Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut todella komeat ja hyväkroppaiset miehet ovat sinkkuja ja pysyvät sinkkuina? Esimerkki

Vierailija
19.12.2019 |

Työpaikan pikkujouluissa oli tällainen mies toiselta osastolta ja me kyseltiin onko hänellä tyttöystävää ja hän sanoi ei ole eikä tule.

"Miksi" uteluihin sanoi että ilman on hyvä olla. Ei voi käsittää mitä järkeä

Kommentit (301)

Vierailija
241/301 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
242/301 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

yjty kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kroppa kertoo kaiken luonteesta.

Niin kertoo. Salilla treenattu lihaksikas kroppa vaatii tiukan ruokavalion ja todella kovaa treeniä. Lihakset eivät kasva vahingossa. Vaatii itsekuria ja tiukuutta ja jaksamista monta kertaa viikossa käydä salilla. Ei sovi laiskoille se homma. Tientynlaista luonnetta tarvitaan. Ei sovi luovuttajille. 

No jaa. Exäni kävi ahkerasti salilla ja olikin ihan hyvässä kunnossa, mutta kaiken muun elämän suhteen hän oli luovuttaja. Ei kiinnostanut kouluttautua, ei halunnut töihin, katsoi päivät pitkät telkkaria tai istui tietokoneella. Ja kävi salilla.

Ei se salilla käynti kerro välttämättä luonteesta yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/301 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, miksi oletat että ulkonäkö vaikuttaa ajattelutapaan? Miksi todella komea mies ei polta tupakkaa? Miksi todella komea mies ei halua lamborginiä? Miksi todella komea mies ei toimi mallina? Miksi todella komea mies ei kohtele ihmisiä kuin sontaa? Miksi todella komean miehen pitäisi ilmentää ulkonäköään käytöksessä, ajattelutavassa tai persoonallisuudessaan?

Vierailija
244/301 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksismiä ketjussa.

Vierailija
245/301 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP, miksi oletat että ulkonäkö vaikuttaa ajattelutapaan? Miksi todella komea mies ei polta tupakkaa? Miksi todella komea mies ei halua lamborginiä? Miksi todella komea mies ei toimi mallina? Miksi todella komea mies ei kohtele ihmisiä kuin sontaa? Miksi todella komean miehen pitäisi ilmentää ulkonäköään käytöksessä, ajattelutavassa tai persoonallisuudessaan?

Mitä komeampi sitä parempana pidetään luonnetta.

https://pics.me.me/48-21-34-x-how-good-looking-you-are-will-determine-5…

Vierailija
246/301 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä komeampi sitä parempana pidetään luonnetta.

https://pics.me.me/48-21-34-x-how-good-looking-you-are-will-determine-5…

Se, että oletetaan, ei tarkoita että se on. Itse olen nähnyt niin omahyväisiä ja itserakkaita "komeita" ihmisiä, että se ulkonäkö kyllä karisee välittömästi. Ja olen nähnyt myös komeita ja ihania miehiä, jolloin se luonne vahvistaa ulkonäön positiivisuutta. Ja muutoinkin, mitä tulee luonteen ja ulkonäön korreloimiseen keskenään, olen nähnyt ihan valtavan kokoisia kaappeja jotka on totaalisen arkajalkoja; iso koko ei merkitse myöskään rohkeutta.

Vierailija
247/301 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"me kyseltiin onko hänellä tyttöystävää"

Tuo kertoo vain teistä ja teidän vuorovaikutustaidoistanne. Noloa.

Niin, jos mies päätti sanoa tarpeeksi painokkaasti j u u r i t e i l l e. Että älkää vaivautuko.

Vierailija
248/301 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin alkavan sinkkuviikonlopun kunniaksi UP! T.ikisinkku

Vierailija
249/301 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitoutumiskammo, peter pan-syndrooma.

Vierailija
250/301 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olematon itsetunto, ulkonäkö ja käytös ei kerro sisäistä salaisuutta.

