Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia Fruugo.fi? Uskaltaako tilata?

Vierailija
21.12.2019 |

Siellä ois eräs kello huomattavasti halvemmalla kuin mitä mistään muualta oon löytänyt. Uskaltaako tuolta tilata? On kumminkin parin sadan euron ostoksesta kyse.

Kommentit (225)

Vierailija
21/225 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisi olla juurikin ko. yritys joka on vuotanut luottokorttitietoni vääriin käsiin!! Siis eilen. Ja nyt sitten kortti kuoletettu ja rikosilmoitusta tekemään. Ainakaan itse en enää sieltä tilaa mitään. Siis varmahan en voi olla, missä kortin tiedot on vuodettu, mutta koska luottokorttia en ole juuri muualla käyttänyt, vahva epäilys että tämä liike!

Tämä näissä on isoin pelko, isompi vielä kuin että saako sutta vai sekundaa...

Vierailija
22/225 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat meni. Tilasin työkalun reilut 6kk sitten ja vieläkin odottelen toimitusta. Yhteydenottoihin vastasi robotti luvaten palata asiaan 48 tunnin sisällä. Eipä ole kuulunut. Tästä kokemuksesta opin etten tilaa enkä suosittele fruugoa kenellekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/225 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ne postimaksut ovat isot, sä pystyt katsoo sen ilman että menee vielä maksuun paljon se tuote posteineen on.

Vierailija
24/225 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahat meni. Tilasin työkalun reilut 6kk sitten ja vieläkin odottelen toimitusta. Yhteydenottoihin vastasi robotti luvaten palata asiaan 48 tunnin sisällä. Eipä ole kuulunut. Tästä kokemuksesta opin etten tilaa enkä suosittele fruugoa kenellekään.

Lähetä sähköpostia sinne.

Vierailija
25/225 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii tosi hyvin ainakin minun tilaukseni osalta.

Tilasin aikas kalliita kenkiä (ei Kiinasta) ja tuli mitä tilattiin ja tosi nopeasti.

Vierailija
26/225 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut pakettiani. Olen kysellyt monta kertaa sieltä vastataan vaan että olisi jo maassasi ja pyytävät yhteistyökumppaniaan kiirehtimään toimituksen suhteen.

Vierailija
27/225 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä missään nimessä tilaa. Minä tilasin syyskuussa, eikä tuotetta ole tullut vaikka antavat muka jonkin toimituslinkin. Sekin on taiwanilainen, eikä edes toimi Suomessa. Onneksi en maksanut, vaan otin Klarnan kautta laskun. Nyt Klarna tietysti perii laskua tuotteesta, jota ei edes ole missään, eikä Fruugo osaa sanoa, mikä kuljetusfirma yleensä Suomeen toisi tavaraa.

Vierailija
28/225 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään ole saanut pakettiani. Väittävät kovin että olisi toimitettu jonnekin postikonttoriin mutta eivät kuitenkaan pysty sanomaan missä postikonttori sijaitsee. Suomen Posti ei tunnista seurantakoodeja. En suosittele.

Vierailija
29/225 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kerran, en koskaan enää. Pysykää kaukana tästä toimijasta.

Vierailija
30/225 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilasin naamiaisasun sitä kautta. Toimitus kesti reilun viikon. Halpahan se oli ja sen näköinenkin. Jos vaatetta tilaa, niin kannattaa varautua, että koot eivät ihan vastaa ehkä totuttua...

Vierailija
31/225 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin tiettyä tuotetta Googlesta ja kaikki ehdotetut oli Fruugoa. Tilasin sitten yhden näistä, enkä huomannut katsoa, mistä se lähetetään. Kiinasta tietysti. Sinne varmaan meni rahat. Huomasin, että sähköposti osoitteen olin laittanut .vom enkä .com ja he ilmoittivat asiakaspalvelusta, etteivät voi tehdä asialle mitään (ei siis ole todistetta tuotteen tilauksesta, tilausnumeroa tai mitään muutakaan) ja toivoivat, että vastauksesta oli apua. Opin ainakin, että tsekkaan tästä eteenpäin aina sen lähetys maan, enkä oleta mitään.

Vierailija
32/225 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään tapauksessa älä tilaa mitään fruugosta. Luokaton firma. Palautin ostamani tuotteen kuten ohjeistettiin. Mutta minne lie joutui. Olen kyllästynyt postailemaan asiasta moneen kertaan. Lopulta maksoin 104€ tyhjästä. 🤮

Mikä firma. Ja Klarna laskutti. Kaikki kunnia Klarnalle. Silti en tule enää käyttämään sitäkään firmaa.

Vierailija
33/225 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiertäkää kaukaa tämä pulju! Tilaus edelleen saamatta (luvattiin lähettää 3-7 arkipäivässä) yli kahden kuukauden jälkeen. Kaiken lisäksi potimaksut pikkupaketille yli 20 e. Tämä tuli ihan yllätyksenä. No, nytpä tietää kiertää firman kaukaa. 

Vierailija
34/225 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin tilata täältä, mutta tämän ketjun luettuani taidanpa jättää kokemuksen väliin, säästyy rahat.

Vierailija
35/225 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä suosittele, tuote jäi saamatta.

Vierailija
36/225 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuolla ole myös Klarna maksutapakin. Sillä jos koittaisi. Ei ainakaan rahoja menettäisi.

https://www.fruugo.fi/

Vierailija
37/225 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin Fruugon kautta 8.12.2021 tuotteen, joka luvattiin toimittaa 1-3 päivän kuluttua. Tänään on 19.1.2022 eikä tuote ole vieläkään tullut. Sähköpostiini olen saanut n. 10 viestiä, että tuote on ”Kuljetuksessa”, viimeksi 8.1.2022. Valitsin maksun välittäjäksi Klarnan, jonka kanssa sovin maksun siirrosta eli suosittelen Klarnaa, Fruugoa en.

Vierailija
38/225 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin viime kesäksi terassikalusteet, noin 800€. Tuli kymmenessä päivässä, maksu sujui ongelmitta, laatu vastasi sitä mitä odotin (=about JYSK, mutta oli pari sataa halvempi) .

Vierailija
39/225 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fruugon historiasta sen verran että se oli suomalaisten "huippujohtajien" luomus (= Jorma Ollila) jonka piti ottaa haltuunsa globaali verkkokauppa ja nimekkään johdon ansiosta siihen sijoitettiin kymmeniä miljoonia.

Viritys luhistui kasaan 2012 aivan yhtä vauhdilla kuin Jorma Ollilan pysähtyneisyyden aikaan taantunut Nokian kännykkäbisneskin.

Konkurssin jäljeen firmasta ei jäänyt kuin nimi jolla nykyään kaupataan tiesmitä kiinanjätettä. Omistajia taitaa olla turha yrittää jäljityää.

Vierailija
40/225 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaa tilata oman kokemukseni perusteella. Ei valittamista. Jatkuvasti tuli statuspäivityksiä sieltä. Melkeinpä liiankin kanssa.