Miksi jotkut todella komeat ja hyväkroppaiset miehet ovat sinkkuja ja pysyvät sinkkuina? Esimerkki
Työpaikan pikkujouluissa oli tällainen mies toiselta osastolta ja me kyseltiin onko hänellä tyttöystävää ja hän sanoi ei ole eikä tule.
"Miksi" uteluihin sanoi että ilman on hyvä olla. Ei voi käsittää mitä järkeä
Kommentit (301)
Ehkä hän on niin hyvännäköinen ja mukava että saa naisseuraa milloin haluaa eikä tarvitse sitoutumissuhdetta.
Tai sitten hän otti tiedustelunne iskuyrityksinä ja sanoi vaan jotain jotta saisi teidät kimpustaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seurustelen tällaisen miehen kanssa. Jokainen suhde kaatunut siihen, että mies tekee eroa joka riidan jälkeen. Älyttömät vaatimukset kumppanille, epätäydellisyyttä siedetään huonosti ja on täysin sokea omille kehitystarpeilleen. Parisuhdetaidot huonot toisin sanoen ja jotain narsistisia piirteitä semi voimakkaana. En tosin tiedä siitä sinun työpaikan tyypistä.
Huomatkaa nykyinen aikamuoto.
Miksi olet tuollaisen kanssa? Koska ulkonäkö? Aivan sama , millainen mulkero on?
Apn kuvaileman tilanteen vuoksi tuli kyllä heti mieleen että mies sanoi noin koska työpaikan haahkat piiritti ja kyseli, halus tehdä selväksi et ei halua ketään heistä, eikä tahdo jatkaa keskustelua.
Oma poika on tuollainen. Kaikki muu kiinnostaa enemmän kuin tytöt, mikä on tietysti hyvä homma, kun on opiskelut kesken. Kotona kehotamme etsimään varakkaan neitosen, kun se aika koittaa ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä naisena harmittaa, että just tällaiset komeat, fiksut, hauskat miehet päättää pysyä sinkkuina. Mutta ymmärrän kyllä hyvin heidän valintansa. Mutta HARMITTAA... -_- Markkinoilla kun on todella vähän kiinnostavia miehiä. Kilpailu on kovaa jopa sellaisista "ihan ok"-miehistä. Monet naiset joutuvat tyytymään täysin tasottomiin tyyppeihin tai sinkkuuteen.
Miksi lähdet ajatuksesta, että naiset ovat keskimäärin tasokkaampia kuin miehet? Sehän ei pidä paikkaansa. Naiset vaan yrittävät saada tasoaan ylempiä miehiä. Jos nainen saa vain tasoisensa miehen, se ei ole tyytymästä.
Näkeehän sen jo luontodokkareissa, kun urokset tappelee kunniasta päästä siementämään naaras, tai joutuvat suorittamaan ties mitä soidinpiruetteja tehdäkseen vaikutuksen. Ei ihminen ole siitä mihinkään muuttunut, vaikka kehittyneempi onkin olevinaan.
Vierailija kirjoitti:
Otsikkoon viitateen: Miehen elämä perustuu p lluun. Sieltä tullaan ja sinne halutaan koko elämän ajan takaisin aina kun vain on mahdollista. Komeilla ja sosiaalisilla miehillä riittää tarjontaa. He panevat siis niin kauan eri naisia kuin vain tarjontaa riittää. Sitten kun ikää tulee riittävästi, tai joku nainen kolahtaa kybällä, niin sitten voikin harkita seurustelua.
Juuri näin. Sitten hopeakettuna hommataan 20 vuotta nuorempi nainen huolehtimaan vanhuuspäivistä.
;ä (olen kyllä nainen) olin 8v sinkkuna koska en halunnut seurustella yhdenkään miehen kanssa jotka sinä aikana tapasin. Oli paljon parempi olle ilman seukkailusuhdetta. Nyt olen ollut 5 v suhteessa, koska se oli parempi vaihtoehto, kuin etten olisi tämän yksilön kanssa.
Ystäväni, nyt kohta nelikymppinken mies, salilla käyvä, ja muutenkin todella hyväluontoinen ja komea alko vasta seukkaamaan, koska ei haluaisi olla enää yksin. Hänen viimeiset 10v on mennyt sinkkuna koska hän eoi halua parisuhteen tuomia asioita, kuten yhteistä kämppää, riitoja, toisen elämään sopeutumista, nukkumista yhdessä, eli koki että on parempi olla itseksiin, ja saada tehdä mitä huvittaa. Rehellisesti myös myönsi että saa olla kenen kanssa haluaa, ja naisista yhteen asiaan ei ole pulaa, vaan aina löytyy jostain joku uusi ihana hetkeksi.
