sieltä yksin yöbussilla kotiin. Enkä pitäisi hiuslakkapulloa hihassa tai pälyilisi ympärilleni.
Tutustuisin naisen kehoon ja siihen mikä tuntuu hyvälle. Miehen kanssa seksin harrastaminen olisi kuitenkin hieman rajoilla, kiinnostaisi tietää mutta ei ehkä pystyisi.
Tulisi käytyä uimahallissa.
Jos minusta tulisi hyvännäköinen nainen niin kreikkalaisjumala Narcissusta mukaillen viettäisin aikani peilin ääressä sormet tanassa. Jos minusta tulisi vain minä mutta pitkillä hiuksilla ja tisseillä niin eipä siinä käytännössä juuri muutu mikään muu kuin vessakäynti.
Vaatteet sen verran paksua hupparia ja varustelekan maastokuviohousuja että katukuvassa ei ihmiset juuri eroa näkisi, paitsi tietysti jos tulisi oikein isot ryntäät. Sitten pitäisi käydä rintaliivikaupassa ja myyjättäret saa ihmetellä aikuista naista joka ei tajua rintaliiveistä yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Jos minusta tulisi hyvännäköinen nainen niin kreikkalaisjumala Narcissusta mukaillen viettäisin aikani peilin ääressä sormet tanassa. Jos minusta tulisi vain minä mutta pitkillä hiuksilla ja tisseillä niin eipä siinä käytännössä juuri muutu mikään muu kuin vessakäynti.
Vaatteet sen verran paksua hupparia ja varustelekan maastokuviohousuja että katukuvassa ei ihmiset juuri eroa näkisi, paitsi tietysti jos tulisi oikein isot ryntäät. Sitten pitäisi käydä rintaliivikaupassa ja myyjättäret saa ihmetellä aikuista naista joka ei tajua rintaliiveistä yhtään mitään.
Mielenkiintoinen huomio. Olisikin jännä käydä kaupassa missä olisi erilaisia asusteita mistä valita. Miesten valikoima on vain aika rajattu.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin jännä ilmiö että kun kuvittelee että jos olisi joku toinen niin voisi esteettä tehdä kaikkea jne. mutta kun on oma itsensä niin jotenkin ei voi :D
Niin?
Esim miehellä ja naisella ei ole yhtäläisiä mahdollisuuksia seksiin partnerin kanssa.
Jos muuttuisin mieheksi viikoksi niin jatkaisin elämääni samalla lailla kuin nyt, paitsi jos olisi kesä niin menisin ulos kulkemaan ilman paitaa, kadehdin miehiä kesäisin kun voivat liikkua ilman paitaa ja itse pitää hikoilla paita päällä
Vierailija kirjoitti:
Marssisin pomon puheille ja vaatisin palkankorotuksen.
Samoin minä kävisin pyytämässä palkkaan munalisän.
Vierailija kirjoitti:
Kävisin töissä, asuisin täysihoidossa ja viettäisin vapaa-aikaa ilman mitään huolta muista. Kokeilisin myös, miten vaikeaa tai helppoa on osua pönttöön seisaallaan pissatessa.
Kerrotko mullekin mistä sen täysihoidon saisi? t: Mies
Menisin baariin tyrkylle, pihtaisin ja puhuisin vonkaaville miehille termeillä, joista parhaita ei löydy edes Ilmestyskirjasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeilisin mitä iloa siitä nalkuttamisesta saa?
Löytäisit itsesi pohtimasta, onko puolisolla kuulossa vikaa vai eikö se ymmärrä puhetta, kun viesti ei mene perille kerralla. Raivostuttavaa sanoa samasta asiasta yhä uudestaan, kun toinen ei korvaa lotkauta.
Tässä tapauksessa vika on luultavasti viestissä ja sen sanojassa. Koita kasvaa aikuiseksi ja ymmärtää, että sinun tarpeesi ja toiveesi ei aina mene tärkeysjärjestyksessä etusijalle.
Olen kolmekymppinen mies ja haluaisin viettää viikon teini-ikäisenä tyttönä. Luultavasti masturboisin todella paljon. Lisäksi haluaisin kokeilla lesboseksiä toisen teini-ikäisen tytön kanssa.
PS: Alapeukuttajat ja muut moraalipöyristyjät voivat mennä itseensä. Ketjun tarkoitus on tirkistely, joten älkää tuomitko siitä, että joku on rehellinen. :D
30v mies.
Ottaisin lievästi ylipainoisen naisen kropan ja varmaan kuluttaisin koko päivän itteäni räpläten jotta tietäisin mikä ainakin siinä kropassa tuntuu hyvälle. Ylipaino sen takia, jotta ymmärtäisin paremmin sen tuomia ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytäisit itsesi pohtimasta, onko puolisolla kuulossa vikaa vai eikö se ymmärrä puhetta, kun viesti ei mene perille kerralla. Raivostuttavaa sanoa samasta asiasta yhä uudestaan, kun toinen ei korvaa lotkauta.
Tässä tapauksessa vika on luultavasti viestissä ja sen sanojassa. Koita kasvaa aikuiseksi ja ymmärtää, että sinun tarpeesi ja toiveesi ei aina mene tärkeysjärjestyksessä etusijalle.
Älä mene naimisiin jos vihaat naisystävääsi.
Olisin oma itseni miehen kropassa. Olen sinut itseni kanssa ja pidän itsestäni. Olen maanläheinen ja hipahtava, seinäruusu, kuuntelija, introvertti, tykkään puhua yhteiskunnallisesti asioista, olen hitaasti lämpenevä, olen hieman sellainen omantien kulkija ja outolintu. Kuitenkaan se ei näy ulkonäöstäni. Näiden takia ihmiset (uudet tutut ja varsinkin naiset) pitävät minua ylpeänä eivätkä pidä minusta. Miesten kanssa yleensä löytyy yhteinen sävel ja on todella kiinnostavaa olla heidän seurassaan ja he nauttivat minun seurastani. Parisuhteessa olevana naisena on vaikea löytää ylipäätään ihmisiä joiden kanssa klikkaa, entisestään jos naiset vähän karttaa ja miehet karttaa koska olen parisuhteessa.
Kiinnostaisi tietää jos olisin mies, saisinko ystäviä omana itsenäni. Monesti olen miettinyt että jos olisin mies, niin "erilaisuuteni" hyväksyttäisiin luultavasti paremmin. Nyt olen outolintu.
Miettikää, jos teille osuis menkkaviikko. Mikä tuuri :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne menee. Jostain kumman syystä miehellä ei mene perille, että ulos lähtiessä ensin etsitään puhelin ja lompakko, sitten laitetaan kengät jalkaan. Ei niin, että ensin laitetaan kengät jalkaan ja sitten kengät jalassa klompsitaan etsimään puhelinta ja lompakkoa. Olen ihan riittämiin saanut sen jälkeen imuroida ja pyyhkiä hiekkaa ja kuraa pois lattioilta.
Vierailija kirjoitti:
30v mies.
Ottaisin lievästi ylipainoisen naisen kropan ja varmaan kuluttaisin koko päivän itteäni räpläten jotta tietäisin mikä ainakin siinä kropassa tuntuu hyvälle. Ylipaino sen takia, jotta ymmärtäisin paremmin sen tuomia ongelmia.
Lievästi ylipainoisella nyt ei ole mitään ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Miettikää, jos teille osuis menkkaviikko. Mikä tuuri :D
Tai viimeinen viikko yliaikaista raskautta niin, että synnytys olisi viides tai kuudes päivä.
Jotenkin jännä ilmiö että kun kuvittelee että jos olisi joku toinen niin voisi esteettä tehdä kaikkea jne. mutta kun on oma itsensä niin jotenkin ei voi :D