Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Fruugo.fi? Uskaltaako tilata?

Vierailija
21.12.2019 |

Siellä ois eräs kello huomattavasti halvemmalla kuin mitä mistään muualta oon löytänyt. Uskaltaako tuolta tilata? On kumminkin parin sadan euron ostoksesta kyse.

Kommentit (225)

Vierailija
61/225 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin juuri Fruugolta ja tuote tuli äkkiä, oli sellainen kuin halusin. Tavara jonka halusin tuli Kiinasta, kuljetus oli Yanwen. Uskallan tilata uudestaankiin

Vierailija
62/225 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilasin kaksi kuukautta sitten tilasin kyseisestä verkkokaupasta minun pojalleni jalkapallo maalivahdinhanskat. Minua epäilytti paljon hinta, koska poikani sanoi, että ne hanskat ovat melkeimpä eri nettikaupassa yli sata euroa, mutta täällä maksoi noin 35. Tosiaan ei olla saatu kahteen kuukautuun vielä tuotetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/225 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilattu on ja 30.3.2022 eipä ole vielä tullut. Monta sähköpostia jo laittanut heille, niin nyt näkyi postin seurannassa ja tullimaksu pitää maksaa. ALV oli jo veloitettu  lähtiessä......

Tuli yli tuplat kalliimmaksi kuin piti ja kestänyt jo kohta 2 kk toimitus.

En suosittele enkä tilaa  enää mitään tuolta.

Vierailija
64/225 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fruugo on huijaus.

Tilasin 2 kirjaa ja kahden kuukauden jälkeen toimitus ei vieläkään saapunut. Maksoin tilauksenyhteydessä. Asiakaspalvelua ei löydy mistään ja yrityksen puhelinnumerossa pyörii vastaaja (näköjään Englannista käsin pyörittivät sitä humpuuki-yritystä).

Vierailija
65/225 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin viime vuonna joululahjaksi "leijuvan jalkapallon, usb-ladattavan tuotteen, ilman musiikkia", n 30e.Tulikin patterilla toimiva musiikin kanssa. Otin yhteyttä myyjään, olisi laskenut hintaa. Sanoin palauttavani tuotteen, lupautui vielä laskemaan hintaa.

Lisäksi huomautin, että pakkaus oli niin kehnossa kunnossa, ettei kehtaa lahjaksi antaa. Myyjä totesi ettei tarvitse palauttaa tuotetta, ja kuittasi kaiken palauttamalla myös maksun. Tuntui reilulta.

Nyt olen tilannut n 100e korun. Maksan aina Paypal-maksulla tai Klarnan kautta. Ne takaavat mielestäni turvallisen maksun ja rahan palautuksen jos jokin menee pieleen.

Vierailija
66/225 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli heidän sivut sattumalta eteen kun etsin liimaa. Heillä Logtite Power Epoxy 11 ml on hinnaltaan 27,95 , toimitus 6,49 . Täällä Suomessa lähes kaikilla myyjillä alle 10 .

Erikoinen nettikauppa.

https://www.fruugo.fi/loctite-extreme-epoxy-11ml-2506278/p-67871134-136…

Vierailija
67/225 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tienyt että tulee kiinasta, olisin tarvinnut heti kesäkuussa mittaria, täytynee ottaa tarkemmin selvää näistä myyjistä, seurantanumeron sain. Katsotaan milloin saan jos saan.

Your order is in transit

May 31, 2022

02:09

Departed Facility in DongguanYunExpress

Dongguan, China

May 30, 2022

04:54

Arrived at Sort Facility DongguanYunExpress

Dongguan, China

May 30, 2022

01:56

Shipment information receivedYunExpress

Vierailija
68/225 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin keväällä vaatteen, joka muissa kaupoissa oli yli 30 kalliimpi. Paketti tuli kahdessa viikossa ja vaate juuri sellainen kuin pitikin.

Vierailija
69/225 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele kenellekään tämän kautta tilattavaksi mitään. Tilasin reilu kaksi kuukautta sitten tseinään kiinnitettävän tuuletustelineen. En ole vieläkään saanut tuotetta. Toimitusaika sanottiin olevan noin viikko. Tyhmyyksissäni maksoin tuotteen heti, taisi 50 euroa mennä Kankkulan kaivoon. Kyllä ottaa päähän.

Vierailija
70/225 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hassua ettei ostettessa näe mistä maasta tuote tulee. Kerroin vähän aikaa sitten ostaneeni korun, sen kivijalkakauppa olikin New Yorkissa. Tuli ajallaan. Maksoin myös ALV n ostohintaan sisältyen. Koska IOSS-tunnusta ei ollut, jouduin maksamaan tullattaessa ALVn toiseen kertaan. Otin yhteyttä Fruugoon, joka palautti ylimääräisen ALVmaksun nopeasti. Hyvin on toiminut mun kohdalla.

