roope salmisen uusi kuva
joku syyttää roopea pakottamisesta seksuaalisen tekoon 2015?
Kommentit (652)
Ai mammat on jo tuominneet Salmisenkin syylliseksi?
Hirviniemi, Salminen, Metsäketo.. Ketäs vielä?
Vierailija kirjoitti:
Joku BB-tähti? En muista tuollaista naista vaikka olen kaikkia Suomen BB-kausia katellut.
2010
Vierailija kirjoitti:
Kerro toki, mistä rikoksista Salminen ja Metsäketo on tuomittu`?
Mikä tossa salmisessa kiehtoo. Ei näytä edes kovin .. mieheltä. Jotenkin omituinen hahmo.
Oon aina luullut että Sä
lmisella on jo lapsi jonka saanut teininä????En tiedä kehen olen sekoittanut.
Hyvät joulut vaan Roopelle ja tälle Helmi-Leenalle. Roopehan oli Sara Siepin kaa jo 2015, mutta petti bimboo koko ajan. Mutta raiskaus? Sitäkö tuo tarkoittaa? Järkyttävä mies...
Vierailija kirjoitti:
Hyvät joulut vaan Roopelle ja tälle Helmi-Leenalle. Roopehan oli Sara Siepin kaa jo 2015, mutta petti bimboo koko ajan. Mutta raiskaus? Sitäkö tuo tarkoittaa? Järkyttävä mies...
Syyllistyit juuri kunnianloukkaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tuomittu, mutta lööpeissä ovat ahdistelun vuoksi olleet..
Vierailija kirjoitti:
Mikä tossa salmisessa kiehtoo. Ei näytä edes kovin .. mieheltä. Jotenkin omituinen hahmo.
Oon aina luullut että Sä
lmisella on jo lapsi jonka saanut teininä????En tiedä kehen olen sekoittanut.
Ton tason julkkis, niin 90% naisista antaa vaan ihan sen julkkis statuksen takia.
Vierailija kirjoitti:
Olipas vastenmielinen kommenttikenttä tuossa kuvassa. Jännä juttu, miten moni on niin varma, että Salminen on syytön mies. Vahvana elää edelleen luulo siitä, että seksuaalisen hyväksikäyttäjän tunnistaa naamasta.
Annettaisko vaikka oikeuden antaa tuomionsa ennen kuin rivikansalaiset huutelee syyllisiksi tai syyttömiksi yhtään ketään.
SYYTÖN, kunnes toisin todistetaan! Näin toimii oikeusvaltio! Itse sinä tuossa julistit jo syylliseksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän täällä kukaan ole syyllistynyt yhtään mihinkään. Ehkäpä porukka ainostaan ihmettelee, että miksi joulun aatonaattona Roope Salminen laittaa tuollaisen instagramiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tuomittu, mutta lööpeissä ovat ahdistelun vuoksi olleet..
Juu, naisethan ei ikinä tee perättömiä syytöksiä. Lue vaan sitä seiskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän täällä kukaan ole syyllistynyt yhtään mihinkään. Ehkäpä porukka ainostaan ihmettelee, että miksi joulun aatonaattona Roope Salminen laittaa tuollaisen instagramiin?
No ehkäpä siksi, että ehtii itse julkaista jutun ennen lehtiä. Olisi varmaan tullut julkiseksi tiedoksi ihan pian, joten on parempi itse tiedoittaa asiasta ensin.
Seiskahan on Roopen suhteista jo aikoja sitten kertonut. Tämä prinsessa esimerkiksi oli kuvan kanssa. Samoin suhteen jälkeen Sarahan itse kertoi myös suhteen aikana tapahtuneesta pettämisestä. Eli eihän täällä kukaan kenenkään kunniaa ole loukannut, tai mitään muutakaan uutta ole tullut. Ja käsittääkseni Roope Salminen halusi tästä syytöksestä ihan itse kertoa. Eli nyt jäitä hattuun, ja hyvää joulua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ehkäpä siksi, että ehtii itse julkaista jutun ennen lehtiä. Olisi varmaan tullut julkiseksi tiedoksi ihan pian, joten on parempi itse tiedoittaa asiasta ensin.
Niinpä! On varmaan itse saanut tiedon juuri. Jos ei olisi itse kertonut, olisi joku huudellut miksi salailee.
hyi hitsi, Roope uhriutuu ja kaverit taputtelee olkapäälle ja toivottelee tsemppiä ja kauhistelee että miten nyt kiltistä pikku Roopesta tämmöstä tulee. Toivottavasti kavereiden siskot ei ikinä ole vastaavassa tilanteessa kuin tämä oletettavasti uhrina oleva nainen on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, parempi itse tuoda ilmi ennen lehtiä.
Onpa syyttäjä odotellut kauan ilmoitustaan. Toivottavasti ei kuseta ja saa oikeutta.
Vierailija kirjoitti:
https://www.seiska.fi/Uutiset/Sokkiuutinen-Roope-Salminen-kertoo-saavan…
Ähäskutti...en klikkaa😁
Olipas vastenmielinen kommenttikenttä tuossa kuvassa. Jännä juttu, miten moni on niin varma, että Salminen on syytön mies. Vahvana elää edelleen luulo siitä, että seksuaalisen hyväksikäyttäjän tunnistaa naamasta.
Annettaisko vaikka oikeuden antaa tuomionsa ennen kuin rivikansalaiset huutelee syyllisiksi tai syyttömiksi yhtään ketään.