Miksi jotkut todella komeat ja hyväkroppaiset miehet ovat sinkkuja ja pysyvät sinkkuina? Esimerkki
Työpaikan pikkujouluissa oli tällainen mies toiselta osastolta ja me kyseltiin onko hänellä tyttöystävää ja hän sanoi ei ole eikä tule.
"Miksi" uteluihin sanoi että ilman on hyvä olla. Ei voi käsittää mitä järkeä
Kommentit (301)
Joko håmppelströmmi tai sitten miksi turhaan sitoutua, kun halutessaan saa.
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä naisena harmittaa, että just tällaiset komeat, fiksut, hauskat miehet päättää pysyä sinkkuina. Mutta ymmärrän kyllä hyvin heidän valintansa. Mutta HARMITTAA... -_- Markkinoilla kun on todella vähän kiinnostavia miehiä. Kilpailu on kovaa jopa sellaisista "ihan ok"-miehistä. Monet naiset joutuvat tyytymään täysin tasottomiin tyyppeihin tai sinkkuuteen.
Fiksu mies tajuaa, että naisella ei ole juuri mitään tarjottavaa suhteeseen. Annan sulle neuvon, jolla ehkä saatat saada komean viisaan miehen. Nosta tasoasi nainen, hyvin yksinkertaista, tuon enempää ei tarvii tehä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä naisena harmittaa, että just tällaiset komeat, fiksut, hauskat miehet päättää pysyä sinkkuina. Mutta ymmärrän kyllä hyvin heidän valintansa. Mutta HARMITTAA... -_- Markkinoilla kun on todella vähän kiinnostavia miehiä. Kilpailu on kovaa jopa sellaisista "ihan ok"-miehistä. Monet naiset joutuvat tyytymään täysin tasottomiin tyyppeihin tai sinkkuuteen.
Fiksu mies tajuaa, että naisella ei ole juuri mitään tarjottavaa suhteeseen. Annan sulle neuvon, jolla ehkä saatat saada komean viisaan miehen. Nosta tasoasi nainen, hyvin yksinkertaista, tuon enempää ei tarvii tehä.
:D Mitä ihmettä sillä miehellä on tarjota suhteeseen jos naisella ei ole?
No, siitä naisesta on aika paljon vaivaa. Hankalia ja vaativia osaavat olla. Jos seksin saanti ei ole ongelma, miksi vaivautua. Eivätkä kaikki halua pariutua kuten kaikki eivät halua lapsiakaan.
Mutta voi olla niinkin, että toistaiseksi miehelle ei ole niin sanotusti kolahtanut vielä kukaan. Seurusteleminen pelkästään seurustelemisen takia on luusereiden, itsestään epävarmojen läheisriippuvaisten hommaa.
Hirveä analysointi yhdestä puolihuolimattomasta läpästä. Kyseessä oli vain heitto, jolla oli tarkoitus päästä eroon tyhmien kyselijöistä. Tarkoitti ennen kaikkea sitä, ettei kukaan teistä tule olemaan se tyttöystävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastasit kysymyksellä, hyvä yritys :D
Kysynnän ja tarjonnan laki pätee tässä. Se komea mies ei kaipaa ja tarvitse parisuhdetta. Pysyy sinkkuna, koska miksipä ei, suhteella (naisilla) ei ole mitään tarjottavaa hänelle. Kun taas naisen näkökulmasta tämä komea, fiksu ja hauska mies on tavoittelemisen arvoinen. Naisen kannalta ikävä homma, että mies ei kaipaa suhdetta. Tässä vaiheessa naisen pitää tehdä itsestään sellainen, että saa miehen kiinnostumaan itsestään. Toki aina voi voivotella ja tyytyä niihin itseään alempitasoisiin miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Vastaan otsikon kysymykseen omalta kohdaltani:
En kelpaa parisuhteeseen, koska en halua saavuttaa elämässä mitään. Haluan vain olla onnellinen ja hönöttää omissa oloissani ja nauttia itseäni kiinnostavista asioista. Toki mieluummin kumppanin kanssa.
Miksikö luulen olevani komea? Koska tarjokkaita on riittänyt aina ja paljon, mutta em. syistä eivät ole kuitenkaan vakituiseen suhteeseen minua halunneet. Niin komea en ole, että rahoittaisivat minunkin matkustelun ja elintason jonka haluavat. Siispä jään lopulta aina yksin.
Eli en ole sinkku omasta tahdostani, mutta omat valinnat ovat siihen osasyynä.
Onko siis niin, että kunnianhimoton mies ei nykyään kelpaa kenellekään parisuhteeseen? Voi helvetti, ei taida minullakaan sitten olla kaksisia mahdollisuuksia :( Harrastusten suhteen olen kyllä jokseenkin kunnianhimoinen.
Miksi pariutua, jos seksiä saa muutenkin ja todennäköisesti paljon ennemmän kuin parisuhteessa?
Vierailija kirjoitti:
MGTOW, baby, MGTOW.
It's growing...
Erehdyt jälleen kerrran. Kyseinen mies on hyvännäköinen.
ohis
Jos saa seksiä ilman parisuhdetta, niin minkä IHMEEN takia seurustelisi. Naisista on iloa just sen aktin verran, muuten pelkkiä riippakiviä ja lompakkolois.ia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen homo eikä huvita kaikille randomeille tai työkavereille siitä puhua. Voisin siis itsekin vastata jotain tuollaista. Tiedän monta hyvännäköistä homoa, joita luullaan heteroiksi ja sinkuiksi.
Mielenkiinnolla kuulisin, että mikä nämä alapeukut oikein provosoi? :D
Itse läppäsin alapeukun ihan siksi että tuo kommentti sisälsi jotenkin oletuksen että kaikki komeat ja hyväkroppaiset miehet ovat aina ja kaikkialla suhteessa, muuten he ovat homoja. Lisäksi myös siksi että olen kokenut omalla kohdallani sen erittäin vastenmieliseksi, että moni homo on lähestynyt minua koska on luullut että olisin homo, johtuen juuri siitä että en ole ollut naisen kanssa, vaikka olen helvetin komea ja hyväkroppainen.
Miksi ihmeessä homon lähestyminen pitää kokea erittäin vastenmieliseksi? Siihen voi vaan todeta, että ”nyt ei käy flaksi, kun olen hetero” ja jatkaa eteenpäin.
Koska homot ovat vastenmielisiä, sitä vain ei nykyään saa sanoa vastaan. Jos homo tulisi mua iskemään, niin luuvitonen napsahtaisi leukaan.
Hän on homo, kannattaa udella enemmän, pienet lipsahdukset paljastavat kohtuu nopeasti
Jos ottaa tyttöystävän, se menee helposti siihen, että yhtäkkiä on edessä 1,8 lasta, Ikean huonekalut, harmaa-valkoinen sisustus, koira, 2 autoa, anoppi ja sata uutta sukulaista.
Tosin sanoen, oma elämä loppuu siihen.
Terveisin, hyväkroppainen sinkkumies 34 vuotta. Ja olen onnellinen juuri näin.
En minäkään ymmärrä miksi pariutua, jos seksiä saa muutenkin eikä halua lapsia. Ihan turhaa elämän turhautumista vain.
Onkohan meillä sama työkaveri?
No, satun tietämään, että hänellä on vakiopano. Saa seksiä tältä naiselta, joten miksi alkaisi seurustelemaan.
LastMohican47 kirjoitti:
noin mullekin kävi, syyt: perfektionistinen maailmankuva, haluaisi kauniin naisen ja missin ja jos ei tule vastaan niin ei halua ketään, ikää 47 hyvä kunto ja sanotaan colin farrelliksi, en tee asiasta numeroa mutta fakta on että sit'ä haluaa yhtä kauniin naisen kuin oma äiti oli nuorena ja sisko on
kaunis ihminen haluaa kauniin puolison
läski haluaa läskin puolison
Niinpä niin, pinta on pintaa nää on näitä tyyppejä!
Ulkoa ollaan niin trimmattuja ja koska moni tamma on heikkona näihin, niin ne polkee ja polkee näitä tammoja kunnes huomaavat lopulta käyneensä läpi monta reikää....ja kumma kyllä huomaavat olevansa yksin kun yhtäkkiä tekiskin mieli vakiintua.
Btw, Colin Farrell👎
En halua lapsia. Piste! Siksi olen sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysynnän ja tarjonnan laki pätee tässä. Se komea mies ei kaipaa ja tarvitse parisuhdetta. Pysyy sinkkuna, koska miksipä ei, suhteella (naisilla) ei ole mitään tarjottavaa hänelle. Kun taas naisen näkökulmasta tämä komea, fiksu ja hauska mies on tavoittelemisen arvoinen. Naisen kannalta ikävä homma, että mies ei kaipaa suhdetta. Tässä vaiheessa naisen pitää tehdä itsestään sellainen, että saa miehen kiinnostumaan itsestään. Toki aina voi voivotella ja tyytyä niihin itseään alempitasoisiin miehiin.
No kummasti kuitenkin ne parhaankin tason miehet pariutuvat kun oikea nainen osuu tielle. Miksei mies kaipaisi suhdetta siinä missä nainenkin? Kumppanuutta, arjen jakamista toisen kanssa? Miksi nainen kaipaisi tätä miestä enemmän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kummasti kuitenkin ne parhaankin tason miehet pariutuvat kun oikea nainen osuu tielle. Miksei mies kaipaisi suhdetta siinä missä nainenkin? Kumppanuutta, arjen jakamista toisen kanssa? Miksi nainen kaipaisi tätä miestä enemmän?
Koska naiset on epätoivoisia...? Koska naiset tarvitsevat rahallista apua ja palveluksia? Koska naiset ei tunne itseään naisiksi ilman miehiä? Tämän takiahan naiset usein pariutuvat vanhempien miesten kanssa: saadaan maksimoitua huomion, kehujen, palvelusten, lahjojen ja rahojen määrä.
Vastaan otsikon kysymykseen omalta kohdaltani:
En kelpaa parisuhteeseen, koska en halua saavuttaa elämässä mitään. Haluan vain olla onnellinen ja hönöttää omissa oloissani ja nauttia itseäni kiinnostavista asioista. Toki mieluummin kumppanin kanssa.
Miksikö luulen olevani komea? Koska tarjokkaita on riittänyt aina ja paljon, mutta em. syistä eivät ole kuitenkaan vakituiseen suhteeseen minua halunneet. Niin komea en ole, että rahoittaisivat minunkin matkustelun ja elintason jonka haluavat. Siispä jään lopulta aina yksin.
Eli en ole sinkku omasta tahdostani, mutta omat valinnat ovat siihen osasyynä.