Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit jos saisit olla vastakkaisen sukupuolen edustaja viikon?

Vierailija
23.12.2019 |

Jostain kummasta tuli ajatus mitä tulisi tehtyä, jos saisi olla viikon vastakkaisen sukupuolen edustajan kehossa ja millaisen / kenen vartalon tuohon valitsisi. Oman pohdinnan lisäksi ajattelin kysyä tätä myös teiltä.

Näin miehenä ehkä tulisi valittua oman ikäisen, ihan normaalin tai aavistuksen normaalia paremman näköisen naisen vartalo. Tuon viikon aikana olisi mielenkiintoista havainnoida kuinka eri tavoin naiseen suhtaudutaan, niin työelämässä, kuin vapaa-ajallakin. Varmaan sitä tulisi käytyä myös yöelämässä testaamassa millaista siellä olisi naisena olla. Tuossa kuvitteellisessakin tilanteessa miesten iskuyritykset olisivat aika vastenmielisiä, mutta muuten mielenkiintoista.

Tietenkin sitä tulisi testattua mistä nainen nauttii

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos muuttuisin mieheksi viikoksi niin jatkaisin elämääni samalla lailla kuin nyt, paitsi jos olisi kesä niin menisin ulos kulkemaan ilman paitaa, kadehdin miehiä kesäisin kun voivat liikkua ilman paitaa ja itse pitää hikoilla paita päällä

Olen perusmies ja jos ei uimista/saunomista lasketa niin olen ollut paidatta ihmisten ilmoilla joskus ala-asteikäisenä. Pitää olla melkoinen rantojen mies, että viipottaa kaupungilla paidatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän