Stalkkaatko whatsappissa?
Käytkö katsomassa, koska ihastuksesi / puolisosi / salarakas / valitse tähän joku muu status 😂 oli viimeksi paikalla?
Uskotko, että hän stalkkaa sinua?
Kommentit (88)
^ eikös tuolloin näy että olet koko ajan paikalla, jos jäänyt auki???
Vierailija kirjoitti:
^ eikös tuolloin näy että olet koko ajan paikalla, jos jäänyt auki???
Tuskinpa, jos puhelin on kiinni. Minun puhelimessani käy samoin.
Minä ainakin stalkkaan ihastusta. En tiedä, stalkkaako minua, en ainakaan usko. Kiva tietää, että muutkin 😁
Mä en ikinä kehtaisi tunnustaa tällaisia muuten kuin näin anonyymisti mutta joo, käyn kyllä katsomassa paikalla -tietoja. Tiedostan myös sen että joku muu saattaa tehdä samaa niin joskus käyn lukemassa viestejä lentokonetilassa jotta viimeksi paikalla -aika ei päivity. Sairasta hommaa 🙄
^😁👌🏻
Hei tyhmä kysymys tältä tekniikan ihmelapselta: jos käy lentokonetilassa lukemassa niin näkeekö muiden paikalla olon vai sen milloin he viimeksi on olleet..?
Haluan tietää saman kuin edellinen
Vaikka paikalla -stalkkaan, en silti usko, että hän stalkkaa takaisin.
Ei näe muiden paikalla oloa lentokonetilassa, ei edes sitä koska viimeksi ovat olleet.
Näin jouluvapaalla on aikaa paikalla stalkata. Surullista, mutta on niin ikävä.
En enää.
Tuli vain paha mieli, kun ex-akka oli aktiivisena siellä ja itsellä ei ole ketään.
Mä teen myös sitä, että kun huomaan että ihastus stalkkaa minua, olen päivän kokonaan pois ellei ole ihan pakko käydä (jos ei tule viestejä). Sitten kun vaikka illalla vasta menen, huomaan hänen juuri käyneen, ja tulee hetken päästä uudelleen. Niiiiin selvä tapaus!!!
Ja sitten; hän tekee saman seuraavana päivänä! On päivän pois ja minä hikoilemaan missä se on... psykologista peliä?!
Meillä kuitenkin ikää 37 & 50...😳🙄👍
Jos tulee viesti johon haluaa saada miettimisaikaa, sen voi käydä lukemassa lentokonetilassa; näin vastapuolelle ei näy että olet sen lukenut!
Mutta ehtisi muka kuitenkin etsiä jonkun tietyn ketjun, avata sen, todeta että keskustelukumppani on paikalla ja häipyä? Samassa ajassa avaa viestin suoraan näytöltä, vastaa vaikka "ok" ja lähtee pois.
Minulla myös Whatsapp jää usein auki kun suljen puhelimen. Kun avaan puhelimen taas, se avautuu Whatsappiin josta siirryn heti jonnekin muualle. Näinköhän joku hurupää luulee, että viuhahdin paikalla juuri hänen takiaan! :D