Ketä tunnettuja henkilöitä on tullut vastaan Tinderissä? Onko tullut match?
Minulla vain yksi juontaja, joku Jani. Ei tullut matchia.
Kommentit (82)
Eikö Heikki Paasonen ole kertonut löytäneensä nykyisen parisuhteensa nimenomaan Tinderistä?
Vierailija kirjoitti:
Eikö Heikki Paasonen ole kertonut löytäneensä nykyisen parisuhteensa nimenomaan Tinderistä?
Kyllä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjussa on aika vähän naisia mainittu, mutta eräs kansanedustaja, sitten näitä iltapäivälehdissä lähes päivittäin kiertäviä tunnettuja "instatähtiä" tietenkin.
Joitain laulajiakin on tullut.
Enpä oikeastaan itse halua julkkista, joten painan yleensä X vaikka muuten kuuma olisikin. Mielestäni se että on julkkis on suurin kirous mitä voi olla.
Minäkään en yleensä antanut sydäntä julkkikselle. Yhdelle annoin mutten siinä vaiheessa hahmottanut kuka on kyseessä. Toisaalta kun selvisi, en nähnyt ongelmana, sillä julkisuus oli ns. hyvää julkisuutta.
Mutta se on varmasti hirveätä, ettet pysty liikkumaan missään ns. anonyymina. Kaikkialla tulee ihmiset kyselemään selfieitä ja muuta. Täytyy piiloutua peruukeilla jne, jos haluaa rauhaa.
Tämän myötä moni Hollywood julkkis tai esimerkkinä Britney Spears sai käytännössä mt-ongelmia. Hirveä kohtalo, julkisuus voi olla kirous. Siitä syystä julkkiksen kanssa seukkaaminen voi olla tavikselle suuri ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjussa on aika vähän naisia mainittu, mutta eräs kansanedustaja, sitten näitä iltapäivälehdissä lähes päivittäin kiertäviä tunnettuja "instatähtiä" tietenkin.
Joitain laulajiakin on tullut.
Enpä oikeastaan itse halua julkkista, joten painan yleensä X vaikka muuten kuuma olisikin. Mielestäni se että on julkkis on suurin kirous mitä voi olla.
Minäkään en yleensä antanut sydäntä julkkikselle. Yhdelle annoin mutten siinä vaiheessa hahmottanut kuka on kyseessä. Toisaalta kun selvisi, en nähnyt ongelmana, sillä julkisuus oli ns. hyvää julkisuutta.
Mutta se on varmasti hirveätä, ettet pysty liikkumaan missään ns. anonyymina. Kaikkialla tulee ihmiset kyselemään selfieitä ja muuta. Täytyy piiloutua peruukeilla jne, jos haluaa rauhaa.
Tämän myötä moni Hollywood julkkis tai esimerkkinä Britney Spears sai käytännössä mt-ongelmia. Hirveä kohtalo, julkisuus voi olla kirous. Siitä syystä julkkiksen kanssa seukkaaminen voi olla tavikselle suuri ei.
Niin, kyllähän julkisuus voi rajoittaa elämää paljon, ainakin jos puhutaan todella tunnetuista julkkiksista, jotka käytännössä jokainen tunnistaa. Ja tuoda mukanaan sitä negatiivista. Saattaa olla aika harvassa lopulta ne, jotka oikeasti julkisuudesta nauttivat. Moni tavallista elämää elävä ei välttämättä tule edes ajatelleeksi tuota puolta vaan ajattelevat julkisuuden yksiselitteisesti positiiviseksi asiaksi.
Vaikka tiedostan nuo seikat, en kumppaninhaussa siltikään sanoisi ehdottomasti ei. Julkisuus on kuitenkin persoonan ulkopuolinen asia ja keskinäistä kemiaa voi olla, onhan julkkis ihminen siinä missä kuka tahansa muukin. Ja nimenomaan kemia on itselleni se tärkein tekijä. Sopivaa kumppania ei ole mitenkään helppo löytää, joten tämä ei ole se asia jonka perusteella tyrmäisin kandidaatin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minusta se on oikea Joni Kukkohovi sen kuvauksensa perusteella. Luonnehtii itseään mm. ambivertiksi ja on paljon instakuvia. Eipä sille varmaan kukaan kelpaa Annen jälkeen?
Onko kellään tullut matchia sen kanssa?
Täällä eri ketjussa joku nuori nainen kertoi että tuli Jonin kanssa mätsi muttei koskaan tapaamista mm. eri paikkakunnalla asumisen ja aikataulujen vuoksi. Tiedä sitten, vaikuttaa aika vaativalta mieheltä. Mutta Tinderissä se roikkuu, näen sen miltein päivittäin siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minusta se on oikea Joni Kukkohovi sen kuvauksensa perusteella. Luonnehtii itseään mm. ambivertiksi ja on paljon instakuvia. Eipä sille varmaan kukaan kelpaa Annen jälkeen?
Minulle tuli juuri! Käy kuumana koska viestitellään koko ajan:) Täytyy treffata ja alkaa käydä Stadissa useemmin koska voi olla ainakin hyötyä:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuli juuri! Käy kuumana koska viestitellään koko ajan:) Täytyy treffata ja alkaa käydä Stadissa useemmin koska voi olla ainakin hyötyä:)
Millainen olet? Siis kiinnostaa millaisista naisista hän pitää? Vaikuttaako hän kivalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen olet? Siis kiinnostaa millaisista naisista hän pitää? Vaikuttaako hän kivalta?
Hoikka, blondi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoikka, blondi...
Enkä nuori typykkä vaan aikuinen nainen. Se kirjoittaa pitkiä viestejä, parhaillaankin, tykkää puhua itsestään. Minä ”kuuntelen”,Taidanpas napata sen, ei pitäisi olla vaikeaa:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antero Vartia, Jukka Hilden, Herra Ylppö, Tomi Metsäketo, Henri Saari tuli nyt mieleen
En ketään itse klikannut eli ei matchia.Oi ihana Antero Vartia <3
Piti nyt ihan googlata kuka hän on. Jos olisi tullut sovelluksessa vastaan, en olisi edes tunnistanut julkisuuden henkilöksi.
Hän juonsi joskus sitä "Kadonneen jäljillä"- ohjelmaa. Silloin vähän ihastuin häneen vaikka olenkin tällainen mummoikäinen jo :). Oli niin hirveän sympaattinen ja empaattinen ja miltei 2m pitkä.
Mulla myös match Ylpön kanssa. Ei tarvinnut kauaa viesteillä, kun jo toivoin ettei olis matchannut.
Muutama vuosi sitten tutustuin yhteen näyttelijään, joka ei vuosiin ole ollut julkisuudessa. Todella veemäinen ja inha tyyppi mukavan kuorensa alla. Suosittelisin pysymään erossa julkkiksista, suurin osa on erittäin hankalia tapauksia.
Bb tarina. En testannut tuleeko mätsiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoikka, blondi...
Enkä nuori typykkä vaan aikuinen nainen. Se kirjoittaa pitkiä viestejä, parhaillaankin, tykkää puhua itsestään. Minä ”kuuntelen”,Taidanpas napata sen, ei pitäisi olla vaikeaa:)
Paitsi että Jonilla niitä mätsejä riittää, taitaa olla aika tavoiteltu. Ei ehkä kuulosta myöskään maailman kivoimmalta tyypiltä, tuo itsestään paljon puhuminenn yms. Mutta onnea sulle silti, me luetaan sitten Seiskasta et miten sun kävi :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä eri ketjussa joku nuori nainen kertoi että tuli Jonin kanssa mätsi muttei koskaan tapaamista mm. eri paikkakunnalla asumisen ja aikataulujen vuoksi. Tiedä sitten, vaikuttaa aika vaativalta mieheltä. Mutta Tinderissä se roikkuu, näen sen miltein päivittäin siellä.
Kerro minullekin miten näet jonkun tinderissä miltein päivittäin?
Koska kun jollekin kerran laitetaan sydän tai X, niin et käytännössä näe häntä enää ikinä uudelleen. Ellei jotain outoa tapahdu, kuten he tee profiilinsa uudestaan tms.
Vai näkeekö jotkut tinderissä jonkun online tilan tms? Muilla tuntuu olevan eri tinder kuin minulla.
Vierailija kirjoitti:
Mulla myös match Ylpön kanssa. Ei tarvinnut kauaa viesteillä, kun jo toivoin ettei olis matchannut.
Mitä se sitten kirjoitteli? Täällä joku jo kertoi että olisi vain sen yhden asian perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska kun jollekin kerran laitetaan sydän tai X, niin et käytännössä näe häntä enää ikinä uudelleen. Ellei jotain outoa tapahdu, kuten he tee profiilinsa uudestaan tms.
Vai näkeekö jotkut tinderissä jonkun online tilan tms? Muilla tuntuu olevan eri tinder kuin minulla.
En tajua tätä itsekään. Aluksi annoin Jonille sydämen eikä tullut mätsiä eiikä häntä näkynyt pariin vkoon. Sitten hän alkoi taas tulla vastaan päivittäin ja välillä tykkäsin välillä en. Tinderin algoritmien mukaan näin ei kai pitäisi olla. En tajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua tätä itsekään. Aluksi annoin Jonille sydämen eikä tullut mätsiä eiikä häntä näkynyt pariin vkoon. Sitten hän alkoi taas tulla vastaan päivittäin ja välillä tykkäsin välillä en. Tinderin algoritmien mukaan näin ei kai pitäisi olla. En tajua.
Joitain vasemmalle laitettuja ihmisiä tinder tuntuu tarjoavan uudelleen, aivan kuin kysyen että olenko varma siitä että halusit tämän vasemmalle? Ei siis heti putkeen, vaan monien päivien päästä.
Kai siinä on jokin sellainen juttu rakennettu, että vasemmalle laitettua tarjotaan uudelleen kuitenkin, jos vaikka teit virheen etkä halua maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antero Vartia, Jukka Hilden, Herra Ylppö, Tomi Metsäketo, Henri Saari tuli nyt mieleen
En ketään itse klikannut eli ei matchia.Oi ihana Antero Vartia <3
Piti nyt ihan googlata kuka hän on. Jos olisi tullut sovelluksessa vastaan, en olisi edes tunnistanut julkisuuden henkilöksi.
Hän juonsi joskus sitä "Kadonneen jäljillä"- ohjelmaa. Silloin vähän ihastuin häneen vaikka olenkin tällainen mummoikäinen jo :). Oli niin hirveän sympaattinen ja empaattinen ja miltei 2m pitkä.
No Antero Vartia nyt pitäisi tietää muustakin. Oli Vihreiden edustajana eduskunnassa, perusti kompensäätiön...