Brad Pittin uusi rakas on oikeastaan aika "ruma"
https://www.faxweb.al/wp-content/uploads/2019/11/4-16.jpg
Toisaalta ihan piristävää ajatella, ettei noin komea mies ole pinnallinen.
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt silmä käteen. Jos tuolla naisella olisi huolellinen meikki, iltapuku ja geneeriset pitkät Hollywood-kiharat, kukaan teistä ei väittäisi häntä rumaksi.
Ei, mutta ei kauniiksikaan. Huono iho.
Ai pisamatko tekee huonon ihon? Hänen ihonsa on tasainen kaunis ja kuulas ja jos muiden pisamat sinua häiritsevät niin voivoi.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko naiset joskus jauhaa jostain muusta kuin ulkonäöistä !?!?
Sori ei riitä aivot.
Angelina Jolie on vaikea, ja jollain tapaa häiriintynyt. En pidä hänen julkisuuskuvastaan.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että häntä kauniiksi kutsuvat tässä ketjussa ovat kaikki naisia. Ihan OK näköinen ei tarkoita kaunista. Tuskin on montaa miestä tässä maailmassa joka masturboi Alian kuvia katsellen.
Jopa minun kuvilleni on masturboitu (satun tietämään) jos se jokin meriitti muka on, ja olen kyllä aika surkea hiirulainen Aliaan verrattuna. Ei hänellä sitä playboypupuinstaunelma-stailausta ole, mutta sekin on eri asia kuin kauneus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt silmä käteen. Jos tuolla naisella olisi huolellinen meikki, iltapuku ja geneeriset pitkät Hollywood-kiharat, kukaan teistä ei väittäisi häntä rumaksi.
Ei, mutta ei kauniiksikaan. Huono iho.
Ai pisamatko tekee huonon ihon? Hänen ihonsa on tasainen kaunis ja kuulas ja jos muiden pisamat sinua häiritsevät niin voivoi.
Katsoin tarkemmin, ne olikin pisamia. Pisamat on nättejä, joten perun viestini.
Vierailija kirjoitti:
Brad on muuten karsean näköinen lippalakki päässä. Hänen ulkonäöllinen vahvuus on kuitenkin ikäisekseen paksut ja tuuheat hiukset. Kun ne peitetään niin näkyy vain kurttuinen naama.
Naiset on sitten tyhmiä. Sama muuten cooney:lla
Vierailija kirjoitti:
https://resizing.flixster.com/CgMCK9ILxBy8-PDc3raLbb0B1Y0=/300x300/v1.c…
Eikös Brad Pitt kärsi ns. kasvosokeudesta? Eli mitä väliä....
Ihan turha haukkua Angelinaa miksikään itsekeskeiseksi tai vaikeaksi. Brad on itse tunnustanut, että eron syy oli Bradin alkoholismi, viimeinen pisara oli ollut se kännissä lentokoneessa riehuminen lasten nähden. Ja Angie on kertonut, että se että joutui eroamaan tän takia, särki hänen sydämensä jne. Tuo Bradin uusi mimmi on musta todella kaunis ja makean näköinen, tuhat kertaa kauniimpi kuin viivahuuli-jättileuka Aniston koskaan. Brad on oppinut että naisella on hyvä olla huulet ja mielenkiintoinen ulkonäkö, eli naismaku on selvästi parantunut ekasta avioliitostaan. Omalaatuisuus ja kauneus voivat olla sama asia, ei ole Angelina eikä tää tumma tyttö mitään tusinamimmejä.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina pitänyt Aliasta, mutta luulin sen olevan lesbo. Hups.
Alia on kuulemma ilmoittautunut biseksuaaliksi v. 2017.
Ulkonäkö on juuri semmoinen, mitä vanhempien geenien perusteella voisi odottakin. Isä Irakista ja äidin suvussa italia-irlanti-norjalaisverta.
Alia on muuten syntynyt 1989 eli ikäero on suurempi kuin kuvien perusteella voisi ajatella.
Mun mielestä nätti. Joskaan ei näytä olevan parhaimmillaan mummokiharoissa tai poikatukassa. Pidemmät hiukset pukevat. Mutta jos on oma tyyli, niin hyvä tietty, että uskaltaa olla oma itsensä.
"Toisaalta ihan piristävää ajatella, ettei noin komea mies ole pinnallinen."
Ikäero on jäätävä, eli kyllä Brad on pinnallinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brad on muuten karsean näköinen lippalakki päässä. Hänen ulkonäöllinen vahvuus on kuitenkin ikäisekseen paksut ja tuuheat hiukset. Kun ne peitetään niin näkyy vain kurttuinen naama.
Naiset on sitten tyhmiä. Sama muuten cooney:lla
Siis tuossahan nimenomaan sanottiin, että Brad Pitt todennäköisesti ei ole tarvinnut hiusimplantteja, koska myös hänen veljellään ja isällään on pysynyt tukka päässä. Ja Brad näyttää vielä vanhanakin hyvältä ilman paitaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan turha haukkua Angelinaa miksikään itsekeskeiseksi tai vaikeaksi. Brad on itse tunnustanut, että eron syy oli Bradin alkoholismi, viimeinen pisara oli ollut se kännissä lentokoneessa riehuminen lasten nähden. Ja Angie on kertonut, että se että joutui eroamaan tän takia, särki hänen sydämensä jne. Tuo Bradin uusi mimmi on musta todella kaunis ja makean näköinen, tuhat kertaa kauniimpi kuin viivahuuli-jättileuka Aniston koskaan. Brad on oppinut että naisella on hyvä olla huulet ja mielenkiintoinen ulkonäkö, eli naismaku on selvästi parantunut ekasta avioliitostaan. Omalaatuisuus ja kauneus voivat olla sama asia, ei ole Angelina eikä tää tumma tyttö mitään tusinamimmejä.
Olen kyllä tietoinen Brad Pittin päihdeongelmista ja siitä, että se aiheutti heidän avioeronsa. En ole sanonutkaan Angelinan olleen syypää. On kuitenkin yleisesti tunnettu asia, että Angelina Jolie ON itsekeskeinen ja vaikea ihminen. Tämä tieto Angelinan luonteesta on peräisin useammasta eri lähteestä ja se on ollut ihmisten tiedossa jo useiden vuosien ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että häntä kauniiksi kutsuvat tässä ketjussa ovat kaikki naisia. Ihan OK näköinen ei tarkoita kaunista. Tuskin on montaa miestä tässä maailmassa joka masturboi Alian kuvia katsellen.
Jopa minun kuvilleni on masturboitu (satun tietämään) jos se jokin meriitti muka on, ja olen kyllä aika surkea hiirulainen Aliaan verrattuna. Ei hänellä sitä playboypupuinstaunelma-stailausta ole, mutta sekin on eri asia kuin kauneus.
Jos nyt lähden lähimarkettiin iltaostoksille vastaan tulee ainakin viisi Aliaa kauniimpaa naista. Tässä ei mistään stailauksesta ole kyse vaan hänen luojan suomista kasvonpiirteistä mitkä ei ole mitenkään kauniit. Täällä häntä kauniiksi kehuvat ovat todennäköisesti itsekin vaatimattomamman näköisiä. Ja älä huoli se että hän ei ole kaunis ei tarkoita sitä ettei hän kelpaisi 90%:lle suomalaismiehistä. Alian kasvojen tasoon verrattava tunnettu mies voisi olla vaikka Evgeni Malkin. Ja jos Evgeni ei olisi jääkiekkoilija häntä komeaksi kehuvat naiset olisivat todella harvassa.
Jennifer Anistonia en ole koskaan pitänyt kauniina. Ihmettelin mitä Brad näki hänessä. Jospa nyt se oikea Bradille on löytynyt.
Jaa!
Kyllä minusta hän on kaunis. Ei ylipainoa,sporttinen vartalo,kauniit tummat piirteet,sekä persoonallinen.
Hirveää sanoa toisia aika "rumaksi". Itse kavahdan tuollaista ilkeilyä,kun itsellä on runsaasti ylipainoa,huono iho ja kaksoisleuka. Minkälainen maailma tämä on,kun ihan tavallisia nättejä naisia haukutaan rumiksi? Eikö mikään enää riitä?
Vierailija kirjoitti:
No jaa... Naisella on kuvassa hiukset miten sattuu ja ei ole meikattu juuri mitenkään. Aika kaunis nainen silti on.
Kyllä se on Brad, jonka parasta ennen päiväys on jo mennyt :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brad ei ole koskaan vaikuttanut olevan mitenkään ulkonäön perään, hänen seurusteluhistoriaansa mahtuu naisia laidasta laitaan (vrt. vaikka Leo, jolla vuodesta toiseen uusi pitkä hoikka 20+ malliblondi).
Alia Shawkat on oikein kaunis, mutta tyylinsä ei vain ole "glamour", vaan ennemmin rento ja omaperäinen. Ihmiset usein näkevät vain lookin, ei mitä siellä alla on, ja sitten tulee näitä outoja arvioita terveen, nuoren ja kauniin ihmisen "rumuudesta".
Brad on kotoisin pikkukaupungista Keski-Usasta, siellä ihmiset ovat rumia, ylipainoisia ja pukeutuvat huonosti. Leo taas on syntynyt Los Angelesissa, ilmeisesti elänyt samassa kaupungissa koko elämänsä. Los Angelesissa ulkonäkö on tärkeä asia. Kyllä lapsuuden kasvupaikka vaikuttaa ihmiseen, myös siihen miten hän suhtautuu kumppaninsa ulkonäköön.
Oletko sina matkustellut pitkin ja poikin Keskilantta? Kylla taalta loytyy hoikkia ja kauniita ihan samassa suhteessa kuin muualtakin. Osataan myos pukeutua. Tuulipukuja ei nay katukuvassa.
Ei, vaan ihanat, persoonalliset pisamat.