Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia Fruugo.fi? Uskaltaako tilata?

Vierailija
21.12.2019 |

Siellä ois eräs kello huomattavasti halvemmalla kuin mitä mistään muualta oon löytänyt. Uskaltaako tuolta tilata? On kumminkin parin sadan euron ostoksesta kyse.

Kommentit (225)

Vierailija
81/225 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin lapselle koulurepun 23.95e ns kuluineen.  ykskaks tuli lisäkuluja toimitus 16.95e ja nyt kun tuote on ns tullissa pitää maksaa vielä 4.95e. eikö tämä ole puhdasta kusetusta suomeksi sanottuna

Vierailija
82/225 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanu rahoja takaisin. Vimppa kerta kun ostan sieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/225 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fruugosta tilasin ja Saksasta lähti tulemaan. 8 päivää kesti kuljetus ja ehjänä perille. Olen tilannut aiemminkin ja hyvin on toiminut. Tosin ei ole ollut palautuksia eikä takuu hommeleita.

Vierailija
84/225 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin skootteriin tuulilasin jatkopalan, maksu Klarnalla.

Tuli ilmoitus ettei kaupassa ole, ei tarvinnu onneks maksaa mitään, klarna perui kaupan Fruugon kanssa.

Vierailija
85/225 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin hiiliharjoja. Toimittivat väärän mittaisia harjoja. Ei tarvi palauttaa, mutta hyvittävät vain 30% kauppahinnasta.

Vierailija
86/225 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin kaukosäätimen ikivanhaan televisioon. Tuli Kiinasta parissa viikossa.

Vierailija
87/225 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimitusaika yli kuukausi. En tilaa toista kertaa.

Vierailija
88/225 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella pettynyt Fruugon toimintaan, ihan härskiä!! Käsittelevät asiakasta tylysti, minun kokemukseni on huonot tuosta putiikista!!

Vierailija
89/225 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin 100 euron stetoskoopin, sain muutaman euron hintaisen lelun.

Vierailija
90/225 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilattu pari kertaa Fruugosta ja molemmilla kerroilla kusetusta - seurantakoodin mukaan jo toimitettu vastaanottajalle joka joku muu kuin minä. TÄYTTÄ HUIJAUSTA!

Vierailija
91/225 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tullu vaatteet ja klarna laittoi laskun kellumaan joksikin aikaa, sitten tuli klarnalta ilmoitus , että lasku pitää maksaa, vaatteet jäi silti tulematta 

Vierailija
92/225 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin Fruugosta Transformer-hahmoja lapselle joululahjaksi. Paketit tulivat Kiinasta ja molemmat ihan ryntyssä. Näyttivät teippausten perusteella siltä, että pyörineet ties missä. Ottaa armottomasri aivoon, kun olivat lahjaksi tarkoitettu. Palautus olisi pitänyt tehdä Kiinaan, omalla kustannuksella, eli n. 20€/paketti ja rahat olisi saanut EHKÄ myöhemmin takaisin. Palautuslomakekin olisi pitänyt itse printata niiden sivuilta, eikä minulla ole printteriä. Mitään lähetysluetteloa ei paketeissa ollut. Helsingissä on Fruugo, mutta sinne ei saa mitään palauttaa, eli tehty mahdollisimman vaikeaksi. Myös palutusfirman nimi oli käsittämätön n. kolmenkymmenen kirjaimen sekamelska, että varmasti asiakas kirjoittaisi sen väärin.En ala ottamaan enempää takkiini, joten pidän tuotteet, mutta oli vihoviimeinen kerta, kun sieltä mitään tilaan.

Vierailija
93/225 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin itselleni synttärilahjaksi 13.11.2022 Lego Technic Ferrarin, kuukausi maksulla, klarnalla.

Toki kesti aika kauan saapua,; tänään saapui ärrälle. ei ollu mitään hämminkiä.

Koko ajan tuli seurattua et missä paketti liikkuu - kiina - hollanti - turku - sit omaan kaupunkiin.

Ja myös; ku menin ärrään pakettia hakemaan, vähän kyllä arvelutti paketti, paketin koko

ja paketin kunto. Paketti näytti lapsen paketoimalta, uudelleen käytetyltä paketilta

ja näytti myös et oli ottanut vähän osumaa niinsanoutusti.

Mutta paketin avattuani, kaikki lego pussit oli alkuperäisissä pusseissaan,

alkuperäinen ohjekirja myös mukana, aidot lego tehcin palaset myös,

toki ranskalaisilla teksteillä varustettu ohjekirja ( etu ja taka kannet ).

Vähän harmitti että alkuperäinen lego pahvilaatikko/pakkaus puuttui,

ilmeisesti olivat avanneet ja tyhjentäneet pussit ja ohjekirjan

pienempään pahvilaatikkoon säästäen kuluissa.

- olen kuullut et tuon kyseisen lego tuoteen laatikko tosi päheä

ja todella iso

#suht tyytyväinen asiakas

PS. tosin en ehkä suosittelisi Fruugoa ja välttämättä en

aio uudestaan heidän palveluita käyttää, koska taisin olla

aika onnekas

Vierailija
94/225 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaus edelliseeen : eivät olleet tyhjentäneet pusseja, vaan poistaneet pussit legoineen

Vierailija
95/225 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli tilaus nopeasti mutta sisältö oli aivan muuta kuin tilasin.

Vierailija
96/225 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitusvirheistä pitäisi jo ymmärtää mistä ei kannata ostaa. 🤣

https://www.fruugo.fi/hmwy-paavo-neliopants-nukke-big-star-tyyny-muhkea…

Vierailija
97/225 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinasta tuli radio 60e kymmenessä päivässä. Koko ajan pystyi seuraamaan missä paketti menee.

Vierailija
98/225 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele. Ei ota viivästyneestä toimituksesta vastuuta ja selvittely pitäisi tehdä 3. osapuolen (kiinalainen toimittaja) kanssa. Palautteen jättäminen heidän sivuiltaan on tehty lähes mahdottomaksi (sivusto antaa virheilmoituksen lähes poikkeuksetta).

Vierailija
99/225 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuolta tule vain kiinakrääsää? Älkää hemmetissä niiden bisneksiä kannattako. Ihme roistovaltio, joka ei kannata ihmisoikeuksia.

Vierailija
100/225 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi mutta ihan oikeesti ei tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa. Miksi ihmiset tilaa jotain sekundakrääsää toiselta puolelta maailmaa, vaikka vastaavat tuotteet Suomen sisällä saatavilla ihan joka kylän Prismasta ja City-Marketista. Parhaimmassa tapauksessa suomalaisia tuotteita. Mutta ei, pitää lennättää joku REPPU lentorahdilla Kiinasta Suomeen "koska nettikauppa, koska nettikauppa" O_o

Luulevat säästävänsä tyyliin viis euroa (joka on suoraan pois suomalaisilta tuottajilta), ja kuitenkin rahtien ja tullien kanssa tulee pahimmillaan kalliimmaksi kuin suomalainen (laadukkaampi ja eettisempi) tuote.

lol. Ihan oikein näille ajattelemattomille tolloille.