Ketä tunnettuja henkilöitä on tullut vastaan Tinderissä? Onko tullut match?
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antero Vartia, Jukka Hilden, Herra Ylppö, Tomi Metsäketo, Henri Saari tuli nyt mieleen
En ketään itse klikannut eli ei matchia.Oi ihana Antero Vartia <3
Piti nyt ihan googlata kuka hän on. Jos olisi tullut sovelluksessa vastaan, en olisi edes tunnistanut julkisuuden henkilöksi.
Hän juonsi joskus sitä "Kadonneen jäljillä"- ohjelmaa. Silloin vähän ihastuin häneen vaikka olenkin tällainen mummoikäinen jo :). Oli niin hirveän sympaattinen ja empaattinen ja miltei 2m pitkä.
No Antero Vartia nyt pitäisi tietää muustakin. Oli Vihreiden edustajana eduskunnassa, perusti kompensäätiön...
Kompensäätiön eduskunnasta tipahtaneille kansanedustajille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minusta se on oikea Joni Kukkohovi sen kuvauksensa perusteella. Luonnehtii itseään mm. ambivertiksi ja on paljon instakuvia. Eipä sille varmaan kukaan kelpaa Annen jälkeen?
Onko kellään tullut matchia sen kanssa?
Minulle tuli juuri! Käy kuumana koska viestitellään koko ajan:) Täytyy treffata ja alkaa käydä Stadissa useemmin koska voi olla ainakin hyötyä:)
Millainen olet? Siis kiinnostaa millaisista naisista hän pitää? Vaikuttaako hän kivalta?
Hoikka, blondi...
Enkä nuori typykkä vaan aikuinen nainen. Se kirjoittaa pitkiä viestejä, parhaillaankin, tykkää puhua itsestään. Minä ”kuuntelen”,Taidanpas napata sen, ei pitäisi olla vaikeaa:)
Paitsi että Jonilla niitä mätsejä riittää, taitaa olla aika tavoiteltu. Ei ehkä kuulosta myöskään maailman kivoimmalta tyypiltä, tuo itsestään paljon puhuminenn yms. Mutta onnea sulle silti, me luetaan sitten Seiskasta et miten sun kävi :)
En ihmettele jos kohta luette;) Vaikka matkakuvia tai jotain.. Projekti etenee..
Vierailija kirjoitti:
Antero Vartia, Jukka Hilden, Herra Ylppö, Tomi Metsäketo, Henri Saari tuli nyt mieleen
En ketään itse klikannut eli ei matchia.
Ja muutenko olisi tullut?
*reps*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piti nyt ihan googlata kuka hän on. Jos olisi tullut sovelluksessa vastaan, en olisi edes tunnistanut julkisuuden henkilöksi.
Hän juonsi joskus sitä "Kadonneen jäljillä"- ohjelmaa. Silloin vähän ihastuin häneen vaikka olenkin tällainen mummoikäinen jo :). Oli niin hirveän sympaattinen ja empaattinen ja miltei 2m pitkä.
Herranjestas! Kuvittelin jostain syystä, että nyt puhuttiin siitä Juhana Vartiaisesta ja ajattelin aiemmat viestit sarkasmiksi, kunnes tajusin, että tää Antero onkin eri tyyppi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minusta se on oikea Joni Kukkohovi sen kuvauksensa perusteella. Luonnehtii itseään mm. ambivertiksi ja on paljon instakuvia. Eipä sille varmaan kukaan kelpaa Annen jälkeen?
Täällä eri ketjussa joku nuori nainen kertoi että tuli Jonin kanssa mätsi muttei koskaan tapaamista mm. eri paikkakunnalla asumisen ja aikataulujen vuoksi. Tiedä sitten, vaikuttaa aika vaativalta mieheltä. Mutta Tinderissä se roikkuu, näen sen miltein päivittäin siellä.
Kerro minullekin miten näet jonkun tinderissä miltein päivittäin?
Koska kun jollekin kerran laitetaan sydän tai X, niin et käytännössä näe häntä enää ikinä uudelleen. Ellei jotain outoa tapahdu, kuten he tee profiilinsa uudestaan tms.
Vai näkeekö jotkut tinderissä jonkun online tilan tms? Muilla tuntuu olevan eri tinder kuin minulla.
En tajua tätä itsekään. Aluksi annoin Jonille sydämen eikä tullut mätsiä eiikä häntä näkynyt pariin vkoon. Sitten hän alkoi taas tulla vastaan päivittäin ja välillä tykkäsin välillä en. Tinderin algoritmien mukaan näin ei kai pitäisi olla. En tajua.
Joitain vasemmalle laitettuja ihmisiä tinder tuntuu tarjoavan uudelleen, aivan kuin kysyen että olenko varma siitä että halusit tämän vasemmalle? Ei siis heti putkeen, vaan monien päivien päästä.
Kai siinä on jokin sellainen juttu rakennettu, että vasemmalle laitettua tarjotaan uudelleen kuitenkin, jos vaikka teit virheen etkä halua maksaa.
Minulle näytetään säännöllisin väliajoin naisia jotka ovat antaneet minulle tykkäyksen, mutta joille itse olen antanut ruksia. Tulevat siis ryppäänä muutaman kuukauden välein. Erikseen ovat vielä he jotka luovat profiilinsa uudestaan vähän väliä. Olen ilmaiskäyttäjä. Näen saamani tykkäykset kuitenkin sumeina, mutta tunnistettavina kuvina, vaikka ilmaiskäyttäjä olenkin. Helppo verrata niitä ruutuun lävähtävään kuvaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herranjestas! Kuvittelin jostain syystä, että nyt puhuttiin siitä Juhana Vartiaisesta ja ajattelin aiemmat viestit sarkasmiksi, kunnes tajusin, että tää Antero onkin eri tyyppi!
Niin. Tämä Antero on se tyyppi, jonka mielestä esimerkiksi tarjoilijoiden pitäisi tyytyä nollatuntisopimuksiin ja muut veronmaksajat sitten huolehtisivat sossun ja KELAn välityksellä sen verran avustuksia, ettei työntekijä kuole nälkään.
Tässä Anteron huimassa visiossa ei tosin kerrottu, mistä ne avustuksiin vaadittavat verot kerätään, jos tuo otetaan laajemminkin käytännöksi. Valtion verotulot nimittäin romahtavat saman tien, kun työntekijät muuttuvat veronmaksajista avustustennostajiin. Anteron aatemaailman tuntien tuskin oli tarkoitus verottaa kovemmin yrittäjien voittoja, jotka syntyvät palkkakeinottelusta. Tosin ne voitotkin voivat jäädä haaveeksi, jos palkansaajilla ei ole enää varaa asioida esimerkiksi Löylyssä.
Antero kuuluu siis siihen joukkoon yrittäjiä, jotka eivät ymmärrä, että 90 prosenttia heidän tuloistaan koostuu ostovoimaisista palkansaajista. Myös heidän työntekijänsä kuuluvat näihin palkansaajiin ja kun tuolta porukalta leikataan palkat minimiin, Antero saa saunoa Löylyssä ihan yksin ja maksaa itselleen. Ei pitäisi olla ongelma, jos Anteron logiikalla osa-aikatyöntekijöiden yhteiskunnassa osa-aikatyöntekijät maksavat itselleen toimeentulotukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Antero Vartia nyt pitäisi tietää muustakin. Oli Vihreiden edustajana eduskunnassa, perusti kompensäätiön...
Näytteli myös Salkkareissa sitä Kallen miestä, Kuismaa, 2000-luvun alkupuolella.
Ja perusti Löylyn Jasper Pääkkösen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuli juuri! Käy kuumana koska viestitellään koko ajan:) Täytyy treffata ja alkaa käydä Stadissa useemmin koska voi olla ainakin hyötyä:)
Millainen olet? Siis kiinnostaa millaisista naisista hän pitää? Vaikuttaako hän kivalta?
