Paljonko rahaa kk että voi lopettaa työt.
Millä rahaa lopettaisit työnteon, eli paljonko tarvisit rahaa kuukaudessa. Ajatellaan että asut vuokralla ja haluat myös matkustella. Mainitse asuisitko summalla yksin vai toisen ihmisen kanssa kulut jakaen.
Kommentit (12)
Saman kun nyt, eli min. 3300€ käteen.
5 tonttua per kk. Puhtaana käteen.
Nyt saan tonnin nettona ja sillä pärjään ihan hyvin. Menot eivät saa olla ruhtinaalliset, mutta tonnistakin jää laskujen jälkeen yli 600. Kyllä sillä matkusteleekin sen mitä kaipaan.
Vierailija kirjoitti:
Nyt saan tonnin nettona ja sillä pärjään ihan hyvin. Menot eivät saa olla ruhtinaalliset, mutta tonnistakin jää laskujen jälkeen yli 600. Kyllä sillä matkusteleekin sen mitä kaipaan.
Sulla on halpa vuokra 😲
999. sillä pärjään.Tosin tässä kuukaudessa menee 666 pelkkään viihdekäyttöön, no kun minua harmittaa yksi erittäin vakava juttu.
1200€ ja sillä pärjäisi paremmin kuin hyvin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on halpa vuokra 😲
Suurin osa suomalaisista omistaa asuntonsa. Minulla on oma tupa ja perunamaa.
5000€/kk jos sais niin vois lopettaa työt. Se on enemmän kuin nyt saan, mutta silloin olisi enemmän aikaa käyttää rahaa. Olen talouden ainut aikuinen, lisäksi lapsia jotka ei tuo rahaa talouteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on halpa vuokra 😲
Suurin osa suomalaisista omistaa asuntonsa. Minulla on oma tupa ja perunamaa.
Ei omista joten hys.
Hollinverran pitäis pätäkkätä olla. Olen oppinut että rahhoo on evväinä ja muuten varalta perstaskussa.