Vierailija
71/225 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimituskulut tosi isot

Vierailija
72/225 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilasin ps 4 ohjaimen akku loppui samantien ja myöhemmin ei ohjain ladannut eikä enään käynnistynyt

Vierailija
73/225 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

VANHA KETJU, MUTTA EI KANNATA TILATA! Tilasin asian x, koska LUULIN sen olevan lopullisesti loppuunmyyty suomalaisissa nettikaupoissa. Se oli pakko tilata netistä, sitä ei myydä konkreettisissa kaupoissa. No sain naurettavan kopion siitä. En tietenkään maksanut sitä, mutta oli taas sellaiset säädöt Klarnan kanssa, että pää hajosi. Kun pääsen eroon klarnasta, en käytä sitä enää koskaan. Olen aivan kurkkua myöten täynnä sitä iänikuista SeLvItTeLyÄ Klarnan kanssa silloinkin, kun MINUA vedätetään! Sen sijaan, että kaupalla olisi vastuu, onkin vastuu minulla, aina ja joka asiassa. V....u että vihaan klarnaa. Juu ja fruugon kautta en tilaa enää ikinä mitään.

Vierailija
74/225 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää tukehtuko nauruun... Tilasin Fruugolta alehintaisen polyrottinkisohvan, josta puuttui - ruuvit. Ostin ruuveja ja sain hyvityksenä kympin, mutta osa puuttuvista ruuveista olisikin ollut erilaisia kuin sieltä kerrottiin puuttuvien ruuvien olevan. Tilatessa en siis tiennyt, että tuotteessa olisi ollut mitään vikaa. Se oli vain olevinaan tarjoustuote.

Vierailija
75/225 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin muovisia esiliinoja 100 kpl huhtikuun lopulla, en ole saanut vieläkään

Sinne meni 25 eu!!!

..onneksi summa oli vain noin pieni!!

Olivat tulossa Kiinasta asti.

Ilmoituksia kyllä tuli 3 eri kertaan että on matkalla, mutta koskaan en saanut ilmoitusta perille tulosta!!

Kun tiedustelin asiaa pariin otteeseen, vastauksena sain, että paketti on palautettu, koska en ollut hakenut pakettia. ...varautukaan tällaisiin selityksiin!!!

Kun tilaatte tavaraa laskulla, varmistamaan, että laskuttaa ei ole frugo, vaan joku muu, näin vältytte pettymyksiltä!!!

Näin minä aion varmistaa jo tilaus vaiheessa!!!

Kun luette muita palautteita, lähes kaikissa jotain ongelmaa, ei hyvä!!!

Vierailija
76/225 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tilaisi

Vierailija
77/225 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fruugosta ei kannata tilata. Tuli tullista tiedote, että minun pitää tullata ostamani tavara. Lähettäjä oli jättänyt ilmoittamatta IOSS,- tunnisteen. Tullattuani ostokseni, jouduin maksamaan kahteen kertaan ALV: n. Fruugo ei ole vieläkään suostunut lähettämään minulle tunnistetta, jotta saisin maksamani veron takaisin, eikä korvaa itsekään sitä.

Vierailija
78/225 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fruugo on 50/50 mahdollisuus tuleeko tuotteesi vai ei. Tilasin 50€ tuotteen fruugosta ja se tuli n. 6 päivässä. Kyseessähän on siis uudelleenmyyjiä, joista ei tiedä onko luotettavia vai ei. En itse suosittele fruugoa koska ette tiedä onko kyseisen tuotteen uudelleenmyyjä luotettava vai ei. Joten etsikää toinen sivu tai ottakaa riski että saapuuko tuotteenne vai ei.

Vierailija
79/225 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keväällä tilasin pojalle ihan höpöhöpötuotteen, tuli nopeasti jo oli kaiketi sellainen kuin pitikin. Taisi tulla Kiinasta mutta ei jäänyt tulliin.

Vierailija
80/225 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fruugon kautta tavaraa myy eri yritykset ympäri maailmaa. Palautukset tulee toimittaa lähettäjäyritykselle ei fruugoon. Itse tilasin keväällä yhden tuotteen ja toimitus sujui Kiinasta asti ihan hyvin. Lähettäjä tosin ei ollut laittanut pakettiin minkäänlaista osoitetta palauttamista varten. Ei edes yrityksen nimeä tai lähetyslistaa. Onneksi tuote oli hyvä, niin ei tarvinnut palauttaa. Vähän jännityksellä odotin, että meneekö vähän yli 200€ hukkaan. Hyvin kävi kuitenkin.