Kokemuksia Fruugo.fi? Uskaltaako tilata?
Siellä ois eräs kello huomattavasti halvemmalla kuin mitä mistään muualta oon löytänyt. Uskaltaako tuolta tilata? On kumminkin parin sadan euron ostoksesta kyse.
Kommentit (225)
Tilasin tuotteen X fruugolta ja älysin vasta nyt katsoa keskustelupalstoja sen tiimoilta, saa nähdä tuleeko paketti ollenkaa tai onko se edes sama mitä tilasin..
Minä ostin sieltä kuorsauksenestolaitteen. Halvimman kyllä. Maksoi lähetyskuluineen n.30€. Kiinasta tuli. Laite ei pysy nenässä. Siis käyttökelvoton. Onneksi Klarnan kautta. Kysyivät, että haluanko uuden samanlaisen tuotteen. Vastasin, että en todellakaan turhaa tuotetta valitettavasti halua. Katsotaan, mitä vastaa. Tiedän, ettei sitä voi palauttaa. Klaran laskua en suostu maksamaan. Asiallisia kyllä ovat. Lähetin videon, missä näkyy, että se putoaa heti nenästä, kun kääntää kylkeä. Älkää ainakaan sitä tuotetta ostako. Ja kesti kauan, ennenkuin tuli.
Täyttä kusetusta. Älä tilaa mitään
Voi Hittolainen! 🤬 eilen juuri tilasin , pitäsi tulla 80 ja 40 taskun taskukansiota olikin ihme Alv niissä 52,80€ pulitin alv ja postikulujen kanssa toimitus 3- 4 arkipäivää! Nyt kyllä jännittää että! Lukkii vasta nyt näitä keskuteluja .
Per.. ! Minä tilasin viime viikolla ja Sitten vasta kun olin maksanut Klanarlla huomasin , että Kiinan kauppoja ja sieltä väitetään että pitäisi maksaa 150€ tullimaksua !
52,80 € tilaksesta , jossa on maksettu ALV ja postitukulut EI MAINITTU MITÄÄN TULLIMAKSUSTA
Jos oisin tiennyt en olisi menny halpaan! Kyllä pistää vihaksi jos tää on Huijjaussta ja kiristystä.
Vähävaraiselta.
Tilasin piraattilegosetin pojalle( eevkkien kylä), jota ei mistään muualta enää saanut paitsi torissa joku myi yli 400€. Fruugossa maksoi 210€ postikuluineen, ei tullimaksuja.
Jännitin pitkään että menikö rahat hukkaan, mutta tuote tuli perille ja oli sitten ihan hyvää tavaraa vaikka pikaisesti pusseja ja ohjeita katsellessani ajattelin olevan ihan pilipalia.
Hienosti onnistui mies kokoamaan lapsen kanssa ohjeista eikä paloja puuttunut.
Ainoa miinus tässä tilauksessa oli se, että pakkauksessa ei ollut lähettäjän yhteystietoja eli ei mitään hajua mikä firma sen on lähettänyt. Jos tuote olisi ollut virheellinen, niin en tiedä mitä olisin tehnyt. Fruugo kun kehoittaa olemaan yhteydessä tuotteen myyjään ongelmatilanteissa ja fruugo on vain välikäsi kaupankäynnissä. En taida toiste silti tilata mitään. Nyt selvisin säikähdyksellä.
Tilasin samaa tuotetta 4 kpl ja jokaisesta meni erikseen posti ja muut maksut.Myöskään tuotetta ei tullut edes puolia.Tens läpysköjä piti tulla siis yhteensä 100 kpl,mutta ei tullut kuin 36 kpl ja lähes satanen meni.Ikinä en tilaa yhtään mitään tästä paska yhtiöstä.Mitään mahdollisuutta ei ole saada kehenkään yhteyttä mitään kautta.Tilaukset ei peruuntuneet vaikka sitäkin yritin.Paska mikä paska!
Miksi ihmeessä haluatte tilata jotain kiinalaista p**kaa? Rikkoutuvat hetkessä ja maapallo hukkuu roskaan :(
Miten voi palauttaa tuotteen Fruugolle?
En löydä mistään osoitetta.
Tuotteessa ei tullut palautuslomaketta.
Tilasin takkatuulettimen ja tulikin vain 5-lapainen siipi!
Tuotelinkin kuvauksessa oli myös kuva tuulettimesta ja teksti: Poltin lämpökäyttöinen tuuletin Takka Tuuletin Puulämmitteinen liesi Puuhella Tuuletin.
Laitoin palautetta ja sain vastauksen:
"Hei, tässä tuotelinkin kuvauksessa kerrotaan, että tuotepakkaus sisältää vain: 1 * 5 terää, toivon, että ymmärrät, kiitos."
(Heillä on toinen tuotenumero samalla kuvalla ja teksti kertoo, että kysymyksessä on pelkkä siipi! Ja hintakin on tietty halvempi!)
Eli tähän loppuivat minun nettiostokset!
Vierailija kirjoitti:
Miten voi palauttaa tuotteen Fruugolle?
En löydä mistään osoitetta.
Tuotteessa ei tullut palautuslomaketta.
Jos tiedät yrityksen nimen niin voit olla heihin yhteydessä, jos taas kävi niinkuin minun, että mitään saatetta ei tullut niin sitten et oikein mitenkään. Fruugo pesee kätensä ongelmatapauksissa.
Tilasin myös ko. firmasta. Sitten huomasin että tulee kiinasta. Peruin samantien tilauksen. Lähetin kahteen eri paikkaan sähköpostia että peruutan tilaukseni. Toinen Klarnan kautta kauppaan. Parin päivän päästä tuli sähköpostia että tilauksesi on lähetetty. Laitoin vielä 2 sähköpostia firmaan että olen peruuttanut tilaukseni. Tuli vain viesti englanniksi että otamme mahdollisimman pian yhteyttä. Kyllä sieppaa. Ja ihan varma että palautus on vaikeeta tai mahdotonta. Että haksahdinkin. Ei ole otettu yhteyttä. Pysykää kaukana tästä firmasta.
https://hespac.com/lightintheboxfi.htm Suosittelen lämpimästi. Erittäin laaja valikoima ja ilmainen toimitus.
Tilasin taannoin tuotteen, kun sen hinta oli halvempi kuin muiden tarjolla olevien. Maksoin laskunkin jo Klarnaan, mutta tuotetta ei näy ei kuulu. Miten voi saada rahat takasin? osaako joku neuvoa. Menetys 45 euroa ja v...tus lisänä. Pieneläkeläisenä harmittaa kovasti.
tilasin kuulokkeet niin ne oli 40 euroa ja se meni rikki 1viikon sisässä
Fuugo on huijaus,jossa myydään tuotetta ilman että kerrotaan tuotteen kokonaishintaa. Tilatessa ei näy, että tuote lähtee esim kiinasta. Vasta kun maksu on tapahtunut kerrotaan toimittaja. Vaikka ostoksessa on merkitty alv, tulee tullimaksu päälle jotka pyytää alvia uudestaan. Siis 50€ tuotteeseen tulee 150€ tullaus. Vaikka reklamoit heti perään, peruutus ei onnistu. Kaikki reklamointi on tehty mahdottomaksi..varmaan myös tapaukset jossa et saa tuotetta. Paypal kuittaa, että palautus pitää tulla lähettäjältä. Siis älkää käyttäkö palvelua.
Lisäksi paypal ilmoitti että on havaittu epätavallista toimintaa..vaihda heti salasanasi..että tälläinen toimia
Eikös tuolta tule pelkkää kiinapssskaa? En tilaa, enkä periaatteesta osta mitään venäläistä tai kiinalaista tuotetta.
Itse tilasin ison kukkatelineen ja tuote tuli nopeasti ja hinta oli sama mikä tilattaessa.Tuote oli täysin kuvan mukainen.
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuolta tule pelkkää kiinapssskaa? En tilaa, enkä periaatteesta osta mitään venäläistä tai kiinalaista tuotetta.
Samaa kiinanpaskaa on suuri osa täälläkin myytävistä tuotteista.
Osaakko snaoo kauan toimitus kesti kiinasta suomee