Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten helvetin vaikeaa voi olla löytää NAISENA kumppani?

Vierailija
17.12.2019 |

Eli ikää on 30v. Olen treffaillut ja nähnyt vaikka kuinka paljon ihmisiä viimeisen kuuden vuoden aikana, kun olen ollut sinkkuna. Olen hyvännäköinen, AMK-tason tutkinto, SM-tason urheilija ym. Silti kukaan mies ei kiinnostunu minusta. Monet haluavat nähdä, mutta siihen se jääkin. Onkohan syynä työttömyyteni tai rankka juominen, joka ei kyllä näy päällepäin vielä. Tosin, ei sitä vientiä ole pidemmällä tähtäimellä ollut silloinkaan, kun opiskelin/käynyt täysipäiväisesti töissä ja ollut juomatta.

Ja ihan sama, onko miehen markkina-arvo 3-10 välillä. Aina sama juttu. Olen itse ottanut yhteyttä niihin, keistä olen ollut kiinnostunut. Vastakaikua ei ole kuulunut. Max 2 nähnyt jotain tyyppiä, jos ei lasketa yhtä epätoivoista jätkää, joka yritti hypätä suoraan toisen naisen luolta mun luo. Pistin itse jutun poikki. Muut olleetkin sitten sinkkuja....

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitat? Kuppikoko?

Vierailija
2/88 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko hampaaton dena, joka on "joskus nuoruudessaan heittäny seivästä"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

173cm, 64kg, 75B.  Iso perse löytyy.

Vierailija
4/88 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä huolin sut kyllä. Voidaan ryypätä yhdessä

5/88 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt haluaisi mikään pilkunn*ssija olla mutta aiheen otsikon lause on aloitettu pienellä kirjaimella. Pienelläkin asialla saattaa olla iso merkitys :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
6/88 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika käsittämätöntä, luulisi nuorelle naiselle olevan ottajia.

m

Vierailija
7/88 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en koskaan törmää vapaisiin naisiin, kaikki ovat aina varattuja.

M

Vierailija
8/88 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

En nyt haluaisi mikään pilkunn*ssija olla mutta aiheen otsikon lause on aloitettu pienellä kirjaimella. Pienelläkin asialla saattaa olla iso merkitys :)

Ai.. No kirjoitin äidinkielestä aikoinaan E. Ei oikein jaksa täällä panostaa tommosiin yksityiskohtiin.

Vierailija
9/88 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M

ai tinderissäkään?

Vierailija
10/88 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkän seksisuhteen saaminen on naiselle helpompaa kuin miehelle, oikean parisuhteen saaminen taas on helpompaa miehelle.

Vierailija
11/88 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Ai.. No kirjoitin äidinkielestä aikoinaan E. Ei oikein jaksa täällä panostaa tommosiin yksityiskohtiin.

Samis. Asiasisältöä oli kuitenkin sen verran, vaikka kirjoitusvirheitä oli paljon. 

Vierailija
12/88 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkän seksisuhteen saaminen on naiselle helpompaa kuin miehelle, oikean parisuhteen saaminen taas on helpompaa miehelle.

Ei oo kuule edes seksisuhteen saaminen helppoa.. Olen varmaan niin paska nussimaan.

Vierailija
13/88 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sitten uniikki lumihiutale siinä asiassa. Olen koittanut muutaman kuukauden etsiä kevyempää seuraa -tuloksetta. Kriteerit ovat kyllä korkeammat kevyelle seurustelulle kuin vakavammalle jutulle. 

Vierailija
14/88 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

ai tinderissäkään?

Ihan oikeassa elämässä. En ole kiinnostunut tinderöimään.

M

Vierailija
15/88 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo kuule edes seksisuhteen saaminen helppoa.. Olen varmaan niin paska nussimaan.

Täällä ei päästä edes testaamisen tasolle. Miehet kaikkoaa jonnekin.

Vierailija
16/88 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku epätoivon vimma lähestymistavassasi karkoittaa ne?

Vierailija
17/88 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

173cm

Olet liian pitkä monelle pitkällekin miehelle.

Vierailija
18/88 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Huvittavaa, että kaikista ihmisistä juuri sinä neuvot muita kirjoittamisessa. Ihan siis täydellisenä ohiksena ja sivusta totean.

Vierailija
19/88 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nauran itsekseni, miten helposti minulta oikeasti irtoaa. Kukaan ei ole tajunnut ottaa.

Vierailija
20/88 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Samis. Asiasisältöä oli kuitenkin sen verran, vaikka kirjoitusvirheitä oli paljon. 

Välillä naurattaa yhdyssanavirheistä jupisijat, mitähän mahtaa olla heidän yo-todistuksessaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän