Stalkkaatko whatsappissa?
Käytkö katsomassa, koska ihastuksesi / puolisosi / salarakas / valitse tähän joku muu status 😂 oli viimeksi paikalla?
Uskotko, että hän stalkkaa sinua?
Kommentit (88)
No en, mutta eipä kellään enää oikein näy sitä, koska on ollut viimeksi paikalla. Se kannattaakin ehdottomasti laittaa asetuksista niin.
Mulla taas kaikilla kavereilla on se asetus päällä. Ja itselläkin toki.
Käyn stalkkaamassa. Olen ihastunut. En osaa sanoa stalkkaako mies.
stalkkaan.
luulen että stalkkaa hänkin.
Eli on yleistä! 😄
Mistä tiedätte että stalkkaa?
Käyn stalkkaamassa lapsiani, kun ovat isällään (etteivät elä siellä kuin pellossa ja puhelimella koko yötä). Ja tiedän, että oma äitinikin stalkkaa mua, esimerkiksi kun olen ollut autolla matkalla ja hän haluaa varmistaa että olen päässyt turvallisesti perille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Kuvaa käyn välillä ihailemassa.
Sen kuvan voit ihan tallentaa puhelimen galleriaan, niin ei sen takia wappia tarvitse avata.
Miten profiilikuvan saa talletettua?
En oikein ymmärrä, että mitä tuolla tiedolla tekisin. Osaat varmaan selittää?
Tyttöystäväini stalkkaa minun paikalla oloa whatsappissa jatkuvasti ja koko ajan jos en ole hänen seurassaan. Esimerkiksi jos kesken minun työpäivän hän näkee minun olevan whatsappissa, jossa juttelen esimerkiksi miespuolisille frendeilleni, hän läehettää heti viestin :"kenelle horoille juttelet ku oot koko ajan whatsappissa?". tämä on äärettömän ikävää ja ahdistavaa, toivon että kukaan ei tee näin mies tai nainen. Ärsyttää kun hän tuollaisella kysymyksellä pakottaa minut selittämään että hei juttelen kavereilleni, ja sen jälkeen hän pyytää esimerkiksi screenshottia vaikkapa todisteeksi siitä. Sairasta!
mies 28veee kirjoitti:
Tyttöystäväini stalkkaa minun paikalla oloa whatsappissa jatkuvasti ja koko ajan jos en ole hänen seurassaan. Esimerkiksi jos kesken minun työpäivän hän näkee minun olevan whatsappissa, jossa juttelen esimerkiksi miespuolisille frendeilleni, hän läehettää heti viestin :"kenelle horoille juttelet ku oot koko ajan whatsappissa?". tämä on äärettömän ikävää ja ahdistavaa, toivon että kukaan ei tee näin mies tai nainen. Ärsyttää kun hän tuollaisella kysymyksellä pakottaa minut selittämään että hei juttelen kavereilleni, ja sen jälkeen hän pyytää esimerkiksi screenshottia vaikkapa todisteeksi siitä. Sairasta!
Et kai ihan oikeasti alistu tuohon?
Vierailija kirjoitti:
Käyn stalkkaamassa lapsiani, kun ovat isällään (etteivät elä siellä kuin pellossa ja puhelimella koko yötä). Ja tiedän, että oma äitinikin stalkkaa mua, esimerkiksi kun olen ollut autolla matkalla ja hän haluaa varmistaa että olen päässyt turvallisesti perille.
Samaa teen minäkin.
Miten jos ihastuksenne tulee sitten samaan aikaan paikalle kuin te; jähmetyttekö ja poistutte saman tien?😃
Poistun vaan siitä meidän keskustelualueelta johonkin toiseen keskusteluun tai siihen yleisnäkymään. Että ikäänkuin olisin kirjottelemassa kaverille. Ei voi voi heti poistua paikalta! Eikä voi jäädä siihen stalkattavan keskustelualueelle, koska jos hän laittaa viestin niin se näkee heti niistä harmaista sinisiksi muuttuvista väkäsistä että kyylätty on.
En tajua koko stalkkaamisen ideaa. Ei mua kiinnosta tipan tippaa moneltako se on linjoilla ollut.
Mahdatkin olla todella mielenkiintoinen henkilö.
Rusina miehen pullassa.