Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit jos saisit olla vastakkaisen sukupuolen edustaja viikon?

Vierailija
23.12.2019 |

Jostain kummasta tuli ajatus mitä tulisi tehtyä, jos saisi olla viikon vastakkaisen sukupuolen edustajan kehossa ja millaisen / kenen vartalon tuohon valitsisi. Oman pohdinnan lisäksi ajattelin kysyä tätä myös teiltä.

Näin miehenä ehkä tulisi valittua oman ikäisen, ihan normaalin tai aavistuksen normaalia paremman näköisen naisen vartalo. Tuon viikon aikana olisi mielenkiintoista havainnoida kuinka eri tavoin naiseen suhtaudutaan, niin työelämässä, kuin vapaa-ajallakin. Varmaan sitä tulisi käytyä myös yöelämässä testaamassa millaista siellä olisi naisena olla. Tuossa kuvitteellisessakin tilanteessa miesten iskuyritykset olisivat aika vastenmielisiä, mutta muuten mielenkiintoista.

Tietenkin sitä tulisi testattua mistä nainen nauttii

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävisin töissä, asuisin täysihoidossa ja viettäisin vapaa-aikaa ilman mitään huolta muista. Kokeilisin myös, miten vaikeaa tai helppoa on osua pönttöön seisaallaan pissatessa.

Kerrotko mullekin mistä sen täysihoidon saisi? t: Mies

Hyvin monen suomalaisen perheenäidin kotoa.

Vierailija
42/81 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kolmekymppinen mies ja haluaisin viettää viikon teini-ikäisenä tyttönä. Luultavasti masturboisin todella paljon. Lisäksi haluaisin kokeilla lesboseksiä toisen teini-ikäisen tytön kanssa.

PS: Alapeukuttajat ja muut moraalipöyristyjät voivat mennä itseensä. Ketjun tarkoitus on tirkistely, joten älkää tuomitko siitä, että joku on rehellinen. :D

Pedo, haluat teinin kehon jotta voit räplätä sitä, kertoo paljon unelmistasi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisin baariin tyrkylle, pihtaisin ja puhuisin vonkaaville miehille termeillä, joista parhaita ei löydy edes Ilmestyskirjasta.

Miksi ihmeessä pihtaisit? Vai etkö ymmärrä mitä se tarkoittaa?

Vierailija
44/81 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisin baariin tyrkylle, pihtaisin ja puhuisin vonkaaville miehille termeillä, joista parhaita ei löydy edes Ilmestyskirjasta.

Samalla saisit niskaasi huorittelua ja kopelointia.

Vierailija
45/81 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuolettaisin pesemätöntä ja hiivaistampimppiäni kaikilla nörttimiehillä.

Palstan kilt ti miehet rakastaisivat sinua. Saisivat tuntea itsensä kerrankin jänniksi!

Vierailija
46/81 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää, jos teille osuis menkkaviikko. Mikä tuuri :D

On siihen kuitenkin yli 25% mahdollisuus eli aika monelle miehelle se tulisi kohdalle.

Vierailija
47/81 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on helikopterikommentit?

N30

Vierailija
48/81 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vinguttaisin visaa niin että savu nousisi.

Vierailija
49/81 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne menee. Jostain kumman syystä miehellä ei mene perille, että ulos lähtiessä ensin etsitään puhelin ja lompakko, sitten laitetaan kengät jalkaan. Ei niin, että ensin laitetaan kengät jalkaan ja sitten kengät jalassa klompsitaan etsimään puhelinta ja lompakkoa. Olen ihan riittämiin saanut sen jälkeen imuroida ja pyyhkiä hiekkaa ja kuraa pois lattioilta.

Olisit miettinyt tätä siinä vaiheessa, kun päätit valita puolisoksesi kehitysvammaisen. Tässä kohtaa hakisin vikaa ihan sieltä peilistä.

Vierailija
50/81 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävisin töissä, asuisin täysihoidossa ja viettäisin vapaa-aikaa ilman mitään huolta muista. Kokeilisin myös, miten vaikeaa tai helppoa on osua pönttöön seisaallaan pissatessa.

Töissä saisit vielä parempaa palkkaakin!

Vierailija
51/81 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vittuako hyysäätte niitä mieslapsianne? Kuka pakotti menemään naimisiin debiilin kanssa? Äijä pihalle ja parempi tilalle. Ai niin, mutta ei taida AV:n ryhävalailla taso riittää, eikä läheisriippuvainen luonne kestä yksinoloa. Vai onko totuttu miehen tulojen mahdollistamaan elintasoon? Aivan turha tulla uhriutumaan, ihan itse ovat soppansa keittäneet.

Vierailija
52/81 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kyllä me tiedettiin jo että suuri osa palstan miehistä on lorttoja.

Vierailija
53/81 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kolmekymppinen mies ja haluaisin viettää viikon teini-ikäisenä tyttönä. Luultavasti masturboisin todella paljon. Lisäksi haluaisin kokeilla lesboseksiä toisen teini-ikäisen tytön kanssa.

PS: Alapeukuttajat ja muut moraalipöyristyjät voivat mennä itseensä. Ketjun tarkoitus on tirkistely, joten älkää tuomitko siitä, että joku on rehellinen. :D

Vierailija kirjoitti:

Opettele mitä pedofiili tarkoittaa. Pedofiili on henkilö, jonka seksuaaliset halut kohdistuvat esimurrosikäisiin. Kukaan ei puhunut mitään mistään lapsista. 19-vuotiaskin on vielä teini-ikäinen ja 16-vuotiaskin saa lain mukaan harrastaa seksiä minkä ikäisen kanssa tahansa.

Vierailija
54/81 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

30v mies.

Ottaisin lievästi ylipainoisen naisen kropan ja varmaan kuluttaisin koko päivän itteäni räpläten jotta tietäisin mikä ainakin siinä kropassa tuntuu hyvälle. Ylipaino sen takia, jotta ymmärtäisin paremmin sen tuomia ongelmia.

Lievästi ylipainoisella nyt ei ole mitään ongelmia.

Ihan rehellisesti sanottuna, haista vittu.

Olen kyllä huomannut että lievästikin ylipainoiset eivät kykene samalla tavalla huolettomasti liikkumaan kuten minä. Kiipeilyt ja monet muut ketteryyttä vaativat harrastukset hankaloituu huomattavasti kun on vähän vatsaa ja omassa kaveripiirissä eivät pysy mun perässä kun lähdetään metsään.

Olen aina oikonut joka paikassa vaikka lähestynki 35 ja tiettyjen kaverien kohdalla mun on turha kuvitella meneväni muurin yli, jyrkistä mäistä tai leveän ojan yli.

Enkä ole edes atleettinen

Vierailija
55/81 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettele mitä pedofiili tarkoittaa. Pedofiili on henkilö, jonka seksuaaliset halut kohdistuvat esimurrosikäisiin. Kukaan ei puhunut mitään mistään lapsista. 19-vuotiaskin on vielä teini-ikäinen ja 16-vuotiaskin saa lain mukaan harrastaa seksiä minkä ikäisen kanssa tahansa.

16 on suojaikäraja eikä mikään vitun "nyt saan panna" ikä.

Aivan selvästi lukee pykäläviidakossa että se on hyväksyttyä kun molempien kehitys on suunnilleen samalla tasolla.

Eli sulla ei ole mitää hätää ainakaan 20 vuoteen

Vierailija
56/81 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vittuako hyysäätte niitä mieslapsianne? Kuka pakotti menemään naimisiin debiilin kanssa? Äijä pihalle ja parempi tilalle. Ai niin, mutta ei taida AV:n ryhävalailla taso riittää, eikä läheisriippuvainen luonne kestä yksinoloa. Vai onko totuttu miehen tulojen mahdollistamaan elintasoon? Aivan turha tulla uhriutumaan, ihan itse ovat soppansa keittäneet.

Minulle kävi klassisesti eli äitiysloman aikana mies huomasi, miten helppoa on, kun kotona oleva hoitaa kaiken. Töihin paluuni jälkeen huomasin, että uudelleenkoulutus vie niin paljon aikaa ja resursseja, että en täysipäiväisen työn ja kaiken muun ohella jaksa. Kyllä minä jätän kaiken sitten, kun asutaan taas kahdestaan. Iloisia päiviä odotellessa :)

Mitä tuo tulotasosta naukuminen kuuluu tähän ketjuun? Ihan samalla tavalla mies on minun tuloista hyötynyt mitä minä hänen,

Vierailija
57/81 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvittäisin miehen logiikalla onko ihastukseni ihastunut minuun.

Harrastaisin seksiä eri asennoissa.

Kusisin seisaallaan.

Masturboisin.

Vierailija
58/81 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin mies, elämäni ei muuttuisi mihinkään, samanlainen outo erakko olisin. Viikko menisi luultavasti kotosalla omaan vehkeeseen tutustuessa.

Vierailija
59/81 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne menee. Jostain kumman syystä miehellä ei mene perille, että ulos lähtiessä ensin etsitään puhelin ja lompakko, sitten laitetaan kengät jalkaan. Ei niin, että ensin laitetaan kengät jalkaan ja sitten kengät jalassa klompsitaan etsimään puhelinta ja lompakkoa. Olen ihan riittämiin saanut sen jälkeen imuroida ja pyyhkiä hiekkaa ja kuraa pois lattioilta.

Olisit miettinyt tätä siinä vaiheessa, kun päätit valita puolisoksesi kehitysvammaisen. Tässä kohtaa hakisin vikaa ihan sieltä peilistä.

Me oltiin vielä teinejä, kun ruvettiin seurustelemaan. En silloin osannut ottaa huomioon ihan kaikkea, mitä olisi pitänyt.

Vierailija
60/81 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaisin miltä se tuntuu kun laittaa kikkelikuvan aijaan kautta tänne arvioitavaksi, että saako siitä tosiaan jotain kiksejä. Puolituttujen naisten puhelimiin en niitä ilkeäisi lähettää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan