Ystävä katosi seurusteluun
Ollaan tunnettu 15 vuotta ja olen pitänyt häntä parhaana ystävänä. Ennen jaettiin lähes kaikki asiat, pidettiin paljon yhteyttä, puhuttiin luottamuksella kaikesta. Sitten kamulle tuli avioero. Silloin juteltiin tosi paljon ja vietettiin aikaa yhdessä. Oltiin ehkä läheisempiä kuin koskaan.
Sitten tuli uusi miesystävä ja kävi kenties perinteisesti eli kaveri katosi seurustelun maailmaan. On aina miesystävän luona kun voi, vierailevat lähinnä miehen kavereiden ja sukulaisten luona. Pitäis ja pitäis nähdä mutta aina tulee este. Toki ymmärrän että oikeasti aikataulut on tiukkoja, uusioperheet ja asunnot kahdella paikkakunnalla ja työ kolmannella.
Oon vain tosi surullinen tästä. Kyllä hän sanoo että pitäis nähdä ja on ikävä. Sitten luen facebookista että kävivät meillä päin mutta eipä voinut meille tulla. Oli sovittu joululomalle tapaaminen, mutta nyt se siirtyi ehkä helmikuulle. Melkein aina kun ehdotan tapaamista, se ei sovi. Ei hirveesti enää innosta ees kysyä.
Oon ajatellut että onko tää ensihuumaa (pari vuotta ovat seukanneet) vai eikö se mies tykkää minusta ja ohjailee heitä viettämään aikaa miehen tuttujen kanssa. Vai onko kaverini vain niin muuttunut että meillä ei ole enää mitään yhteistä.
Ja ei olla mitään teinejä vaan yli 40-vuotiaita. Saa kai sitä keski-ikäinen surra menetettyä ystävyyttä. Onko mitään lohduttavaa kommenttia?
Kommentit (7)
Ne Viisi Naisia Pelottavaa Kirjainta
Tottakai saa surra menetettyä ystävyyttä. Olen itse kokenut niin avioeron kuin pitkäaikaisen ystävyyden menetyksen. Yhtä kovilta tuntuivat.
Voi olla ensihuumaa, voi olla että mies ei pidä sinusta, voi olla, että mies eristää ystäväsi tämän ystävistä, voi olla, että ystäväsi tai sinä olette muuttuneet. Loppujen lopuksi sillä ei ole merkitystä. Merkitystä on sillä, että sinua ei huomioida, ja siksi ystävyyssuhde on ainakin viilentynyt todella pahasti.
Älä odota enää mitään. Joulukortit voitte lähettää, eli pidä kanava auki, jos tilanne muuttuu.
alkuhuumaa, "seukannut" vasta pari vuotta. Taidat olla vähän tyhmä. :D
Tuttu tilanne. Näin on käynyt kahden ystävän kanssa. Minkäs teet. Pakko vaan hyväksyä tilanne.
Ikävä kyllä tulee.
up