Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

roope salmisen uusi kuva

Vierailija
23.12.2019 |

joku syyttää roopea pakottamisesta seksuaalisen tekoon 2015?

Kommentit (652)

Vierailija
621/652 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sexual predator... saalistaja... siristelee silmiään... on laiha luikku... Jos oltaisiin jenkeissä myös muut Roopen uhrit olisivat uskaltautuneet julkisuuteen nyt

Vierailija
622/652 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks toi xxx työkaveri vai sukulainen? Sitä taustaa vasten ymmärtäisi paremmin pahanolon kuin satunnaisen säädön kaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/652 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metsäketo hyllytettiin ja maine pilattiin ja myös Kasimir hyllytettiin TTKsta huhujen perusteella, joille ei sitten löydetty totuuspohjaa.

Metsäkedon kohdalla osa naisista valehteli ja ne valheet olivat erittäin törkeitä. Metsäketo joutui kokemaan ajojahdin ja samaan aikaan suuremmat rikolliset pääsivät veräjästä kuten Veijo. Olen Metsäketoon joskus 2000 luvun alussa törmännyt muutaman kerran, mutta annetaan asioiden jo olla. Ihmiset myös muuttuvat ja suurin osa ottaa opikseen virheistään.

Vierailija
624/652 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Metsäketo hyllytettiin ja maine pilattiin ja myös Kasimir hyllytettiin TTKsta huhujen perusteella, joille ei sitten löydetty totuuspohjaa.

Metsäkedon kohdalla osa naisista valehteli ja ne valheet olivat erittäin törkeitä. Metsäketo joutui kokemaan ajojahdin ja samaan aikaan suuremmat rikolliset pääsivät veräjästä kuten Veijo. Olen Metsäketoon joskus 2000 luvun alussa törmännyt muutaman kerran, mutta annetaan asioiden jo olla. Ihmiset myös muuttuvat ja suurin osa ottaa opikseen virheistään.

Se, että sana sanaa vastaan-tilanteessa asia ratkaistaan syytetyn hyväksi ei vielä tee toisista valehtelijoita. todisteita ei vain ollut tarpeeksi. Mutta sen verran tiedän jo omasta lähipiiristä kokemuksita Metsäkedosta + se, että ihan oikeasti löi sitä naista baarissa, joka torjui hänen lähentelynsä antaa mulle ihan tarpeeksi tietoa kyseisestä henkilöstä.

Pakko vielä sanoa, että ei Kasmirin tapaukseen liittynyt mitään vääriä huhuja, vaan median hutilointia. Kasmir liittyi siihen Axl Smithin tapaukseen, ja siitä vaan alettiin MEDIASSA kouhkata, kunnes vihdoin yksi toimittaja luki ne paperit kunnolla, ja kävi ilmi, että Kasmir oli yksi Axl:n uhreista, myös häntä Axl oli salakuvannut petipuuhissa.

Julkkispiireissä on ihan käsittämätön määrä aivan uskomattoman narsistisia hyväksikäyttäjiä. Yleensä pahimpia on just ne kiiltokuvapojun näköiset joka äidin unelmavävyt. Just sayin, kun noiden kanssa työskennellyt olen jo vuosikymmeniä.

Vierailija
625/652 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos asia onkin toisinpäin. Nainen yrittänyt roopea seksuaaliseen tekoon.  Miksi ei voisi niin olla. 

Nainen kääntää asian Roopen syyksi sen takia, kun Roope se ei ollut kiinnostunut moisesta naisesta.

Meinaatko että kämppis on mukana juonessa? Tuskin turhaan huolestui jos toinen on kaatokännissä ja sammuu petiin ja viereen menee itsensä riisuva mies. Mietihän tilannetta uudelleen. Herrasmies ymmärtää jättää kännisen nukkumaan, ei pelkästään herrasmies vaan normaali ihminen!

Vierailija
626/652 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

One more time. Kaksi viime vuosien kohutuinta seksirikosjuttua:

Tomi Metsäketo=syytön.

Roope Salminen=syyllinen.

Metsäketo on itse myöntänyt toimineensa suoranaisen m-ulkun tavoin mutta seksirikollinen hän ei ole.

Vierailija
627/652 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille jotka oikeusprosessin hitaudesta eivät tiedä. Kolme vuotta on normiaika asian etenemiseen oikeuteen saakka esitutkintoineen jne. Asianomistaja on todennäköisesti tehnyt ilmoituksen 2016, jolloin käsittelyajaksi tulee vajaa kaksi vuotta. Täälläkin näitä persläpiä jotka luulevat, että voit noin vain viedä oikeuteen keissin niin ei pidä paikkaansa. Asia on taatusti tutkittu huolella löytyykö perusteet. Prosessi on hidas ja usein tuskallinen sille, joka on kärsivänä osapuolena. Ei mitenkään iisipiisiä.

Syylliseksi toteaminen kertoo jotain ihmisen toiminnasta varsinkin vakavissa rikoksissa. Usein uhri jää ilman oikeutta sillä ihmisen arvo on olematon. Hyvä vastapuolen juristi pahimmissa tapauksissa myllyttää uhrin elämän ihan sekaisin.

Vierailija
628/652 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roope Salminen joutui hunaja-ansaan.

Ensin on pussailtu ja halailtu ja vietetty yö yhdessä molempien suostumuksella.

Tuosta voi mies vetää johtopäätöksen, että heidän välillään olisi ystävyyttä enemmän.

Sitten mies on nukkumaan mentäessä riisunut housunsa ja ehkä auttanut toiseltakin housut pois.

Mies on hakenut läheisyyttä ja hakeutunut "iho vasten ihoa" tilanseeseen.

Mitään pakottamista tai yhdyntää ei ole tapahtunut. 

Ei oikeuslaitos voi kieltää aikuisten välistä läheisyyttä tai hellyyttä.

Myöhemmin "yliherkkä" tyttöystävä on katunut ja tehnyt selväksi, että suhdetta ei ole.

On sovittu, että asiasta ei puhuta eli "kunhan muut ei tiedä".

Sitten vuosien kuluttua tulee "puukkoa selkään". Suukottelu, halaaminen ja hellyyden hakeminen on muuttunut seksuaaliseksi pakottamiseksi.

Roope on syytön !

Vierailija
629/652 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannoin Roopen instragram-tilin sääntöjen vastaisena, koska seksuaalirikoksesta tuomituilla ei saa olla henkilökohtaista instatiliä

Peace :)

Vierailija
630/652 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roope on ihqu!

Vierailija
631/652 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän nopeaan tämäkin ketju poistetaan. Asiasta ei saa täällä puhua, vähän niin kuin kaikki Huono äiti ketjutkin lähtee vauhdilla. Silti vaikka keskustelussa ei olisi yhtään mitään muuta kuin mediassa esitetyt tosiasiat....

Olisko kolme ketjua ollut koko päivän täällä...

Vierailija
632/652 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli heti viba että tämä A on mies.

Vierailija
633/652 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli heti viba että tämä A on mies.

No, ei ole mies. Uutisoinnissa (esim. Maikkarilla) on käytetty sanaa "nainen". Nimikin on tiedossa, mutta ei jaeta sitä. :I

Vierailija
634/652 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että sana sanaa vastaan-tilanteessa asia ratkaistaan syytetyn hyväksi ei vielä tee toisista valehtelijoita. todisteita ei vain ollut tarpeeksi. Mutta sen verran tiedän jo omasta lähipiiristä kokemuksita Metsäkedosta + se, että ihan oikeasti löi sitä naista baarissa, joka torjui hänen lähentelynsä antaa mulle ihan tarpeeksi tietoa kyseisestä henkilöstä.

Pakko vielä sanoa, että ei Kasmirin tapaukseen liittynyt mitään vääriä huhuja, vaan median hutilointia. Kasmir liittyi siihen Axl Smithin tapaukseen, ja siitä vaan alettiin MEDIASSA kouhkata, kunnes vihdoin yksi toimittaja luki ne paperit kunnolla, ja kävi ilmi, että Kasmir oli yksi Axl:n uhreista, myös häntä Axl oli salakuvannut petipuuhissa.

Julkkispiireissä on ihan käsittämätön määrä aivan uskomattoman narsistisia hyväksikäyttäjiä. Yleensä pahimpia on just ne kiiltokuvapojun näköiset joka äidin unelmavävyt. Just sayin, kun noiden kanssa työskennellyt olen jo vuosikymmeniä.

Metsäketoa syytettiin tällä palstalla rais.kaajaksi ym. mutta missään vaiheessa yksikään nainen ei nostanut syytteitä häntä vastaan tällaisten asioiden tiimoilta. Kai joku olisi vienyt asian eteenpäin, jos väitteet olisivat olleet totta. Se että joku käyttäytyy kuin mulkku ja idiootti, niin se on kuitenkin aika pientä jonkun Veijon tekosien rinnalla. En myöskään käsitä sitä, että miksi Metsäkedon tapaus sai niin suuret mittasuhteet. Jotain Nykästä vain taputeltiin päähän, vaikka oli puu.kottanut Merviä.

Vierailija
635/652 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmösessä keississä mua häiritsee kaksinaismoralismi. Kumpikin osapuoli on ollut kännissä. Naisella ei ole mitään vastuuta känniörvellyksestäänja sen seurauksista, miehen pitäisi pystyä säilyttämään viileä harkintansa vastaavassa tilanteessa. Eikö kenenkään muun mielestä asiassa ole epäsuhtaa?

Itse olen nainen.

636/652 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämmösessä keississä mua häiritsee kaksinaismoralismi. Kumpikin osapuoli on ollut kännissä. Naisella ei ole mitään vastuuta känniörvellyksestäänja sen seurauksista, miehen pitäisi pystyä säilyttämään viileä harkintansa vastaavassa tilanteessa. Eikö kenenkään muun mielestä asiassa ole epäsuhtaa?

Itse olen nainen.

Olet siis naisena sitä mieltä, että jos olet omassa kodissasi kaatokännissä ja täysin tiedoton, niin joku satunnainen säätö saa tulla riisumaan sinut ja alkaa jörnimään?

Ainoastaan uhrin kämppiksen toiminta esti sen, että Roope ei ehtinyt tehdä mitään.

Siitä olen kyllä samaa mieltä, että naisten pitäisi olla hiukan vähemmän sinisilmäisiä ja luottavaisia Roppen kaltaisten naisten hyväksikäyttäjien lähistöllä. Älä luota tippaakaan, jos olet avuttomassa tilassa, niin Roopet eivät sinua auta, vaan käyttävät hyväkseen.

Vierailija
637/652 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Metsäketoa syytettiin tällä palstalla rais.kaajaksi ym. mutta missään vaiheessa yksikään nainen ei nostanut syytteitä häntä vastaan tällaisten asioiden tiimoilta."

Sitä käsiteltiin välillisesti jutussa, jonka Metsäketo nosti joitakin noita väitteitä esittäneitä kohtaan. Ja voitti.

Vierailija
638/652 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen nainen.

Viileä harkinta on helpompi säilyttää, kun ei mene muna paljaana makaamaan kiinni naiseen. Minun mielestäni kenellä tahansa naisella on oikeus bilettää siinä missä miehelläkin ja sammua omaan sänkyynsä  turvallisesti. Nuorille etenkin noita vahinkoövereitä vaan sattuu, eikä sitäkään tiedetä, onko sitä tequilaa oikein tarjoamalla tarjottu. Tequila on todella petollista. 

Vierailija
639/652 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmiannoin Roopen instragram-tilin sääntöjen vastaisena, koska seksuaalirikoksesta tuomituilla ei saa olla henkilökohtaista instatiliä

Peace :)

Convicted sex offenders aren't allowed to use Instagram. If you've seen an account that may belong to a convicted sex offender, please report it to us.

Once we're able to verify someone's status as a sex offender, we'll immediately disable their account.

Eli roope voinee sanoa buy buy insta?

Vierailija
640/652 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roopen uhri oli hänen bändikaverinsa. Kuvittele, että joku sinun työkaverisi tekisi sinulle noin. Kiva mennä töihin sen jälkeen...

Toisekseen uhri oli käynyt lääkärissä, koska halusi tietää löytyykö hänen sisältään Rlopen spermaa. Varmaan kiva oli odottaa tuloksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan