Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei ole yhtään joulufiilis

Vierailija
23.12.2019 |

Siis ei ollenkaan. Ulkona tihuuttaa vettä ja on synkkää. Kotona on joulukuusi mutta muuta ei ole joulun eteen tänä vuonna tehty. Ruokanakin taitaa huomenna olla uunilohi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jees. Itsellä tavoite vaan levätä. Jotain jouluvaloja on, mutta muuten aika olematonta.

Kerrankin saa olla yksin rauhassa kotona ja tehdä jotain älyvapaata kuten hengata täällä. Todella työntäyteinen syksy ollut. Marraskuu oli kamala kun satoi koko ajan vettä.

Vierailija
2/4 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Ollut todella raskas vuosi. Läheinen hyvin vakavasti sairas ja omakin jaksaminen kortilla. Parisuhde vetelee viimeisiä. Lomaakaan ei ole melkein vuoteen ollut. Onneksi ei ole pakko tehdä jouluna mitään. Perjantaina sitten taas töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaiset aatokset minullakin.  Erittäin rakas läheinen ihminen on sairaalassa vakavan sairauden oireiden kera, ja eipä omassakaan terveydentilassa niin kehumista.  Joulutunnelma on ns. latistunutta tänä jouluna, vaikkakin olen onnellinen, että minulla on oma aviopuoliso ja aikuiset lapset perheineen.  Lapsenlapseni syntymä on ollut parasta, mitä on tapahtunut viime vuosien kuluessa!

Vierailija
4/4 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulutunnelma katosi n. viikko sitten. Piti mennä ystäväni luokse joulunviettoon perinteiseen malliin. Sairastuin (en vakavasti onneksi) ja kotona olen yksin kera punaviinin, sekä lipeäkalan muistellen menneitä! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan