Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

roope salmisen uusi kuva

Vierailija
23.12.2019 |

joku syyttää roopea pakottamisesta seksuaalisen tekoon 2015?

Kommentit (652)

Vierailija
21/652 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas vastenmielinen kommenttikenttä tuossa kuvassa. Jännä juttu, miten moni on niin varma, että Salminen on syytön mies. Vahvana elää edelleen luulo siitä, että seksuaalisen hyväksikäyttäjän tunnistaa naamasta. 

Annettaisko vaikka oikeuden antaa tuomionsa ennen kuin rivikansalaiset huutelee syyllisiksi tai syyttömiksi yhtään ketään. 

Vierailija
22/652 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mammat on jo tuominneet Salmisenkin syylliseksi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/652 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirviniemi, Salminen, Metsäketo.. Ketäs vielä?

Vierailija
24/652 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku BB-tähti? En muista tuollaista naista vaikka olen kaikkia Suomen BB-kausia katellut.

2010

Vierailija
25/652 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro toki, mistä rikoksista Salminen ja Metsäketo on tuomittu`?

Vierailija
26/652 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tossa salmisessa kiehtoo. Ei näytä edes kovin .. mieheltä. Jotenkin omituinen hahmo.

Oon aina luullut että Sä

lmisella on jo lapsi jonka saanut teininä????En tiedä kehen olen sekoittanut.

Vierailija
27/652 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät joulut vaan Roopelle ja tälle Helmi-Leenalle. Roopehan oli Sara Siepin kaa jo 2015, mutta petti bimboo koko ajan. Mutta raiskaus? Sitäkö tuo tarkoittaa? Järkyttävä mies...

Vierailija
28/652 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät joulut vaan Roopelle ja tälle Helmi-Leenalle. Roopehan oli Sara Siepin kaa jo 2015, mutta petti bimboo koko ajan. Mutta raiskaus? Sitäkö tuo tarkoittaa? Järkyttävä mies...

Syyllistyit juuri kunnianloukkaukseen. 

Vierailija
29/652 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tuomittu, mutta lööpeissä ovat ahdistelun vuoksi olleet..

Vierailija
30/652 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tossa salmisessa kiehtoo. Ei näytä edes kovin .. mieheltä. Jotenkin omituinen hahmo.

Oon aina luullut että Sä

lmisella on jo lapsi jonka saanut teininä????En tiedä kehen olen sekoittanut.

Ton tason julkkis, niin 90% naisista antaa vaan ihan sen julkkis statuksen takia.

Vierailija
31/652 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipas vastenmielinen kommenttikenttä tuossa kuvassa. Jännä juttu, miten moni on niin varma, että Salminen on syytön mies. Vahvana elää edelleen luulo siitä, että seksuaalisen hyväksikäyttäjän tunnistaa naamasta. 

Annettaisko vaikka oikeuden antaa tuomionsa ennen kuin rivikansalaiset huutelee syyllisiksi tai syyttömiksi yhtään ketään. 

SYYTÖN, kunnes toisin todistetaan! Näin toimii oikeusvaltio! Itse sinä tuossa julistit jo syylliseksi!

Vierailija
32/652 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän täällä kukaan ole syyllistynyt yhtään mihinkään. Ehkäpä porukka ainostaan ihmettelee, että miksi joulun aatonaattona Roope Salminen laittaa tuollaisen instagramiin?

Vierailija
33/652 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tuomittu, mutta lööpeissä ovat ahdistelun vuoksi olleet..

Juu, naisethan ei ikinä tee perättömiä syytöksiä. Lue vaan sitä seiskaa.

Vierailija
34/652 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän täällä kukaan ole syyllistynyt yhtään mihinkään. Ehkäpä porukka ainostaan ihmettelee, että miksi joulun aatonaattona Roope Salminen laittaa tuollaisen instagramiin?

No ehkäpä siksi, että ehtii itse julkaista jutun ennen lehtiä. Olisi varmaan tullut julkiseksi tiedoksi ihan pian, joten on parempi itse tiedoittaa asiasta ensin.

Vierailija
35/652 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiskahan on Roopen suhteista jo aikoja sitten kertonut. Tämä prinsessa esimerkiksi oli kuvan kanssa. Samoin suhteen jälkeen Sarahan itse kertoi myös suhteen aikana tapahtuneesta pettämisestä. Eli eihän täällä kukaan kenenkään kunniaa ole loukannut, tai mitään muutakaan uutta ole tullut. Ja käsittääkseni Roope Salminen halusi tästä syytöksestä ihan itse kertoa. Eli nyt jäitä hattuun, ja hyvää joulua!

Vierailija
36/652 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ehkäpä siksi, että ehtii itse julkaista jutun ennen lehtiä. Olisi varmaan tullut julkiseksi tiedoksi ihan pian, joten on parempi itse tiedoittaa asiasta ensin.

Niinpä! On varmaan itse saanut tiedon juuri. Jos ei olisi itse kertonut, olisi joku huudellut miksi salailee.

Vierailija
38/652 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi hitsi, Roope uhriutuu ja kaverit taputtelee olkapäälle ja toivottelee tsemppiä ja kauhistelee että miten nyt kiltistä pikku Roopesta tämmöstä tulee. Toivottavasti kavereiden siskot ei ikinä ole vastaavassa tilanteessa kuin tämä oletettavasti uhrina oleva nainen on. 

Vierailija
39/652 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, parempi itse tuoda ilmi ennen lehtiä.

Onpa syyttäjä odotellut kauan ilmoitustaan. Toivottavasti ei kuseta ja saa oikeutta.

Vierailija
40/652 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.seiska.fi/Uutiset/Sokkiuutinen-Roope-Salminen-kertoo-saavan…

Ähäskutti...en klikkaa😁

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä