Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Brad Pittin uusi rakas on oikeastaan aika "ruma"

Vierailija
20.12.2019 |

https://www.faxweb.al/wp-content/uploads/2019/11/4-16.jpg

Toisaalta ihan piristävää ajatella, ettei noin komea mies ole pinnallinen.

Kommentit (112)

Vierailija
81/112 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ääh... Miks näiden Hollywood miesten pitää olla aina niin kliseisiä?? 56-vuotiaalla miehellä joku tyttären ikäinen tyttöystävä...

Miettikääs jos tää nainen olisikin ollut joku 5-kymppinen hyvin säilynyt, sivistynyt, femmefatale-MILF. Mä oisin ainakin tippunut penkiltä. :D :D Voisko joku Hollywood ukko kerrankin räväyttää ja yllättää?

Keanu Reeves on seurustellut transnaisen kanssa ja myös itseään vanhemman naisen kanssa.

Niin, totta. Ja nythän hänellä on 10 vuotta nuorempi naisystävä, joka tosin näyttää Keanun ikäiseltä, eikä ole oikeastaanhan mikään kaunotarkaan. Keanu vaikuttaakin astetta syvällisemmältä. On kyllä harvinainen timantti Hollywoodissa.

Vierailija
82/112 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ääh... Miks näiden Hollywood miesten pitää olla aina niin kliseisiä?? 56-vuotiaalla miehellä joku tyttären ikäinen tyttöystävä...

Miettikääs jos tää nainen olisikin ollut joku 5-kymppinen hyvin säilynyt, sivistynyt, femmefatale-MILF. Mä oisin ainakin tippunut penkiltä. :D :D Voisko joku Hollywood ukko kerrankin räväyttää ja yllättää?

No Keanu Reevesillä (55) on 46-vuotias naisystävä. On siinäkin ikäeroa, mutta kummatkin selvästi keski-ikäisiä. Hugh Jackmanilla on 14 vuotta vanhempi puoliso. Ovat olleet naimisissa jo parikymmentä vuotta. Tom Hanks ja Rita Wilson taas ovat molemmat 63-vuotiaita. Olleet naimisissa 30 vuotta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/112 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana nainen <3 En oikein tiedä millaiset kauneustandardit av-mammoilla on jos hän ei ole kaunis? Ei hän ehkä ole mikään maailman kaunein, mutta ei tarvitse ollakaan.

Itse näen kauneuden moninaisena, hyvin erilaisilla piirteillä voi olla kaunis. 

Vierailija
84/112 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brad Pitt ei ole ollut komea enää pariin kymmeneen vuoteen. Näköjään mieskin voi rupsahtaa. Lohdullista.

Vierailija
85/112 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti nainenhan tuo on ja kymmeniä vuosia Bradia nuorempi. Näin se menee, ettei eläkeikäinen filmitähti saa enää parikymppisiä huippumalleja, niitä saa pari-kolmekymppiset filmitähdet (tai rokkarit tai huippu-urheilijat tms). Vaihtoehdot lienee lähinnä joko nuori nätti tavis tai keski-ikäinen elähtänyt julkkiskaunotar. Eiköhän tämä valinta ole ihan ymmärrettävä.

Vierailija
86/112 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keanu Reeves on seurustellut transnaisen kanssa ja myös itseään vanhemman naisen kanssa.

Niin, totta. Ja nythän hänellä on 10 vuotta nuorempi naisystävä, joka tosin näyttää Keanun ikäiseltä, eikä ole oikeastaanhan mikään kaunotarkaan. Keanu vaikuttaakin astetta syvällisemmältä. On kyllä harvinainen timantti Hollywoodissa.

Ai onko Keanulla nykyisin nainen? Hirmu kiva, minä luulin että oli ollut pitkään yksin sen jälkeen kun se hänelle kuolleen vauvan synnyttänyt ex kuoli. Mukava jos elämä voittaa hänelläkin.

Vierailija
87/112 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että häntä kauniiksi kutsuvat tässä ketjussa ovat kaikki naisia. Ihan OK näköinen ei tarkoita kaunista. Tuskin on montaa miestä tässä maailmassa joka masturboi Alian kuvia katsellen.

Jopa minun kuvilleni on masturboitu (satun tietämään) jos se jokin meriitti muka on, ja olen kyllä aika surkea hiirulainen Aliaan verrattuna. Ei hänellä sitä playboypupuinstaunelma-stailausta ole, mutta sekin on eri asia kuin kauneus.

Jos nyt lähden lähimarkettiin iltaostoksille  vastaan tulee ainakin viisi Aliaa kauniimpaa naista. Tässä ei mistään stailauksesta ole kyse vaan hänen luojan suomista kasvonpiirteistä mitkä ei ole mitenkään kauniit.  Täällä häntä kauniiksi kehuvat ovat todennäköisesti itsekin vaatimattomamman näköisiä. Ja älä huoli se että hän ei ole kaunis ei tarkoita sitä ettei hän kelpaisi 90%:lle suomalaismiehistä. Alian kasvojen tasoon verrattava tunnettu mies voisi olla vaikka Evgeni Malkin. Ja jos Evgeni ei olisi jääkiekkoilija häntä komeaksi kehuvat naiset olisivat todella harvassa.

Olet varmaan oikeassa ja ehkä ainoa nainen, joka uskaltaa olla rehellinen täällä.

Olisi kiva kuulla myös jonkun miehen mielipide Alian ulkonäöstä.

Siis minä olenkin mies :D

Vierailija
88/112 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Brad Pitt ei ole ollut komea enää pariin kymmeneen vuoteen. Näköjään mieskin voi rupsahtaa. Lohdullista.

Minusta se ei ole vieläkään rupsahtanut, mutta joo hänen heyday-päivät ovat olleet jo piiiiitkään ohi. Saman ikäluokan naiset pitävät sitä varmaan vieläkin super komeana, mutta nuoret naiset ei niinkään välitä. Ja niin se vain menee, että nuoret naiset määrittelee mikä on kuuminta hottia.

Vierailija
89/112 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Toisaalta ihan piristävää ajatella, ettei noin komea mies ole pinnallinen."

Ikäero on jäätävä, eli kyllä Brad on pinnallinen.

Ei nuoruus tarkoita kauneutta. Jos Brad seurustelisi Alian kanssa samanikäisen mutta vieläkin rumemman Lena Dunhamin kanssa, ajattelisitko samoin?

Kyllä Angelina on objektiivisesti kauniimpi kuin Alia, edelleen. Alialla on oudot kasvot, rumia luomia ja roikkuvat tissit.

Vierailija
90/112 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Banaaninenä

Banaani on housuissas! Onko?

Vierailija
91/112 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsenlapsenlapsen ikäinen näytää aina setämiestä paremmalta. 

Vierailija
92/112 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eläkeikäinen filmitähti saa enää parikymppisiä huippumalleja

Brad saisi 20v huippumallin parisuhteeseen heti huomenna näin halutessaan.

Vierailija
93/112 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että häntä kauniiksi kutsuvat tässä ketjussa ovat kaikki naisia. Ihan OK näköinen ei tarkoita kaunista. Tuskin on montaa miestä tässä maailmassa joka masturboi Alian kuvia katsellen.

Jopa minun kuvilleni on masturboitu (satun tietämään) jos se jokin meriitti muka on, ja olen kyllä aika surkea hiirulainen Aliaan verrattuna. Ei hänellä sitä playboypupuinstaunelma-stailausta ole, mutta sekin on eri asia kuin kauneus.

Jos nyt lähden lähimarkettiin iltaostoksille  vastaan tulee ainakin viisi Aliaa kauniimpaa naista. Tässä ei mistään stailauksesta ole kyse vaan hänen luojan suomista kasvonpiirteistä mitkä ei ole mitenkään kauniit.  Täällä häntä kauniiksi kehuvat ovat todennäköisesti itsekin vaatimattomamman näköisiä. Ja älä huoli se että hän ei ole kaunis ei tarkoita sitä ettei hän kelpaisi 90%:lle suomalaismiehistä. Alian kasvojen tasoon verrattava tunnettu mies voisi olla vaikka Evgeni Malkin. Ja jos Evgeni ei olisi jääkiekkoilija häntä komeaksi kehuvat naiset olisivat todella harvassa.

Olet varmaan oikeassa ja ehkä ainoa nainen, joka uskaltaa olla rehellinen täällä.

...joka on ihastunut mieheen.

Vierailija
94/112 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se selittää. :D itse olen nainen ja samaa mieltä alian ulkonäöstä kuin sinä. Mutta olenkin bi, joten ehkä näen myös naiskauneuden eri tavalla kuin perus heteronaiset, jotka vertaavat lähinnä itseensä.

Vierailija
95/112 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vn mielipide Alian ulkonäöstä.

...joka on ihastunut mieheen.

Mistäs tämmöinen johtopäätös tuli?. Olen keskustellut tässä ketjussa Alian ulkonäöstä.

Vierailija
96/112 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hän on hyvin kaunis. Tosi virkistävää nähdä välillä jotain noin luonnollista. Ihanat pisamat,suloinen olemus. Ymmärrän ehkä aloittajan pointin,mutta rumaksi en todellakaan häntä sanoisi. Persoonallisen näköinen on. Toivottavasti ei pilaa sitä massautumalla ja liittymällä kumihuulikerhoon.

Vierailija
97/112 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nainen on sensuelli. Se on se sana joka kuvaa häntä. Mielenkiintoisen näköinen, mutta vaatii ehkä jonkin asteista aivotoimintaa nähdä tuon tyylinen kauneus kauneutena sen jälkeen kun on vuosikymmeniä syötetty sitä ajatusta että kaunis voi olla vain sillä muovisella tavalla millä niin monet. Angelinassakin oli jotain tuollaista joskus aikoinaan, ennen kuin muuttui kivinaamaksi luurangoksi.

Vierailija
98/112 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Keanu Reevesillä (55) on 46-vuotias naisystävä. On siinäkin ikäeroa, mutta kummatkin selvästi keski-ikäisiä. Hugh Jackmanilla on 14 vuotta vanhempi puoliso. Ovat olleet naimisissa jo parikymmentä vuotta. Tom Hanks ja Rita Wilson taas ovat molemmat 63-vuotiaita. Olleet naimisissa 30 vuotta. 

Myös Jason Momoalla (40v.) on itseään vanhempi puoliso, 52-vuotias Lisa Bonnet.

Vierailija
99/112 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Toisaalta ihan piristävää ajatella, ettei noin komea mies ole pinnallinen."

Ikäero on jäätävä, eli kyllä Brad on pinnallinen.

Ei nuoruus tarkoita kauneutta. Jos Brad seurustelisi Alian kanssa samanikäisen mutta vieläkin rumemman Lena Dunhamin kanssa, ajattelisitko samoin?

Kyllä Angelina on objektiivisesti kauniimpi kuin Alia, edelleen. Alialla on oudot kasvot, rumia luomia ja roikkuvat tissit.

On pinnallista valita paljon nuorempi puoliso, koska siinä ollaan niin eri asemassa ja elämänvaiheessa. Nuorella on vielä nuoruus puolellaan, eli terveyttä, nuoruuden hehkua, energiaa, lisääntymiskykyä ja todennäköisesti enemmän elinvuosia jäljellä. Mitä huomattavasti vanhemmalla miehellä on annettavanaan? No tässä tapauksessa ilmeisesti julkisuutta, vaikutusvaltaa ja rahaa. Pinnallista meininkiä.

Vierailija
100/112 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsenlapsenlapsen ikäinen näytää aina setämiestä paremmalta. 

Mummopa on nyt hiljaa.

- tytön tyttö