Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stalkkaatko whatsappissa?

Vierailija
17.12.2019 |

Käytkö katsomassa, koska ihastuksesi / puolisosi / salarakas / valitse tähän joku muu status 😂 oli viimeksi paikalla?
Uskotko, että hän stalkkaa sinua?

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mites: pelaatteko itse tätä niin että jos toinen (Vaikka se ihastus) on pitkään ollut menemättä wappiin, ni sitten kun hän vihdoin siellä käy niin te teette saman: olette vaikka 24h pois? Pystyttekö? Ja onko siinä mitään järkeä / luuletteko että se toinen stalkkaa ja edes huomaa tätä?

Vierailija
82/88 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajuu mitä noista vois irrota. Ei se mene niin kuin kyttääjät luulee. Usein luen sähköposteja, uutisia tms. Ja whatshap on taustalla auki. Mitä se kertoo kenelleklään?

Vastailen joskus myös emojilla viestiin ilman whatsapin avaamista. Ne on varmaan sit näitä vilahduksia. Toisaalta, jos nukun tai olen töissä, nii puhelin pysyy usein kiinni.

Hullua, että joku kuvittelee olevansa ihailun kohde tollaisilla perusteilla mitä täälläkin esitetty. Epätoivoista touhua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajuu mitä noista vois irrota. Ei se mene niin kuin kyttääjät luulee. Usein luen sähköposteja, uutisia tms. Ja whatshap on taustalla auki. Mitä se kertoo kenelleklään?

Vastailen joskus myös emojilla viestiin ilman whatsapin avaamista. Ne on varmaan sit näitä vilahduksia. Toisaalta, jos nukun tai olen töissä, nii puhelin pysyy usein kiinni.

Hullua, että joku kuvittelee olevansa ihailun kohde tollaisilla perusteilla mitä täälläkin esitetty. Epätoivoista touhua.

Miten voi vastata emojilla ilman että menee wappiin?!

Vierailija
84/88 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ joo, en tajua tätä?!

Vierailija
85/88 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se ole mitenkään mahdollista!

Vierailija
86/88 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi vastata emojilla ilman että menee wappiin?!

Tarkoittaiskohan sitä, kun tulee viesti, niin se aukeaa omaan ikkunaan ja voi suoraan vastata siihen, ilman että ensin avaa whatsappin ja sitten siirtyy keskusteluun. En osaa selittää

Vierailija
87/88 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko ajatellet, että pikakäyntien aikana vaikka jaetaan kaverille joku linkki tai vaikka valokuva jakotoiminolla? Siihen ei kauaa mene ja on vain hetken online. Tai jos kuuluu johonkin höpöryhmään ja käy vain nopsaan silmäilemässä viestit, kun tietää, ettei siellä mitään tärkeää ole. Tai vahingossa klikkaa whatsappin auki, kun on ollut avaamassa jotain toista ohjelmaa.

Vierailija
88/88 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi