Stalkkaatko whatsappissa?
Käytkö katsomassa, koska ihastuksesi / puolisosi / salarakas / valitse tähän joku muu status 😂 oli viimeksi paikalla?
Uskotko, että hän stalkkaa sinua?
Kommentit (88)
Tässä on kaksi kysymystä: käykö katsomassa ”last seen/viimeksi paikalla” aikaleimaa, vai odottaako, että ihminen ilmestyy ”online/paikalla”? Tarkentakaa, kumpaan ”syyllistytte” vai molempiin? Itse olen online ”stalkkaaja” :) Käsittääkseni niin hänkin minua kohtaan (olosuhteet).
Mulla sekä että!😁Käyn katsomassa onko käyny, joskus jään selaamaan ketjua onko paikalla ja usein tuleekin sattumalta mut lähtee ihan saman tien eikä enää tule ku joskus 10min päästä tsekkaamaan olenko mä vielä siellä (näin siis luulen. Ja en tietenkään enää ole paikalla, mut sit kun välillä olen käynyt uudelleen tsekkaamassa ni huomannut).
Näin käy usein silloin, kun en ole tunteihin käynyt itse wapissa (eli huomannut sen? Ja kyttää koska tulen?).
Hullua? No joo. Ei tää varmaan ihan normisettiä enää ole,😂
Stalkkaan aviomiestäni. Tykkään nähdä milloin hänellä on töissä rauhallisempi hetki jotta voin soittaa jos minulla on asiaa. Ei avaa wa:ta jos on tiukat paikat.
Minusta on kiva katsella mihin kellonaikaan hän on illalla/yöllä paikalla. Onko vielä hereillä. Valvotaan yleensä molemmat aika myöhään ja juuri se myöhäisilta on otollisin aika viestien kirjoitteluun.
En stalkkaa ketään. Jos joku on muhun ihastunut niin saattaa pettyä, wap kuvani on 3 vuotta vanha, en jaksa pelleillä selfieiden kanssa, voisin olla myös kuvaton.
Vierailija kirjoitti:
En stalkkaa ketään. Jos joku on muhun ihastunut niin saattaa pettyä, wap kuvani on 3 vuotta vanha, en jaksa pelleillä selfieiden kanssa, voisin olla myös kuvaton.
Mulla ollut sama maisemakuva varmaan 5 vuotta. Samoin ihastuksellani on joku muu kuva kuin oma naama. En stalkkaa ketään minkään profiilikuvan takia.
”Paikalla” stalkkaan ihastusta. Se tuntuu, kuin näkisi hänet vilaukselta.
Mistä moiset tiedot näkee?
Ehkä tämä vastaakin alkuperäiseen kysymykseen...
Olen itseltäni piilottanut kaikki mahdolliset tiedot, olettaisin että siksi ei minulla näy vastavuoroisesti.
Ei sen puoleen, eipä minua kiinnosta pätkän vertaa onko joku jo lukenut viestini tai koska hän minkäkin sovelluksen avaa.. mitä sillä tiedolla edes tekee?
Vierailija kirjoitti:
Poistun vaan siitä meidän keskustelualueelta johonkin toiseen keskusteluun tai siihen yleisnäkymään. Että ikäänkuin olisin kirjottelemassa kaverille. Ei voi voi heti poistua paikalta! Eikä voi jäädä siihen stalkattavan keskustelualueelle, koska jos hän laittaa viestin niin se näkee heti niistä harmaista sinisiksi muuttuvista väkäsistä että kyylätty on.
Heh, ai muutkin tekee näin oikeesti! Itselle joskus käynyt niin, että ihastus on tullutkin paikalle juuri stalkkaushetkelläni, mutta olen huomannut sen vasta, kun näen että ”kirjoittaa...” ja en ole ehtinyt siirtyä keskustelusta pois. :D sitten olen heti alkanut kirjoittaa jotain muuta asiaa peitelläkseni sitä, että olinkin stalkkaamassa
Mua kerran yks säätö ilmeisesti stalkkasi ja luuli että teen samaa. Saan ihan koko ajan viestejä kavereilta, kaveriryhmistä, perheryhmästä, harrastusryhmistä.. ilmeisesti sitten joku voi olla niin narsisti että kun näkee ”online” minun kohdalla niin häntähän varten siellä olin, voi elämän kevät!
En ymmärrä. Oo, hän on ollut hereillä yöllä 04.05! et voi mistään tietää onko hän ollut baarista poistumaisillaan jatkoja kalastellen wa:ssa vai kotona nukkumassa ja tsekannut puhelinta,kun on vahingossa herännyt. Mitä iloa ns. stalkkauksesta?
Paikalla stalkkaan nyt matkalta, koska ikävä...
Mistä luulette huomaavanne, että teitä stalkataan?
Vierailija kirjoitti:
Mulla sekä että!😁Käyn katsomassa onko käyny, joskus jään selaamaan ketjua onko paikalla ja usein tuleekin sattumalta mut lähtee ihan saman tien eikä enää tule ku joskus 10min päästä tsekkaamaan olenko mä vielä siellä (näin siis luulen. Ja en tietenkään enää ole paikalla, mut sit kun välillä olen käynyt uudelleen tsekkaamassa ni huomannut).
Näin käy usein silloin, kun en ole tunteihin käynyt itse wapissa (eli huomannut sen? Ja kyttää koska tulen?).
Joo, en tiedä voiko ihan hulluksi luokitella, mutta jossain määrin harhaiselta kuulostaa. Todennäköisesti se ihminen tulee sinne kun saa viestin, vastaa siihen nopeasti ja tulee takaisin 10 minuutin päästä kun saa taas viestin tältä jolle vastasi. Jos et itse ole hänelle kirjoittanut, niin luultavasti ei edes käy sinun ketjussasi missä omahyväisenä möllötät kuvitellen että toisen paikallaolo liittyy juuri sinuun.
Ja juu, itse en stalkkaa. Ehkä stalkkaisin, jos keksisin mitä tekisin sillä tiedolla, milloin toinen on ollut paikalla. Kun tosiaan ei ole mahdollisuutta mitenkään selvittää kenen ketjussa hän siellä on paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, en tiedä voiko ihan hulluksi luokitella, mutta jossain määrin harhaiselta kuulostaa. Todennäköisesti se ihminen tulee sinne kun saa viestin, vastaa siihen nopeasti ja tulee takaisin 10 minuutin päästä kun saa taas viestin tältä jolle vastasi. Jos et itse ole hänelle kirjoittanut, niin luultavasti ei edes käy sinun ketjussasi missä omahyväisenä möllötät kuvitellen että toisen paikallaolo liittyy juuri sinuun.
Ja juu, itse en stalkkaa. Ehkä stalkkaisin, jos keksisin mitä tekisin sillä tiedolla, milloin toinen on ollut paikalla. Kun tosiaan ei ole mahdollisuutta mitenkään selvittää kenen ketjussa hän siellä on paikalla.
Jos ymmärrän mitä edellinen kirjottaja tarkoittaa, ne viuhahdukset on niin nopeita ettei niissä edes ehdi lukea eikä kirjoittaa. Kyllä se silloin stalkkausta on, mutta kenen ketjussa? Sitä ei mistään tiedä...
Up