Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut todella komeat ja hyväkroppaiset miehet ovat sinkkuja ja pysyvät sinkkuina? Esimerkki

Vierailija
19.12.2019 |

Työpaikan pikkujouluissa oli tällainen mies toiselta osastolta ja me kyseltiin onko hänellä tyttöystävää ja hän sanoi ei ole eikä tule.

"Miksi" uteluihin sanoi että ilman on hyvä olla. Ei voi käsittää mitä järkeä

Kommentit (301)

Vierailija
161/301 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaan otsikon kysymykseen omalta kohdaltani:

En kelpaa parisuhteeseen, koska en halua saavuttaa elämässä mitään. Haluan vain olla onnellinen ja hönöttää omissa oloissani ja nauttia itseäni kiinnostavista asioista. Toki mieluummin kumppanin kanssa.

Miksikö luulen olevani komea? Koska tarjokkaita on riittänyt aina ja paljon, mutta em. syistä eivät ole kuitenkaan vakituiseen suhteeseen minua halunneet. Niin komea en ole, että rahoittaisivat minunkin matkustelun ja elintason jonka haluavat. Siispä jään lopulta aina yksin.

Eli en ole sinkku omasta tahdostani, mutta omat valinnat ovat siihen osasyynä.

Onko siis niin, että kunnianhimoton mies ei nykyään kelpaa kenellekään parisuhteeseen? Voi helvetti, ei taida minullakaan sitten olla kaksisia mahdollisuuksia :( Harrastusten suhteen olen kyllä jokseenkin kunnianhimoinen.

Jos et tavoittele kirurgipankkiiriksi, ja ole harrastuksiltasi vähintään astronautti ja salainen agentti, niin aika tiukkaa tekee naismarkkinoilla sellaisilla miehillä.

Paitsi, tietenkin, jos olet kasvotatuoitu kiehtova mies.

Älä viitsi trollata. Onko kenelläkään asiallisia vastauksia?

Ketju täynnä asiallisia vastauksia.

Minä kyselin, kelpaako kunnianhimoton mies. Siihen kysymykseen halusin asiallisia vastauksia.

Vierailija
162/301 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kelpaa parisuhteeseen, koska en halua saavuttaa elämässä mitään. Haluan vain olla onnellinen ja hönöttää omissa oloissani ja nauttia itseäni kiinnostavista asioista. Toki mieluummin kumppanin kanssa.

Miksikö luulen olevani komea? Koska tarjokkaita on riittänyt aina ja paljon, mutta em. syistä eivät ole kuitenkaan vakituiseen suhteeseen minua halunneet. Niin komea en ole, että rahoittaisivat minunkin matkustelun ja elintason jonka haluavat. Siispä jään lopulta aina yksin.

Onko siis niin, että kunnianhimoton mies ei nykyään kelpaa kenellekään parisuhteeseen? Voi helvetti, ei taida minullakaan sitten olla kaksisia mahdollisuuksia :( Harrastusten suhteen olen kyllä jokseenkin kunnianhimoinen.

Jos et tavoittele kirurgipankkiiriksi, ja ole harrastuksiltasi vähintään astronautti ja salainen agentti, niin aika tiukkaa tekee naismarkkinoilla sellaisilla miehillä.

Minä kyselin, kelpaako kunnianhimoton mies. Siihen kysymykseen halusin asiallisia vastauksia.

Tuskin kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/301 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit hyvävartaloiset sinkkunaiset on siis lesboja

Vierailija
164/301 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. Vannoutuneet poikamiehet usein vastaavat aloittajan kuvausta, kyse on preferenssistä. Eivät huutele kylillä tekemisiään ja sekös tiettyjä harmittaa

Vierailija
165/301 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nykyinen mies oli juuri tällainen. Oli komea ja naisia riitti mutta ei halunnut sitoutua. Ennen minua. En tiedä. Kai minussa on se jokin. Miehen taustoista sen verran että on rajua koulukiusaamista ja rikkinäinen perhe. Komistui vanhetessaan ja kiusaaminenkin loppui kun lihakset kasvoivat ja hartiat levenivät.

Vierailija
166/301 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti täällä naisvaltaisella palstalla ensimmäinen reaktio tähän on se, että epäillään miestä homoksi kun ei ole naista.

You can't make this up. Kaikki ne stereotypiat on totta.