Nyttemmin hän on alkanut haaveilemaan suhteesta, mutta vaikeaa se näyttää olevan. On jo kerran pettänyt tätä naista kenen kanssa nyt yrittää olla yhdessä. On kuulemma niin vaikea kieltäytyä kun olisi niin paljon uusia naisia kokeiltavana.
Sitä vain että syitä sinkkuuteen on jos vaikka ja kuinka paljon
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitoutua yhteen naiseen, jos luoja on luonut, että saa kyntää niin paljon kun haluaa?
Mitä enemmän kyntää, sitä enemmän on kynnettävänä tarjolla. Naiset suorastaan kilpailevat päästä panoksi, koska tämä huippuyksilö kelpuuttaa juuri MINUT.
En väitä itseni hyvän näköiseksi, enemmin koen että olen samaa massaa kaikkien muiden suomalaisten miesten kanssa. Ja olen ollut parisuhteissa 3/5 elämästäni. Olen ollut sinkkuna pidemmän aikaa nyt, enkä ole pakolla mitään naista itselleni. Olen kyllä deittipalvelussa mutta en edes tykkäile naisista siellä enkä lähesty heitä. Koska haluan tuntea itseni halutuksi, enkä jaksa alkaa kilpailuihin naisesta muiden miesten kanssa. Voisin melkein sanoa että vaadin kumppani ehdokkaalta että hän näkee vaivaa jos haluaa tutustua minuun tai haluaa parisuhteeseen minun kanssa. Kuten varmaan osaatte arvata, niin netti deittejä ei ole tullut eikä ole edes näköpiirissä.
Mutta tässä 3vko sisällä yksi tuntematon nainen on saanut oikeassa elämässä tehtyä minulle sen tunteen että olen oikeasti haluttu. Nainen teki oikeasti niin selkeät aloitteet että treffit on nyt sovittu hänen kanssa. Saa nähdä syntyykö siitä jotain pidempi aikaista vai ei.
Joten tässä on yksi vaihtoehto, miksi APn tuntema henkilö ei ole suhteessa nyt.
ps. Jokainen minun parisuhde on syntynyt aktiivisesta naisesta joka on iskenyt minut.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tuollainen poika. On pitkä, komea ja fiksu sekä kiva ja huumorintajuinen. Kaikkea näitä siis ihan muutenkin kuin vain rakastavan äidin silmissä. Tuollaisilla ominaisuuksilla ei kuitenkaan ole mitään merkitystä, jos omaa sellaisen luonteen kuin pojallani on. Hän on meganörtti ja älykäs koodari. Hän on suoraan sanonut, että ihmiset eivät ole kiinnostavia, eivät naiset sen paremmin kuin miehetkään. Hänen mielestään jo puhuminen on turhaa puuhaa. Hän siis on täysin kykenevä sosiaalisiin suhteisiin, ei mikään autisti. Häntä ei vain yhtään kiinnosta. Olen ajat sitten luopunut ajatuksesta, että hän pariutuisi.
Olen pyytänyt sisaruksia pitämään häneen yhteyttä, että hänellä olisi kuitenkin aina läheisiä ihmisiä jos hätä tulee, sitten kun meistä vanhemmista aika jättää. Itse hän saattaisi vain unohtaa vähitellen sisaruksetkin, vaikka heistä välittääkin. Sellaisten ihmisten, jotka kaipaavat rakkautta, on vaikea ymmärtää poikani kaltaisia ihmisiä, jotka viihtyvät parhaiten omassa seurassaan.
Ei kuulosta kovin "kivalta ja huumorintajuiselta" useimpien ihmisten mielestä, kun noita ominaisuuksia ei voi valitettavasti itse itselleen antaa paitsi harhapäissään.
Minäkin mietin miten kivuus ja huumorintaju ilmenevät, jos puhuminenkin on turhaa puuhaa 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä naisena harmittaa, että just tällaiset komeat, fiksut, hauskat miehet päättää pysyä sinkkuina. Mutta ymmärrän kyllä hyvin heidän valintansa. Mutta HARMITTAA... -_- Markkinoilla kun on todella vähän kiinnostavia miehiä. Kilpailu on kovaa jopa sellaisista "ihan ok"-miehistä. Monet naiset joutuvat tyytymään täysin tasottomiin tyyppeihin tai sinkkuuteen.
Miksi lähdet ajatuksesta, että naiset ovat keskimäärin tasokkaampia kuin miehet? Sehän ei pidä paikkaansa. Naiset vaan yrittävät saada tasoaan ylempiä miehiä. Jos nainen saa vain tasoisensa miehen, se ei ole tyytymästä.
Miesten tasossa on enemmän hajontaa. Naiset ovat tasalaatuisempia.
Vierailija kirjoitti:
Tuo vastaushan voi tarkoittaa mitä vaan. "Ei kuulu sinulle." "Olen homo." "Olen aseksuaali." "En halua sitoutua." "En saa sitä naista jonka haluan ja muut ei kiinnosta." "Ruma ero hiljattain takana, juuri nyt tuntuu siltä ettei enää ikinä."
Ja se totuus: saan seksiä ilman suhdetta, win-win.
Vierailija kirjoitti:
Mies34vuotta kirjoitti:
Jos ottaa tyttöystävän, se menee helposti siihen, että yhtäkkiä on edessä 1,8 lasta, Ikean huonekalut, harmaa-valkoinen sisustus, koira, 2 autoa, anoppi ja sata uutta sukulaista.
Tosin sanoen, oma elämä loppuu siihen.
Terveisin, hyväkroppainen sinkkumies 34 vuotta. Ja olen onnellinen juuri näin.
Mihin sinä sitä hyvää kroppaa tarvitset, jos olet yksin?
Ukkomies, 49 vuotta
Samaa olen kysynyt itseltänikin, mutta onhan siinä etunsa. Olo on paljon vireämpi ja esim. MP-kamppeet sopii hyvin päälle ja muutenkin vaatteiden ostaminen tuntuu "helpommalta". Pitäkää huolta itsestänne itsenne takia, eikä vaan naisten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten tasossa on enemmän hajontaa. Naiset ovat tasalaatuisempia.
Olen havainnut saman. Miehissä niitä hyviä on erittäin vähän.
Räkänokkia nämä miehenalut eivät tiedä vielä elämästä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitoutua yhteen naiseen, jos luoja on luonut, että saa kyntää niin paljon kun haluaa?
Mitä enemmän kyntää, sitä enemmän on kynnettävänä tarjolla. Naiset suorastaan kilpailevat päästä panoksi, koska tämä huippuyksilö kelpuuttaa juuri MINUT.
Nytkö naisetkin ovat tätä mieltä? 😮 Odotin, että joku olisi alapeukuttanut.
Vierailija kirjoitti:
Räkänokkia nämä miehenalut eivät tiedä vielä elämästä mitään.
Sen verran tietävät, että helpommallakin saa haluamansa.
Vierailija kirjoitti:
Itse luulisin objektiivisesti perspekvoituna olevani tälläinen tapaus. Ikää 25, pituutta 189, lihaksikas urheilulla treenattu kroppa, teininä miesmallina ollut joten naamakin pitäisi olla siedettävän esteettinen. Akateeminen tutkinto löytyy, sekä lemmikkejä, paljon ystäviä ja hyvät välit pergeeseen ja exiin. Kuitenkin syy miksi olen yksin ja en halua suhdetta on erittäin vaikea suolistosairaudet (haavainen paksusuolentulehdus, chronipiirteillä sekä krooninen dysbioosi). Istuskelen vessassa, kun muut menevät juhlimaan. Sääliä en kuitenkaan tarvitse, kokeilen erilaisia vaihtoehtohoitoja tällähetkellä, kun vuoden foodmap sekä viljaton ei tuonut mitään apua. Ortografifriikeille tiedoksi en oikolukenut.
Oletko yrittänyt tupakoinnin aloittamista?
Ja ennenkuin alapeukutatte, tutustukaa tupakoinnin vaikutusta haavaiseen paksunsuolentulehdukseen,
Joskus tämä elämä tarjoaa outoja vaihtoehtoja.
Olen itse komea, hyvätuloinen ja kohta isohkon perinnön (n. 800 000 euroa) saava 29v sinkkumies, matkustelen työni puolesta paljon ulkomailla enkä näe mitään järkeä ryhtyä parisuhteeseen, koska maailmassa on todella paljon mukavia ja kauniita naisia, joiden kanssa harrastaa seksiä ja viettää aikaa lomakohteissa.