Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut todella komeat ja hyväkroppaiset miehet ovat sinkkuja ja pysyvät sinkkuina? Esimerkki

Vierailija
19.12.2019 |

Työpaikan pikkujouluissa oli tällainen mies toiselta osastolta ja me kyseltiin onko hänellä tyttöystävää ja hän sanoi ei ole eikä tule.

"Miksi" uteluihin sanoi että ilman on hyvä olla. Ei voi käsittää mitä järkeä

Kommentit (301)

Vierailija
221/301 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun on ollut 25v parisuhteessa. Tietää tasan tarkkaan mitä parisuhde tuo elämään, kun sen on menettänyt. Vapaus on kivaa, yhtälailla kuin taloudellinen riippumattomuus puhumattakaan siitä että rahaa jää paljon enemmän itselle kun ei ole toista suuta jota pitää syöttää. Lomat ovat tylsiä yksin, ei ulkomaille viitsi edes lähteä kun ei ole ketään jonka kanssa jakaa kokemuksia jne. Ihan sama miten täällä u-lit huutelee, minun näkemys ei muutu siitä että haluan kumppanin jonka kanssa jakaa niin hyvät kuin huonot asiat. Olisihan se ihana jos vielä saisi jälkikasvun ja pääsisi kasvattamaan kumppanin kanssa sellaista mutta kunhan nyt olisi joku jonka kanssa pääsisi vanhenemaan.

Kuulostaa hieman siltä, ettet osaa elää kuin kumppanisi kautta.

Ihan hyvin tässä on eletty 3vuotta ilman kumppania ja olen todella onnellinen ja iloinen. Mutta olisihan se kiva jakaa niitä nauruja ja suruja jollekin (vaikka nyt ei ole ollut suruja). En ihan allekirjoita tuota syytöstä. Mutta on siinä myös jotain totuuden mukaista, esim. en lähtenyt nyt joululomallani käymään Thaimaassa, kun tajusin että olisi todella ankea reissu yksin kun ei ole ketään kenen kanssa jakaa kokemuksia.

Vierailija
222/301 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös jotkut seksiaddikteja ja Thaimaan tyttöpaikat lomilla ja käy maksullisissa kun tavanomainen suhde niin sytytä ja ravintolaseurat.

Tässä on perää. Usea tuntemani juuri eronnut mies haluaa toteuttaa unelmansa thaimaan kosteista illoista ja öistä.

mies51v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/301 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipi vaan olla erittäin alhainen itsetunto, ujo, arka jne. Siihen ei ulkonäkö auta. Komeushan on katsojan silmissä, mies itse ei välttämättä pidä itseään komeana ja on harvinaista että kukaan suoraan komeaksi kehuu. Vartalo taas muodostuu hyväksi jos välittää terveydestään syöden fiksusti ja liikkuen. Moni mies tykkää muun liikunnan lisäksi rehkiä painoilla niin siinähän saa vähän lihastakin.

Vierailija
224/301 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minkälainen on mielestänne hyvä kroppa miehellä?

Vierailija
225/301 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bodari.

Vierailija
226/301 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bodari.

No ei todellakaan!

Vierailija
227/301 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset tyrkyttävät itseään. Miehet, joille on tarjolla naisia joka sormelle, eivät koskaan pysty olemaan täysin monogamisia.

Vierailija
228/301 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on ollut 25v parisuhteessa. Tietää tasan tarkkaan mitä parisuhde tuo elämään, kun sen on menettänyt. Vapaus on kivaa, yhtälailla kuin taloudellinen riippumattomuus puhumattakaan siitä että rahaa jää paljon enemmän itselle kun ei ole toista suuta jota pitää syöttää. Lomat ovat tylsiä yksin, ei ulkomaille viitsi edes lähteä kun ei ole ketään jonka kanssa jakaa kokemuksia jne. Ihan sama miten täällä u-lit huutelee, minun näkemys ei muutu siitä että haluan kumppanin jonka kanssa jakaa niin hyvät kuin huonot asiat. Olisihan se ihana jos vielä saisi jälkikasvun ja pääsisi kasvattamaan kumppanin kanssa sellaista mutta kunhan nyt olisi joku jonka kanssa pääsisi vanhenemaan.

Jaa, mulla kyllä jää vähemmän kun kaikki asuinkustannukset pitää esim maksaa itse. Tarkoitatko, että sinun kumppani ei ole maksanut itse kulujaan vai miten tuo on mahdollista?

M37

Vierailija
229/301 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kroppa kertoo kaiken luonteesta.

Niin kertoo. Salilla treenattu lihaksikas kroppa vaatii tiukan ruokavalion ja todella kovaa treeniä. Lihakset eivät kasva vahingossa. Vaatii itsekuria ja tiukuutta ja jaksamista monta kertaa viikossa käydä salilla. Ei sovi laiskoille se homma. Tientynlaista luonnetta tarvitaan. Ei sovi luovuttajille. 

Vierailija
230/301 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se saa pillua helposti.

Niinpä, miksi ottaa ali-laatuinen kestotilaus kun Top Tier-laatuista irtonumeroa on tyrkyllä ? On vain kaksi asiaa miehen elämässä millä on merkitystä, ne että miten Mies & ja sen Muna pärjäävät ja tykkäävät. Se on naisten aivan turha alkaa leijua millään omalla erinomaisuudellaan, nainen on vain käytännöllinen runkkuväline ja mälliämpäri :D

Ja kun otetaan huomioon tämän päivän naiset, niin se on vain hyvä asia että niitä pidetään Runks & Mällis-astioina. Ei ole enää tämän päivän naisista Vaimomatskuksi....

Vierailija
231/301 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en enää lähes viisikymppisenä kaipaa esim. seksiä. Ja olen kyllästynyt pettäviin suomalaisnaisiin. Siksi elän yksin.

Vierailija
232/301 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska eivät ole löytäneet itselleen tarpeeksi hyväkroppaista naista rinnalleen. Mies ei ole tarpeeksi hyväkroppainen kauniina pitämilleen fitness- tai instapimuille, mutta toisaalta taas hän on "liian" hyväkroppainen tavallisen sohvaperunanaisen mielestä, joka ei kykene suhtautumaan normaalisti siihen että kumppani on häntä reippaampi ja aikaansaavempi ja potee siksi jatkuvaa alemmuuskompleksia.

Vierailija
233/301 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voipi vaan olla erittäin alhainen itsetunto, ujo, arka jne. Siihen ei ulkonäkö auta. Komeushan on katsojan silmissä, mies itse ei välttämättä pidä itseään komeana ja on harvinaista että kukaan suoraan komeaksi kehuu. Vartalo taas muodostuu hyväksi jos välittää terveydestään syöden fiksusti ja liikkuen. Moni mies tykkää muun liikunnan lisäksi rehkiä painoilla niin siinähän saa vähän lihastakin.

Tämä. Alhainen itsetunto miehellä on pahin turnoff.

Vierailija
234/301 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän AP:n pikkujouluporukka tai te palstalaiset olisitte reagoineet kun heidän "miksi" kyselyyn mies olisikin naama peruslukemilla vastannut "koska minulla on alhainen itsetunto, siksi"

Vierailija
235/301 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko itselläsi erinomainen itsetunto?

Vierailija
236/301 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joka päivälle saa halutessaan eri naisen kikkelinvarteen niin mikäs siinä sinkkuillessa.

Vierailija
237/301 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se saa pillua helposti.

Klassikkosanonta: "Miksi ostaa lehmää, kun maitoa saa ilmaiseksi"

Ja komea mies saa sitä ilmaiseksi.....ja paljon.

;)

Toi on ihan totta. Mun yks mieskaveri ei ole ikinä seurustellut. Hänellä on hyvä elämä ja rakentanut elämänsä sellaiseksi kuin itse haluaa. Hyvätuloinen ja kaunis iso koti jne jne. Kun olin hänen luona iltaa viettämässä kerran ja teki ruokaa ( osaa sen taidon loistavasti) Hänen kaksi isosiskoa tuli nopeasti käymään siinä. Jotain papereita pyörittelivät siinä ja nimmareita vedettiin, niin hänen toinen sisko kysyi, että miksi sulla ei ole ikinä tyttöystävää., Vastas, ei tarvi olla, koska ei ole ongelmia saada naisia. Enkä tarvitse enkä tee naisilla yksinkertasesti yhtään mitään. Hoidan hommat sängyssä ja elän elämääni. En tarvitse kyttääjää vierelleni ja ala katsomaan, kun kotiani sisustetaan ja muuta mitä pskaa nyt onkaan. Meinasin tukehtua nauruun. Se tuli niin suoraan kun voi vaan tulla. Ja tottahan se on. Hän saa naisia komeutensa takia ja tinder on hänelle kultakaivos. Meillä ei ole koskaan ollut mitään, koska ollaan vaan ystäviä. Hän on todella huolehtivainen ja ihana ihminen. Hän on myös ainoa johon todella luotan kaikessa.

Vierailija
238/301 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Naisella voi olla huono itsetunto, se ei miehiä haittaa.

Vierailija
239/301 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
240/301 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Naisella voi olla huono itsetunto, se ei miehiä haittaa.

Tämä se onkin mielenkiintoinen väite!