J.K Rowlingille kakkaa urakalla niskaan, ansaitustiko?
Laittoi Twitteriin viestin, jossa yksinkertaistettuna totesi, että sukupuolia on vain 2. Vaikka tuntisit itsesi miksi, niin biologinen totuus on tämä.
Tämä koetaan nyt vihapuheena, mutta olen kyllä samaa mieltä.
Kommentit (298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Transmiehet ovat miehiä. Transnaiset ovat naisia. Muunsukupuoliset ovat muunsukupuolisia.
Piste.
Päinvastoin.
Transmieget ovat naisia, transnaiset ovat miehiä.
Muusut jompiakumpia.
Miltä tuntuu kun tuomioistuin linjasi TERF-ideologianne paskaksi, joka ei ansaitse kunnioitusta demokraattisessa yhteiskunnssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Transmiehet ovat miehiä. Transnaiset ovat naisia. Muunsukupuoliset ovat muunsukupuolisia.
Piste.
Päinvastoin.
Muusut jompiakumpia.Miltä tuntuu kun tuomioistuin linjasi TERF-ideologianne paskaksi, joka ei ansaitse kunnioitusta demokraattisessa yhteiskunnssa?
Tuomioistuinten päätökset ovat silloin tällöin päättömiä. Historia korjaa aiksnaan :)
Sateenkaarilipun poltosta saa vankilaa,
mitä, 15 vuotta? Eiks 10 vuotta olis ollu kohtuullista? Nyt menee överiksi😂
Vierailija kirjoitti:
En tiennytkään, että Rowling on biologi.
Oletko sinä?
ä
Vierailija kirjoitti:
En tiennytkään, että Rowling on biologi.
Ei tarvitse olla biologi ymmärtääkseen evoluutiobiologian perusasiat. Ne opetetaan peruskoulussa. Vai oliko sinulle todella ylivoimainen se biologian kurssin koekysymys, jossa kysyttiin, että "Miten lajit uusintavat itseään?"
Mikä ongelma transihmisille se fakta että biologisia sukupuolia on kaksi? Eikö he itse nimenomaan koe olevansa vastakkaista sukupuolta väärässä kehossa, todistaen näin itsekin että fakta pitää paikkaansa? Transmies ja mies, transnainen ja nainen, edelleen kaksi sukupuolta. Tämä näkyy kaikessa biologiassa, myös kasvikunnassa on uroksia ja naaraita. Kukaan ei ole kieltämässä seksuaalistasuuntautumista. Jos olet aseksuaali naisen kehossa oleva mies, niin silloin olet biologisesti nainen ja henkisesti mies. Edelleen: kaksi sukupuolta! Jos sukupuolia olisi kolmas niin sillä olisi nimi ja funktio elämän jatkumisen kannalta. Kertokaa minulle tyhmälle mikä SUKUPUOLI on olemassa uroksen ja naaraan lisäksi?
J.K.Rowling vääristeli twiitissään asiaa. Tämä tyyppi avaa asiaa aika hyvin jos osaatte englantia:
Vierailija kirjoitti:
J.K.Rowling vääristeli twiitissään asiaa. Tämä tyyppi avaa asiaa aika hyvin jos osaatte englantia:
Tosi "authoritative source" taas vaihteeksi eli joku tavis mutuilemassa mutta kun se sanoo mitä joku haluaa kuulla niin pakkohan sen on olla oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi "authoritative source" taas vaihteeksi eli joku tavis mutuilemassa mutta kun se sanoo mitä joku haluaa kuulla niin pakkohan sen on olla oikeassa.
Joo, eihän se näytä kuin screencappejä aiheesta todisteeksi...
J.K Rowling on oikeassa. Sukupuolet on olemassa ja tulee myös olemaan. Minä en ala tanssimaan vähemmistön pillin mukaan että ei saisi sanoa enää poika, tyttö, mies, nainen, isä, äiti. Vaan pitäisi ainoastaan olla ihmisiä tai kutsua etunimellä. Suurta hulluutta tämä. 90% kokee kuitenkin syntymästään lähtien olevansa oikeassa sukupuolessa ja minä rakastan olla nainen ja äiti ja aion jatkossakin korostaa sitä! Mutta jos joku kokee olevansa trans niin se on yhtä ok, ei sen takia pidä alkaa kiusaamaan ketään.