Hoikka, blondi...
Enkä nuori typykkä vaan aikuinen nainen. Se kirjoittaa pitkiä viestejä, parhaillaankin, tykkää puhua itsestään. Minä ”kuuntelen”,Taidanpas napata sen, ei pitäisi olla vaikeaa:)
Paitsi että Jonilla niitä mätsejä riittää, taitaa olla aika tavoiteltu. Ei ehkä kuulosta myöskään maailman kivoimmalta tyypiltä, tuo itsestään paljon puhuminenn yms. Mutta onnea sulle silti, me luetaan sitten Seiskasta et miten sun kävi :)
En ihmettele jos kohta luette;) Vaikka matkakuvia tai jotain.. Projekti etenee..
Julkkisprojekti
Aiheen ohi, koska en käytä tinderiä: näitä tehtaillaan ainakin muissa yhteisöpalveluissa. Olen saanut eri julkkiksilta heidän kuvallaan yhteydeottoja. Yhden pikkujulkimon tunnen elävästä elämästä, ja oli hänen kuva sekä tekaistu nikki. Hän ei tiennyt uusimmasta profiilistaan. Luulen, että kiusaus tehdä julkkiksesta tinderprofiili on suuri.
Toisaalta, olihan Vanhanenkin pääministerisinkkuna suomi24:ssä jo muinoin. Ei olisi kannattanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi? Etsikö naisia vai miehiä, molemmista, mutta erityisesti kuulemma nuorista aivottomista kanoista kiinnostunut...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ketään itse klikannut eli ei matchia.Ja muutenko olisi tullut?
*reps*
Ei se mikään maailman ihmeellisin asia ole jos julkkiksen kanssa tulisi match. Kyllä hekin siellä joillekin sydäntä antavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ketään itse klikannut eli ei matchia.Ja muutenko olisi tullut?
*reps*
Ei se mikään maailman ihmeellisin asia ole jos julkkiksen kanssa tulisi match. Kyllä hekin siellä joillekin sydäntä antavat.
Mä olen käynyt useammankin julkkiksen kanssa Tinder-treffeillä. Tavallisia miehiä nekin on.
Ylppö. Yhä edelleen. Vaik kovasti yrittää muuta väittää 😂 Ei enää tiettykää omalla nimellä. ”Joni 45 v” Pelkkää seksiä hakee. Likkojen kesken jaettu laajalti profiilia ja suositellaan ehdottomasti 😘
Haa, tajusin tän ketjun perusteella, että Anne Kukkohovin ex tulee myös mulle vastaan koko ajan Tinderissä. Selailen sitä tosi harvoin ja näen joka toinen kerta. Mitähän se on maksanut näkyvyydestään?
Ei nyt varsinaisia julkkiksia mutta tvstä tuttuja. Temppareiden Karim ja Eetu (sinkku 7 kaudelta) tuli viime kesänä Tinderissä vastaan :D Vasemmalle meni kumpikin. Ok Eetun olisin voinut muuten swaipata oikealle, kun vaikutti ihan kivalta tyypiltä mutta oli muistaakseni vasta 20v ja itse tuolloin 23 eli vähän liian nuori mun makuun.
Vierailija kirjoitti:
Esko Eerikäinen kans aina tyrkyllä.
Olen myös nähnyt useampaan kertaan. Kuvat vaikutti siltä, että saattaisi olla aito profiili. Vasemmalle meni, niin en voi vahvistaa.
George Clooney, Mathew McConaughey, Tom Cruise, Leonardo DiCaprio, Brad Pitt, Zac Efron, Bradley Cooper, Ben Affleck, Liam Hemsworth, Lenny Kravitz, Johnny Depp... Kaikista tuli matchit, kaikille annoin...pakit laitoin aamulla porscheen päälle kun peruuttelin tallista.