Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalaiset ruoskivat itseään äänestämällä leikkaajia ja kurjistajia?

Vierailija
24.03.2025 |

Onko tämä jotain alitajunnasta tulevaa vanhoillista kristillistä ajattelua joka edelleen aivoissa vaikuttaa vaikka nämä paatokset joilla kirkkoherrat ojensa suomalaisia asumaan kurjuudessa ja ajattelemaan etteivät ansaitse muutakuin kärsimystä jäivät jo tuonne 1800-luvulle.

Mutta silti äänestetään näitä nykypäivän kirkkoherroja eli poliitikkoja jotka paasaavat samalla tavalla jotta suomalaiset alentuisivat takaisin kurjuuteen ja köyhyyteen. MIKSI????

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/41 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sota on tulossa

Rahat siihen nyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Who knows, eikä sekään kerro.

Vierailija
4/41 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman aseita ei ole Suomea!

Haastava vuosikymmenen menossa

Myöhemmin helpottaa

Vierailija
5/41 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä maassa BKT on kurjassa kunnossa, julkinen sektori järkyttävästi ylimitoitettu ja sosiaaliset rahansiirrot ovat yli miljoonalle suomalaiselle arkista elämää.

Rahaa tähän sirkukseen ei kertakaikkiaan enää ole sijoittaa, EKP:n vakaussopimuksen mukaiset prosentit on aikaa sitten ylitetty ja vaarana on että tänne tulee Brysselistä byrokraatit jotka ottavat Suomen talouden hoidon haltuunsa.

Sitten onkin se oikea aika itkeä, jos luulit että nykyiset leikkaukset olivat edes suuria.

Vierailija
6/41 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen äänestää oman elämätilanteensa mukaan. Eli kun elämä ja talous kunnossa, niin olen eniten kiinnostunut ettei veroasteeni nouse julkisten palveluiden kulujen takia. 

Vierailija
7/41 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Jos on viisi leipää ja kaksi kalaa, niin sillä ei OIKEASTI ruoki viittätuhatta miestä muut kuin a)Jeesus b)silmänkääntäjä c)vihervassari tai muu huijari

Vierailija
8/41 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyy puolueettomana eikä sekaannu muitten maitten sotiin, ei lietso sotaa niinkuin nyt tehdään, ei tarvita niitä aseitakaan. Suomi tällä hetkellä yksi pahimpia sodanlietsojamaita, kansa aivopestynä.

Vierailija
9/41 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä maassa BKT on kurjassa kunnossa, julkinen sektori järkyttävästi ylimitoitettu ja sosiaaliset rahansiirrot ovat yli miljoonalle suomalaiselle arkista elämää.

Rahaa tähän sirkukseen ei kertakaikkiaan enää ole sijoittaa, EKP:n vakaussopimuksen mukaiset prosentit on aikaa sitten ylitetty ja vaarana on että tänne tulee Brysselistä byrokraatit jotka ottavat Suomen talouden hoidon haltuunsa.

Sitten onkin se oikea aika itkeä, jos luulit että nykyiset leikkaukset olivat edes suuria.

BKT on ollut paska vuodesta 2008 lähtien eikä poliitikkoa tai yritysjohtajia kiinnostanut kehitys ja innovaatiot vaan pikavoitot mikä sitten johti siihen että talous ei ole kasvanut tuon jälkeen. Julkinen sektori paisuu pelkästään siksi että luodaan kokoajan lisää johtoportaita päättäjille minne voi mennä keräämään hilloa ja sitten leikata hoidoista ym. tärkeästä.

Suurin osa suomalaisista poliitikoista ja yritysjohtajista on täysiä paskapäitä joita valitettavan moni äänestää ja kuuntelee.

Vierailija
10/41 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pysyy puolueettomana eikä sekaannu muitten maitten sotiin, ei lietso sotaa niinkuin nyt tehdään, ei tarvita niitä aseitakaan. Suomi tällä hetkellä yksi pahimpia sodanlietsojamaita, kansa aivopestynä.

Täähän se on ongelma. Itse tykkäsin enemmän Trumpin linjasta jossa rauhaa ajetaan piippuun vahvasti. Joustoa se vaatisi myös ukrainan osalta. Nyt Zelenskyi peräänantamaton ja jäärä. Ei näillä eväillä rauhaa helposti irtoa.

Vierailija
11/41 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suomalaiset ruoskivat itseään äänestämällä puolueita, jotka tilaavat hirvittävät määrät muslimiraiskareita, aavikkoterroristeja ja muita somalinegroideja Suomea saastuttamaan.. 

Vierailija
12/41 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on viimeiset kymmenet vuodet äänestänyt ja huomannut että äänesti mitä tahansa tulee aina sitä kurjuutta, niin onko vaihtoehto olla äänestämättä lainkaan, kun edes äänestämällä mikään ei muutu.

Vierailija
13/41 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painetaan vaan rahaa, eikö se sillä korjaannu😂🤣

Vierailija
14/41 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ruoskittu ja leikattu tiettyjen äänestäjien hyväksi. On myös vähälahjaisia valheeseen uskovia.

Vierailija
15/41 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen äänestää oman elämätilanteensa mukaan. Eli kun elämä ja talous kunnossa, niin olen eniten kiinnostunut ettei veroasteeni nouse julkisten palveluiden kulujen takia. 

Minä taas ajattelen koko maan ja kansan parasta äänestyspäätöksessäni. Olen jo eläkeukko ja kylmän itsekkäästi laskien saattaisin miettiä että tuhlataan vaan entiseen malliiin, rahat luultavasti riittävät vielä elinaikani.

En kuitenkaan ajattele noin, vaan kannnan huolta myös tulevaisuudesta minun jälkeeni. Tajuan että suomalainen sosiaaliturva on vanhoina hyvinä aikoina paisutettu kestämättömälle tasolle ja sitä on järkeistettävä. Eikä sellaisilta voi leikata, joille ei mitään anneta, he maksavat jo nytkin koko tämän sirkuksen.

Vierailija
16/41 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta ei ole leikattu eikä minua ole kurjistettu. Siksi äänestän perussuomalaisia.

Vierailija
17/41 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokonaisveroaste nousee - Ensi vuonna otetaan yli 12 miljardia euroa velkaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f40fa4d2-d10b-41ab-807f-0c571bf84…

Vierailija
18/41 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Jos on viisi leipää ja kaksi kalaa, niin sillä ei OIKEASTI ruoki viittätuhatta miestä muut kuin a)Jeesus b)silmänkääntäjä c)vihervassari tai muu huijari

Kokoomuslainen ruokkii vain itsensä Woltilla ja jättää laskut maksamatta.

Vierailija
19/41 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistolaisuus on rikollinen ideologia. Siksi.

Vierailija
20/41 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko kulta pieni itkupotkuraivari, kun et saakaan vastikkeetonta rahaa? Katsos, kun se raha ei tule seinästä. Pitää jonkun, mieluiten sinun itse, tehdä töitä elinkustannustesi kattamiseen. Älä ulkoista maksuja meille töissä käyville. Siksi leikataan että sinäkin menisit töihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän