Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stalkkaatko whatsappissa?

Vierailija
17.12.2019 |

Käytkö katsomassa, koska ihastuksesi / puolisosi / salarakas / valitse tähän joku muu status 😂 oli viimeksi paikalla?
Uskotko, että hän stalkkaa sinua?

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sekä että!😁Käyn katsomassa onko käyny, joskus jään selaamaan ketjua onko paikalla ja usein tuleekin sattumalta mut lähtee ihan saman tien eikä enää tule ku joskus 10min päästä tsekkaamaan olenko mä vielä siellä (näin siis luulen. Ja en tietenkään enää ole paikalla, mut sit kun välillä olen käynyt uudelleen tsekkaamassa ni huomannut).

Näin käy usein silloin, kun en ole tunteihin käynyt itse wapissa (eli huomannut sen? Ja kyttää koska tulen?).

Hullua? No joo. Ei tää varmaan ihan normisettiä enää ole,😂

Joo, en tiedä voiko ihan hulluksi luokitella, mutta jossain määrin harhaiselta kuulostaa. Todennäköisesti se ihminen tulee sinne kun saa viestin, vastaa siihen nopeasti ja tulee takaisin 10 minuutin päästä kun saa taas viestin tältä jolle vastasi. Jos et itse ole hänelle kirjoittanut, niin luultavasti ei edes käy sinun ketjussasi missä omahyväisenä möllötät kuvitellen että toisen paikallaolo liittyy juuri sinuun.

Ja juu, itse en stalkkaa. Ehkä stalkkaisin, jos keksisin mitä tekisin sillä tiedolla, milloin toinen on ollut paikalla. Kun tosiaan ei ole mahdollisuutta mitenkään selvittää kenen ketjussa hän siellä on paikalla.

Jos ymmärrän mitä edellinen kirjottaja tarkoittaa, ne viuhahdukset on niin nopeita ettei niissä edes ehdi lukea eikä kirjoittaa. Kyllä se silloin stalkkausta on, mutta kenen ketjussa? Sitä ei mistään tiedä...

Mutta ehtisi muka kuitenkin etsiä jonkun tietyn ketjun, avata sen, todeta että keskustelukumppani on paikalla ja häipyä? Samassa ajassa avaa viestin suoraan näytöltä, vastaa vaikka "ok" ja lähtee pois.

Minulla myös Whatsapp jää usein auki kun suljen puhelimen. Kun avaan puhelimen taas, se avautuu Whatsappiin josta siirryn heti jonnekin muualle. Näinköhän joku hurupää luulee, että viuhahdin paikalla juuri hänen takiaan! :D

Vierailija
62/88 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ eikös tuolloin näy että olet koko ajan paikalla, jos jäänyt auki???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^ eikös tuolloin näy että olet koko ajan paikalla, jos jäänyt auki???

Tuskinpa, jos puhelin on kiinni. Minun puhelimessani käy samoin. 

Vierailija
64/88 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin stalkkaan ihastusta. En tiedä, stalkkaako minua, en ainakaan usko. Kiva tietää, että muutkin 😁

Vierailija
65/88 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä kehtaisi tunnustaa tällaisia muuten kuin näin anonyymisti mutta joo, käyn kyllä katsomassa paikalla -tietoja. Tiedostan myös sen että joku muu saattaa tehdä samaa niin joskus käyn lukemassa viestejä lentokonetilassa jotta viimeksi paikalla -aika ei päivity. Sairasta hommaa 🙄

Vierailija
66/88 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

^😁👌🏻

Hei tyhmä kysymys tältä tekniikan ihmelapselta: jos käy lentokonetilassa lukemassa niin näkeekö muiden paikalla olon vai sen milloin he viimeksi on olleet..?

Vierailija
67/88 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan tietää saman kuin edellinen

Vierailija
68/88 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
69/88 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
70/88 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka paikalla -stalkkaan, en silti usko, että hän stalkkaa takaisin.

Vierailija
71/88 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näe muiden paikalla oloa lentokonetilassa, ei edes sitä koska viimeksi ovat olleet.

Vierailija
72/88 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
73/88 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin jouluvapaalla on aikaa paikalla stalkata. Surullista, mutta on niin ikävä.

Vierailija
74/88 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää.

Tuli vain paha mieli, kun ex-akka oli aktiivisena siellä ja itsellä ei ole ketään.

Vierailija
75/88 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen myös sitä, että kun huomaan että ihastus stalkkaa minua, olen päivän kokonaan pois ellei ole ihan pakko käydä (jos ei tule viestejä). Sitten kun vaikka illalla vasta menen, huomaan hänen juuri käyneen, ja tulee hetken päästä uudelleen. Niiiiin selvä tapaus!!!

Ja sitten; hän tekee saman seuraavana päivänä! On päivän pois ja minä hikoilemaan missä se on... psykologista peliä?!

Meillä kuitenkin ikää 37 & 50...😳🙄👍

Vierailija
76/88 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
77/88 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee viesti johon haluaa saada miettimisaikaa, sen voi käydä lukemassa lentokonetilassa; näin vastapuolelle ei näy että olet sen lukenut!

Vierailija
78/88 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
79/88 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
80/88 |