Jos saisit vain yhden lapsen, haluaisitko tytön vai pojan?
Otsikossa kysymys. Jos olisi pakko valita ainokaisen lapsen sukupuoli, kumman ottaisit ja miksi?
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tytön, mutta ei sillä oikeasti todellakaan olisi väliä (olen mies). Jos lapsia olisi vaan yksi. Sitten taas jos lapsia olisi monta ja kaikki tyttöjä ahdistaisi, kun kaikki luulisivat, että ollaan siksi hankittu monta lasta, koska yritetään poikaa.
Meillä on kolme tyttöä, enkä usko kenenkään ajattelevan niin, eikä näin tietenkään ole ollutkaan.
Olemme joka kerta toivoneet vain ja ainoastaan sitä vauvaa, joka vatsassa kasvoi, sukupuolella ei ole ollut mitään väliä.
Ei kai tuollainen kovin yleistä olekaan enää nykypäivänä 🤔
Tytön tietysti. Oman pikku prinsessan.
Tytön tietenkin.
Pojista vain 10% on kivoja, tytöistä 98%.
Pojan tietysti. Tytöt on niin diivoja.
Tytön. Tykkään oman sukupuoleni edustajista ihmisinä jotenkin vain enemmän.
Jos olisi vain yksi poika ja sitten tulisi ilkeä miniä, joka varastaisi pojan ja lapsenlapset. Yleensä tyttären perheeseen on läheisemmät välit.
Tytön. Ehdottomasti. Ajattelin, että todennäköisesti tytön kanssa olisi enemmän yhteistä.
Tytön, koska ihan tilastojen ja oman kokemuksen perusteella tyttären lasten kanssa ollaan läheisempiä kuin pojan. Poikkeuksia toki on, myös veloja.
Toivoin tytön ja pojan ja ne sain tässä järjestyksessä. Jos saisi vain yhden, niin Tytön toivoisin.
Minulla on yksi lapsi ja se on poika, ja näin on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tytön, mutta ei sillä oikeasti todellakaan olisi väliä (olen mies). Jos lapsia olisi vaan yksi. Sitten taas jos lapsia olisi monta ja kaikki tyttöjä ahdistaisi, kun kaikki luulisivat, että ollaan siksi hankittu monta lasta, koska yritetään poikaa.
Meillä on kolme tyttöä, enkä usko kenenkään ajattelevan niin, eikä näin tietenkään ole ollutkaan.
Olemme joka kerta toivoneet vain ja ainoastaan sitä vauvaa, joka vatsassa kasvoi, sukupuolella ei ole ollut mitään väliä.
Ei kai tuollainen kovin yleistä olekaan enää nykypäivänä 🤔
Meillä on kaksi tyttöä ja odotan kolmatta lasta, ja kyllä, yllättävän paljon kohtaa asennetta että oletetaan meidän ilman muuta toivovan poikaa. Mikä on hassua, koska näin ei ainakaan minun puolestani ole.
Todella seksististä tyttöjen suosimista, no en ihmettele kun katsoo Suomen koulutustakin. Kaikkialla suositaan tyttöjä, käykää vaikka yliopistoilla katsomassa.
Ei ihme miksi Suomessa on naisilla etuoikeus.
Minulle olisi se ja sama kumpi tulisi. Tervettä lasta toivon, jos sellaisen saisin.
Vierailija kirjoitti:
Tytön tietenkin.
Pojista vain 10% on kivoja, tytöistä 98%.
Tosi kivoja. Mitä nyt kaksinaamaisuutta esiintyy liikaa. Tytöt osaa olla todella raadollisia toisilleen.
Pojan. En jaksais sitä tyttöjen prinsessavaihetta 🥴
Muunsukupuolista ei ollut vaihtoehdoissa mutta sen.
Minulla on tosi hyvä äitisuhde, mutta isäsuhde oli huono, koska hän oli väkivaltainen alkoholisti. En tiedä vaikuttaako se siihen, miksi toivon tyttöä.