Stalkkaatko whatsappissa?
Käytkö katsomassa, koska ihastuksesi / puolisosi / salarakas / valitse tähän joku muu status 😂 oli viimeksi paikalla?
Uskotko, että hän stalkkaa sinua?
Kommentit (88)
Mä en tajuu mitä noista vois irrota. Ei se mene niin kuin kyttääjät luulee. Usein luen sähköposteja, uutisia tms. Ja whatshap on taustalla auki. Mitä se kertoo kenelleklään?
Vastailen joskus myös emojilla viestiin ilman whatsapin avaamista. Ne on varmaan sit näitä vilahduksia. Toisaalta, jos nukun tai olen töissä, nii puhelin pysyy usein kiinni.
Hullua, että joku kuvittelee olevansa ihailun kohde tollaisilla perusteilla mitä täälläkin esitetty. Epätoivoista touhua.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajuu mitä noista vois irrota. Ei se mene niin kuin kyttääjät luulee. Usein luen sähköposteja, uutisia tms. Ja whatshap on taustalla auki. Mitä se kertoo kenelleklään?
Vastailen joskus myös emojilla viestiin ilman whatsapin avaamista. Ne on varmaan sit näitä vilahduksia. Toisaalta, jos nukun tai olen töissä, nii puhelin pysyy usein kiinni.
Hullua, että joku kuvittelee olevansa ihailun kohde tollaisilla perusteilla mitä täälläkin esitetty. Epätoivoista touhua.
Miten voi vastata emojilla ilman että menee wappiin?!
No eihän se ole mitenkään mahdollista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hullua, että joku kuvittelee olevansa ihailun kohde tollaisilla perusteilla mitä täälläkin esitetty. Epätoivoista touhua.Miten voi vastata emojilla ilman että menee wappiin?!
Tarkoittaiskohan sitä, kun tulee viesti, niin se aukeaa omaan ikkunaan ja voi suoraan vastata siihen, ilman että ensin avaa whatsappin ja sitten siirtyy keskusteluun. En osaa selittää
Oletteko ajatellet, että pikakäyntien aikana vaikka jaetaan kaverille joku linkki tai vaikka valokuva jakotoiminolla? Siihen ei kauaa mene ja on vain hetken online. Tai jos kuuluu johonkin höpöryhmään ja käy vain nopsaan silmäilemässä viestit, kun tietää, ettei siellä mitään tärkeää ole. Tai vahingossa klikkaa whatsappin auki, kun on ollut avaamassa jotain toista ohjelmaa.
No mites: pelaatteko itse tätä niin että jos toinen (Vaikka se ihastus) on pitkään ollut menemättä wappiin, ni sitten kun hän vihdoin siellä käy niin te teette saman: olette vaikka 24h pois? Pystyttekö? Ja onko siinä mitään järkeä / luuletteko että se toinen stalkkaa ja edes huomaa tätä?