Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet ihmisestä joka on työkokeilussa? Siis työtön joka on ns. Töissä mutta saa vain kelan rahaa

Vierailija
18.12.2019 |

Mun mielestä ovat työpaikan alinta kastia :Ddd

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työkokeilijalla teetetään kaikki ne hommat mitä nämä oikeat työntekijät ei halua tai viitsi tehdä.

Työkokeilija ei saa kaikkea edes tehdä, jollei vieressä ole opastaja. 

Erottakaa nyt edes työharjoittelu ja työkokeilu. Eroa on muutakin kuin nimi.

Niinhän sitä voisi luulla, kun ei itse ole koskaan työkokeilussa ollut. Minä olen ja todellakaan ei valvottu, vaan samoja hommia tein kuin muutkin. Enkä ole ainut. Virallisestihan se ei ole sallittua, mutta harvemmin näitä noudatetaan. Työharjoittelijakaan ei saa virallisten pykälien mukaan työskennellä itsenäisesti kovinkaan monissa tehtävissä. Työharjoittelijahan on usein opiskelija, jolla ei edes ole pätevyyttä kaikkiin tehtäviin. 

Vierailija
62/67 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen menossa työkokeiluun ja ihan siksi että kokeilen eri aloja ennenkuin päädyn opiskelemaan

Aiempi työ minulla on ollut josta nyt saan ansiosidonnaista ja siihen tulee päälle tuo 9€/pvä.

Uskon että nämä alimpaan kastiin luokittelijat eivät itse tiedä mistä tuossa on kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovat on asenteet täällä. Jokainen varmasti haluaisi olla älykäs, hyvännäköinen ja rikas. Kaikki eivät vaan ole syntyessään saaneet yhtä hyviä kortteja tai aina elämä ei mene niin kuin itse olisi toivonut. Jokainen työ on arvokas ja työntekijä arvostettava oli koulutus tai palkka mikä tahansa. 

Vierailija
64/67 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut kolmesti ja kaikki omasta halustani. Saan silloin korotettua päivärahaa kuin muuten saisin vain normaalin. Olen kahdesti työllistynyt kyseiseen paikkaa kesken työkokeilun, joten koen ettei se hukkaan mennyt. Nämä paikat olivatkin oman alani töitä. Kolmannessa paikassa en olisi voinut työlistyä koska alan koulutus puuttui mutta nautin silti pienestä alan vaihdosta ja hain opiskelemaan alaa mutta en päässyt kouluun. Olen säännöllisesti ollut myös palkkatöissä.

Vierailija
65/67 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen lähinnä ovimatto. Sellainen jonka yli voi kävellä.

Vierailija
66/67 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen lähinnä ovimatto. Sellainen jonka yli voi kävellä.

mmh

Vierailija
67/67 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

?