Vierailija
251/301 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa. Kukaan nainen ei ole ollut tarpeeksi kiinnostunut.

Vierailija
252/301 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erakko, enkä sinkku. Pariutuminen on eläinihnisten hommaa.

Vierailija
253/301 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne saa seksiseuraa halutessaan eikä ole tarvetta tyytyä yhteen naiseen. 

Vierailija
254/301 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voipi vaan olla erittäin alhainen itsetunto, ujo, arka jne. Siihen ei ulkonäkö auta. Komeushan on katsojan silmissä, mies itse ei välttämättä pidä itseään komeana ja on harvinaista että kukaan suoraan komeaksi kehuu. Vartalo taas muodostuu hyväksi jos välittää terveydestään syöden fiksusti ja liikkuen. Moni mies tykkää muun liikunnan lisäksi rehkiä painoilla niin siinähän saa vähän lihastakin.

Tämä. Alhainen itsetunto miehellä on pahin turnoff.

Onko itselläsi erinomainen itsetunto?

Ei. Naisella voi olla huono itsetunto, se ei miehiä haittaa.

Tämä se onkin mielenkiintoinen väite!

Siltä kantilta katsottuna, että naisen ei tarvitse useimmiten niitä aloitteita tehdä. Sen vuoksi huonoitsetuntoinen komea mies jää yksin, kun ei uskalla lähestyä naisia eikä naisetkaan tietenkään häntä, kun moiselta komistukselta itse odottavat sitä lähestymistä.

Vierailija
255/301 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimakas ulkopuolisuuden tunne.

Vierailija
256/301 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyviä naisia on todella vähän, kun vaatii älyä sekä vuorovaikutus- ja tunnetaitoja. Pelkkä ulkonäkö, menestyksekäs työura jne. eivät riitä. Niin kuin joku edellä ansiokkaasti totesi, useimpien naisten käsitys rakkaudesta on se, että mies on pelkkä hyödyntuoja ja naisen toiveiden täyttäjä. 

Tässäpä tämä lyhykäisyydessään onkin. Ehkä olen sitten liiankin nirso, mutta kun pakottavaa tarvetta ei ole sitoutua, niin ei osaa oikein hullaantua ihan hyvistä.

Vierailija
257/301 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

yjty kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kroppa kertoo kaiken luonteesta.

Niin kertoo. Salilla treenattu lihaksikas kroppa vaatii tiukan ruokavalion ja todella kovaa treeniä. Lihakset eivät kasva vahingossa. Vaatii itsekuria ja tiukuutta ja jaksamista monta kertaa viikossa käydä salilla. Ei sovi laiskoille se homma. Tientynlaista luonnetta tarvitaan. Ei sovi luovuttajille. 

Myös sen verta hölmöä ettei sovi lainkaan älykkäille ;)

Vierailija
258/301 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen erakko, enkä sinkku. Pariutuminen on eläinihnisten hommaa.

On se toki myös ihmiseläinten hommaa.

Vierailija
259/301 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti täällä naisvaltaisella palstalla ensimmäinen reaktio tähän on se, että epäillään miestä homoksi kun ei ole naista.

You can't make this up. Kaikki ne stereotypiat on totta.

Toimii se toisinpäinkin. Jos naisella ei ole miestä niin luullaan lesboksi. Tai jos nainen ei kiinnostu jostain kenestä tahansa miehestä niin silloin myös nainen on lesbo. Ihmeellistä. Ja tätä harrastaa miehet ja myös toiset naiset.

Vierailija
260/301 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on kutsuttu komeaksi useamman ihmisen toimesta ja olen hyväkroppainen 29v mies. Syy miksi olen sinkku on varmaankin siinä, että olen introvertti ja en ole vuosiin juonut alkoholia. Viime perjantaina baariin/treffeille menemisen sijaan meni taas vaihteeksi kuntosalille:) Olen myös korkeasti kouluttautunut ja hyvässä työssä. Kyllä se on yllättävän helppoa pysyä sinkkuna vaikka koko elämä jos ei aktiivisesti jahtaa naisia.