Ei kuitenkaan voi olla niin että jos pieni vähemmistö kokee olevansa väärässä sukupuolessa niin heidän takia pistetään koko maailma mullinmallin ja poistetaan sukupuolet maailmankartalta!
Trans vähemmistö saa oikeutensa siinä että heidät hyväksytään omana itsenään ja ketään ei aleta kiusaamaan, siitä huolimatta saa edelleen olla äitejä, isiä, tyttöjä... jne
Vierailija kirjoitti:
Twiittasi jonkun naisen tueksi, joka sai potkut työpaikastaan, koska sanoi tämän saman. Vei sen oikeuteen ja hävisi, potkut jäivät voimaan.
Niin, mutta kun todellisuudessa tämä nainen (Maya Forstater) ei saanut potkuja vaan hänen sopimustaan ei jatkettu.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ongelma transihmisille se fakta että biologisia sukupuolia on kaksi? Eikö he itse nimenomaan koe olevansa vastakkaista sukupuolta väärässä kehossa, todistaen näin itsekin että fakta pitää paikkaansa? Transmies ja mies, transnainen ja nainen, edelleen kaksi sukupuolta. Tämä näkyy kaikessa biologiassa, myös kasvikunnassa on uroksia ja naaraita. Kukaan ei ole kieltämässä seksuaalistasuuntautumista. Jos olet aseksuaali naisen kehossa oleva mies, niin silloin olet biologisesti nainen ja henkisesti mies. Edelleen: kaksi sukupuolta! Jos sukupuolia olisi kolmas niin sillä olisi nimi ja funktio elämän jatkumisen kannalta. Kertokaa minulle tyhmälle mikä SUKUPUOLI on olemassa uroksen ja naaraan lisäksi?
Tämä on aina ihmetyttänyt itseäkin kovasti. Osaisiko joku täällä vastata?
Vierailija kirjoitti:
Se nyt vaan on niin että sukupuolia on tasan kaksi. Ihan turhaa jonkun mielipuolen alkaa väittää yhtään muuta.
Kun aloitat "se nyt vaan on niin", niin tiedät olevasi jo lähdössä hävinnyt.
Vierailija kirjoitti:
J.K Rowling on oikeassa. Sukupuolet on olemassa ja tulee myös olemaan. Minä en ala tanssimaan vähemmistön pillin mukaan että ei saisi sanoa enää poika, tyttö, mies, nainen, isä, äiti. Vaan pitäisi ainoastaan olla ihmisiä tai kutsua etunimellä. Suurta hulluutta tämä. 90% kokee kuitenkin syntymästään lähtien olevansa oikeassa sukupuolessa ja minä rakastan olla nainen ja äiti ja aion jatkossakin korostaa sitä! Mutta jos joku kokee olevansa trans niin se on yhtä ok, ei sen takia pidä alkaa kiusaamaan ketään.
Ei kuitenkaan voi olla niin että jos pieni vähemmistö kokee olevansa väärässä sukupuolessa niin heidän takia pistetään koko maailma mullinmallin ja poistetaan sukupuolet maailmankartalta!
Trans vähemmistö saa oikeutensa siinä että heidät hyväksytään omana itsenään ja ketään ei aleta kiusaamaan, siitä huolimatta saa edelleen olla äitejä, isiä, tyttöjä... jne
Hyvin sanottu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin sanottu!
Tyhmän ihmisen mielestä hyvin sanottu.
Osa sen uuden kirjan kustantamon työntekijöistä kieltäytynyt tästä syystä tekemästä yhteistyötä Rowlingin kanssa. Kannattais miettiä toiseen kertaan, voi tulla ongelmia myöhemmin työpaikan saamiseksi, jos Rowling vaihtaa kustantamoa. Työnantaja ei näitä 'hyviä' ihmisiä kauaa katsele, jos menettää miljoonia työntekijöiden eettisten arvojen takia. Toivottavasti vaihtaa.
Päinvastoin.
Muusut jompiakumpia.