Vierailija
167/301 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelen tällaisen miehen kanssa. Jokainen suhde kaatunut siihen, että mies tekee eroa joka riidan jälkeen. Älyttömät vaatimukset kumppanille, epätäydellisyyttä siedetään huonosti ja on täysin sokea omille kehitystarpeilleen. Parisuhdetaidot huonot toisin sanoen ja jotain narsistisia piirteitä semi voimakkaana. En tosin tiedä siitä sinun työpaikan tyypistä.

Tässä sen näkee. Vaikka on noin paska mies, niin ulkonäkö pelastaa kaiken.

Vierailija
168/301 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset etsivät sitä täydellistä ihmistä. Koko ajan takaraivossa kolkuttaa että ehkä löydän vieläkin paremman eikä haluta sitoutua. Tinder tyyliin katsotaan vain pintaa eikä vaivauduta tutustumaan syvällisemmin vaan siirrytään seuraavaan.

Ei tietenkään tarvitse tyytyä ihan kivaan mutta aika kertakäyttöhommaksi ihmissuhteet menneet.

Komeat ja kauniit sinkkuilevat koska heillä riittää vientiä. Se paniikki iskee sitten vanhempana kun vaihtoehdot vähenevät. Itketään 40-vuotiaana kun lapsia ei saada tai ei ole sitä toista ihmistä siihen hommaan.

Ihmisistä tullut myös enemmän omaan napaan tuijottelijoita. Halutaan tehdä sitä ja tätä, kokeilla kaikenlaista omilla säännöillä ja yksin. Ei osata tehdä kompromisseja joita parisuhde vaatisi.

Vierailija
169/301 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska komeus ei ole naisille kovin tärkeä parinvalintakriteeri. Sillä saa kyllä herätettyä huomion, mutta jos ei sen jälkeen kykene toiminnallaan aikaanasaamaan viehättymistä, homma lässähtää. Itsellläni ainakin se luontainen tapa nuorempana oli yrittää miellyttää ja olla myötäsukainen ilman dominanssia, ja se on useimmille naisille kauhistus. Viettely ei ole myötäsyntyinen taito, se pitää useimpien opetella, koska oma isä harvemmin opettaa tai jos opettaa, se on jotain hanki massia ja hyvä kroppa-tasoista.

Vierailija
170/301 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on tavattoman estoisia ja sairaalloisen ujoja nimenomaan seurusteluasioissa. Ei vaan uskalla olla niin lähekkäin kuin tilanne vaatii ja avata itseään toiselle, enkä nyt puhu seksistä. Jos on ollut useampi tämmöinen kokemus, saattaa alkaa vältellä aihetta tosissaan.

Muuten voi olla ihan seurallinen ja ulospäinsuuntautunut.

Vierailija
171/301 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo vastaushan voi tarkoittaa mitä vaan. "Ei kuulu sinulle." "Olen homo." "Olen aseksuaali." "En halua sitoutua." "En saa sitä naista jonka haluan ja muut ei kiinnosta." "Ruma ero hiljattain takana, juuri nyt tuntuu siltä ettei enää ikinä."

Vierailija
172/301 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ns. Vannoutuneet poikamiehet usein vastaavat aloittajan kuvausta, kyse on preferenssistä. Eivät huutele kylillä tekemisiään ja sekös tiettyjä harmittaa

Olen huomannut, että viehättävinä pidetyt mutta rakkauselämästään vaitonaiset sinkut ärsyttävät joitain ihmisiä. En todellakaan tiedä miksi. Ehkä siinä on taustalla kyllästyminen omaan elämään ja halu elää jännittävää sinkkuelämää jonkun toisen kautta. Monet ihmiset ottavat muutenkin kamalan henkilökohtaisesti sen, jos joku ei halua jakaa yksityiselämäänsä heidän kanssaan.

Vierailija
173/301 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse silloin, kun vielä olin kropaltani hyvässä kunnossa sain kyllä huomiota naisilta. Silloin omakin itseluottamus oli korkeammalla. Mutta silloin, kuten tänäkin päivänä kieltäydyn muista kuin syvällisistä suhteista, koska itseluottamus ei ole rajaton ja hyvän näköisellä kropallakaan en kyennyt peittämään sitä itsetunnon ongelmaa, jonka pieni penis aiheuttaa.

Jos tuo ei ole naisen kirjoittama niin minä olen huonokroppainen mies.

Vierailija
174/301 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies34vuotta kirjoitti:

Jos ottaa tyttöystävän, se menee helposti siihen, että yhtäkkiä on edessä 1,8 lasta, Ikean huonekalut, harmaa-valkoinen sisustus, koira, 2 autoa, anoppi ja sata uutta sukulaista. 

Tosin sanoen, oma elämä loppuu siihen. 

Terveisin, hyväkroppainen sinkkumies 34 vuotta. Ja olen onnellinen juuri näin. 

Mihin sinä sitä hyvää kroppaa tarvitset, jos olet yksin?

Ukkomies, 49 vuotta

Ukkomiehet tuskin tarvitsevatkaan kun ovat saaneet sen naisrukan jallitettua suhteeseen. Löhöillään vaan pieruverkkareissa soffalla =)

Vierailija
175/301 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät halua sitä parisuhdetta.

Epäkohteliasta ja ärsyttää tivata toisten sinkkuudesta.

Vierailija
176/301 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikkoon viitateen: Miehen elämä perustuu p lluun. Sieltä tullaan ja sinne halutaan koko elämän ajan takaisin aina kun vain on mahdollista. Komeilla ja sosiaalisilla miehillä riittää tarjontaa. He panevat siis niin kauan eri naisia kuin vain tarjontaa riittää. Sitten kun ikää tulee riittävästi, tai joku nainen kolahtaa kybällä, niin sitten voikin harkita seurustelua.

Mites sitten sektiolla syntyneet miehet?

Vierailija
177/301 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin kelpaa. Jos on komea, seksikäs, fitti mies joka on karismaattinen, mukava, hauska, jolla ei ole alko-ongelmaa, ei katkeamatonta napanuoraa, ei peliongelmaa, niin saisi olla vaikka kuinka jopa työtävieroksuva! Kunhan ei ihan omaisuuksia ole ulosotossa.

Vierailija
178/301 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otsikkoon viitateen: Miehen elämä perustuu p lluun. Sieltä tullaan ja sinne halutaan koko elämän ajan takaisin aina kun vain on mahdollista. Komeilla ja sosiaalisilla miehillä riittää tarjontaa. He panevat siis niin kauan eri naisia kuin vain tarjontaa riittää. Sitten kun ikää tulee riittävästi, tai joku nainen kolahtaa kybällä, niin sitten voikin harkita seurustelua.

Mites sitten sektiolla syntyneet miehet?

Heistä tulee laatikkoleukakirurgeja. Traagista :/

Vierailija
179/301 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa hänellä on poikaystävä.

Miksi ihmeessä utelette toisen henkilökohtaisia asioita?!?

Tämä hemmo ei varmasti ole homoseksuaali, on sen verran traditionaalisen maskuliininen. Miehiin päin olevat ovat yleensä naisellisia miehiä. Siksi outoa. ap

Onhan tämä näkemys alapeukuista huolimatta ihan totta. Ei kukaan voi sanoa, että nuori Marlon Brando (viettelysten vaunu elokuva, esim) tai nuori Clint Eastwood, eli perinteisen hypermaskuliiniset miehet olisi homoseksuaaleja vaikka kuinka yrittäisit nähdä heidät sellaisena.

Ei vain ole.

Kyllä sen ulkonäöstä näkee, 99% tapauksista.

Ei muuten näe. On machohomoja ja sitten niitä naismaisia. Naismaiset homot huomaa helpommin. Brandokinhan oli bi. Entäpä Rock Hudson?

Vierailija
180/301 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä naisena harmittaa, että just tällaiset komeat, fiksut, hauskat miehet päättää pysyä sinkkuina. Mutta ymmärrän kyllä hyvin heidän valintansa. Mutta HARMITTAA... -_- Markkinoilla kun on todella vähän kiinnostavia miehiä. Kilpailu on kovaa jopa sellaisista "ihan ok"-miehistä. Monet naiset joutuvat tyytymään täysin tasottomiin tyyppeihin tai sinkkuuteen.

Miksi lähdet ajatuksesta, että naiset ovat keskimäärin tasokkaampia kuin miehet? Sehän ei pidä paikkaansa. Naiset vaan yrittävät saada tasoaan ylempiä miehiä. Jos nainen saa vain tasoisensa miehen, se ei ole tyytymästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme